100 letni kolarz bije rekord świata

9 wyświetleń

Wilk

nieprzeczytany,
17 lut 2012, 10:52:5617.02.2012
do
100 letni francuski kolarz ustanowił dzisiaj oficjalny rekord (uznany
przez UCI) w jeździe godzinnej w swojej kategorii wiekowej (+100) -
przejechał aż 24,25km!
Z tym wynikiem to dałby radę zakasować niejednego młodziaka, a jak się
wypowiadał - nie jechał na maksa ;))

http://timesofindia.indiatimes.com/sports/more-sports/cycling/100-year-old-Robert-Marchand-sets-cycle-record/articleshow/11928631.cms
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Marek 'marcus075' Karweta

nieprzeczytany,
18 lut 2012, 12:56:3818.02.2012
do
Wilk, Fri, 17 Feb 2012 07:52:56 -0800 (PST), pl.rec.rowery:
W jego wieku chciałbym przejechać przynajmniej połowę z tego!

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

Jacek Maciejewski

nieprzeczytany,
18 lut 2012, 13:02:1618.02.2012
do
Dnia Fri, 17 Feb 2012 07:52:56 -0800 (PST), Wilk napisaďż˝(a):

> Z tym wynikiem to da�by rad� zakasowa� niejednego m�odziaka, a jak si�
> wypowiadaďż˝ - nie jechaďż˝ na maksa ;))

Qrde, mam 66 ale w�tpi� czy bym waln�� 25km w godzin� :)
--
Jacek

szaman (Baker)

nieprzeczytany,
19 lut 2012, 16:49:5719.02.2012
do
On 02/18/2012 06:56 PM, Marek 'marcus075' Karweta wrote::

> W jego wieku chciałbym przejechać przynajmniej połowę z tego!

Jego wieku to chciałbym dożyć:)

sz

Wilk

nieprzeczytany,
19 lut 2012, 17:24:3519.02.2012
do
On 19 Lut, 22:49, "szaman (Baker)" <pieka...@op.pl> wrote:

> Jego wieku to chciałbym dożyć:)

No nie wiem...
Jak będziesz już miał jakieś 8 dyszek na karku - to już niekoniecznie
na tej secie tak zalezy ;))
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

szaman (Baker)

nieprzeczytany,
19 lut 2012, 17:41:4719.02.2012
do
On 02/19/2012 11:24 PM, Wilk wrote::

> No nie wiem...
> Jak będziesz już miał jakieś 8 dyszek na karku - to już niekoniecznie
> na tej secie tak zalezy ;))

Pewnie nie:)

Wszystko zależy z jaką 'jakoscią' się w ten wiek wejdzie. PAtrząc na
mojego śp. pradziadka - mając 96 wiosen jeszcze na rowerze jeździł - to
jak najbardziej. Patrząc na prababcię - obecnie 99 na karku - niestety
demencja całkowita - to już mniej :/

sz

rmikke

nieprzeczytany,
20 lut 2012, 10:43:5820.02.2012
do
Dnia Fri, 17 Feb 2012 07:52:56 -0800 (PST), Wilk naskroba�/a:

>100 letni francuski kolarz ustanowi=B3 dzisiaj oficjalny rekord (uznany
>przez UCI) w je=BCdzie godzinnej w swojej kategorii wiekowej (+100) -
>przejecha=B3 a=BF 24,25km!
>Z tym wynikiem to da=B3by rad=EA zakasowa=E6 niejednego m=B3odziaka, a jak =
>si=EA
>wypowiada=B3 - nie jecha=B3 na maksa ;))
>
>http://timesofindia.indiatimes.com/sports/more-sports/cycling/100-year-old-=
>Robert-Marchand-sets-cycle-record/articleshow/11928631.cms

CHALLENGE ACCEPTED.

O ile uda mi sie dozyc takiego wieku, oczywiscie...

--
rmikke Reklama | http://wyszukiwarkarowerowa.blogspot.com/
| http://jolanta.korwin-mikke.pl/

Nadal szukam lepszego webreadera niz Newsguy. Najlepiej z poprawnymi pliterkami.

szaman (Baker)

nieprzeczytany,
20 lut 2012, 17:30:0320.02.2012
do
On 02/20/2012 04:43 PM, rmikke wrote::

> CHALLENGE ACCEPTED.
>
> O ile uda mi sie dozyc takiego wieku, oczywiscie...

Szkoda, że na preclu nei będziesz mógł się już tym pochwalić:)

sz
Nowe wiadomości: 0