Szanowna Pani Jadwigo!

362 wyświetlenia

Przewodas

nieprzeczytany,
24 sie 2004, 16:09:0024.08.2004
do
Sz. P.
Jadwiga Zajdel
(list otwarty)

Szanowna Pani Jadwigo!
Uprzejmie proszę aby zechciała Pani rozważyć wycofanie honorowego patronatu i
nazwiska Janusza Zajdla z nazwy nagrody literackiej przyznawanej przez Związek
Stowarzyszeń "Fandom Polski". Powodem jest fakt, że organizacja ta nie jest w
stanie zapewnić Nagrodzie im. Janusz Zajdla należytego prestiżu. Nagroda na
którą oddaje głosy zaledwie 150 osób nie może być uznawana za ogólnokrajową
nagrodę artystyczną, a jedynie wyróżnienie środowiskowe.
Idea Nagrody im. Janusza Zajdla przegrywa ze względami towarzyskimi, które np.
zdecydowały, że w tym roku organizację Polconu i przyznanie Nagrody powierzono
prowincjonalnemu klubowi w Zielonej Górze, reprezentującemu nikły potencjał
intelektualny i kulturalny. Natomiast w przyszłym roku przyznanie Nagród ma
odbyć się w Poznaniu, którego środowisko słynie z jawnej wrogości do Nagrody
Zajdla. W minionych latach osoby związane z tym środowiskiem wielokrotnie
kwestionowały ówczesne rozstrzygnięcia, uciekając się do niegodnych insynuacji.
Nie rokuje to dobrze powadze plebiscytu w przyszłym roku.
Współczesny "Fandom Polski" nie jest już środowiskiem, które znał i cenił ś.p.
Janusz Zajdel. Różnorodność opinii i poglądów zastąpiła mentalność mściwej
sitwy. Pod różnymi pretekstami tłamszona jest swoboda krytyki literackiej,
uniemożliwia się dyskusje, dominuje dyktat "towarzyskiej poprawności",
ustalanej przez tajemnicze gremia. To w połączeniu z brakiem jawności procedur
wyłaniania nominacji do Nagrody stwarza stan, w którym skandal i kompromitacja
są tylko kwestią czasu.
Nie kwestionuję żadnego z dotychczasowych werdyktów, uważam jednak, że nie
można już dłużej przeciągać struny i czekać aż zdarzy się szkoda. Związek
Stowarzyszeń "Fandom Polski" na prawo do własnej nagrody, ale nie musi to być
koniecznie Nagroda im. Janusza Zajdla. Uważam, że powinna Pani postawić
stanowcze warunki, a w razie ich niespełnienia przekazać prawo do dysponowania
imieniem Janusza Zajdla innej organizacji. Być może o rangę Nagrody powinno
zadbać grono jej dotychczasowych Laureatów.
Z Poważaniem
Konrad T. Lewandowski
(Laureat Nagrody za rok 1995, członek Fandomu od 1982 roku)

Przewodas

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 03:02:0725.08.2004
do

Marcin Droba

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 06:33:0725.08.2004
do
Przewodas <ktl2000...@poczta.onet.pl> napisał(a):

CIACH

> Być może o rangę Nagrody powinno
> zadbać grono jej dotychczasowych Laureatów.
> Z Poważaniem
> Konrad T. Lewandowski
> (Laureat Nagrody za rok 1995, członek Fandomu od 1982 roku)

No i wszystko jasne. Przewodas chce przyznawać Zajdle. Huh. :-/

Vermi

Eryk Remiezowicz

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 06:46:1125.08.2004
do

Użytkownik "Marcin Droba" <vermi...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:cghpt3$c6g$1...@inews.gazeta.pl...

> Przewodas <ktl2000...@poczta.onet.pl> napisał(a):
>
> CIACH
> >

> No i wszystko jasne. Przewodas chce przyznawać Zajdle. Huh. :-/
>
> Vermi

Ta końcówka ładnie koreluje się z:

"Nagroda na
którą oddaje głosy zaledwie 150 osób nie może być uznawana za ogólnokrajową
nagrodę artystyczną, a jedynie wyróżnienie środowiskowe."

