G1 za 49zł .... ciekawa oferta

0 wyświetleń

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 04:05:3419.06.2009
do
W najnizszym planie taryfowym 85zďż˝ w tym (0,5GB danych) w umowie na 2
lata w Erze ten telefon za 49zďż˝ to chyba dobry pomysl. Tak tez i
pomyslalem i kupilem a co ....

Zasadniczo Android urzeka spojnoscia interfejsu i logika. Powiedzialbym
ze jest taki iphonowy no i te ekrany pojemnosciowe ktorych nie trzeba
wciskac.

Powiem wiecej kazdy kto teraz kupi cokolwiek na WM jest pomyslencem.

Powiem nawet wiecej Android to tani iphone ta sama filozofia dystrybucji
softu ten sam potencjaďż˝. Android konfiguracja pulpitu przerasta
i WM i iphona o Symbianie nawet nie wspomne.

Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna
wielka kupa a WM to juz totalna padaka

AL

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 04:25:5219.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

> Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna
> wielka kupa a WM to juz totalna padaka

liczy sie ten system, na ktorego masz najwiecej uzytecznego oprogramowania.
Dlatego po dzis dzien uzywam m.in. PalmOs'a (mimo, ze system przez wielu
tu jest nieznany - bo zaczynali od razu z WM lub pozniej) i nie
zamierzam zmieniac, a smartfon na symbianie spelnia w zupelnosci moje
oczekiwania (bo ma wszystko czego mi trzeba - mam na mysli
oprogramowanie uzytkowe).

Twoje zas myslenie jest typowym mysleniem 'onanisty sprzetowego', ktory
kupuje tego typu 'zabawki' by sie nimi podniecac, szpanowac etc.

I tyle w temacie

--
pozdr
Adam (AL)

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 04:36:1619.06.2009
do
AL pisze:

> liczy sie ten system, na ktorego masz najwiecej uzytecznego oprogramowania.

Wcale nei jest to prawda. Liczy sie ten system w ktorym realizujesz
swoje cele. Zasadniczo wali mnie iz na WM jest 78 tys programow a na
iphona 140tys. Liczy sie "efekt"

> Dlatego po dzis dzien uzywam m.in. PalmOs'a (mimo, ze system przez wielu
> tu jest nieznany - bo zaczynali od razu z WM lub pozniej) i nie
> zamierzam zmieniac,

DInozaury juz wyginely :) a powaznie nie sadze by konkurencyjne
rozwiazania nie mialy zamienika. Pamietaj ze nowe urzadzenia wcale nie
potrafia zrobic lepiej czegos niz stary Palm potrafia jednak wykreowac
NOWE POTRZEBY ktorych kiedys nie miales.
Mowia to ja posiadacz Palm IIIc czytajacy na tym pizdziolkowatym ekranie
160x160pix ksiazki a teraz narzekam ze ebook na mniej niz 5 calach w
800x480 jest bez sensu.

> a smartfon na symbianie spelnia w zupelnosci moje
> oczekiwania (bo ma wszystko czego mi trzeba - mam na mysli
> oprogramowanie uzytkowe).

A jakis to smartfon bo albo klockowaty albo mulisty :) innych nie znam :)

> Twoje zas myslenie jest typowym mysleniem 'onanisty sprzetowego', ktory
> kupuje tego typu 'zabawki' by sie nimi podniecac, szpanowac etc.

Pitu pitu ... masz kolorowy telewizor czy nadal bialo-czarny ?

Stawiam orzechy ze 80% ludzi moglaby miec stare telefony i cieszyc sie
nimi gdyby byli oderwanii od informacji o nowosciach.

Ale to nie znaczy ze mamy ignorowac nowosci i o nich nie dyskutowac w
jakims flamewar :) od tego sa grupy nie ?

Michal L

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 05:10:1819.06.2009
do

"Jan Strybyszewski" <kt...@w.pl> wrote in message

> Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna wielka
> kupa a WM to juz totalna padaka

Chyba ci cos na glowe upadlo i zrobili ci niezla burze mozgu...
Jakie to fajne aplikacje mozesz sobie zainstalowac w tym androidzie? Google
wypral ci mozg i padles ofiara naiwnosci i to na 2 lata...buhahahahaha....

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 05:25:3719.06.2009
do
Michal L pisze:

Co znaczy fajne ? Dla jedno fajne wybieraniw numerow jednym klikiem na
zdjecia dla innego aktualna pogoda na pulpicie.

WMow mialem tyle ze tego syfu juz starczy

Danny

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 05:53:3619.06.2009
do
Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:36:16 +0200, Jan Strybyszewski napisaďż˝(a):

> Stawiam orzechy ze 80% ludzi moglaby miec stare telefony i cieszyc sie
> nimi gdyby byli oderwanii od informacji o nowosciach.

hmm, pacz pan - a ja ci�gle u�ywam Eryka T39 :) mimo �e mia�em i tel. z
Symbianem, mam i tel. z WM a jednak wygodniej mi korzystaďż˝ z zabytku. Palma
z cz-b wy�wietlaczem kupi�em sobie �eby z niego korzysta� (np. do czytania
ksi��ek) i nie wiem w kt�rej cz�ci spo�ecze�stwa mam si� zakwalifikowa�

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narz�dzia internetowe "nie tylko dla or��w"

AL

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 06:07:0619.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

> Wcale nei jest to prawda. Liczy sie ten system w ktorym realizujesz
> swoje cele. Zasadniczo wali mnie iz na WM jest 78 tys programow a na
> iphona 140tys. Liczy sie "efekt"

no ale w tym znaczeniu wlasnie to napisalem
Interesuje mnie wykorzystanie aplikacji w swoich celach - to ja ustalam
co chce od urzadzenia a nie odwrotnie urzadzenie/producent narzuca mi
swoje aplikacje - dla mnie bezuzyteczne w perspektywie czasu.

> [...]
> Mowia to ja posiadacz Palm IIIc czytajacy na tym pizdziolkowatym ekranie
> 160x160pix ksiazki a teraz narzekam ze ebook na mniej niz 5 calach w

160x160 to mialem tak z 8 lat temu - od paru lat 320x480 - ebooki
spokojnie da sie na tym czytac. Ale ebooki czytuje tez na e51
(mobireader swietnie do tego sie nadaje) - i koncze juz w ten sposob
kolejna ksiazke - a czytam od okazji do okazji jak mam chwilke czasu (na
kiblu;), stojac w kolejce, czekajac na kogos, etc).
ale procz ebookow - palma uzywam glownie jako notes (tylko graffiti -
nie toleruje wirt.klawiatur), jako pamiec podreczna, przypominacz + pare
uzytecznych programow przydatnych w roznych sytuacjach zyciowych (i niew
mowie tu o nawigacji)

> A jakis to smartfon bo albo klockowaty albo mulisty :) innych nie znam :)

dlugo sie nie moglem przelamac sie po e50 - oddalem sluzbowa bo jej
strawic nie umialem. Natomiast e51 jak na razie jest prawie idealnym
rozwiazaniem dla mnie - mam w nim wszystko co potrzebuje do komunikacji
via rozne sposoby

> Pitu pitu ... masz kolorowy telewizor czy nadal bialo-czarny ?

kolorowy - ale nie LCD - jeszcze CRT - bo nie widze tez sensu zamieniac
na inny skoro dotychczasowy dziala b.dobrze. Impulsem do zmiany bedzie
dopiero wprowadzenie na stale te. cyfrowej na MPEG4 (no chyba, ze sie
wczesnie spierdli ten co mam)

> [...]
>
> Ale to nie znaczy ze mamy ignorowac nowosci i o nich nie dyskutowac w
> jakims flamewar :) od tego sa grupy nie ?

nie mam nic przeciwko nowoscia - sam sie ciesze jak dziecko jak sobie
cos sprawie - nie widze jednak sensu zmiany czegos na sile - wydac kase
na cos co ma taka sama funkcjonalnosc jak to co mam teraz czy mniejsza
(np. gdybym zmienil e51 na iphone'a)

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 06:08:2719.06.2009
do
Danny pisze:

> [...]
> ksi��ek) i nie wiem w kt�rej cz�ci spo�ecze�stwa mam si� zakwalifikowa�

Ale dzis sa lepsze mozliwosci do czytania ksiazek niz 160x160 pikseli.
T39m to fajny telefon aczkolwiek cud ze jeszcze dziala no i te trzy
niecale wiersze tesktu to nawet SMS przyprawia o bol glowy

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 06:14:1119.06.2009
do

> [...]
> co chce od urzadzenia a nie odwrotnie urzadzenie/producent narzuca mi
> swoje aplikacje - dla mnie bezuzyteczne w perspektywie czasu.

Producent nic nie nie narzuca tylko pokazuje NOWE mozliwosci.
Owszem kupilem kiedys Palma jako organizer i do ksiazek ale dzis kazdy
pierdolkowaty telefon potrafi wiecej i nie ma co na sile bronci starocia.

> 160x160 to mialem tak z 8 lat temu - od paru lat 320x480 - ebooki
> spokojnie da sie na tym czytac.

A co to za cudo ? i to z Palm OS ?

> [...]
> strawic nie umialem. Natomiast e51 jak na razie jest prawie idealnym
> rozwiazaniem dla mnie - mam w nim wszystko co potrzebuje do komunikacji

To nie smartphone to zwykly telefon. :) Wada to brak klawiatury czy to
sprzetowej czy dotykowe i maciupki wyswietlacz ale jako telefon o
"rozbudowywalnych mozliwosciach jest ok" Tylko nijak mu w szranki do 3,5
calowych 600MHz maszynek.

