Chełm - Myślenice - da sie tam polatac?

22 wyświetlenia

Big Peter

nieprzeczytany,
20 lut 2008, 13:37:5520.02.2008
do
Witam wszystkich.
W sobotę mamy firmowa imprezke na górze Chełm w Myślenicach i
pomyślałem że gdyby były warunki to może pokazałbym kolegom i
koleżankom jak latam :).
Pytam sie bo kiedys widziałem w tamtych okolicach glajty, prosiłbym o
jakies informacje o ewentualnym startowisku i lądowisku (niestety
google nic mi niepowiedział, a może ja niecierpliwy jestem).
Pozdrowienia
Piotr Malaca

Piotr

nieprzeczytany,
20 lut 2008, 14:30:0220.02.2008
do
Witaj , a no da się polatać na miotle, a to nie było by problemu, gorzej z
lądowaniem tak już poważnie wystartować pewnie by się dało - nie ma lądowisk -
start z góry na górę trochę wyższą /z każdej pozycji/kierunku/ zawietrzna/i
dlatego my raczej nie latamy na Chełmie - za to nie opodal latamy na
g.Kamienniku obok m/Zasania ,,N, NW, NE,,nawet gdy nie wieje możliwy zlot nie
opodal g.Ciecień m k/Wiśniowa ,,W,, z małymi odchyłkami w jedna i druga,
g.Śnieżnica k/Kasinki ,, WN, N ,problem z wyciągiem nie chcą wpuszczać na wyciąg
z glaytem no i sławetna g.Spyrkowa k/Podobina za Mszaną Dolną ,,S , SW, W,NW.
Lądowiska jak patelnie a i widoki wspaniałe. Tak że Beskid Wyspowy cały w
zasięgu 30km.
Możesz zerknąć na każda z nich na mich zdjęciach.
www.picasaweb.google.pl/13vajper i tam je wszystkie znajdziesz otrzaskane ze
wszystkich stron, kierunków z dołu z góry.
Jak coś to na prywat
pozdrawiam
Piotr-vajper

Big Peter

nieprzeczytany,
20 lut 2008, 15:57:1920.02.2008
> [...]
> start z góry na górę trochę wyższą /z każdej pozycji/kierunku/ zawietrzna/i

Wielkie dzięki, chodziło mi konkretnie o w/w górkę inne wymienione
przez Ciebie zaczołem juz powoli poznawać.
- Więc z tego wynika że jak chcę się chwalić to musze wybrać sie do
sklepu i kupic jakąś fajowa miotłę, a może lepiej odkurzacz :).
Do zobaczenia na startowsku :).

Piotr Malaca

Nowe wiadomości: 0