Ilu tych laureatów Zajdla było? 20? 30?

Eryk

Ewa Pawelec

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 06:38:1625.08.2004
do
Eryk Remiezowicz <rem...@redakcja.esensja.pl> wrote:

> Ta końcówka ładnie koreluje się z:
> Eryk

Chłopaki, ale co tu komentować/dyskutować? Koń, jaki jest, każdy widzi.

EwaP HF FH
--
Ewa Pawelec, Zakład Spektroskopii Plazmy UO
Power corrupts, but we all need electricity

Wojciech Orlinski

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 06:44:5825.08.2004
do
In <cghq6n$j94$1...@galaxy.uci.agh.edu.pl> Ewa Pawelec wrote:

> Chłopaki, ale co tu komentować/dyskutować? Koń, jaki jest, każdy widzi.

Przyłączam się do apelu o spuszczenie zasłony miłosierdzia.

--
My taxes went to Iraq and all I got was this lousy sig.

Jan Rudziński

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 07:03:4225.08.2004
do
Cześć wszystkim

Wojciech Orlinski wrote:

> Przyłączam się do apelu o spuszczenie zasłony miłosierdzia.

A ja nie. Czy mógłby mi ktoś powolutku wytłumaczyć, o co tu właściwie
chodzi, kto to jest ten osobliwy gość i skąsd mu się wziął ten bzdurny
tekst?

--
Pozdrowienia
Janek http://www.astercity.net/~janekr

Ewa Pawelec

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 07:01:3525.08.2004
do
Jan Rudziński <jan...@astercity.net> wrote:
> Cześć wszystkim

> A ja nie. Czy mógłby mi ktoś powolutku wytłumaczyć, o co tu właściwie
> chodzi, kto to jest ten osobliwy gość i skąsd mu się wziął ten bzdurny
> tekst?

Naprawdę masz za dużo czasu? :)

Jan Rudziński

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 07:12:3125.08.2004
do
Cześć wszystkim

Ewa Pawelec wrote:

> Naprawdę masz za dużo czasu? :)

To aż tak trudne do wyjaśnienia? Mogę poświęcić godzinę na próbę
zrozumienia, skąd się to wszystko wzięło i kto pierwszy na kogo Krzywo
Spojrzał.
Bo w sumie chyba to leży u genezy tej awanturki?

Jo'Asia

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 07:06:2425.08.2004
do
Wojciech Orlinski wystukał:

> Przyłączam się do apelu o spuszczenie zasłony miłosierdzia.

Żelaznej kurtyny. Patrz "Lato muminków"...

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek joa...@hell.pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

Ewa Pawelec

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 07:10:3625.08.2004
> [...]
> Spojrzał.
> Bo w sumie chyba to leży u genezy tej awanturki?

To wzywam mityczne Kiedyś Przy Piwie. Bo nie, Krzywe Spojrzenie nie
starczy.

Wojciech Orlinski

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 07:12:2825.08.2004
do
In <412C720E...@astercity.net> Jan Rudziński wrote:
> Cześć wszystkim

> A ja nie. Czy mógłby mi ktoś powolutku wytłumaczyć, o co tu właściwie
> chodzi, kto to jest ten osobliwy gość i skąsd mu się wziął ten bzdurny
> tekst?

Ten osobliwy gość jest pisarzem, który napisał sporo dobrych utworów,
ale niezależnie od tego ma pewne osobiste problemy za sprawą których
wszędzie widzi wrogów. Stąd mu się wziął ten bzdurny tekst a także kilka
innych, równie bzdurnych. Nie widzę w tej sytuacji lepszego wyjścia od
puszczania tych tekstów mimo uszu (nie wątpię, że będą następne).

Eryk Remiezowicz

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 07:36:5325.08.2004
do

Użytkownik "Jan Rudziński" <jan...@astercity.net> napisał w wiadomości

> [...]
> Spojrzał.
> Bo w sumie chyba to leży u genezy tej awanturki?