> [...]
> cos sprawie - nie widze jednak sensu zmiany czegos na sile - wydac kase
> na cos co ma taka sama funkcjonalnosc jak to co mam teraz czy mniejsza

e51 z iphonem ciekawe zestawienia ale nijak tego porownac sie nie da.
iphone jest telefonem "przy okazji" sens jego zakupu to internet,
multimedia, rozrywka, zabawa i troche biznes.

Olgierd

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 06:41:2919.06.2009
do
Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:05:34 +0200, Jan Strybyszewski napisaďż˝(a):

> Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna
> wielka kupa a WM to juz totalna padaka

Troll warning!

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wroc�awiu?

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 06:56:4619.06.2009
do
Olgierd pisze:

> Dnia Fri, 19 Jun 2009 10:05:34 +0200, Jan Strybyszewski napisaďż˝(a):

> Troll warning!

Czy wam WMowcom juz nic innego nie przychodzi do glowy ja rozumiem
dziadowski system ale moze jakies zalety ten WM ma, czy juz calkiem klapa ?

AL

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 06:59:4219.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
> Owszem kupilem kiedys Palma jako organizer i do ksiazek ale dzis kazdy
> pierdolkowaty telefon potrafi wiecej i nie ma co na sile bronci starocia.

sony clie TH55 (BT,WiFi,kamerka, ale najwazniejsze, ze duzy i czytelny
ekran, starcza na 2 tygodnie bez ladowania normalego uzytkowania (nie
zabawy)

> [...]
> sprzetowej czy dotykowe i maciupki wyswietlacz ale jako telefon o
> "rozbudowywalnych mozliwosciach jest ok" Tylko nijak mu w szranki do 3,5

ale wsadze go do kieszenie krotkich spodenek i idac na rower nie drze
jak wiekszosc uzytkownikow omni, iphonow czy innych wielgasnych i
nieporecznych telefono-notebookow.
(a dodatkowo mam zainstalowane mapy topo garmina - na trasy rowerowe po
polach/lasach - jak znalazl - w razie zgubienia (gps via BT))
Dodatkowa zaleta: nie musze codziennie tego podlaczac do pradu.

nie uzywam telefonu do notatek, pisania maili, sms (chyba, ze musze) -
od tego mam palma (ktory zastepuje mi w niektorych sytuacjach notebooka
- oczywiscie notebook jest najlepszy - ale nie zawsze go mozna wszedzie
zabrac)

> e51 z iphonem ciekawe zestawienia ale nijak tego porownac sie nie da.
> iphone jest telefonem "przy okazji" sens jego zakupu to internet,
> multimedia, rozrywka, zabawa i troche biznes.

oj bys sie zdiwil - albo nie znasz symbiana (uzywales tylko to co
dostarczyl producent)

Iphonem sie bawilem - sprawia super wrazenie jego obsluga - ale po
dluzszym czasie - to wszystko. Bardziej funkcjonalny i spelniajacy moje
cele jest 10x e51 niz ipfon, ktorego juz zaszyfladkowalem jako gadzet
(bo inaczej nie potrafie tego zakwalifikowac - funkcjonalnosc uzytkowa
iphone'a (nie zabawowa) jest nijaka.)

Michal L

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 07:33:4219.06.2009

> Czy wam WMowcom juz nic innego nie przychodzi do glowy ja rozumiem
> dziadowski system ale moze jakies zalety ten WM ma, czy juz calkiem klapa
> ?

Czy na tym androidzie to mozna wgrac sobie Auto Mape?

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 07:37:1219.06.2009
do
Michal L pisze:

> "Jan Strybyszewski" <kt...@w.pl> wrote in message

> Czy na tym androidzie to mozna wgrac sobie Auto Mape?

Po co w telefonie automapa ?
Czy na tym WM mozna zadzwonic raz dotykajac ekran ?

Olgierd

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 07:42:3419.06.2009
do
Dnia Fri, 19 Jun 2009 12:56:46 +0200, Jan Strybyszewski napisaďż˝(a):

> Czy wam WMowcom juz nic innego nie przychodzi do glowy ja rozumiem
> dziadowski system ale moze jakies zalety ten WM ma, czy juz calkiem
> klapa

Od czasu uspokojenia si� Najwi�kszego Trolla III RP jeste� dla mnie
kandydatem do tego miana. Te� masz swojego konika, te� ci�niesz jak
op�tany.

Marx

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 07:45:1219.06.2009
do
Wybulisz na raty w sumie ponad 2 tys zl i jeszcze sie chwalisz swoja
glupota? :)
Na dodatek jestes uziemiony z tym zlomem na 2 lata...
Marx

Marx

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 07:47:2719.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:
mozna
powiem wiecej, mozna zadzwonic wogole nie dotykajac ekranu...
powiem wiecej, mozna zadzwonic do dowolnej osoby z ksiazki
naciskajac tylko dwa przyciski
Marx

Szadzik

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 07:49:5819.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

Oczywi�cie �e tak!

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Waldek Godel

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 07:54:1019.06.2009
do
Dnia Fri, 19 Jun 2009 12:49:58 +0100, Szadzik napisaďż˝(a):

> Oczywi�cie �e tak!

Co wi�cej - tam si� da zadzwonic nie dotykaj�c ekranu wcale :-)
I teraz czekamy a� magik doka�e takiej sztuczki w iPoo ;-))))

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo si� zdewaluowa�a" -

Michal L

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 07:59:2119.06.2009
do

"Jan Strybyszewski" <kt...@w.pl> wrote in message

Gdyby tak podchodzic to po co cokolwiek poza tym aby mozna bylo zadzwonic..A
po to aby nie nosic ze soba dodatkowo palmtopa czy innego cwancyka z gps i
auto-mapa...Ale ty bedziesz nosil...-;))))
U mnie w X1 mozna zadzwonic ale nieststy musze az 3 razy dotknac
ekran....Zapewne z tego powodu bede mial spuchniete palce...

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:15:3019.06.2009
do
Olgierd pisze:

> [...]
>
> Od czasu uspokojenia si� Najwi�kszego Trolla III RP jeste� dla mnie
> kandydatem do tego miana. Te� masz swojego konika, te� ci�niesz jak

Ale to jakis zakaz jest ? Uzyj KF po co zasmiecasz trolowanie NIE JEST
tematem tej grupy. WM Android i reszta JEST.

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:16:2219.06.2009
do
Marx pisze:

> Wybulisz na raty w sumie ponad 2 tys zl i jeszcze sie chwalisz swoja
> glupota? :)
> Na dodatek jestes uziemiony z tym zlomem na 2 lata...

Oczywiscie bo w cenie abonamentu nie ma zadnych uslug.
Kocham tych nastolatkow z Nokiami 3110

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:16:5719.06.2009
do
Marx pisze:

No widzisz to juz cos .... a jak ksiazke przewijasz "myslami"

a wiem rysikiem huehuehue

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:17:5119.06.2009
do
Waldek Godel pisze:

> Dnia Fri, 19 Jun 2009 12:49:58 +0100, Szadzik napisaďż˝(a):

> Co wi�cej - tam si� da zadzwonic nie dotykaj�c ekranu wcale :-)
> I teraz czekamy a� magik doka�e takiej sztuczki w iPoo ;-))))

A kto pisal o ipoo. Ty Waldus jestes boski :) ale nic ci to nie pomoze
niszowy systemi WM i tak zdechnie w ciagu 2 lat

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:19:3219.06.2009
do
Michal L pisze:

> Gdyby tak podchodzic to po co cokolwiek poza tym aby mozna bylo zadzwonic..A
> po to aby nie nosic ze soba dodatkowo palmtopa czy innego cwancyka z gps i
> auto-mapa...Ale ty bedziesz nosil...-;))))

Alez ja nie uzywam automapy bo mi jest zbedna wiec o co ci chodzi.

> U mnie w X1 mozna zadzwonic ale nieststy musze az 3 razy dotknac
> ekran....Zapewne z tego powodu bede mial spuchniete palce...

Wyjesz sie madry nie zrozumiales nieco ironii z tej automapy to taki
dyzurny troling wlascicieli topornego WM na kazdy argument.

No jeszcze czasem o MMS cos tam gadaja

AL

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:23:2719.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

ale znasz jakiegos powaznego biznesmena z iPodem lub Androidem?

bo ja wlasnie widze target dla tych nowych urzadzen - wlasnie wsrod
nastolatkow (80%).

Marx

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:24:4919.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:
to malo wiesz
nie musze nic przewijac
Marx

Marx

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:29:5819.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:
a to ty myslisz ze 80zl to na uslugi? :)

Marx
Ps. kochanie nastolatkow to karalne moze byc. I jeszcze fetysz w postaci
telefonu...

Olgierd

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 08:35:5819.06.2009
do
Dnia Fri, 19 Jun 2009 14:15:30 +0200, Jan Strybyszewski napisaďż˝(a):

> Ale to jakis zakaz jest ? Uzyj KF po co zasmiecasz trolowanie NIE JEST
> tematem tej grupy.

Racja. See you long time.

Michal L

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 09:20:3919.06.2009
do

"Jan Strybyszewski" <kt...@w.pl> wrote in message

Chciales byc taki orginalny i dales sie zrobic w ch..i podpisales umowe na 2
lata....buhahahaha....
Wyszedles z ta swoja argumentacja na trolla....

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 09:20:3219.06.2009
do
Michal L pisze:

> Chciales byc taki orginalny i dales sie zrobic w ch..i podpisales umowe na 2
> lata....buhahahaha....
> Wyszedles z ta swoja argumentacja na trolla....

