Rolkarze

22 wyświetlenia

tadek

nieprzeczytany,
8 kwi 2012, 15:06:318.04.2012
do
dzisiaj w telewizornii słyszałem dobrą wiadomość dla "rolkarzy". Wg
prawa są pieszymi więc mogą jeżdzić na rolkach po piwie

Akarm

nieprzeczytany,
9 kwi 2012, 02:09:569.04.2012
do
Użytkownik "tadek" napisał:
> dzisiaj w telewizornii słyszałem dobrą wiadomość dla "rolkarzy". Wg prawa
> są pieszymi więc mogą jeżdzić na rolkach po piwie

Ja słyszałem w telewizorni, że Lech Wałęsa bardzo lubi komputery.
Tylko nie przyszło mi do głowy żeby poinformować o tym ludzi
zainteresowanych rowerami.

--
Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

artek

nieprzeczytany,
9 kwi 2012, 02:23:119.04.2012
do
W dniu 2012-04-09 08:09, Akarm pisze:
> Ja słyszałem w telewizorni, że Lech Wałęsa bardzo lubi komputery.
> Tylko nie przyszło mi do głowy żeby poinformować o tym ludzi
> zainteresowanych rowerami.

wbrew pozorom dość istotna informacja - jeśli rolkarz jest pieszym, to
nie może jeździć po ddr.

--
artek

Marek 'marcus075' Karweta

nieprzeczytany,
9 kwi 2012, 05:11:079.04.2012
do
artek, Mon, 09 Apr 2012 08:23:11 +0200, pl.rec.rowery:

> jeśli rolkarz jest pieszym, to
> nie może jeździć po ddr.

To jest odkrycie na poziomie stwierdzenia, że pani z wózkiem dziecięcym nie
jest rowerzystką...

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

Ludek Vasta

nieprzeczytany,
9 kwi 2012, 05:48:569.04.2012
do
On 09/04/2012 11:11, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
> artek, Mon, 09 Apr 2012 08:23:11 +0200, pl.rec.rowery:
>
> To jest odkrycie na poziomie stwierdzenia, że pani z wózkiem dziecięcym nie
> jest rowerzystką...

Warto jednak wiedzieć, że w niektórych państwach jednak rolkarze mogą na
DDR. Czeska ustawa mówi: "Jízdní pruh pro cyklisty nebo stezku pro
cyklisty může užít i osoba pohybující se na lyžích nebo kolečkových
bruslích nebo obdobném sportovním vybavení." = "Z pasu dla rowerów lub
ścieżki rowerowej może korzystać również osoba poruszająca się na
nartach lub rolkach lub innym podobnym sprzęcie sportowym." Tak więc
Polacy przebywający przez jakiś czas za granicą mogą mieć wyrobione
nawyki i przenosić je do Polski, bo nie wpadło im do głowy, że w różnych
państwach mogą być przepisy inne. Stąd moim zdaniem warto od czasu do
czasu przypominać nawet na grupach rowerowych, że (w Polsce) rolkarze na
DDR nie mogą.

Tak przy okazji: polskie przepisy mówią, że na drodze mogą jechać 2
rowerzyści obok siebie (pod pewnymi warunkami), ale czeskie prawo na coś
takiego nie pozwala.

Ludek

Gotfryd Smolik news

nieprzeczytany,
9 kwi 2012, 15:51:579.04.2012
do
On Mon, 9 Apr 2012, artek wrote:

> wbrew pozorom dość istotna informacja - jeśli rolkarz jest pieszym, to nie
> może jeździć po ddr.

Nie do końca.
Nie dosc, że przy jednej z istotnych dla mnie dróg zrobili
kostkospacerniaka i oznakowali jako DDR, to rzecz jasna
piesi *moga* tam chodzic. Z mocy ustawy.
Uprzedzę: dzwonek pogarsza sytuację, bo obroooot wykonywany
jest w statystycznie nieprzewidywalny sposób. Prawo Murphyego
działa, jakby kto pytał ;>
Żeby nie było: całkiem sporo rowerzystów jezdzi jezdnia.
Tyle, ze TIRmani trabia (a i osobowym się zdarza).

pzdr, Gotfryd

Arbiter

nieprzeczytany,
9 kwi 2012, 16:23:309.04.2012
do

Użytkownik "tadek" <tade...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> dzisiaj w telewizornii słyszałem dobrą wiadomość dla "rolkarzy". Wg
> prawa są pieszymi więc mogą jeżdzić na rolkach po piwie

a po ulicy też?

ziemo

nieprzeczytany,
10 kwi 2012, 02:31:1910.04.2012
do
W dniu 2012-04-09 08:23, artek pisze:

> wbrew pozorom dość istotna informacja - jeśli rolkarz jest pieszym, to
> nie może jeździć po ddr.