To jest temat na osobny felieton, ale IMHO KTL pisze za dużo, za szybko i ma
niechęć do dłuższego grzebania po źródłach. W związku z tym a) w krótkich
tekstach bywa wielki (ostatnio: "Uskośnienie"), ale w dłuższych się potyka,
b) w jego tekstach istotne i ciekawe spostrzeżenia przykrywane są
ewidentnymi bzdetami. A szkoda.

Co do Zaszłości, Krzywych Wspomnień, Rozczarowań Wzajemnych itp. się nie
wypowiadam.

Eryk

lurker

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 08:06:4625.08.2004
do

Przepraszam czy moglby ktos ustosunkowac sie merytorycznie do zarzutow
zawartych w liscie do Pani Jadwigi? Czy tez stac was tylko na wulgarne,
glupie i nic nie wnoszace do dyskusji komentarze?

Na przyklad czy to prawda, ze w glosowaniu bierze udzial tylko 150 osob?
Czy rzeczywiscie nie wiadomo kto kryje sie za "sitwa" czy tez kryja sie
za nia po prostu Piotr Cholewa, Brzezinska i Wojciech Orlinski
(dziennikarz rubryki telewizyjnej Gazety Wyborczej)

Rozumiem, ze ta grupe czytaja tylko syffowicze ale moze trafi tu
przypadkiem, przez googla, jakis milosnik fantastyki i mialby wtedy
okazje wyniesc z watku cos bardziej senswonego niz tylko wasz
prymitywny belkot rodem z marginesu spolecznego. Fantastyka naprawde
nie musi byc marginesem literatury.

Czy nie ma wsrod was ani jednej osoby zdolnej podjac merytryczna dyskusje
z Przewodasem? Zreszta nie tylko z nim bo w podobnym tonie pisala o was
Dorota Terakowska http://tinyurl.com/45b7t Marek Oramus, Parowski i wielu
innych, ktorzy o fantastyce maja jakies pojecie i warto by czasem
potraktowac ich wypowiedzi z wieksza powaga.

Robert Osowiecki

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 08:18:1825.08.2004
do
Our dear friend Eryk Remiezowicz wrote:
> "Nagroda na
> którą oddaje głosy zaledwie 150 osób nie może być uznawana za ogólnokrajową
> nagrodę artystyczną, a jedynie wyróżnienie środowiskowe."

Hmm... a czy za coś innego była uważana do tej pory?

--
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
<> magic....@rassun.art.pl <>

lurker

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 08:29:0725.08.2004
do

> Hmm... a czy za coś innego była uważana do tej pory?

A nie byla? Naprawde tylko 150 osob bierze w niej udzial? No to szok,
szczegolnie po tym co wypisywal o niej Piotr Cholewka.

Eryk Remiezowicz

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 08:39:5125.08.2004
do

Użytkownik "Robert Osowiecki" <magic....@rassun.art.pl> napisał w
wiadomości news:32703.1093...@sepulka.mimuw.edu.pl...

> Hmm... a czy za coś innego była uważana do tej pory?

Coś zasugeruję: spytaj autora, nie cytującego.

Eryk

Robert Osowiecki

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 08:53:0425.08.2004
do
Our dear friend Eryk Remiezowicz wrote:
> Coś zasugeruję: spytaj autora, nie cytującego.

To retoryczne pytanie było :) Ja rangi czegokolwiek nie mierzę
ilością głosujących (prezydent to bardzo dobry przykład).

Przepraszam za zamieszanie w cytatach!

--
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
<> magic....@rassun.art.pl <>
<> http://rainbow.mimuw.edu.pl/~robson <>
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Michał Szklarski

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 09:06:4725.08.2004
do
Użytkownik lurker napisał:

> Na przyklad czy to prawda, ze w glosowaniu bierze udzial tylko 150 osob?

1. W tym roku 154 - połowa uczestników Polconu.
2. Rozumiem, że Nobla wyrzucasz do kosza, skoro przyznaje go jeszcze
mniejsze gremium...
3. Reszta ciach, bo po co się przejmować czyimiś problemami emocjonalnymi.
4. Wracaj do KF-a.