Kultury trolu troche, wiem ze ty umowy nie poidpiszesz bo golodupcom w
dresach to ciezko wiarygodna oferte dac

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 09:21:1919.06.2009
do

> a to ty myslisz ze 80zl to na uslugi? :)

A kto tak powiedzial. mysle ze polowa tej kwoty to realna wartosc ulug w
pakiecie.

> Marx
> Ps. kochanie nastolatkow to karalne moze byc. I jeszcze fetysz w postaci
> telefonu...

Jak atrakcyjna 16latka czemu nie ?

Marx

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 09:33:4319.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

Jestes niezlym chamem skoro na podstawie jednego zdania o uzywania
prepaida nazywasz kogos dresem
*PLONK*
Marx

Michal L

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 09:42:4819.06.2009
do

"Jan Strybyszewski" <kt...@w.pl> wrote in message

Tak juz jest, ze golodupce biora wlasnie telefon na kredyt tak jak
ty.....-;))) Kupic go za 1200zl nie bylo ciebie stac ale przez dwa lata
zaplacisz za niego 2 x tyle bogaczu.....-;)))))

ToMasz

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 12:47:4819.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:
WM ma jedna zalete, z kt�r� nie mozesz sie nie zgodzi�, bo j�
potwierdzasz swoim zachowaniem. WM nie produkuje troli.
ToMasz

ToMasz

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 12:50:5819.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

> Po co w telefonie automapa ?
po co zdolno�� odpowiadania na pytanie.

> Czy na tym WM mozna zadzwonic raz dotykajac ekran ?
Uwaga. Udzielam odpowiedzi w stylu Jana Strzybyszewskiego:
po co Ci mo�liwo�� dzwonienia po jednym dotkni�ciu ekranu?
Teraz odpowied� normlana. Tak, mozna zadzwoni� dotykaj�c raz ekranu, lub
naciskaj�c jeden dowolny klawisz.

ToMasz

ToMasz

nieprzeczytany,
19 cze 2009, 13:12:4519.06.2009
do
> Wyjesz sie madry nie zrozumiales nieco ironii z tej automapy to taki
> dyzurny troling wlascicieli topornego WM na kazdy argument.
>
> No jeszcze czasem o MMS cos tam gadaja
Albo m�zg Ci wyparowa�, albo jeste� trolem nad trole. JA Ci to
wyt�umacze, jak dziecku 5 letniemu. �wiat produluje urzadzenia, fajne,
rozbudowane, wszystkomaj�ce. Idealnie jest, kiedy nabywca wykorzystuje
je w 100%. Czy to urz�dzenie musi by� skomplikowane? NIE. Wa�ne z�by
by�o skrojone na miare, i dobrze u�ywane. Czy to m�otek, czy kosiarka,
czy pralka czy komputer. Im wieksza komplikacja, i wielozadaniowo�� tym
trudniej wykorzysta� w 100%. JEdnak je�li stopien wykorzystania jest
nik�y, to albo u�ytkownik jest szpanerem, i kupi� sobie samolot kt�rym i
tak nie poleci bo nie umie. Albo tez jest g��bem, (ewentualnie w swoich
oczach jest znacznie inteligentniejszy niďż˝ jest naprawde) i poprostu
urz�dzenia wykorzysta� nie potrafi.
Natomiast iPhone do niedawna by� nielicznym urz�dzeniem kt�re nie dawa�o
sie w 100% wykorzysta�, bo mia�o sztucznie ograniczon� funkcjonalno��.
GPS bez nawigacji. Telefon bez mms. Wyobraďż˝ sobie ze masz telefon z
budzikiem ale budzik dzia�a tylko w sobote i niedziele. Rozumiesz teraz?
Kto� z Ciebie zrobi� p�m�zga a Ty sie cieszysz! W�a�nie ta rado�c
powoduje ze jesteďż˝ postrzegany jako trol.
Ja nie twierdze �e to jedyny taki produkt, i �e przez t� ceche jest z�y.
By� moze wszystkie razem wziete zalety s� znacznie wa�niejsze ni� brak
nawigacji. Ale 99% �wiata jak za co� juz zap�aci to chce zeby to moz�a
by�o wykorzysta� zgodnie z przeznaczeniem. NAwet jak juz sie tak do
konca nieda, to przynajmniej mozna psy wieszac na producenicie, a nie
wychwala� go pod niebo ze po 2 latach( poprawi mnie prosze) udost�pnia
brakuj�ce funkcjonalno�ci. Z drugiej strony gdyby nikt ich nie
potrzebowa� to by upgradu nie by�o :)

ToMasz

J.F.

nieprzeczytany,
20 cze 2009, 05:47:0720.06.2009
do
On Fri, 19 Jun 2009 19:12:45 +0200, ToMasz wrote:
> [...]
>trudniej wykorzysta� w 100%. JEdnak je�li stopien wykorzystania jest
>nik�y, to albo u�ytkownik jest szpanerem, i kupi� sobie samolot kt�rym i

Albo potrzebuje jednej funkcji, wiec sobie kupil urzadzenie ktore ja
posiada. A pozostalych 99 nie potrzebuje .. ale nie ma produktu ktory
ma tylko ta jedna.

>Albo tez jest g��bem, (ewentualnie w swoich
>oczach jest znacznie inteligentniejszy niďż˝ jest naprawde) i poprostu
>urz�dzenia wykorzysta� nie potrafi.

Bo np nie chce mu sie przeczytac 1000 stronnicowej instrukcji.
Co zreszta producenci zauwazaja, instrukcje sa cienkie i nie zawieraja
nic.

Niestety - mikroprocesor to nie mlotek, i mozliwosci ma jakby
nieograniczone. A przynajmniej na tyle szerokie ze dzis juz trudno
wybrac komorke, telewizor, czy aparat fotograficzny.
A na swiadomy wybor to praktycznie nie ma szans - jak uzyskasz pelna
informacje ?

>Natomiast iPhone do niedawna by� nielicznym urz�dzeniem kt�re nie dawa�o
>sie w 100% wykorzysta�, bo mia�o sztucznie ograniczon� funkcjonalno��.
>GPS bez nawigacji.

Historia GPS bez nawigacji ma 20 lat, a nawet wiecej.
I nawet dzis nie wiadomo czy lepszy produkt z gotowa nawigacja, czy
program masz sobie sam wybrac i dokupic.

A tytulowy G1 nawigacje ma ?

J.

tl

nieprzeczytany,
20 cze 2009, 08:05:3120.06.2009
do

U�ytkownik "ToMasz" <twi...@gazzeetta.pl> napisa� w wiadomo�ci

> [...]
> tak nie poleci bo nie umie. Albo tez jest g��bem, (ewentualnie w swoich
> oczach jest znacznie inteligentniejszy ni� jest naprawde) i poprostu

Generalnie ludzko�� to szpanerzy. Maj� taki du�y m�zg, a wykorzystuj� go w
niewielkim procencie. Albo tacy duchowni - maj� narz�d�, a wi�kszo�� wog�le
nie korzysta i do tego
zawsze nosi ze sob�. Szpanerstwo si� szerzy, fuj !!!

radxcell

nieprzeczytany,
20 cze 2009, 17:45:5920.06.2009
do
*Jan Strybyszewski* wrote in <news:h1fguu$giv$1...@inews.gazeta.pl>:

> Na dzis na swiecie licza sie tylko iphone i Android reszta to jedna
> wielka kupa a WM to juz totalna padaka

zapomniales o jeszcze jednym liczacym sie zawodniku: Nokia 6310i :)

pozdr, rdx
http://miniurl.pl/6310i

Kenny

nieprzeczytany,
21 cze 2009, 13:05:1621.06.2009
do
A czy kto� m�g�by mi powiedzie� jakie oprogramowamie do obs�ugi GPS mo�na
wgra� do G1? W Nokiach np. mo�na by�o wgra� Naviexperta lub Garmina. Czy tu
jestem skazamy tylko na google maps?

Kenny

U�ytkownik "Michal L" <michal_...@opicon.eu> napisa� w wiadomo�ci

Waldek Godel

nieprzeczytany,
21 cze 2009, 14:45:2121.06.2009
do
Dnia Sun, 21 Jun 2009 19:05:16 +0200, Kenny napisaďż˝(a):

> A czy kto� m�g�by mi powiedzie� jakie oprogramowamie do obs�ugi GPS mo�na
> wgra� do G1? W Nokiach np. mo�na by�o wgra� Naviexperta lub Garmina. Czy tu

> jestem skazamy tylko na google maps?

Po pierwsze je�eli piszesz co� w usenecie, to jeste� skazany na netykiet�,
kt�ra m�wi, �e cytat nalezy przyci�� a swoj� odpowied� umie�ci� POD nim.

TGor

nieprzeczytany,
21 cze 2009, 17:05:5621.06.2009
do
tl pisze:

> Generalnie ludzko�� to szpanerzy. Maj� taki du�y m�zg, a wykorzystuj� go w
> niewielkim procencie. A

No nam serio przykro, �e wykorzystujesz 5% swojego m�zgu. Pewnie dlatego
uwierzy�e� w klasyczn� �ciem� bez pokrycia.

TG

Kenny

nieprzeczytany,
22 cze 2009, 00:31:0922.06.2009
do

> [...]

wgra� do G1? W Nokiach np. mo�na by�o wgra� Naviexperta lub Garmina. Czy tu

Rozumiem, �e teraz Panie Waldu, odpowie mi Pan na pytanie.

