Co to za grupa???

16 wyświetleń

TJ_Blues

nieprzeczytany,
7 lut 2012, 20:37:427.02.2012
do
Szanowni panstwo, czy w Polsce pojecie "lotnictwo" sprowadza sie
wylacznie do rozwazania katastrofy Smolenskiej? Ciekawe czy Hiszpanie
do tej pory spieraja sie o katastrofe na Teneryfie?

Zagladam to od jakiegos czasu i nie widze nic interesujacego. Zeby
chociaz jakas dyskusja dotyczaca wymagan na uzyskanie PPL czy na ULM.
Albo o tym, ktory klub ma najlepsze warunki dla szybowczykow. Nie
wspominajac o jakiejs przyjemnej dyskusji nt. mechaniki lotu.

Jesli polskich pilotow szkoli sie na politykow to nie dziwi, ze
spadaja. I tylko Wrona lata :-)

cheers TJ

/dev/SU45

nieprzeczytany,
8 lut 2012, 02:36:098.02.2012
> [...]

> wylacznie do rozwazania katastrofy Smolenskiej? Ciekawe czy Hiszpanie
> do tej pory spieraja sie o katastrofe na Teneryfie?

To grupa nawiedzonych i innych oszołomów. Na Teneryfie nie poległ w
zamachu Prezydent Tysiąclecia i elity wielkiego Narodu Polskiego (np
Gosiu). CHCEMY PRAWDY!

Jak chcesz czytać bardziej merytorycznie to idź na ava.samoloty, tam dla
odmiany się nawalają o to jak głupim trzeba być by robić ATPL w
dzisiejszych czasach :)

mkarwan

nieprzeczytany,
8 lut 2012, 03:18:108.02.2012
do
Uzytkownik "TJ_Blues" <tomeka...@gmail.com> napisal w wiadomosci

From: TJ_Blues <tomeka...@gmail.com>
Newsgroups: pl.rec.lotnictwo
Subject: Co to za grupa???
Date: Tue, 7 Feb 2012 17:37:42 -0800 (PST)
IP address: 173.34.113.227
IP address country: Canada
IP address state: Ontario
IP address city: Etobicoke

Oooo! W prl pojawil sie Artymowicz?

J.F

nieprzeczytany,
8 lut 2012, 03:21:408.02.2012
do
Użytkownik "TJ_Blues" napisał w wiadomości grup
>Szanowni panstwo, czy w Polsce pojecie "lotnictwo" sprowadza sie
>wylacznie do rozwazania katastrofy Smolenskiej? Ciekawe czy Hiszpanie
>do tej pory spieraja sie o katastrofe na Teneryfie?

Nie mamy innej, to omawiamy te jedna, co mamy omawiac - technike
pilotazu F-16, czy z ktora linia najlepiej do Australii ? :-)

Poczekaj na raport w sprawie benka, zobaczymy jak sobie cywilne
lotnictwo radzi :-)

P.S. A na paralotniowej grupie padlo pytanie "dlaczego skrzydlo lata".
Ale tego chyba tak naprawde nikt nie wie, wiec moze nie zaczynajmy
dyskusji :-)

J.

lady....@mutants.com

nieprzeczytany,
8 lut 2012, 03:44:328.02.2012
do
W dniu 08.02.2012 02:37, TJ_Blues pisze:
> Szanowni panstwo, czy w Polsce pojecie "lotnictwo" sprowadza sie
> wylacznie do rozwazania katastrofy Smolenskiej? Ciekawe czy Hiszpanie
> do tej pory spieraja sie o katastrofe na Teneryfie?
zawsze możesz zacząć inny ciekawy wątek...

--lm

PL(N)umber_One

nieprzeczytany,
8 lut 2012, 05:51:118.02.2012
do
J.F <jfox_x...@poczta.onet.pl> napisał(a):
> P.S. A na paralotniowej grupie padlo pytanie "dlaczego skrzydlo lata".
> Ale tego chyba tak naprawde nikt nie wie, wiec moze nie zaczynajmy
> dyskusji :-)
>
> J.