(Co mnie napadło, znowu odpowiadam ronickowi... Ale obiecuję, że to
ostatni raz w tym wątku).

--
_/~\_ _/~\_
@ @ Michał Szklarski o-o

lurker

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 10:42:3725.08.2004
do
Użytkownik m_...@wp.pl napisał:

> 1. W tym roku 154 - połowa uczestników Polconu.

To doprawdy skandal. Nagroda firmowana imieniem Janusza Zajdla powinna byc
nagroda przynajmniej o zasiegu ogolnokrajowym. Wierze, ze w tej sytuacji
Pani Jadwiga zdecyduje sie wycofac z patronowania tej imprezie. Jestem
pewny, ze bedzie to z korzyscia dla polskiej fantastyki.

> 2. Rozumiem, że Nobla wyrzucasz do kosza, skoro przyznaje go jeszcze
> mniejsze gremium...

Nagrode Nobla przyznaje Krolewska Akademia Naukowa a nie paru kolesi spod
budki z piwem. Poza tym o ile sie nie myle, Nagroda PiotraWC przyznawana
jest w powszechnym glosowaniu a nie przez jakies gremium.

> 3. Reszta ciach, bo po co się przejmować czyimiś problemami emocjonalnymi.
> 4. Wracaj do KF-a.

Hahaha Związek Stowarzyszen "Fandom Polski" sypie obelgami pod moim adresem.
To prawdziwy zaszczyt znalesc sie po tej samej stronie barykady co Oramus,
Przewodas, Terakowska, Parowskim i inni zacni ludzie.

> (Co mnie napadło, znowu odpowiadam ronickowi... Ale obiecuję, że to
> ostatni raz w tym wątku).

No mam szczera nadzieje, ze nie bedziesz mnie zameczal swoimi pokretnymi
wywodami. Prawde mowiac i tak nie mialbym czasu wdawac sie z toba w dyskusje.
Wystarczy, ze bedziesz pilnie studiowal kazdy moj post. Tak jak robi to
caly Związek Stowarzyszen"Fandom Polski".

Pozdrawiam,
lurker

Garbaty Aniol

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 11:30:1525.08.2004
do
Hej,

Użytkownik "lurker" <lurker1...@vp.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik m_...@wp.pl napisał:
<ciach>

> To doprawdy skandal. Nagroda firmowana imieniem Janusza Zajdla powinna byc

> nagroda przynajmniej o zasiegu ogolnokrajowym. <ciach>

Ci goście przyjechali z całej Polski. Poza tym - formuła jest taka, że
głosują UCZESTNICY Polconu. Jak Ci nie pasuje - trzeba było jechać i
głosować. Byłbyś 155 i zasięg w kraju byłby pewnie większy.

<ciach>

> Nagrode Nobla przyznaje Krolewska Akademia Naukowa a nie paru kolesi spod
> budki z piwem. Poza tym o ile sie nie myle, Nagroda PiotraWC przyznawana
> jest w powszechnym glosowaniu a nie przez jakies gremium.

To jest Nagroda Fandomu, a nie PWCa, który w fandomie skądinąd tyle lat
jest, że Ty pewnie tyle nie masz. Fandom to ci, którzy fantastykę czytają i
coś dla jej popularyzacji robią. A stać RÓWNIEŻ pod budką z piwem to ich
święte prawo. I powtórzę - to oni na Polcon przyjechali - tym samym mieli
prawo głosować.
Dlatego czy będzie ich 100 czy 1000 - to jest tylko i wyłącznie kwestia
liczby ludzi na Polconie. A połowa która nie głosowała to co - siłą im
kartki dać?

emocjonalnymi.

<ciach>

> Hahaha Związek Stowarzyszen "Fandom Polski" sypie obelgami pod moim
adresem.

