Krótkie noce

0 wyświetleń

woohoo

nieprzeczytany,
5 sie 2010, 21:55:125.08.2010
do
Nie lubię chodzić spać o/po świcie i wstawać w południe, a od dłuższego
czasu tak mam. IMHO wakacyjne noce powinny trwać od 20:00 do 12:00, albo
w ogóle 24h/d.
Piętno, że tak nie jest.

--
wo_Ohoo!

"Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

mkarwan

nieprzeczytany,
6 sie 2010, 02:36:206.08.2010
do
Użytkownik "woohoo" <2kol...@DSinteria.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czasu tak mam. IMHO wakacyjne noce powinny trwać od 20:00 do 12:00, albo w

Na równiku dni są zawsze od 6 do 18, czyli noc masz 12 godzinną bo zachód i
świt trwają krótko.

Wiadomość została usunięta

mkarwan

nieprzeczytany,
6 sie 2010, 03:05:426.08.2010
do
Użytkownik "to" <t...@abc.xyz> napisał w wiadomości

> To spadaj na równik.

Na jakie?

Wiadomość została usunięta
Wiadomość została usunięta

mkarwan

nieprzeczytany,
6 sie 2010, 05:01:186.08.2010

> begin mkarwan

> Nie na jakie tylko na równik. Piłeś?

Na jakie cholere?

MichaelData

nieprzeczytany,
6 sie 2010, 06:53:186.08.2010
do
mkarwan wydumał(a) w news:i3gj10$uuu$1...@news.onet.pl :

> Na jakie cholere?

Może byc na dzume :]

--
MichaelData
Sygnaturka sponsorowana:

Delfino Delphis

nieprzeczytany,
6 sie 2010, 07:14:156.08.2010
do
mkarwan wrote:

> Na równiku dni są zawsze od 6 do 18, czyli noc masz 12 godzinną bo zachód
> i świt trwają krótko.

Eee wcale nie. Na równiku najdłuższy dzień jest w równonoc i trwa 12 godzin,
ale w pozostałym czasie noc jest dłuższa. Paradoksalnie najdłuższa jest w
przesileniach.

Pawel Chmielewski

nieprzeczytany,
6 sie 2010, 09:08:066.08.2010
> [...]
> Nie lubię chodzić spać o/po świcie i wstawać w południe, a od dłuższego
> czasu tak mam. IMHO wakacyjne noce powinny trwać od 20:00 do 12:00, albo
Głupiś, to nie noce są krótkie, ale dni długie, za co wazelina. Niestety
idzie na gorsze.

Pawel

Nowe wiadomości: 0