Kuba Wojewódzki (27)

Dario25Net

Witam,
Wobec braku pluralizmu w mediach i kartelu gwiazd kolejny raz ten
program, co dziwi, bo nie jest to jego funkcja, ośmieszył kolejną
gwiazde. Kiedyś pisałem o obsypywanym nagrodami korespondencie
Wiadomości (TVP1) Mariuszu Max Kolonko, przypomne, chodziło
o to, że wypowiadane przez niego słowa są pozbawione treści,
chyba rzeczywiście do zauważenia tylko przez ludzi inteligentnych,
nie chciałbym się tu oczywiście porównywać do M. Sztura, ale
jego uskuteczniony w programi monolog pokazał też, że jest uwrażliiony
na poziom przekazu w tym przypadku korespondencji Mariusza Max
Kolonko.

Gość programu, Joanna Brodzik jak już tutaj twierdziłem narażając
się wielu, jest zamkniętą formą (mankament K. Skrzyneckiej) i nie
może z natury tej formy wypaść dobrze w programie na żywo a
i jest to poniekąd przyczyną zdjęcia z anteny Apetytu Na Miłość,
zmierzam do tego, że druga cześć programu z udziałem pań, co tu
dużo ukrywać, była słaba.

Dość zaskakujące było motto programu, które odczytałem że
prowadzący przeżywa kryzys, mówiąc że męczy go oczekiwanie
że będzie w każdej sytuacji bawił swoją osobą.

Znowu kolejny raz, tu już niestety trzeba powiedzieć, że była
to zamierzona dyskryminacja komercyjna, telewizja Polsat
chciała skasować tym razem konkurencyjny serial komediowy
TVP1 Lokatorzy, reprezentowany w programie przez A. Michalską.
Zamiary doskonale widać przywołując do pamięci, tym razem
nobilutujący serial Kiespcy występ A. Grabowskiego a przecież
Kiepscy to właśnie kwintesecja sitcomu - _cokoliwiek powiem
jest śmiesznie_ (i głupio) i jeśli już to na nim powinienbył być skupiony
atak K. Wojewódzkiego.

--
Nie lubie ciosów poniżej pasa, spodni z krokiem poniżej kolan
i muzyki na tym samym poziomie, Dario25Net

Paweł Szymanek

ŚWIĘTA RACJA - BRAWO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Użytkownik "Dario25Net" <dario...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Gładziu

"Pawel Szymanek" <p-...@wp.pl> wrote in news:b00er1$h95$1...@news.tpi.pl:

> ŚWIETA RACJA - BRAWO !!!!!!!!!!!!!!!!!

Brawo za pozostawienie odpowiednio dlugiej wrotki i komentarza nad nia!!!!!
Przynajmniej wszyscy wiedza, co chciales powiedziec...

--
Pzdr
Gladziu

Arti

a czy ktos z was pamieta nazwe zespolu ktory gral w tym programie - odcinku,
???

Pozdr. Arti

XavieR

bla bla bla bla... Netykieta podpowiada, ze do postow z duza iloscia zwrotow
nalezy dodac tytul zawierajacy stwierdzenia: dlugi, przydlugawy...
Dario jak zwykle pisze ksiazki (ktorych czytac sie nie chce). Oczywiscie
Dario jak zawsze nie odpowie/nie ustosunkuje sie do zarzutow i jak telewizja
Polsat w swojej koncepcji zanudzac bedzie nas na smierc kolejnymi
sprawozdaniami przydatnymi tylko jemu samemu...

Pozdrawiam, XavieR

Piciu Mielona

Supar Girl And Romantic Boys

Pozdrawiam
Mielona

----> http://mielona.w.interia.pl
Użytkownik "Arti" <ar...@energetyka.bielsko.pl> napisał w wiadomości

Andzor

(ciach...)

Skoro tak Cie mecza posty Daria to po co sie katujesz i czytasz??
Ja czytanie pl.rec.telewizji zaczynam od wyszukania Jego postow i dobrze mi
z tym. :-)

Pozdrawiam
Andżor

h00z

> [...]

> Joanna Brodzik jak już tutaj twierdziłem narażając

> się wielu, jest zamkniętą formą (mankament K. Skrzyneckiej)

Szkoda słów, jedziesz po dwóch najfajniejszych laskach polskiego
showbiznesu.

--
h00z 1n d4 h4u2

Dario25Net

> Szkoda słów, jedziesz po dwóch najfajniejszych laskach polskiego
> showbiznesu.

Niewiele zrozumiałeś z tego co tu powiedziałem, nie biorąc
pod uwagę tego, że o sukcesie programu czy występu na
żywo nie decyduje fajność aktorek a taka wiedza pozwala
stwierdzić po jednym odcinku Apetytu Na Miłość, że program
nie zaskoczy.