Gdzieś się chłopie dopatrzył obelg? Poza tym to NIKT tu się nie wypowiedział
W IMIENIU Stowarzyszenia, więc pohamuj megalomanię.
Pozdrawiam
GA

Szymon Sokół

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 11:38:0525.08.2004
do
On Wed, 25 Aug 2004 17:30:15 +0200, "Garbaty Aniol"
<garbat...@nospam.o2.pl> wrote:

>Gdzieś się chłopie dopatrzył obelg? Poza tym to NIKT tu się nie wypowiedział
>W IMIENIU Stowarzyszenia, więc pohamuj megalomanię.

Dajże spokój, to lokalny troll, który z jakichś tam powodów obraził się na
fandom en masse, a poszczególnych przedstawicieli zwłaszcza, więc od czasu do
czasu przychodzi, erm, podefekować na grupę. Nie ma po co (ani z kim)
dyskutować.
--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

Garbaty Aniol

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 11:42:0025.08.2004
do
Hej,

Użytkownik "Szymon Sokół" <szy...@bastard.operator.from.hell.pl> napisał w
wiadomości news:cgiipi.3...@sloth.hell.pl...

> On Wed, 25 Aug 2004 17:30:15 +0200, "Garbaty Aniol"
> <garbat...@nospam.o2.pl> wrote:

<ciach>

> [...]
do
> czasu przychodzi, erm, podefekować na grupę.

Do czego prowadzi nieczytanie wszystkich postów:)
Pozdrawiam
GA

lurker

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 12:46:2925.08.2004
do

> pohamuj megalomanię.

To nie jest megalomania tylko ironia. Po prostu lubie sie czasami posmiac
sie z syffistow, nie wolno? Smiech to zdrowie, nieprawdaz? HA HA HA :))

Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 12:59:4525.08.2004
do
czeŚĆ,
... a dzień taki sam u nas jak u Was,
napisał Jo'Asia na pl.rec.fantastyka.sf-f do nas:

> Wojciech Orlinski wystukał:
> Żelaznej kurtyny.

Za.

> Patrz "Lato muminków"...

Popływałbym takim teatrem...

> Jo'Asia

rozmarzony
pozdrawiam
Wiki [HQ mode]

--
Wiktor 'Wiki' Matlakiewicz //^\\___ And when I vest my flashing sword
8o ^ / And my hand takes hold in judgement

lurker

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 13:06:1525.08.2004
do

> [...]
> coś dla jej popularyzacji robią. A stać RÓWNIEŻ pod budką z piwem to ich

No ja przeciez wiem z kim mam do czynienia... wolalbym jednak zeby nie stali
pod budka z piwem w imieniu Janusza Zajdla. Niech PiotrWC ma swoja nagrode
np. no dajmy na to WC-Picker a organizacja nagrody im. Janusza Zajdla niech
sie zajma troche bardziej kompetentni i godni ludzie. Sori, wiem, ze syffistow
te slowa bardzo zabola ale taka jest brutalna prawda i trzeba ja mowic wprost.
Tak jak robi to chocby Przewodas i Oramus.

Tak trzymac Przewodasie. A w morde syffiarza! ;p

ps. do reszty twoich metnych wywodow ustosunkuje sie niebawem (w skali
usnetowej)

Jan Rudziński

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 13:16:1025.08.2004
do
Cześć wszystkim

Ewa Pawelec wrote:

> To wzywam mityczne Kiedyś Przy Piwie. Bo nie, Krzywe Spojrzenie nie
> starczy.

OK. Stawiam na najbliższej post-B. kilka piw osobie, który mi to
wszystko wyjaśni.

simon

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 13:28:3925.08.2004
do
Marcin Droba znowu nadaje:

> Przewodas <ktl2000...@poczta.onet.pl> napisał(a):
>
> CIACH
>>

> No i wszystko jasne. Przewodas chce przyznawać Zajdle.

Głosy będą zbierane w ramach audiotele.

(a na nagrodę Nike będą głosować gracze totolotka)

--
( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

Robert Osowiecki

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 13:47:4225.08.2004
do
Our dear friend Jan Rudziński wrote:

> OK. Stawiam na najbliższej post-B. kilka piw osobie, który mi to
> wszystko wyjaśni.