Kenny

Jeremiasz

nieprzeczytany,
22 cze 2009, 01:30:3022.06.2009
do

> [...]
> wgra� do G1? W Nokiach np. mo�na by�o wgra� Naviexperta lub Garmina. Czy

Najpier nale�y si� zastanowi�czy wgrywanie takiego programu ma sens - do
telefonu, kt�ry nie posiada 'pe�nego' GPS tylko A-GPS - o mniejszej
dok�adno�ci, co na drodze nie jest bez znaczenia.

JA

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
22 cze 2009, 02:06:2222.06.2009
do
Kenny pisze:

> A czy kto� m�g�by mi powiedzie� jakie oprogramowamie do obs�ugi GPS mo�na
> wgra� do G1? W Nokiach np. mo�na by�o wgra� Naviexperta lub Garmina. Czy tu
> jestem skazamy tylko na google maps?

jest naviexpert ale poki co wszystko z mapami online

> Kenny
>
> U�ytkownik "Michal L" <michal_...@opicon.eu> napisa� w wiadomo�ci

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
22 cze 2009, 02:07:1722.06.2009
do
Jeremiasz pisze:

> Najpier nale�y si� zastanowi�czy wgrywanie takiego programu ma sens - do
> telefonu, kt�ry nie posiada 'pe�nego' GPS tylko A-GPS - o mniejszej
> dok�adno�ci, co na drodze nie jest bez znaczenia.

Pijesz nie jedz, G1 ma normalny GPS na normalnym module.

> JA

Błażej

nieprzeczytany,
22 cze 2009, 10:15:1022.06.2009
do
Dnia Mon, 22 Jun 2009 07:30:30 +0200, Jeremiasz napisaďż˝(a):

> Najpier nale�y si� zastanowi�czy wgrywanie takiego programu ma sens - do

> telefonu, kt�ry nie posiada 'pe�nego' GPS tylko A-GPS - o mniejszej
> dok�adno�ci, co na drodze nie jest bez znaczenia.

Polecam lektur� http://pl.wikipedia.org/wiki/AGPS aby w przysz�o�ci nie
pisa� tego, co wcze�niej napisa�e�.

--
Pozdrawiam.
B�a�ej

Jeremiasz

nieprzeczytany,
23 cze 2009, 02:47:1423.06.2009
do

> Polecam lektur� http://pl.wikipedia.org/wiki/AGPS aby w przysz�o�ci nie
> pisa� tego, co wcze�niej napisa�e�.

Polecasz, ale chyba czyta�e� tylko tytu� tego artyku�u? No faktycznie,
wakacje si� zacz�y...

Za Wikipedi�:
"W �rodowisku miejskim metoda ta daje b��d w zakresie 30-100 m, na
peryferiach miast 20 m, a poza nim 10 m. Trudno�ci uzyskania du�ej
dok�adno�ci wyst�puj� szczeg�lnie w sytuacji, gdy w mie�cie jest g�sta
zabudowa (budynki, wiadukty)."

AL

nieprzeczytany,
23 cze 2009, 04:06:4123.06.2009
do
Jeremiasz pisze:

> Polecasz, ale chyba czytałeś tylko tytuł tego artykułu? No faktycznie,
> wakacje się zaczęły...
>
> Za Wikipedią:
> "W środowisku miejskim metoda ta daje błąd w zakresie 30-100 m, na
> peryferiach miast 20 m, a poza nim 10 m. Trudności uzyskania dużej
> dokładności występują szczególnie w sytuacji, gdy w mieście jest gęsta
> zabudowa (budynki, wiadukty)."

ja to zrozumialem tak, ze AGPS (assisted GPS) wspomaga zlapac pierwszego
fixa. Z tego samego artykulu:
"Sygnały, które wspomagają pomiar GPS, zawierają np. informacje o
zgrubnym położeniu terminala i umożliwiają skrócenie czasu dostrajania
się odbiornika (TTFF – Time to First Fix), zwiększenie efektywnej
czułości odbiornika (nasłuchiwanie wybranych satelitów – tych, o których
wiadomo, że będą widoczne dla terminala w warunkach obniżonego
współczynnika sygnał/szum – SNR Signal to Noise Ratio), a co za tym
idzie zmniejszanie zużycia baterii i redukcję efektu Dopplera"

Nastepnie mowa jest o dwoch rodzajach standardu AGPS: UE–Based i
UE-Assisted.
Mozliwe, ze ta specyfikacja terminala (tu dobiornika tel. komorki)
wplywa, ze jeden model bedzie dzialal dokladniej/szybciej drugi wolniej.

Nie korzystam z AGPS (bo nie mam), jedynie z pelnego GPS (odbiornik pol.
via BT) - wiec ciezko mi porownac efektywnosc/dokladnosc GPS vs AGPS

Amir

nieprzeczytany,
23 cze 2009, 09:56:2523.06.2009
do
czy zrobisz po�owe z tego linka z opisem symbiana nokia najtansza z
symbianem?

http://didku.com/allegro/e51.jpg

je�li tak to masz racj�

jesli nie to glupot nie wypisuj

moze kiedys to sie zmieni, ale nie na dzis dzien

Błażej

nieprzeczytany,
23 cze 2009, 15:24:1423.06.2009
do
Dnia Tue, 23 Jun 2009 08:47:14 +0200, Jeremiasz napisaďż˝(a):

> [...]
> peryferiach miast 20 m, a poza nim 10 m. Trudno�ci uzyskania du�ej
> dok�adno�ci wyst�puj� szczeg�lnie w sytuacji, gdy w mie�cie jest g�sta

My�lisz, �e "wg Ciebie prawdziwy" GPS nie ma problem�w z �apaniem fixa w
g�stej zabudowie? �e tam nie traci na dok�adno�ci? Albo np. podczas du�ego
zachmurzenia?
Cytat z Wikipedii: http://pl.wikipedia.org/wiki/Global_Positioning_System
"dok�adno�� okre�lania pozycji dla zwyk�ych u�ytkownik�w wzros�a do oko�o
4-12 metr�w." My�lisz, �e ta dok�adno�� odnosi si� do ka�dych warunk�w?
R�nice w komforcie u�ytkowania mog� wynika� tylko z powod�w r�nic w
konstrukcji telefon�w, np. N95 podobno najlepiej pracuje przy rozsuni�tej
klawiaturze, bo modu� GPS ma umieszczony w dolnej cz�ci.
A-GPS jest szybszy je�li chodzi o �apanie fixa - kilka
sekund, co moim zdaniem jest wa�n� cech�.

Jeremiasz

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 01:29:5724.06.2009
do

> [...]

> "dok�adno�� okre�lania pozycji dla zwyk�ych u�ytkownik�w wzros�a do oko�o
> 4-12 metr�w." My�lisz, �e ta dok�adno�� odnosi si� do ka�dych warunk�w?

Cz�owieku, bzykania te� uczy�e� si� z Wikipedii? Skoro teoria do Ciebie nie
przemawia (masz napisan� dok�adno�� w metrach) to we� sobie poczytaj jak si�
w_praktyce_sprawdzaj� nawigacje A-GPS i jak si� r�ni� od GPS. I nie chodzi
o �apanie fix-a, gdzie �atwiej a gdzie trudniej, tylko to o czym by�a mowa -
dok�adno�� pozycjonowania, czyli to do czego GPS s�u�y. To jest jak r�nica
mi�dzy bikini a naturyzmem. W obu widac du�o, ale w jednym znacz�co wi�cej.

JA

Waldek Godel

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 03:24:2324.06.2009
do
Dnia Wed, 24 Jun 2009 07:29:57 +0200, Jeremiasz napisaďż˝(a):

> [...]
> mi�dzy bikini a naturyzmem. W obu widac du�o, ale w jednym znacz�co wi�cej.

A sk�d si� ta r�nica bierze?

MarekM

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 04:30:2924.06.2009
do
Jeremiasz pisze:

> Cz�owieku, bzykania te� uczy�e� si� z Wikipedii? Skoro teoria do Ciebie nie
> przemawia (masz napisan� dok�adno�� w metrach) to we� sobie poczytaj jak si�
> w_praktyce_sprawdzaj� nawigacje A-GPS i jak si� r�ni� od GPS.

Zrozum, �e wi�kszo�� telefon�w z AGPS ma - niespodzianka - chip GPS,
dzia�aj�cy identycznie jak te w tanich odbiornikach GPS z Bluetooth.
Mo�na sobie wybra�, czy korzystasz z "pomocy" sieci (AGPS), czy zdajesz
si� na czysty GPS. W tym pierwszym przypadku skracasz czas na z�apanie
fixa kosztem transmisji danych, a potem korzystasz z dok�adnych danych
GPSowych.

Artyku� jest nieprecyzyjny: w sekcji opisuj�cej dok�adno�� jest
za�o�enie, �e telefon nie ma chipa GPS, a korzysta jedynie z danych
pobranych z sieci. "Dok�adno��" telefon�w z AGPS a wyposa�onych tak�e w
chip GPS nie r�ni si� praktycznie niczym od dok�adno�ci "zwyk�ych"
urz�dze� GPS. Szczerze powiedziawszy, nie znam telefonu, kt�ry
implementowa�by AGPS, a nie posiada� chipa GPS.

Marek

Jeremiasz

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 04:31:1224.06.2009
do
> Zrozum, �e wi�kszo�� telefon�w z AGPS ma - niespodzianka - chip GPS,
> dzia�aj�cy identycznie jak te w tanich odbiornikach GPS z Bluetooth.
> Mo�na sobie wybra�, czy korzystasz z "pomocy" sieci (AGPS), czy zdajesz

To wr�� do pocz�tku w�tku i obadaj o jakich telefonach si� 'zacz��em' -
tych, co maja tylko AGPS i nie szukaj na si�� argument�w do udowodnienia
indoktrynowanej teorii.

