227 km i 5130 npm

21 wyświetleń

wujek

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 04:12:259.12.2010
do

Mariusz Nowacki

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 05:31:289.12.2010
do
http://xcc.paragliding.pl/module.php?id=26&contest=PL&l=pl&date=20110930&competitorid=100129

ponad 1 000 km w siedmiu lotach zrobione w 9 dni.

KOSMOS !

gratuluje !

Mariusz
--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 05:41:489.12.2010
do
Niesamowite ! i chyba otarł się o rekord wysokości Robbiego Whintalla
a na pewno pobił rekord Polski w swobodnym ( chyba, że ktoś ma
więcej ? ).
Pozdrawiam i gratuluję

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 07:01:269.12.2010
do
Jak wygram w totka, to kupię sobie taki sprzęt , pojadę tam i też tak
chcę tak polecieć, tylko muszę zagrać choćby pierwszy raz.
Mistrz ma już to poza sobą, Gratuluję, napisz jak beznadziejnie jest
na tej wysokości ? Walka z samym sobą jest najgorsza, zwidy,
majaki,zwątpienie, zimno i pytanie - co ja tu robię ? ale smak rekordu
kusi mimo wszystko. ON miał to przy okazji tego lotu, co było
konsekwencją ciągłego treningu, więc wyszło samo z siebie, zostało
zapisane a interpretacja tego zależy od nas.
Podziwiam i gratuluję

j00zef

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 07:06:149.12.2010
do

Hej

Z tego co pamietam to Adam mowil,ze wyprawa do RPA nie jest az tak
kosmicznie droga i nieosiagalna - rzucil kwota 4k zl za 2 tygodnie all-
inclusive (kwaterunek+zarcie+obsluga naziemna). Inna sprawa to
warunki ,w ktorych sie lata.

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 07:20:469.12.2010
do

> [...]
> kosmicznie droga i nieosiagalna - rzucil kwota 4k zl za 2 tygodnie all-
> inclusive (kwaterunek+zarcie+obsluga naziemna). Inna sprawa to

To rzeczywiście "małe piwo" i stać na to większość, gdy uda się
Mistrzowi powtórzyć to w Polsce na dowolnej górce, to ja mimo
podeszłego wieku, kłopotów z sercem ( bo palę 40 dziennie) i złamanego
kręgosłupa w przeszłości (przeciągnięcie) zobowiązuję się publicznie
zanieść Mistrza na barana na kolejny start.
Rzekłem.

Paweł

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 07:42:239.12.2010
do

Adas nie obiecuj bo nam wykorkujesz i kto nam bedzie składał takie
swietne filmy z powietrza.Pozdrawiam.

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 07:51:399.12.2010
do
Pawciu, wiem co piszę u nas nie ma takich warunków ( chyba, że na fali
a to insza inszość). W dalszym ciągu gratuluje i podziwiam bohatera.
Pozdrawiam
Ps. Możliwe, że jeszcze pożyję, więc latajcie a ja Wam coś z tego
złożę ( każdemu chętnemu) jeśli zechcecie. :-)

voice

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 07:55:339.12.2010
do
Użytkownik "adamparagliding" napisał w wiadomości grup

>Mistrzowi powtórzyć to w Polsce na dowolnej górce, to ja mimo

Mieroszow - 270 km, 228 km,
Borsk - 234 km, 216 km,

Ja bym z taka deklaracja nie ryzykowal :-)

pozdrawiam
v.

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 07:59:509.12.2010
do
Odległość jest przeciętna nawet jak na nasze warunki, mi chodzi o
wysokość.
Pozdrawiam

j00zef

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 08:14:579.12.2010
do

Po strefach to u nas nikt nie lata ;)

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 08:15:249.12.2010
do
On 9 Gru, 13:59, adamparagliding <adamparaglid...@o2.pl> wrote:

Mój znakomity imiennik wykonał to przewyższenie, ot tak przy okazji a
nie przy próbie bicia rekordu, wiec tym bardziej szacunek i uznanie.
Pozdrawiam

bluebit

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 08:44:429.12.2010
do

Adam 4k zł to tylko 6 miesiecy nie palenia :)

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 09:17:589.12.2010
do

> Adam  4k zł to tylko 6 miesiecy nie palenia :)

A kto Cię upoważnił do wydawania takich wyroków, niech każdy robi co
che i lubi.
Pozdrawiam