Kilka programów na takim poziomie z takimi paniami nie
ujmując im zasług w tym co bardzo dobrze robią w życiu
grając w serialach a program miałby bardzo poważne kłopoty
z oglądalnością.

I na przykład kiedyś pisałem o Ewelinie Flincie, wiedziałem
odrazu poddając ją takiej analizie, że nie zrobi kariery w
showbiznesie.

Ostatnio poddawałem wątpliwość głosowania Dobrosława
kontra Dorota (Bar). Okazuje się, że oceniając jej występy
w programie za efektowne zasługające na poklask widzów,
odczytując w jej zachowaniu talent aktorski miałem racje.
Dziewczyna grała w jednym z teatrów a z drugiej strony D.
Zych w konfrontacji z jednym uczestników (Bar Bez Cenzury)
dość podejrzanie zachowała się wobec zarzutu, że przespała
się z całą ekipą (zapalając kojącego nerwy papierosa w całym
zaskoczeniu nie mogąc zareagować w żaden sposób na to co
usłyszała).

Dario25Net

h00z

Użytkownik "Dario25Net" "<dario...@poczta.onet.pl>" napisał w
wiadomości news:b06u1l$pb5$3...@news.onet.pl...

> [...]
> żywo nie decyduje fajność aktorek a taka wiedza pozwala
> stwierdzić po jednym odcinku Apetytu Na Miłość, że program

Oj nie potrzebnie się rozpisałeś i obawiam się, że to ty niewiele
zrozumiałeś z tych dwóch linijek, które napisałem.

Dario25Net

> Oj nie potrzebnie się rozpisałeś i obawiam się, że to ty niewiele
> zrozumiałeś z tych dwóch linijek, które napisałem.

Zrozumiałem, że są dla ciebie świętościami.

Dario25Net

h00z

Użytkownik "Dario25Net" "<dario...@poczta.onet.pl>" napisał w
wiadomości news:b09v46$62q$1...@news.onet.pl...

> Zrozumiałem, że są dla ciebie świętościami.

Za mocno powiedziane, poprostu są atrakcyjne i wg mnie w miarę dobrze
robią to co robią. Na pewno nie są mistrzyniami fristajlu.

Dario25Net

> Za mocno powiedziane, poprostu są atrakcyjne i wg mnie w miarę dobrze
> robią to co robią. Na pewno nie są mistrzyniami fristajlu.

No ale to, to ja powiedziałem wcześniej, nie ujmując twojej
błyskotliwości !? Mógłbym nawet powiedzieć, _szkoda słów
jedzeisz po dwóch najfajniejszych laskach polskiego
showbiznesu_

Dario25Net

h00z

Użytkownik "Dario25Net" "<dario...@poczta.onet.pl>" napisał w
wiadomości news:b0khk3$mno$3...@news.onet.pl...

> No ale to, to ja powiedziałem wcześniej, nie ujmując twojej
> błyskotliwości !?

Co wcześniej powiedziałeś? AFAIR napisałeś, że "jest zamkniętą formą i
nie może wypaść dobrze w programie na żywo" i "część programu z
udziałem pań była słaba". IMHO nie masz racji, a to że nie są
mistrzyniami fristajlu nie znaczy, że źle wypadają w programach na
żywo.

> Mógłbym nawet powiedzieć, _szkoda słów
> jedzeisz po dwóch najfajniejszych laskach polskiego
> showbiznesu_

Przeczytaj swój pierwszy post i skup się.
Napiszę ci jeszcze raz, dużymi literami - SZKODA SŁÓW. Doszukujesz się
głębszych przekazów w programie, w którym z założenia takich przekazów
nie ma. Równie dobrze w "Modzie na sukces" mógłbyś szukać sposobu na
życie.

matt

Użytkownik "h00z" <un...@construction.co.m> napisał w wiadomości
[...]

> [...]
> głębszych przekazów w programie, w którym z założenia takich przekazów
> nie ma. Równie dobrze w "Modzie na sukces" mógłbyś szukać sposobu na

Już szuka. Może nie sposobu na życie, ale twierdzi, że "Klan"
przekazuje jakieś wzorce. Równie dobrze tych wzorców można się
doszukiwać _wszędzie_.

Pozdrawiam,
matt

Dario25Net

> [...]
> udziałem pań była słaba". IMHO nie masz racji, a to że nie są
> mistrzyniami fristajlu nie znaczy, że źle wypadają w programach na

... genialny, idealny muszę być ... to motto przyświęcające każdej
wypowiedzi
zamkniętych form (rodzaj nerwicy) co przekłada się w praktyce na to, że nie
mogą fristajlować (synonim nudy wypowiedzi i nieefektowności prezentacj
własnej osoby).