A ja stawiam się obok i nadstawiam ucha :)

--
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
<> magic....@rassun.art.pl <>
<> http://rainbow.mimuw.edu.pl/~robson <>
<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>

Maciej Bojko

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 14:50:5225.08.2004
do
On 25 Aug 2004 14:06:46 +0200, "lurker" <lurker1...@vp.pl> wrote:

Nie zmieniaj adresów.

--
Maciej Bójko
maciej...@students.mimuw.edu.pl

Paweł Pluta

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 16:51:2625.08.2004
do
On 25 Aug 2004 19:06:15 +0200, lurker

<lur...@vp.pl> wrote:

>No ja przeciez wiem z kim mam do czynienia... wolalbym jednak zeby nie stali
>pod budka z piwem w imieniu Janusza Zajdla. Niech PiotrWC ma swoja nagrode

No ale co zrobić, co zrobić, jak różne Oramusy i Lewandowskie z piwa robią
sobie sztandar? To i potem zawsze się znajdzie kilku smarków w wieku, w
którym piciem piwa można zaszpanować. A że z takich dzieciaków najłatwiej
zrobić gwardię akolitów, to i jest potem hurma fanatycznych wyznawców
pisarzyn spod znaku budki z piątym piwem i tłuczonego z bani kufla. Niestety,
rzeczone pisarzyny spod swojej budki wydają jakieś niezrozumiałe charkoty,
z których można wydobyć słowo "Zajdel", no ale nie ma na to rady w
dzisiejszym mięczackim świecie.

>np. no dajmy na to WC-Picker a organizacja nagrody im. Janusza Zajdla niech
>sie zajma troche bardziej kompetentni i godni ludzie. Sori, wiem, ze syffistow

No to się przecież zajmują ludzie bardziej kompetentni i godni niż grupki
pisarzy napędzanych piątym piwem i tłuczonym kuflem. Twój postulat jest
spełniony wręcz zanim zaistniał.

[...]
Paweł Pluta

--

-.-. --.. . -- ..- -- --- -- ... ... . -. -. .. . ---
-.. .--. --- .-- .. .- -.. .- --- -.. -... .. --- .-.

Wojciech Orlinski

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 17:16:4725.08.2004
do
In <prnpi01lduor6o6pp...@4ax.com> Maciej Bojko wrote:
> On 25 Aug 2004 14:06:46 +0200, "lurker" <lurker1...@vp.pl> wrote:
>
> Nie zmieniaj adresów.

Chciałbyś. Przecież tylko dzięki temu ktoś go czasem w ogóle czyta.

Godryk

nieprzeczytany,
25 sie 2004, 17:41:4725.08.2004
do
W porozumieniu z Organizatorami Polconu 2004 przekazuję poniższy
tekst:

Trudno zorganizować imprezę masową bez żadnych potknięć.
To nie usprawiedliwienie, ani też próba szukania współwinnych,
lecz stwierdzenie faktu. Błędów nie wystrzegł się również
Polcon 2004.

Choć w powszechnej opinii uchodzi za udany, jako organizatorzy
wiemy, co należałoby w nim zmienić, co poprawić, co zorganizować
zupełnie inaczej. Tej wiedzy nie mieliśmy jeszcze kilka dni temu.
Teraz naszym doświadczeniem dzielimy się kolegami z Poznania,
bowiem udany Polcon to sukces całego Fandomu.

Dlatego publicznie oświadczamy: cenimy i podziwiamy Panią Jadwigę
Zajdel. Prawdą jest, że jak się okazało, nasze zaproszenie dotarło
do Pani Jadwigi Zajdel zbyt późno i za ten błąd bijemy się
w piersi. Ale zwykłym kłamstwem jest zarzucanie nam, że był to
celowy zabieg. Podczas Polconu otrzymaliśmy też od Niej esemesa
z serdecznymi pozdrowieniami dla laureatów oraz wyjaśnienie,
że nasze zaproszenie dotarło do niej zbyt późno i koliduje
z wcześniejszymi planami. Po Polconie wysłaliśmy do Pani Jadwigi
oficjalny list od organizatorów, w którym informujemy o laureatach
i ponownie zapraszamy Ją do Zielonej Góry na Bachanalia Fantastyczne
jako Honorowego Gościa.