Ps. Sorry, że nie na temat posta

Szkoła Kielnarowa

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 09:21:309.12.2010
do
On 9 Gru, 13:59, adamparagliding <adamparaglid...@o2.pl> wrote:

No to pojechałeś po bandzie :)
A przeleciałeś w życiu taką odległość na paralotni?
Dla mnie to wciąż "kosmos"

W@cek

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 10:25:099.12.2010
do
A dla mnie odległość to pestka, bo to zrobiło wielu, ale wysokość w
Polskich warunkach, to dla mnie nie osiągalny Kosmos. Pytasz Waciu
czy tyle przeleciałem na paralotni ? - z napędem wielokrotnie, to małe
piwo. Swobodnie nie latałem już od lat, na wyciągarce w tym roku
jedyny i pierwszy raz od pięciu lat tutaj
http://www.youtube.com/user/adamparagliding#p/u/59/x1ktm3NuNmU Przeleć
Waciu do zadeklarowanego punktu te 40 km na za małym Nucleonie w
kiepskich warunkach na glajcie ( który według teorii wielu w ogóle
nie lata) i zamelduj się nad punktem docelowym 1300 m pod szlakiem
Cumulusów. Mogąc przelecieć dużo więcej lądowałem pokonując kiepskie
noszenia głębokimi spiralami, żeby nie tłumaczyć się na grupie
dlaczego przeoczyłem granicę i narażając wszystkich na wstyd błędu
nawigacji wylądowałem u Łukaszenki, gdy inni na zwykłych glajtach tego
dnia padli w połowie trasy. Uczyłem się latać swobodnie w ubiegłym
wieku od najlepszych w Norwegii, trenuje to do dziś w niemal kazdym
locie z napędem. Mam pełen szacunek i zrozumienie dla swobodnie
latających, sam takowych wspieram słowem, i uczynkiem jako chyba
nieliczny z ppg-antów i swoim lataniem, filmami i postami na grupie
próbuję zbliżyć te dwie grupy, więc nie wiem skąd ta Twoja agresja od
zawsze do mnie. Wyobraź sobie proszę, że ja umie to co Ty a czy Ty
umiesz to co ja ? Przemyśl to proszę.
Pozdrawiam

Kacper Kowalski

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 10:29:399.12.2010
do
ojej,

Ja bym jednak wolał, aby nikt nie próbował robić takiego przewyższenia
w Polsce. Bo to śmierdzi trupem.

pozdrowienia,
Kacper

Marcin Kalamat

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 10:29:499.12.2010
do

adamparagliding

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 11:06:459.12.2010
do
Robbi to mój serdeczny przyjaciel i wielokrotnie opowiadał mi o
przygotowaniach do tego rekordowego lotu, słuchałem go z wytrzeszczem
oczu a tu NASZ rodzimy pilot zasuwa na trasę z przewyższeniem npm
5000m, chciałbym teraz zobaczyć minę Robbiego ;-)
Jeszcze raz gratuluję i pozdrawiam serdecznie życząc Adamowi dalszych
sukcesów

Grzegorz Czaplik

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 11:41:349.12.2010
do
W dniu 2010-12-09 16:29, Marcin Kalamat pisze:

Tam to chyba standard
http://tiny.pl/hwsj5

--
pozdr*

faflik
GG:244573

Kacper Kowalski

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 15:23:179.12.2010
do
Na blogu klubu200 jest juz relacja od Adama :-)

http://klub200.blogspot.com/

pozdrowienia,
Kacper

W@cek

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 15:43:289.12.2010
do
nie wiem skąd ta Twoja agresja od
> zawsze do mnie. Wyobraź sobie proszę, że ja umie to co Ty a czy Ty
> umiesz to co ja ? Przemyśl to proszę.
> Pozdrawiam

No daj spokój - nie od zawsze i nie zawsze, na pewno nie w tym
przypadku :)
Jak mam czasem inne zdanie to to wyrażam.
Dla mnie jest to wynik niezależnie od tego ile osób to zrobiło
wcześniej. Tego nie robi się na co dzień a jeżeli nawet to nie jest to
takie proste dla wszystkich.
I niezależnie od tego na jakiej wysokości to sie dobyło sama odległość
na pewno "nie jest przeciętna".
A wysokość :) cóż - piękna. Sam max wykręciłem się kiedyś na coś koło
2800, może ciut więcej i już było ładnie,
Daj na luz :) - kiedyś sie spotkamy i będzie głupio
Pozdrawiam
Wacek

