ODLOTOWE PARAMIKOŁAJKI 2012 GRUPY FALCO !!!

124 wyświetlenia

grupa...@wp.pl

nieprzeczytany,
23 paź 2012, 05:00:2523.10.2012
do
Uwaga! Uwaga! Uwaga!
Grupa Falco Toruń, nasi piloci reprezentujący : Płock- Rzeszów- Miedzygórze- Gdańsk-Białystok i Warszawę
oraz Trenerski Team "w Paski" zapraszają wszystkich pilotów na
ODLOTOWE PARAMIKOLAJKI, które odbędą się w dniach 7-9 grudnia na lotnisku Ośrodka Szkoleniowego i Usług Lotniczych Adriana w Watorowe ok. 5 km od Chełmna ( 20 km od Torunia).
http://www.ftoadriana.com.pl/pl/lotnisko.htm
Zaczynamy w piątek popołudniu, kończymy niedzielnym obiadem

Impreza ma charakter rodzinny, jak zwykle sporo będzie się działo.
Do dyspozycji mamy 60 miejsc nocegowych w Ośrodku 5 km od lotniska. W pobliżu znajdują się również hotele w standardzie 3 gwiazdek dla bardzo wymagających oraz agroturystyki.
Do dyspozycji mamy sale wykładowe, hangar pod ochroną na nasze sprzęty lotnicze, piękne lotnisko z oświetlonymi pasami, a całość uzupełnia nadający klimat bar z kominkiem.
http://www.ftoadriana.com.pl/pl/galeria.html
Jak wiecie, wszystkie imprezy Grupy Falco niosą hasło przewodnie "NIebo bez Granic" więc i tym razem Paramikołajki są przede wszystkim z udziałem pilotów niepełnosprawnych. Każdy z aktualna grupą inwalidzką gości u nas na koszt organizatora. ( a wiemy, że kilku z was taką grupę posiada ) Warunkiem bezpłatnego udziału jest skan orzeczenia wysłany na maila przed imprezą przy rejestracji. Oczywiście nie zwalnia to z prezentu
Latanie... spróbujemy rozegrać konkurencje slalomowe, zarówno dla amatorów jak i zaawansowanych "wyżeraczy". Jako nowość, spróbujemy rozegrać część nocną Slalomanii! Oświetlone pasy, oświetlone pylony, powinno się udać!
Jest również opcja latania dużymi samolotami.... na profesjonalnym symulatorze lotu w ośrodku szkolenia SUPER FRAJDA
http://www.ftoadriana.com.pl/pl/galeria.html
Warunkiem uczestnictwa w imprezie jest złożenie w dniu przyjazdu oświadczenia, o posiadaniu wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do wykonywania lotów oraz ważnego ubezpieczenia.
NAGRODA GŁÓWNA - ufundowana przez GF to lot dwumiejscowym śmigłowcem tuż po zakończeniu ceremonii rozdania nagród.
http://www.ftoadriana.com.pl/pl/galeria.html
kategorie punktowane :
klasy PF 1, Pl 1 PF 2 PL2
Generalka
najlepszy strój na parabalu
najbardziej odjechany prezent

Teraz część mniej oficjalna:
PARABAL Tematyczny - start sobota 22:00

Wracamy do czasów niemowlęcych i przedszkolnego balu, czyli wszelkie księżniczki, puchatki, Zorra, rycerze, pampersiarze i teletubisie. Tak jak w latach ubiegłych liczymy na 100 % frekfencji osób przebranych- proszę nie psujcie nam statystyk ;-) bo pole do popisu macie ogromne :) UWAGA!!! Wszystkie stroje muszą miec akcent paralotniowy np teletubiś z ...antenką w kształcie śmigła
dla leniwych lub szukających gotowca podajemy adres firmy handlującej strojami 5 km od lotniska w Chełmnie
http://www.partybox.pl/

Poza przebraniem, każdy z uczestników ma za zadanie przygotować prezent do kwoty 50 zł, kupiony lub własnoręcznie zrobiony, zaparkowany i złożony w recepcji w dniu przyjazdu. Na balu będzie obecny paraMikołaj, który będzie nam te prezenty losowo rozdawał.
Uwaga!!! to warunek konieczny do wzięcia udziału w imprezie!
Koszty:
Wpisowe 200 zł od osoby + prezent ( kwota obejmuje - 2 noclegi, wyżywienie od piątkowej kolacji do niedzielnego obiadu, udział w zawodach, udział w balu, atrakcyjne nagrody i niezapomnianą zabawę.
Prosimy o wcześniejsze rezerwacje gdyż tym razem liczba miejsc ze względów organizacyjnych jest niestety ograniczona. ( 80 osób) a podpowiem że 34 zgłoszenia już mamy.

Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres ma...@grupafalco.pl
Kontakt tel. 608 323 558 lub 56 654 33 25

Do zobaczenia w grudniu!

ŁukaszBorysBorkowski

nieprzeczytany,
23 paź 2012, 05:11:2323.10.2012
do
On 23 Paź, 11:00, grupafa...@wp.pl wrote:
> [...]
>
> Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres ma...@grupafalco.pl
> Kontakt tel. 608 323 558 lub 56 654 33 25

Świetny pomysł, do tego "tuż za miedzą"....
Zapowiada się ciekawie ;)
Pozdrowienia/ŁukaszBorysBorkowski
www.paraglidepara.blogspot.com
Nowe wiadomości: 0