> [...]
> głębszych przekazów w programie, w którym z założenia takich przekazów
> nie ma. Równie dobrze w "Modzie na sukces" mógłbyś szukać sposobu na

Taka opinia może usprewiedliwiać tylko kogoś, kto nie potrafi spojrzeć na
program w restrykcyjnych kategoriach nadawcy: bez nazwisk, bez nazw,
bez znaków firmowych, itd.

Dario25Net

h00z

Użytkownik "Dario25Net" "<dario...@poczta.onet.pl>" napisał w
wiadomości news:b0uk4t$587$7...@news.onet.pl...

> [...]
> w praktyce na to, że nie mogą fristajlować (synonim nudy wypowiedzi
> inieefektowności prezentacj własnej osoby).

No nie wiem za bardzo co tu napisać bo widzę, że brniemy dalej z tymi
zamkniętymi formami. Może to, że według mnie wypadły dobrze tzn. cechy
pozytywne wzięły górę nad negatywnymi. Jaśniej nie potrafię.

> Taka opinia może usprewiedliwiać tylko kogoś, kto nie potrafi
> spojrzeć na program w restrykcyjnych kategoriach nadawcy: bez
> nazwisk, bez nazw, bez znaków firmowych, itd.

No, za to ty potrafisz spojrzeć w taki sposób na wszystko co leci w TV.
Jednak dziwię się skąd u ciebie zaskoczenie komercyjnymi działaniami
prowadzonymi przez komercyjne telewizje.

Dario25Net

> No nie wiem za bardzo co tu napisać bo widzę, że brniemy dalej z tymi
> zamkniętymi formami. Może to, że według mnie wypadły dobrze tzn. cechy
> pozytywne wzięły górę nad negatywnymi. Jaśniej nie potrafię.

To coś nowego, w pierszej wypowiedzi powiedziałeś, że wypadły
dobrze dlatego tylko, że w programie wystąpiły czyli inaczej mówiąc
dlatego tylko, że go zaszczyciły swoją obecnością.

> No, za to ty potrafisz spojrzeć w taki sposób na wszystko co leci w TV.

No cóż nie powinno cię dziwić, że wśród widowni zasiadającej przed
telewizorem znajdują się ludzie inteligentni.

> Jednak dziwię się skąd u ciebie zaskoczenie komercyjnymi działaniami
> prowadzonymi przez komercyjne telewizje.

To należysz do innej grupy widzów niż ja. Dziwi mnie jak najbardziej
komercyjny film, komercyjny serial, komercyjny program infromacyjny,
komercyjne show telewizyjne, komercyjna kreskówka.

Dario25Net

h00z

Użytkownik "Dario25Net" "<dario...@poczta.onet.pl>" napisał w
wiadomości news:b6dbcu$k86$7...@news.onet.pl...

DA BIGGEST RESPECT 2 YA STARY. Ten wątek już dawno siedzi w null, ale
widzę, że jesteś fanem ping-ponga. Dobrze więc, zagrajmy.

<*1>

> To coś nowego, w pierszej wypowiedzi powiedziałeś, że wypadły
> dobrze dlatego tylko, że w programie wystąpiły czyli inaczej
> mówiąc dlatego tylko, że go zaszczyciły swoją obecnością.

</*1>

> No cóż nie powinno cię dziwić, że wśród widowni zasiadającej przed
> telewizorem znajdują się ludzie inteligentni.

W odniesieniu do *1 i wcześniejszej dyskusji podejrzewam, że nie masz
tu siebie na myśli.

> To należysz do innej grupy widzów niż ja. Dziwi mnie jak
> najbardziej komercyjny film, komercyjny serial, komercyjny program
> infromacyjny, komercyjne show telewizyjne, komercyjna kreskówka.

Czyli, jedziesz nad morze, wchodzisz do wody, wszystko jest fajnie
tylko jedna myśl nie daje ci spokoju "kurwa, dlaczego tu jest tak
mokro".

h00z

Użytkownik "Dario25Net" "<dario...@poczta.onet.pl>" napisał w
wiadomości news:b6dbcu$k86$7...@news.onet.pl...

DA BIGGEST RESPECT 2 YA STARY. Ten wątek już dawno siedzi w null, ale
widzę, że jesteś fanem ping-ponga.

<*1>

h00z

Użytkownik "Dario25Net" "<dario...@poczta.onet.pl>" napisał w
wiadomości news:b6dbcu$k86$7...@news.onet.pl...

DA BIGGEST RESPECT 4 YA STARY. Ten wątek już dawno siedzi w null, ale

widzę, że jesteś fanem ping-ponga.

<*1>