Rolkarze i tak głosują plombami w zębach i jeżdżą tam gdzie maja równy
asfalt, w ostateczności niefazowaną kostkę.

--
Ziemo

cytawa

nieprzeczytany,
10 kwi 2012, 03:29:5010.04.2012
do
ziemo pisze:

> Rolkarze i tak głosują plombami w zębach i jeżdżą tam gdzie maja równy
> asfalt, w ostateczności niefazowaną kostkę.

Tylko najlepszy asfalt jest lepszy od niefazowanej kostki. Ten asfalt,
ktory lezy na ulicach wcale nie jest dla rolek dobry. Takze ten czerwony
asfalt z DDR dla rolek sie nie nadaje.

Sam bylem zdziwiony, ze kostka jest taka dobra.

Jan Cytawa

artek

nieprzeczytany,
10 kwi 2012, 08:15:3510.04.2012
do

> To jest odkrycie na poziomie stwierdzenia, że pani z wózkiem
> dziecięcym nie jest rowerzystką...

wiesz, w swoim czasie na preclu (gdzieś tak z rok temu) była na ten temat
całkiem spora dyskusja, taka na 176 postów.

--
artek

artek

nieprzeczytany,
10 kwi 2012, 08:16:3510.04.2012
do
zdefiniuj jeszcze pojęcie "ulica"

--
artek

ziemo

nieprzeczytany,
11 kwi 2012, 02:47:3211.04.2012
do
W dniu 2012-04-10 09:29, cytawa pisze:

> Tylko najlepszy asfalt jest lepszy od niefazowanej kostki. Ten asfalt,
> ktory lezy na ulicach wcale nie jest dla rolek dobry. Takze ten czerwony
> asfalt z DDR dla rolek sie nie nadaje.

Fakt, ten typowy drogowy jest do niczego, za dużo porów, jeszcze pół
biedy w miękkim bucie, ale w skorupie na dużych twardych kółkach to już
żadna przyjemność. Na szczęście ddr i niektóre parkingi supermarketów
robią czasem z tego gładkiego.

> Sam bylem zdziwiony, ze kostka jest taka dobra.

O ile ją dobrze położą i ktoś się po niej nie przejedzie samochodem.

--
Ziemo

Marek 'Qrczak' Potocki

nieprzeczytany,
11 kwi 2012, 03:16:4711.04.2012
do
Dnia Mon, 9 Apr 2012 11:11:07 +0200, Marek 'marcus075' Karweta napisał(a):

> artek, Mon, 09 Apr 2012 08:23:11 +0200, pl.rec.rowery:

> To jest odkrycie na poziomie stwierdzenia, że pani z wózkiem dziecięcym nie
> jest rowerzystką...

Ja tam wolę rolkarzy czy biegaczy. Ci przynajmniej zrobią miejsce jak
zobaczą/usłyszą rower. Paniusie z wózkami/pieskami mają to gdzieś.

--
Pozdrawiam z Wrocławia
Marek Potocki

rmikke

nieprzeczytany,
11 kwi 2012, 11:17:1511.04.2012
do
Dnia Wed, 11 Apr 2012 09:16:47 +0200, Marek 'Qrczak' Potocki naskrobał/a:

>Ja tam wolę rolkarzy czy biegaczy. Ci przynajmniej zrobią miejsce jak
>zobaczą/usłyszą rower. Paniusie z wózkami/pieskami mają to gdzieś.

Niech Cie uslysza.

AZ FTW :D

--
rmikke Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
| http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

Marek 'marcus075' Karweta

nieprzeczytany,
11 kwi 2012, 13:32:5511.04.2012
do
artek, Tue, 10 Apr 2012 14:15:35 +0200, pl.rec.rowery:
I co, kto z Preclowiczów uznał, że pani z wózkiem dziecięcym jest rowerem?

Marek 'marcus075' Karweta

nieprzeczytany,
11 kwi 2012, 13:33:3211.04.2012
do
rmikke, 11 Apr 2012 08:17:15 -0700, pl.rec.rowery:

> AZ FTW :D

No... Raz nawet jakieś dobre słowo usłyszałem jak jeszcze z AZ jeździłem.
:D

Marek 'Qrczak' Potocki

nieprzeczytany,
12 kwi 2012, 02:48:5612.04.2012
do
Dnia 11 Apr 2012 08:17:15 -0700, rmikke napisał(a):

> Niech Cie uslysza.

Zazwyczaj na rolkarzy/biegaczy nawet do dzwonka sięgać nie muszę.

BTW - wczoraj rozbił mnie tekst dwóch psiarzy ustawionych na przejeździe
dla rowerów (bo do pasów mieli aż dwa kroki).

- Panie, bo z psem to prawie jak na rowerze!

Po czem szybciutko się przesunęli na część pieszą. ;)
Nowe wiadomości: 0