Przez indukcję. Samolot lata - bo ludzie płacą za bilety. Skoro samolot lata,
to paralotnia też.
PP

TJ_Blues

nieprzeczytany,
8 lut 2012, 09:57:598.02.2012
do
On Feb 8, 3:21 am, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

> P.S. A na paralotniowej grupie padlo pytanie "dlaczego skrzydlo lata".
> Ale tego chyba tak naprawde nikt nie wie, wiec moze nie zaczynajmy
> dyskusji  :-)
>
> J.

LOL
Ja mysle, ze Newton, Reynolds, Bernoulli to klamcy. Do latania
potrzebna jest brzoza i czary... Zreszta to jest oczywiste, kazdy moze
to zobaczyc przed i po starcie liniowca; Przed samolotem stoi gosciu w
pomaranczowym i macha czrodziejskimi rozdzakmi..

http://youtu.be/yp_l5ntikaU

BEDEVERE:
So, why do witches burn?
[pause]
VILLAGER #3:
B--... 'cause they're made of... wood?
BEDEVERE:
Good! Heh heh.
CROWD:
Oh, yeah. Oh.
BEDEVERE:
So, how do we tell whether she is made of wood?
VILLAGER #1:
Build a bridge out of her.
BEDEVERE:
Ah, but can you not also make bridges out of stone?
VILLAGER #1:
Oh, yeah.
RANDOM:
Oh, yeah. True. Uhh...
BEDEVERE:
Does wood sink in water?
VILLAGER #1:
No. No.
VILLAGER #2:
No, it floats! It floats!
VILLAGER #1:
Throw her into the pond!
CROWD:
The pond! Throw her into the pond!
BEDEVERE:
What also floats in water?
VILLAGER #1:
Bread!
VILLAGER #2:
Apples!
VILLAGER #3:
Uh, very small rocks!
VILLAGER #1:
Cider!
VILLAGER #2:
Uh, gra-- gravy!
VILLAGER #1:
Cherries!
VILLAGER #2:
Mud!
VILLAGER #3:
Uh, churches! Churches!
VILLAGER #2:
Lead! Lead!
ARTHUR:
A duck!
CROWD:
Oooh.
BEDEVERE:
Exactly. So, logically...
VILLAGER #1:
If... she... weighs... the same as a duck,... she's made of wood.
BEDEVERE:
And therefore?
VILLAGER #2:
A witch!
VILLAGER #1:
A witch!
CROWD:
A witch! A witch!...
VILLAGER #4:
Here is a duck. Use this duck.
[quack quack quack]
BEDEVERE:
Very good. We shall use my largest scales.
CROWD:
Ohh! Ohh! Burn the witch! Burn the witch! Burn her! Burn her!
Burn her! Burn her! Burn her! Burn her! Burn her! Ahh! Ahh...
BEDEVERE:
Right. Remove the supports!
[whop]
[clunk]
[creak]
CROWD:
A witch! A witch! A witch!
WITCH:
It's a fair cop.
VILLAGER #3:
Burn her!
CROWD:
Burn her! Burn her! Burn her! Burn! Burn!...
BEDEVERE:
Who are you who are so wise in the ways of science?
ARTHUR:
I am Arthur, King of the Britons.

TJ_Blues

nieprzeczytany,
8 lut 2012, 10:06:288.02.2012
do
On Feb 8, 3:18 am, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:

> From: TJ_Blues <tomekania...@gmail.com>
> Newsgroups: pl.rec.lotnictwo
> Subject: Co to za grupa???
> Date: Tue, 7 Feb 2012 17:37:42 -0800 (PST)
> Organization:http://groups.google.com
> IP address:
> IP address country: Canada
> IP address state: Ontario
> IP address city: Etobicoke
>
> Oooo! W prl pojawil sie Artymowicz?

No i sie wydalo... :-(

Twoj wpis potwierdza moja teze; szkolenie polskiego pilota polega na
zrobieniu z niego / niej polityka. Spora doza manii przesladowczej
rowniez i znajomosc technik szpiegowskich (zdolnosc przeczytania
naglowka maila ) sie przyda. :-)

cheers TJ
Nowe wiadomości: 0