JA

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 04:54:2124.06.2009
do
MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> writes:

> Szczerze powiedziawszy, nie znam telefonu, kt�ry implementowa�by
> AGPS, a nie posiadaďż˝ chipa GPS.

Cos takiego istniec nie moze.

MJ

MarekM

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 05:05:2124.06.2009
do
Jeremiasz pisze:

> To wr�� do pocz�tku w�tku i obadaj o jakich telefonach si� 'zacz��em' -
> tych, co maja tylko AGPS i nie szukaj na si�� argument�w do udowodnienia
> indoktrynowanej teorii.

Chcesz powiedzie�, �e G1 nie ma chipa GPS i korzysta _tylko_ z
informacji podawanych przez sie� przez A-GPS? Nie mia�em urz�dzenia w
r�ce, ale stawiam dolary przeciw orzechom, �e jeste� w b��dzie.
Urz�dzenie jest zbudowane na chipie Qualcomm MSM7201A, kt�rego
specyfikacja zawiera moduďż˝ GPS.

St�d Twoje posty na temat "niedok�adno�ci AGPS" w aspekcie G1 (a o to
pyta� Kenny, kt�remu odpowiada�e�) s� pozbawione sensu.

Marek

MarekM

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 05:14:4624.06.2009
do
Michal Jankowski pisze:

> Cos takiego istniec nie moze.

Nawet teoretycznie? Specyfikacja UMTS definiuje us�ugi lokalizacyjne
same w sobie, terminal mo�e pyta� sie� o "zgrubn�" lokalizacj� (dane
u�ywane do z�apania fixa) podawan�/obliczan� przez serwer A-GPS i
korzystaďż˝ z tych danych do wskazywania lokalizacji. Nie wiem, jaka
by�aby wtedy dok�adno��.

A czy s� na rynku terminale dzia�aj�ce w trybie "remote calculations"?
Czyli wysy�anie danych z satelity (pobranych przez w�asny chip) na
serwer i czekanie na podanie pozycji wyliczonej przez serwer zamiast
w�asnych oblicze�? Wydaje mi si�, �e wi�kszo�� terminali sama liczy
pozycj� i mo�e dzia�a� w trybie bez pomocy sieci (czyli zwyk�ego GPSa).

Nie wiem, sk�d si� wzi�a legenda, �e AGPS to taki "gorszy GPS"...

Marek

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 05:28:3924.06.2009
> [...]

> u�ywane do z�apania fixa) podawan�/obliczan� przez serwer A-GPS i
> korzystaďż˝ z tych danych do wskazywania lokalizacji. Nie wiem, jaka

Alez mozna miec pozycje obliczana na podstawie wylacznie (najogolniej
biorac) "namierzania" telefonu przez siec telefoniczna, tylko ze to
wtedy NIE JEST AGPS. To moga byc nawet te same dane, ktore sa uzywane
dla uzyskania poczatkowej pozycji przez AGPS, ale bez GPS to sie
nazywac AGPS nie moze. Zreszta nawet polscy operatorzy komorkowi to
oferuja komercyjnie.

AGPS to jest cos bardzo konkretnego: Assisted GPS.

Czyli GPS, jeszcze raz, GPS, jeszcze raz, GPS, _ze wspomaganiem_. Nie
mozna wspomagac czegos, czego nie ma.

MJ

MarekM

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 05:42:1624.06.2009
do
Michal Jankowski pisze:

> AGPS to jest cos bardzo konkretnego: Assisted GPS.
> Czyli GPS, jeszcze raz, GPS, jeszcze raz, GPS, _ze wspomaganiem_. Nie
> mozna wspomagac czegos, czego nie ma.

No i w�a�nie dlatego nie rozumiem, "sk�d si� wzi�a legenda, �e AGPS to
taki 'gorszy GPS'..." i sk�d posty takie jak Jeremiasza.

Marek

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 05:46:5924.06.2009
do
MarekM <mu...@wytnij-to.interia.i-popraw-tld.polska> writes:

Z niezrozumienia przez kogos na poczatku i powielania glupiego mema.

MJ

Jeremiasz

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 06:32:3824.06.2009
do

> Z niezrozumienia przez kogos na poczatku i powielania glupiego mema.

Ot zebra�o sie Wielkie Gremium i dyskutuja o czym, o czym sami przyznaj�, �e
nie do ko�ca maj� pojecie...
Nigdzie nie napisa�em, �e AGPS nie ma GPS, no ale jak brak argument�w, to
wiadomo, trzeba sobie wymy�li�.
Je�li G1 ma normalne GPS, to chwa�a mu za to! Je�li jednak nie, to
pozwoli�em sobie zwr�ci� uwag�, �e w tym momencie zasadno�� u�ywania jej do
typowej nawigacji o�e by� dyskusyjna. I tylko tyle. Kto wyczyta� wi�cej, to
jego problem. To chleb powszedni wszystkich grup.
Odno�nie za� nawigacji AGPS to przeczytajcie sobie dowolny test telefonu,
kt�ry w specyfikacji ma zaznaczone, �e posiada A-GPS (i dok�adnie tak).

JA

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 08:07:0624.06.2009
do
Michal Jankowski pisze:

Motorola A800 pierwszy UMTSofon (aka Siemens U10/U15 ?) mial chyba
napisane w specyfikacji AGPS chodz na boga nikt GPS w nim nie znalazl
ale to moze mi sie wydaje.

Era G1 ma normalny modul GPS, czasami jak dlugo wylaczona lub pierwszy
raz odpalamy prosi o poruszanie telefonem w czasie szukania satelit w
celu kalibracji kompasu chodz nei wiem po co ale wtedy szybko lapie fixa.

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 08:10:1324.06.2009
> [...]

> Odno�nie za� nawigacji AGPS to przeczytajcie sobie dowolny test telefonu,
> kt�ry w specyfikacji ma zaznaczone, �e posiada A-GPS (i dok�adnie tak).

Juz wiem skad legenda. Motorola A835 wspiera AGPS ale nie posiada
modulu GPS chodz posiada dedykowany konektor do modulu

Stad tez wziela sie legenda o AGPS

Jeremiasz szkoda ze nei masz pojecia co za bzdury wypisujesz

> JA

Błażej

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 09:26:5824.06.2009
> [...]

> mi�dzy bikini a naturyzmem. W obu widac du�o, ale w jednym znacz�co wi�cej.

Bzykania to ja si� wog�le nie musia�em uczy� - mam talent wrodzony.
Natomiast widz�, �e Ty cierpisz na braki wiedzy o GPS, wi�c poda�em jedno
ze �r�de� sk�d mo�esz t� wiedz� czerpa�.
Jak siďż˝ sprawdzajďż˝ nawigacje GPS i jak A-GPS to nie muszďż˝ czytaďż˝ bo znam to
z autopsji, czego chyba Tobie brakuje.
Napisz� wi�c Ci najpro�ciej jak tylko potrafi�, �e A-GPS od GPS r�ni si�
tylko tym, �e ten pierwszy mo�e - ale nie musi, korzysta� ze wspomagania
internetem. Je�li w telefonie z modu�em A-GPS, np. Nokia N82, wy��czysz
wspomaganie, wtedy modu� ten zachowuje si� dok�adnie tak samo jak
"normalny" GPS.
Dla mnie koniec.

Kenny

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 12:11:4524.06.2009
do

> jest naviexpert ale poki co wszystko z mapami online

Naviexpert jest na G1 na razie jako wersja beta, ale mo�e wkr�tce pojawi si�
Garmin lub co� podobnego pod Androida. Ciekawe tylko ile b�dzie kosztowa�.
Wracaj�c do Naviexperta, to faktycznie aby go u�ywa� trzeba ca�y czas by�
online, ale w ofercie Ery w abonamencie jest Blueconnect 500MB, wi�c nie
powinien to by� problem.

Kenny

arek

nieprzeczytany,
24 cze 2009, 17:03:1724.06.2009
do
On 19 Cze, 10:05, Jan Strybyszewski <k...@w.pl> wrote:
> Powiem nawet wiecej Android to tani iphone ta sama filozofia dystrybucji

Android to system operacyjny, iphon to urzadzenie.

G1 to tani iphon - co widac i czuc (dzizaz, ten ekran 'rucha sie'
juz w nowych urzadzeniach, co bedzie po roku uzywania?).

Zonie sie G1 nawet podobal, ale po krotkim namysle
zwyciezyl zmysl praktyczny - skromniutki c510
(i 50 minut miesiecznie wiecej) wygral z czarnym
koniem googla.

Jeremiasz

nieprzeczytany,
25 cze 2009, 03:13:0625.06.2009
do
> Bzykania to ja si� wog�le nie musia�em uczy� - mam talent wrodzony.
> Natomiast widz�, �e Ty cierpisz na braki wiedzy o GPS, wi�c poda�em jedno
> ze �r�de� sk�d mo�esz t� wiedz� czerpa�.

Masz na my�li Wikipedi�? To dalej poprzesta�e� na przeczytaniu tytu�u? Wr��
do has�a o A_GPS i akapitu o jej dok�adno�ci. I por�wnaj to z typow�
dok�adno�ci� GPS.
I wtedy b�dzie koniec, ludzie, kt�rzy potrafi� czyta� przeczytaj�.

JA

Błażej

nieprzeczytany,
25 cze 2009, 12:57:0825.06.2009
do
Dnia Thu, 25 Jun 2009 09:13:06 +0200, Jeremiasz napisaďż˝(a):

> [...]
> dok�adno�ci� GPS.
> I wtedy b�dzie koniec, ludzie, kt�rzy potrafi� czyta� przeczytaj�.

