Re: Parkujących na ścieżkach rowerowych

11 wyświetleń

Jacek Skowroński

nieprzeczytany,
27 paź 2005, 13:45:5027.10.2005
do
From: Boska <bo...@spirit.pl>
Subject: Re: Parkujących na ścieżkach rowerowych
Newsgroup: pl.pregierz
Date: Sun, 15 May 2005 02:48:20 +0100

On Sun, 15 May 2005 00:25:28 +0200, siwa wrote:

> Ja mam posturę nikczemną i do bitki niezdatną...

pani pozwoli, ze pomoc swa w takowej sytuacji zaoferuje. do bitki pewnie
takoz samo niezdatnam, za to swietnie sie tocze w sposob nieskoordynowany w
strone przeciwnika. wyspiewujac sopranem piesni ku chwale pana.

--
Boska - wzorcowa boja.

--
Jacek Skowroński

FAQ i informacje na temat grupy: http://www.rotfl.eu.org/prhn/

Paweł Tomaszewski

nieprzeczytany,
27 paź 2005, 14:31:3927.10.2005
do
[ Autor: GRYNGOL <jac...@poczta.onet.pl> ]
[ Temat: Re: Parkujących na ścieżkach rowerowych ]
[ Grupa: pl.pregierz ]
[ M-ID : <d67b0k$oi8$1...@opal.icpnet.pl> ]
[ Data : Sun, 15 May 2005 13:15:34 +0200 ]

-------------------------------- POCZĄTEK --------------------------------

kiedys widzialem jak koles zaparkowal swoim bolidem na srodku chodnika,
tak
ze trzeba bylo go omijac wchodzac na ulice i dodatkowo w duza kaluze na
niej. Zwrocila mu uwage kobieta z wozkiem to ja wyzwal (koles ok 40latek,
nowobogadzki jakis) potem zadowolony z siebie siedzial z szyderczym
usmiechem. nie za dlugo, bo dostrzegla to tez miejscowa ekipa blokersow,
zrobili maly marsz w ok 10 osob tym chodnikiem i ladnie przeszli kolesiowi
po furce z efekltownym przytupem na masce i dachi, potem rozplyneli sie
miedzy blokami, przyjechala Policja, ale nikogo eni zlapali, a koles juz
sie
tak szyderczo nie smial. Wszyscy smiali sie z niego:)) Wazelinka dla tej
bandy:))

Gryngol

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
* odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *

Nowe wiadomości: 0