Konwent w Zielonej Górze, choć nie wolny od wad, był konwentem
sprawnie zorganizowanym. Również sama gala wręczenia nagrody
im. Janusza Zajdla miała odpowiednią i godną oprawę.

Więcej polemik z tekstami Konrada T. Lewandowskiego ZKF Ad Astra
prowadzić nie zamierza. Uznaliśmy jednak, że takie wyjaśnienia
oraz naświetlenie sytuacji należą się całemu Fandomowi, a przede
wszystkim Pani Jadwidze Zajdel.

ZKF Ad Astra
Organizatorzy Polconu 2004
w Zielonej Górze

Michal Radomil Wisniewski

nieprzeczytany,
26 sie 2004, 01:25:1126.08.2004
do
"simon", that's the name of my favorite soul song from the '70 :

Jak w przypadku "Nautilusa"?

--
It's the year 2004 and nobody knows what's cool anymore! ... m.

Szymon Sokół

nieprzeczytany,
26 sie 2004, 06:11:1326.08.2004
do
On Wed, 25 Aug 2004 17:47:42 +0000 (UTC), Robert Osowiecki
<magic....@rassun.art.pl> wrote:

>A ja stawiam się obok i nadstawiam ucha :)

A jesteście pewni, że ktoś jest w stanie to wszystko wyjaśnić? Nie posiadając
fachowego psychiatrycznego przygotowania, mam na myśli?

Ewa Pawelec

nieprzeczytany,
26 sie 2004, 06:14:0026.08.2004
do
Szymon Sokół <szy...@bastard.operator.from.hell.pl> wrote:

> A jesteście pewni, że ktoś jest w stanie to wszystko wyjaśnić? Nie posiadając
> fachowego psychiatrycznego przygotowania, mam na myśli?

Opowiedzieć. Nie wyjaśnić.

Endless Lameness

nieprzeczytany,
26 sie 2004, 13:59:0026.08.2004
do
W artykule <20040825231...@igel.gazeta.pl> Wojciech Orlinski
napisał(a):

> Chciałbyś. Przecież tylko dzięki temu ktoś go czasem w ogóle czyta.

Ja tam czytam go z premedytacją. Tak samo jak ciebie na pcoa, zresztą.
Trochę rozrywki jeszcze nikomu nie zaszkodziło :)

--
pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
mailto(ROT13): zr...@ivcre.prgv.cy

Ewa Pawelec

nieprzeczytany,
26 sie 2004, 14:02:2426.08.2004
do
Endless Lameness <me...@nospam.pl> wrote:
> W artykule <20040825231...@igel.gazeta.pl> Wojciech Orlinski

> Ja tam czytam go z premedytacją. Tak samo jak ciebie na pcoa, zresztą.
> Trochę rozrywki jeszcze nikomu nie zaszkodziło :)

To, co potrafi komuś dostarczyć rozrywki, nigdy nie przestanie mnie
zadziwiać :) Dla mnie on jest nudny... Zmienia, niestety, _tylko_ adresy
:->

Endless Lameness

nieprzeczytany,
26 sie 2004, 15:45:1026.08.2004
do
W artykule <cgl8jg$7qh$1...@galaxy.uci.agh.edu.pl> Ewa Pawelec napisał(a):

> To, co potrafi komuś dostarczyć rozrywki, nigdy nie przestanie mnie
> zadziwiać :) Dla mnie on jest nudny... Zmienia, niestety, _tylko_ adresy

Kto, Wojtek? :>

Ewa Pawelec

nieprzeczytany,
26 sie 2004, 15:50:2826.08.2004
do

> Kto, Wojtek? :>

Erm. Cokolwiek bym nie sądziła o WO, to IMO za tę pomyłkę/sugestię
powinieneś go przeprosić :-b
Nowe wiadomości: 0