JJR

nieprzeczytany,
9 gru 2010, 18:36:379.12.2010
do

Tyle że z kolei takie przewyższenie nie jest tam niczym niezwykłym, tak
jak i w Stanach (tam wręcz warunkiem udziału w zawodach jest tlen w
uprzęży).
Ot, tak przyroda ustaliła :)

--
pzdr,
Jędrzej

Nie jestem leniwy, tylko energooszczędny.

novax

nieprzeczytany,
12 gru 2010, 14:31:2112.12.2010
do
Hey ;)

Mamy tu też niezłe warunki do latania, co pokazuje wynik Wielkiego
Roberta B. : http://xc.dhv.de/xc/modules/leonardo/index.php?name=leonardo&op=show_flight&flightID=158910

Nie trzeba Afryki do takich dystansów ;)

Pozdrawiam ;)

Darek

nieprzeczytany,
12 gru 2010, 16:19:4612.12.2010
do
> [...]

http://xc.dhv.de/xc/modules/leonardo/index.php?name=leonardo&op=show_flight&flightID=158910

> Nie trzeba Afryki do takich dystansów ;)

tak ale bardziej chyba chodzi o te 5130 a nie o dystans:)
pzdr

Koniu

nieprzeczytany,
13 gru 2010, 05:50:2913.12.2010
do
> ojej,
>
> Ja bym jednak wola&#179;, aby nikt nie próbowa&#179; robi&#230; takiego przewy&#191;szenia
> w Polsce. Bo to &#182;mierdzi trupem.
>
> pozdrowienia,
> Kacper

Myslisz, ze zapach w Polsce - a tam - jest inny? :)

Koniu

Maku

nieprzeczytany,
13 gru 2010, 06:19:3113.12.2010
do
Związku z tematem mam dwa pytania:
1. Wie ktoś jaki jest rekord polski w wysokości?
Albo ktoś kto zrobił niech się pochwali... :)

2. Czy latając na 5000m trzeba już mieć tlen? Czy jednak nie jest się tam
aż tak długo żeby był potrzebny...?

pozdr. M.

Marcin Kalamat

nieprzeczytany,
13 gru 2010, 08:17:4913.12.2010
do
On 13 Gru, 12:19, mcw...@gmail.com (Maku) wrote:
> Zwi zku z tematem mam dwa pytania:
> 1. Wie kto jaki jest rekord polski w wysoko ci?
> Albo kto kto zrobi niech si pochwali... :)
>
> 2. Czy lataj c na 5000m trzeba ju mie tlen? Czy jednak nie jest si tam
> a tak d ugo eby by potrzebny...?
>
> pozdr. M.

Nie wiem jaki jest rekord Polski ,ale mój rekord wynosi 3500m.n.p.m w
beskidzie wyspowym góra łopień przewyższenie nad górą 2600m
25.08.2000r. czasy pionierskie ,ale co roku zdarzają się dni po 3000
podstawy w Polsce.

Czapkers

nieprzeczytany,
13 gru 2010, 17:05:4313.12.2010
do
W dniu 2010-12-09 18:06, adamparagliding pisze:
Jedna uwaga. De Aar leży na wys. 1000m npm. Przewyższenie więc 4000+
Latanie na 4000m + to standard

http://xcc.paragliding.pl/module.php?id=21&l=pl&contest=PL&date=20090930&reference=0ea7762cb150802a

To miejsce tak ma. Tlenu nie trzeba, jest świeżutkie przyjemne
powietrze, za to jak się zejdzie poniżej 2000m to już się można
ugotować. Temperatura zmusza do wysokich i ... długich lotów :-)

No i ogólnie to genialne miejsce na zimowe wakacje. Mali np. polował na
lwa i ... udało się :-)))

Pozdrawialski

Jacek

Fragles

nieprzeczytany,
13 gru 2010, 18:39:0213.12.2010
do
To jeszcze drugie tyle mu zostalo do rekordu Ewy;)

Fragles

afroo

nieprzeczytany,
15 gru 2010, 09:05:3215.12.2010
do
po 6h lotu to trzeba miec zdrowie by podkrecic 5600.
http://www.xcontest.org/world/en/flights/detail:magus/1.12.2010/09:00

dla Stephane to raczej nie przypadek
http://www.xcmag.com/tag/stephane-drouin/

Nowe wiadomości: 0