[foto do zaopiniowania] statki pasazerskie - Astor

4 wyświetlenia

Piotr

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 12:04:095.11.2006
do

KZ

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 12:21:595.11.2006
do
Piotr wrote:
> Tym razem seria wczesnie o poranku:

Poszukaj jakiejś grupy dla wielbicieli transportu morskiego, może ich te
zdjęcia zainteresują...
Są grupy dla wielbicieli lotnictwa, transportu miejskiego i kolejowego...

Bo jako fotografie są po prostu kiepskie - światło marne, nic specjalnie
estetycznego ani interesującego w nich nie ma (piszę to bez złośliwości,
raczej jako radę...)

KZ

#darek

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 12:53:235.11.2006
do
Użytkownik KZ napisał:

> [...]
>
> Bo jako fotografie są po prostu kiepskie - światło marne, nic specjalnie
> estetycznego ani interesującego w nich nie ma (piszę to bez złośliwości,

to jest ekstra ;)
http://www.pbase.com/piotrstankiewicz/image/69671501

darek

KZ

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 13:24:075.11.2006
do
#darek wrote:

Też jestem wielbicielem ;-) tych krzywych kadrów...

KZ

usmiechant

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 13:40:185.11.2006
do
Użytkownik "Piotr" <piotr.stank...@wp.pl> napisał w wiadomości

> (poczatek troche slabszy, ale dalej wyszlo juz chyba calkiem ok :))

Na przekor autorowi i negatywnym opiniom napisze, ze pierwsza polowa jest
zdecydowanie lepsza :)

u.

ZOMO

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 14:34:335.11.2006
do

"Piotr" <piotr.stank...@wp.pl> wrote in message news:b91ed$454e18f1$57cf6a6b$18...@news.chello.pl...

> Tym razem seria wczesnie o poranku:
>
> http://www.pbase.com/piotrstankiewicz/image/69671499

mozna wiedziec czym pstrykane i z jakimi ustawieniami ?

Zomo

usmiechant

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 15:28:545.11.2006
do
Uzytkownik "ZOMO" <fuck...@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

Nowy Rutkowski nam rosnie, szybko sie uczy ;)

u.

Gotfryd Smolik news

nieprzeczytany,
6 lis 2006, 07:47:206.11.2006
do
On Sun, 5 Nov 2006, #darek wrote:

Było objaśnienie, ale chyba przy innym zdjęciu.
Objaśnienie "osób trzecich", nie autora ;)
Weź globus. Weź aparat. I zastanów się jak wyjdzi Ci zdjęcie
statku przy polskim wybrzeżu, jak będziesz tak zwyczajnie trzymać
aparat...

pzdr, Gotfryd

Nowe wiadomości: 0