Przeczytaj sobie artyku� o GPS - nie musi by� z Wikipedii, zwr�� szczeg�ln�
uwag� na fragmenty dotycz�ce dok�adno�ci.
Wi�cej nie b�d� Ci t�umaczy�.

Jacek "Plumpi"

nieprzeczytany,
29 cze 2009, 03:42:4029.06.2009
do

U�ytkownik "Jan Strybyszewski" <kt...@w.pl> napisa� w wiadomo�ci

> No widzisz to juz cos .... a jak ksiazke przewijasz "myslami"
>
> a wiem rysikiem huehuehue

Jasiu, zn�w wy�azi Twoja nieznajomo�� w tym temacie.
Dla przyk�adu w HTC Tytn II odnalezienie kontaktu wygl�da dla przyk�adu tak:
Wciskam przycisk zielonej s�uchawki, a nast�pnie kr�c� k�kiem do g�ry. W
ten spos�b wchodz� do ksi��ki telefonicznej. Teraz kr�c� w d� lub w g�r�,
�eby odnale�� konkretn� osob�. Wciskam k�ko raz, pojawia mi si� historia
rozm�w z t� osob�. Wciskam jeszcze raz to samo k�ko, kt�rym wyszukiwa�em
osob� i zaczyna si� nawi�zywanie po��czenia. Zamiast dwukrotnego wciskania
k�ka mo�na u�y� te� przycisku zielonej s�uchawki. Obs�uga bardzo wygodna i
to tylko jedn� r�k�.

Inny o wiele szybszy spos�b polega na wci�ni�ciu zielonej s�uchawki, a
nast�pnie wybraniu na wirtualnej klawiaturze (na ekranie) konkretnej osoby
lub numeru jej telefonu. Tu wybieranie jest o tyle genialne, �e nie trzeba
wystukiwa� kilkakrotnie tego samego przycisku wirtualnej klawiatury �eby
wybra� kolejne litery, tak jak jest to w wiekszo�ci telefon�w.
Dla przyk�adu, �eby zadzwoni� do Jana Strybyszewskiego wystarczy wystuka� po
kolei ci�g cyferek: 527879 kt�re odpowiadaj� fragmentowi nazwy kontaktu
JASRTY

Kolejne cyferki majďż˝ zestawy liter:
1 - poczta g�osowa
2 - a, b, c
3 - d, e, f
4 - g, h, i
5 - j, k, l
6 - m, n, o
7 - p, q, r, s
8 - t, u, v
9 - w, x, y, z
0 - +

wystukuj�c nazwisko czy imi� kontaktu wciskamy tylko raz ten przycisk, na
kt�rym znajduje si� dana litera
i co ciekawsze niewa�ne czy wpisujemy fragment nazwiska, fragment imienia
czy teďż˝ fragmentu numeru telefonu

Jak dla mnie ten spos�b wybierania kontakt�w jest wprost genialny.
Zredukowano do minimum ilo�� klikni�� w klawiatur� oraz przyciski trelefonu.
Pe�na obs�uga tylko jedn� r�k�.
Tak samo jest we wszystkich innych telefonach pracuj�cych pod WM.

To co piszesz o konieczno�ci u�ywania rysika jest po prostu bzdur� wyssan� z
palca, kt�ra �wiadczy o tym, �e nie mia�e� nawet do czynienia z telefonami
WM :)

Jacek "Plumpi"

nieprzeczytany,
29 cze 2009, 08:59:0729.06.2009
do

U�ytkownik "Jacek "Plumpi"" <plum...@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci

P.S. Zapomnia�em jeszcze o klawiszach funkcyjnych, do kt�rych mo�esz
przypisa� dowolne programy, mog� to by� tak�e kontakty (ksi��ka
telefoniczna).

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
29 cze 2009, 09:01:2629.06.2009
do
Jacek "Plumpi" pisze:

> U�ytkownik "Jacek "Plumpi"" <plum...@wp.pl> napisa� w wiadomo�ci

Phiii nasladuja Sony CMD-J6 sprzed 6 lat ?

Wiem jak dziala wybierania w WM i powiem ta masz 10 osob w ksiazce chyba ?

Bo szuka dopasowac i nie daj boze te same nazwiska czy numer podobny.
Tak czy siak jednak tapniecie ikonki ze zdjeciem jest banalniejsze prawda ?

> P.S. Zapomnia�em jeszcze o klawiszach funkcyjnych, do kt�rych mo�esz
> przypisa� dowolne programy, mog� to by� tak�e kontakty (ksi��ka
> telefoniczna).

A to akurat jak w Symbianie w Nokii 7650 :) sprzed 8 lat :)

Marx

nieprzeczytany,
29 cze 2009, 09:57:4729.06.2009
do
Jacek "Plumpi" pisze:

> P.S. Zapomnia�em jeszcze o klawiszach funkcyjnych, do kt�rych mo�esz
> przypisa� dowolne programy, mog� to by� tak�e kontakty (ksi��ka
> telefoniczna).
i o wybieraniu glosowym...
Marx

Jacek "Plumpi"

nieprzeczytany,
29 cze 2009, 10:15:4629.06.2009

> Bo szuka dopasowac i nie daj boze te same nazwiska czy numer podobny.
> Tak czy siak jednak tapniecie ikonki ze zdjeciem jest banalniejsze prawda
> ?

Oczywi�cie, �e banalniejsze dla os�b wykorzystuj�cych telefon�w do banalnych
cel�w tj. takich jak ty u�ywasz, czyli kontakt�w ze znajomymi.
Ja niestety u�ywam telefonu do komunikowania si� z firmami oraz pracownikami
tych firm, kt�rych nawet nigdy na oczy nie widzia�em, a co dopiero bawi� si�
w fotografowanie zupe�nie przypadkowych os�b lub kontakt�w wyszukanych na
stronach internetowych.
Tak wi�c kolejny raz udowadniasz, �e to czym Ty si� bawisz to s� tylko i
wy��cznie zabawki.

Jednak musz� doda�, �e w WM tak�e mam mo�liwo�� przegl�dania kontakt�w po
facjatach.

> A to akurat jak w Symbianie w Nokii 7650 :) sprzed 8 lat :)

I do dnia dzisiejszego istniej�ce we wszystkich modelach tej firmy oraz
innych firm.
Wniosek - po prostu jest to dobre, dlatego nie wymaga zmiany.
WM tylko nieco ulepszy� wprowadzaj�c skr�cone wyszukiwanie i chwa�a mu za to
:)

Jacek "Plumpi"

nieprzeczytany,
29 cze 2009, 10:19:2029.06.2009

> jest naviexpert ale poki co wszystko z mapami online

Czyli t�umacz�c na nasze - nawigacji w og�le nie ma :)
Niestety w wielu miejscach w Polsce mo�na tylko pomarzy� o GPRS, a
transmisja przy u�yciu wolniejszych protoko��w to totalna pora�ka.

Szadzik

nieprzeczytany,
29 cze 2009, 14:21:3229.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

> Tak czy siak jednak tapniecie ikonki ze zdjeciem jest banalniejsze prawda ?

Oczywi�cie, dlatego w WM tak ludzie robi�. A co s�dzi�e�, �e to tylko
ipoo tak ma?

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

--
Szadzik

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
30 cze 2009, 04:01:3630.06.2009
do
Jacek "Plumpi" pisze:

> U�ytkownik "Jan Strybyszewski" <kt...@w.pl> napisa� w wiadomo�ci

> Oczywi�cie, �e banalniejsze dla os�b wykorzystuj�cych telefon�w do
> banalnych cel�w tj. takich jak ty u�ywasz, czyli kontakt�w ze znajomymi.\

A to dzwonienie to banalna czynosc .... a klient ssh na Androida jest
lepszy do windowsowego :)

> [...]
> kontakt�w wyszukanych na stronach internetowych.
> Tak wi�c kolejny raz udowadniasz, �e to czym Ty si� bawisz to s� tylko i

Oczywiscie my wiemy ze ty jest profesjonal geodeta od mierzenia pol
uprawnych i bez automapy ani rusz hehehhehe

> Jednak musz� doda�, �e w WM tak�e mam mo�liwo�� przegl�dania kontakt�w
> po facjatach.

Nie chodzi o przegladanie tylo o konfiguracje pulpitow. widzetow itd.
Tak wiem ... mozna se sciagnac ...

> [...]
> Wniosek - po prostu jest to dobre, dlatego nie wymaga zmiany.
> WM tylko nieco ulepszy� wprowadzaj�c skr�cone wyszukiwanie i chwa�a mu

Pewnie dlatego udzial symbiana spada :)

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
30 cze 2009, 04:01:5530.06.2009
do
Jacek "Plumpi" pisze:

Tak wiem ze uzywasz GPS w kopalnii :)

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
30 cze 2009, 04:02:4130.06.2009
do
Szadzik pisze:

> Oczywi�cie, dlatego w WM tak ludzie robi�. A co s�dzi�e�, �e to tylko
> ipoo tak ma?

Tiaaa da sie wsadzic 10 facjat na Today ? I wybierac kliknieciem w
natywnym WM cuda panie,..... baju baju

Szadzik

nieprzeczytany,
30 cze 2009, 04:34:0530.06.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

2 klikni�cia. Pierwsze otwiera favourites a drugie wybiera numer.

Favourites jest do wyboru do koloru, ja u�ywam inesoft i mam ustawione
na du�e przyciski w favourites i jest ich 12 na jednej stronie (stron
moze by� wiele), je�li ustawi� na ma�e przyciski to mam ich 24 na stron�.

