różnica między Helios 44M-4 a 44M-7

443 wyświetlenia

Marcin

nieprzeczytany,
18 wrz 2005, 13:47:0818.09.2005
do
Witam

Czym różnia się od siebie obiektywy heliosa na przykład 44M-4 od 44M-7
lub 44M-6 ? Chcę kupić żeby załączyć go do Konica Minolta Z5 odwrotnie.
Czy każdy z tych obiektywów da się podłączyć ?

Pozdrawiam

Konrad L

nieprzeczytany,
18 wrz 2005, 14:04:1018.09.2005
do
> Czym różnia się od siebie obiektywy heliosa na przykład 44M-4 od 44M-7 lub
> 44M-6 ? Chcę kupić żeby zał±czyć go do Konica Minolta Z5 odwrotnie. Czy
> każdy z tych obiektywów da się podł±czyć ?

Ostroscia :) 6 jest sporo ostrzejsza od 4, dodatkowo 4 zauwazalnie ociepla
kolory. Gwint filtrowy w obu ma 52mm.
Aha 6 ma lepsze warstwy antyrefleksyjne, jest mniej podatna na flary i
spadek kontrastu gdy w kadrze znajduje sie silne zrodlo swiatla.

Pozdr.
Konrad L

Konrad L

nieprzeczytany,
18 wrz 2005, 14:08:0618.09.2005
do
A tu link ktory kiedys na grupie znalazlem, zzipowane porownanie 2 heliosow
(moze nawet 4 i 6)
http://voyager.pol.lublin.pl/~bartman/gallery/pliki/Heliosy.zip

Pozdr.
Konrad L

jo44

nieprzeczytany,
18 wrz 2005, 14:44:2918.09.2005
do

Użytkownik "Marcin" <x12...@USUN-TOwp.pl> napisał w wiadomości

> Czym różnia się od siebie obiektywy heliosa na przykład 44M-4 od 44M-7 lub
> 44M-6 ? Chcę kupić żeby załączyć go do Konica Minolta Z5 odwrotnie. Czy
> każdy z tych obiektywów da się podłączyć ?

Pewno tak. Tylko po co???

Marcin

nieprzeczytany,
18 wrz 2005, 15:02:0918.09.2005
do
jo44 napisał(a):

Po co podłączać ? To proste, do zdjęć makro :)

jo44

nieprzeczytany,
18 wrz 2005, 15:14:5818.09.2005

> Po co podłączać ? To proste, do zdjęć makro :)

To wiem. Tylko dotychczas myslałem, że takie
zdjęcia robi się aparatem fotograficznym.
:)

Janko Muzykant

nieprzeczytany,
18 wrz 2005, 18:18:4318.09.2005
do
> Czym różnia się od siebie obiektywy heliosa na przykład 44M-4 od 44M-7
> lub 44M-6 ? Chcę kupić żeby załączyć go do Konica Minolta Z5 odwrotnie.

Im wyższy numer tym lepsze szkła i troszkę gorsza mechanika (raczej
bardziej uproszczona).
Ale do makro i na doczepkę to ta jakość aż tak bardzo nie będzie miała
znaczenia.

--
pozdrawia Adam
muzyka, foto: www.adamsmialek.prv.pl

Gotfryd Smolik news

nieprzeczytany,
19 wrz 2005, 07:05:3319.09.2005
do
On Sun, 18 Sep 2005, jo44 wrote:

> Użytkownik "Marcin" <x12...@USUN-TOwp.pl> napisał

> To wiem. Tylko dotychczas myslałem, że takie
> zdjęcia robi się aparatem fotograficznym.
> :)

...powiadasz że tylko niechcący i nieumyślnie zajrzałeś
na prf*c* ? ;)

pozdrowienia, Gotfryd
(KM A200)

Nowe wiadomości: 0