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
30 cze 2009, 04:59:4430.06.2009
do
Szadzik pisze:

> [...]
> na du�e przyciski w favourites i jest ich 12 na jednej stronie (stron
> moze by� wiele), je�li ustawi� na ma�e przyciski to mam ich 24 na stron�.

Nie jest to funkcja WM zauwazyles. IOnaczej musialbys uznac ze iphone
mial MMS nagrywanie video od zawsze

Jacek "Plumpi"

nieprzeczytany,
30 cze 2009, 10:48:2630.06.2009

> A to dzwonienie to banalna czynosc .... a klient ssh na Androida jest
> lepszy do windowsowego :)

By� mo�e, ale pami�taj, ze Ty nie masz (przynajmniej p�ki co) �adnego
zamiennika, a na WM s� ich dziesi�tki.
Nie pasuje ten, to instalujesz innego.

> Oczywiscie my wiemy ze ty jest profesjonal geodeta od mierzenia pol
> uprawnych i bez automapy ani rusz hehehhehe

Nietrafiony dowcip.
Jednak je�eli chodzi o WM czy Symbian to masz ca�� mas� program�w
nawigacyjnych oraz rejestrator�w GPS.
Na Androida czy na iPho masz wielkie G.

> Nie chodzi o przegladanie tylo o konfiguracje pulpitow. widzetow itd.
> Tak wiem ... mozna se sciagnac ...

W czym jest problem zainstalowa� jednen z program�w, kt�ry daje Ci tak
nieograniczone mo�liwo�ci kreowania takich rzeczy, �e nawet w po�owie nie
b�dziesz m�g� ich wykorzysta� ?
Dla przyk�adu pierwszy z brzegu program:
http://spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/
Daje Ci to o co tak g�o�no wrzeszczysz i bijesz pian� przez kilka w�tk�w.
Zapewniam Ci�, �e WM z tak� nak�adk� dzia�a szybciej (przynajmniej ja tak to
widz� na swoim HTC TyTn II, bo na nim testowa�em), nie wymaga u�ywania
rysika i daje bardzo du�e mo�liwo�ci konfiguracji.
Obejrzyj sobie filmik oraz kolejne filmiki z t� nak�adk�.
30$ za tak� nak�adk� wydaje mi sie cen� niewyg�rowan�, albo 50$ za ca�y
pakiet:
http://spbsoftwarehouse.com/packs/communicationpack/

W ko�cu za iPhone musisz wybuli� du�o wi�cej ni� za HTC z WM.

Ty ptrzecie� tak�e musisz kupowa� programy na iPhone i p�aci� za bzdety po
10$, podobnie teďż˝ z G1
R�nica jest tylko taka, �e Microsoft nie decyduje co ja chc� u�ywa�, ani
nie usuwa mi zdalnie tego co ja sobie zainstalujďż˝, ni teďż˝ nie pozywa mnie do
s�du za instalowanie rzeczy, na kt�rych nie mog� zarobi� :D

> Pewnie dlatego udzial symbiana spada :)

Nie dlatego.
Tu akurat z innego powodu - z powodu totalnie badziewiarskich telefon�w,
kt�re zosta�y wyposa�one w ten system.
Nokia, albo sk�pi�a RAM-u dla telefonu (np. E50, N73), albo sk�pi�a
materia��w na obudowy i klawiatur� (np. E51, N73, N95), ku.... nawet taki
telefon jak 5800 spierniczyli byle jak� i niepor�czn� obudow�.

Jacek "Plumpi"

nieprzeczytany,
30 cze 2009, 10:55:5630.06.2009

> Nie jest to funkcja WM zauwazyles. IOnaczej musialbys uznac ze iphone
> mial MMS nagrywanie video od zawsze

Tyle, �e rozmawiamy o obecnej funkcjonalno�ci.
O ile w iPoo nie by�o alternatywy, a sam system nie mia� o tyle w WM tego
czego nie ma w systemie masz do wyboru, do koloru jako dodatki i nak�adki od
wielu lat.
Mie� mo�liwo��, a nie mie� jej wcale chyba sprawia du�� r�nic� :)

Jacek "Plumpi"

nieprzeczytany,
30 cze 2009, 11:04:3630.06.2009

> Tak wiem ze uzywasz GPS w kopalnii :)

Nie w kopalni, ale napewno nie b�dziesz mia� zasi�gu GPRS w g�rach, gdzie
chcia� by� skorzysta� z nawigacji w celu cho�by znalezienia drogi lub
pozostawionego samochodu (jeden z Twoich argument�w). Ja w odr�nieniu od
Ciebie wgrywam normaln� nawigacj� (jedn� z kilkudziesi�ciu dla WM lub jedn�
z kilku na Symbiana). Ty niestety nie wgrasz, bo jej nie masz.
Teraz wiesz dlaczego ten Tw�j telefon G1 jest ta�szy ni� iPho czy WM ?
Dosta�e� zabaweczk� i musisz sobie jeszcze sporo czasu poczeka�, a� pojawi
si� do niego support, tyle, �e kiedy on si� pojawi to Tw�j G1 b�dzie nadaw�
si� na �mietnik, bo b�dzie zbyt s�aby technologicznie, aby uci�gn�� nowe
aplikacje, a poza tym rozleci siďż˝ mechanicznie.
Zatem w rzeczywisto�ci przep�acasz za telefon, kt�ry nie ma supportu
obecnie, a kiedy� i tak b�dziesz musia� wybuli� kas� na telefon, z kt�rego
b�dziesz m�g� korzysta� :D

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 01:53:521.07.2009
do
Jacek "Plumpi" pisze:

> U�ytkownik "Jan Strybyszewski" <kt...@w.pl> napisa� w wiadomo�ci

> By� mo�e, ale pami�taj, ze Ty nie masz (przynajmniej p�ki co) �adnego
> zamiennika, a na WM s� ich dziesi�tki.
> Nie pasuje ten, to instalujesz innego.

Oj ... podstawiasz sobie noge .... na iphona jest 50tys aplikacji
dostepnych jednym klikiem.... ale jak rozumiem to "wada" w wypadku
iphona, nie to co WM :)

Prawda jest iz Android ma malo aplikacji.

> Nietrafiony dowcip.
> Jednak je�eli chodzi o WM czy Symbian to masz ca�� mas� program�w
> nawigacyjnych oraz rejestrator�w GPS.
> Na Androida czy na iPho masz wielkie G.

No i ... jak ktos nie uzywa nawigacji w samochodzie to go to wali a npo
bardziej docenia Google Mail i integracje z google ?

> [...]
> nie b�dziesz m�g� ich wykorzysta� ?
> Dla przyk�adu pierwszy z brzegu program:

Oszalales prawda 120zďż˝ za program ? O sposobie jego zakupu nawet nie
wspomne.

> [...]
> tak to widz� na swoim HTC TyTn II, bo na nim testowa�em), nie wymaga
> u�ywania rysika i daje bardzo du�e mo�liwo�ci konfiguracji.

I kosztuje 3 razy tyle co G1 w promocji :) No wybacz...

> Obejrzyj sobie filmik oraz kolejne filmiki z t� nak�adk�.
> 30$ za tak� nak�adk� wydaje mi sie cen� niewyg�rowan�, albo 50$ za ca�y
> pakiet:
> http://spbsoftwarehouse.com/packs/communicationpack/

No jasne 200zďż˝ za funkcjonalnosc ktora ipoo i android maja :)

> W ko�cu za iPhone musisz wybuli� du�o wi�cej ni� za HTC z WM.

Zalezy ktory WM Touch HD jest w cenie ipoo ... a Android jest tanszy
wyraznie od WMow i moim zdaniem ma przyszlosc.

> Ty ptrzecie� tak�e musisz kupowa� programy na iPhone i p�aci� za bzdety
> po 10$, podobnie teďż˝ z G1

Poki co na G1 nic nie kupisz w pl :) A 7,99EUR czy 9,99USD to 5 razy
mniej niz ten wtoj super pakiet,

> R�nica jest tylko taka, �e Microsoft nie decyduje co ja chc� u�ywa�,
> ani nie usuwa mi zdalnie tego co ja sobie zainstalujďż˝, ni teďż˝ nie pozywa
> mnie do s�du za instalowanie rzeczy, na kt�rych nie mog� zarobi� :D

Z tym pozywaniem to jakis zart prawda ? Apple nic ci nie usuwa
osiwiales. Tylko nie mow mi o tej porno aplikacji ktora zniknela z
appstore to jednak z telefonu nie znika gdy tego nei zechcesz

WM w obecnej formie nadaje sie do kosza.

> [...]
> materia��w na obudowy i klawiatur� (np. E51, N73, N95), ku.... nawet
> taki telefon jak 5800 spierniczyli byle jak� i niepor�czn� obudow�.

A kto jeszcze robi SYmbianowe telefony he ? Tam wiem oba samsungi z
Symbianem bija na glowe Nokie co tylko swiadczy o nieudolnosci nokii

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 01:55:001.07.2009
do
Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
> O ile w iPoo nie by�o alternatywy, a sam system nie mia� o tyle w WM
> tego czego nie ma w systemie masz do wyboru, do koloru jako dodatki i

Juz za 200USD bedziesz mial funkcjonalnosc akceptowalnego UI.
Wiesz to ja dziekuje za taki system. I nie pisz ze te wszystkei programy
w tle nie maja wplywu na stabilnosc i szybkosc.

> Mie� mo�liwo��, a nie mie� jej wcale chyba sprawia du�� r�nic� :)

Tak oczywiscie ze na Apple nie ma zadnych aplikacji ani ani ...

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 01:58:021.07.2009
do
Jacek "Plumpi" pisze:

> [...]
> odr�nieniu od Ciebie wgrywam normaln� nawigacj� (jedn� z
> kilkudziesi�ciu dla WM lub jedn� z kilku na Symbiana). Ty niestety nie

A to Google Maps nei dziala i Navigon sie zepsul.
Nie wpone o Sygicu ktory tez jest w Cydii ...

Wiec musisz zmienic spiewke.

> [...]
> b�dzie nadaw� si� na �mietnik, bo b�dzie zbyt s�aby technologicznie, aby
> uci�gn�� nowe aplikacje, a poza tym rozleci si� mechanicznie.

Buhahahah Czy moglbys mnie nie rozsmieszac ?
WSzystkie Androidy Hero, Magic, Samsung maja ten sam procek i ekran
na dodatek ten procek bije 3/4 WMow technologicznie.

A ja bnym sie nie podniecal tak nowymi aplikacjami w sytulacji gdy ZADEN
dzisiaj produkowany WM nie spelnia MINIMALNYCH wymagan Windows
Mobile7:)

> Zatem w rzeczywisto�ci przep�acasz za telefon, kt�ry nie ma supportu
> obecnie, a kiedy� i tak b�dziesz musia� wybuli� kas� na telefon, z
> kt�rego b�dziesz m�g� korzysta� :D

Jak to nei ma supportu a te aplikacje w Android Market to tylko napisy
czy jak ?

Szadzik

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 05:36:151.07.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

> Oj ... podstawiasz sobie noge .... na iphona jest 50tys aplikacji
> dostepnych jednym klikiem.... ale jak rozumiem to "wada" w wypadku
> iphona, nie to co WM :)

Wad� jest to, �e g�upoty po raz kolejny odpowiadasz. Jednym klikiem to
Ty wejdziesz do appstore, a nie m�w mi, �e tam czytaj� Ci w my�lach i
aplikacja, kt�rej potrzebujesz jest od razu na pierwszej stronie, wi�c
musisz jej poszukaďż˝.

Nie wierz� te�, �e maj�c 50k program�w w wyszukiwaniu wyskoczy, jeden
jedyny program, kt�rego akurat Ty potrzebujesz, wi�c nie p.... tu o
�adnym jednym kliku. Ja szukam w google, Ty szukasz w appstore.

Szadzik

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 05:46:161.07.2009
do
Jan Strybyszewski pisze:

> Buhahahah Czy moglbys mnie nie rozsmieszac ?
> WSzystkie Androidy Hero, Magic, Samsung maja ten sam procek i ekran
> na dodatek ten procek bije 3/4 WMow technologicznie.

I to siďż˝ nazywa rzetelna informacja!

Ekrany wsadza HTC wsz�dzie ten sam, mimo �e produkuje urz�dzenia z
ekranami od 2.8" do 3.8".

Rozdzia�k� te� t� sam� maj� wszystkie te urz�dzenia, a specyfikacje
k�ami�, podaj�c �e jedne maj� 240x320 inne 480x640 a jeszce inne 800x480.

Nie wspomn� ju� o fakcie, Hero ma ekran taki jak ipoo, czyli obs�uguj�cy
multitouch, tak tutaj zachwalany.

Wi�c gdzie oni ten jeden ekran produkuj�? Z gumy go robi� i rozci�gaj�
odpowiednio dla ka�dego tel?

o c�, rzetelno�c to podstawa.

Adramelech

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 06:15:131.07.2009
do
Jan Strybyszewski <kt...@w.pl> Odpowiedz na news:h2eu00$q1l$3...@inews.gazeta.pl:

> Buhahahah Czy moglbys mnie nie rozsmieszac ?
> WSzystkie Androidy Hero, Magic, Samsung maja ten sam procek i ekran
> na dodatek ten procek bije 3/4 WMow technologicznie.

Fony HTC na Androidzie, (pr�cz wy�wietlaczy o ni�szj rozdzielczo�ci), s�
identyczne z tymi na WM.
A HTC z uporem maniaka pakuje w ka�dy fon przetakowanego na 528MHz mulastego
Qualcomma. Samsung czy Asus u�ywaj� du�o wydajnieszych i wy�ej taktowanych
Marvell�w.
Jak jak ten sam Qualcomm ma bi� 3/4WMowc�w?

Pozdrawiam!
--
Piotr Sobolewski
http://adramel.prv.pl - artykuďż˝ o zgrywaniu przez karty TV.

Adramelech

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 06:18:571.07.2009
do
Jan Strybyszewski <kt...@w.pl> Odpowiedz na news:h2ck8l$9kq$4...@inews.gazeta.pl:

> Nie jest to funkcja WM zauwazyles. IOnaczej musialbys uznac ze iphone
> mial MMS nagrywanie video od zawsze

To jest funkcja telefonu. Kupuj�c np fon HTC masz zainstalowany
TouchFlo2d/3d. Nie trzeba nic doinstalowywa� czy kupowa�. X1 ma sw�j�
nak�adke, samsung ma swoje wigety itp. Ka�dy producet s�uchawek z WM dodaj
swoj� nak�adke na system.

Waldek Godel

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 06:20:411.07.2009
do
Dnia Wed, 1 Jul 2009 10:15:13 +0000 (UTC), Adramelech napisaďż˝(a):

> [...]
> Marvell�w.
> Jak jak ten sam Qualcomm ma bi� 3/4WMowc�w?

swoimi zaletami - bardzo dobr� cz�ci� radiow�, ni�szym poborem pr�du,
ni�sz� cen� i niezawodno�ci�.

Samsungi czy Asusy wytrzymuj� na jednym �adowaniu czasem ledwie po�ow� tego
co HTC. Chipset Qualcomma mo�e nie jest idealny, ale w zasadzie nie ma
niczego na rynku. Xscale jest dobrym procesorem, ale to tylko procesor.
Qualcomm daje kompletny chipset, z cz�sci� radiow�, bluetooth, wlan, gps
etc.
--
[...]

1 lip 2009, 06:22:001.07.2009
do
Szadzik pisze:

> I to siďż˝ nazywa rzetelna informacja!
>
> Ekrany wsadza HTC wsz�dzie ten sam, mimo �e produkuje urz�dzenia z
> ekranami od 2.8" do 3.8".

Sszadzik mowa by�a o Androidzie jakoby G1 by� przestarza�y ... wzgledem Hero

> Nie wspomn� ju� o fakcie, Hero ma ekran taki jak ipoo, czyli obs�uguj�cy
> multitouch, tak tutaj zachwalany.

I taki sam ma KAZDY ANDROID

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 06:23:461.07.2009
do
Adramelech pisze:

> [...]
> Marvell�w.
> Jak jak ten sam Qualcomm ma bi� 3/4WMowc�w?

Hop hop... wszystkei Androidy od HTC maja tez sam wyswietlacz i procesor
Hero to jest dokladnie ten sam model co G1 i tego dotyczy�a moja uwaga.

A co do WM ... to chodzilo o WM istniejace z procesorami typu 412MHz

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 06:25:081.07.2009
do
Waldek Godel pisze:

> [...]
> niczego na rynku. Xscale jest dobrym procesorem, ale to tylko procesor.
> Qualcomm daje kompletny chipset, z cz�sci� radiow�, bluetooth, wlan, gps

Samsung robi dla Iphona komplety chip na Cortexie A8 z PowerVR,
idetyczny chipset ma TI ktore robi dla Palma Pre Cortex z PowerVR.

A ci tluka zamierchla technologie... wiem wiem cena.

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 06:25:371.07.2009
do
Adramelech pisze:

> [...]
> TouchFlo2d/3d. Nie trzeba nic doinstalowywa� czy kupowa�. X1 ma sw�j�
> nak�adke, samsung ma swoje wigety itp. Ka�dy producet s�uchawek z WM dodaj

Bo sam system jest do bani ? Dzieki do tego wlasnie zmierzalem.

Waldek Godel

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 06:35:411.07.2009
do
Dnia Wed, 01 Jul 2009 12:25:08 +0200, Jan Strybyszewski napisaďż˝(a):

> Samsung robi dla Iphona komplety chip na Cortexie A8 z PowerVR,
> idetyczny chipset ma TI ktore robi dla Palma Pre Cortex z PowerVR.

i dlatego iPoo nie wytrzymuje nawet doby z push e-mail.
Maj�cy podobny akumulator i podobn� elektronik� Touch HD wytrzymuje prawie
2x d�u�ej.
CBDU

Jan Strybyszewski

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 07:10:031.07.2009
do
Waldek Godel pisze:

> [...]
>
> i dlatego iPoo nie wytrzymuje nawet doby z push e-mail.
> Maj�cy podobny akumulator i podobn� elektronik� Touch HD wytrzymuje prawie

Bez kozery powiem pinset razy dluzej .... a w instrukcji tyle samo a to
zdziwko. Iphone wytrzymuje na bateriach mniej bo czesciej jest uzywany
to i nei dziwota

Adramelech

nieprzeczytany,
1 lip 2009, 08:36:511.07.2009
do
Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> Odpowiedz na

> Dnia Wed, 1 Jul 2009 10:15:13 +0000 (UTC), Adramelech napisaďż˝(a):

> swoimi zaletami - bardzo dobr� cz�ci� radiow�, ni�szym poborem pr�du,
> ni�sz� cen� i niezawodno�ci�.

Lito�ci. Jak ten sam Qualcomm w G1 ma by� lepszy do identycznego Qualcomm w
innym HTC ale z WM?

Ładuję kolejne wiadomości.
Nowe wiadomości: 0