nowa broń - ogórki?

3 wyświetlenia

SJS

nieprzeczytany,
1 cze 2011, 11:58:181.06.2011
do
Żarty żartami ale wcale nie do żartów
Próba nowej broni biologicznej?
Gdyby to były ogórki to pierwsze zachorowania byłyby przecież w Hiszpanii
Straty jak na małej wojnie - finansowe dla Hiszpanii - problem odszkodowań
dla Niemców - kilkanaście osób jednak zmarło i po dwóch tygodniach nadal nie
wiadomo co to a więc może byc wszystko - próba nowej broni także
SJS

J.F.

nieprzeczytany,
1 cze 2011, 16:08:151.06.2011
do
On Wed, 1 Jun 2011 17:58:18 +0200, SJS wrote:
>Żarty żartami ale wcale nie do żartów
>Próba nowej broni biologicznej?

Ja tam jestem ciekaw czy nie pierwszy objaw modyfikacji genetycznych
zywnosci.

>Gdyby to były ogórki to pierwsze zachorowania byłyby przecież w Hiszpanii

No niekoniecznie - to moze pochodzic z jednej plantacji i jednej
partii.

J.

Andrzej Ława

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 02:46:002.06.2011
do
W dniu 01.06.2011 22:08, J.F. pisze:

> Ja tam jestem ciekaw czy nie pierwszy objaw modyfikacji genetycznych
> zywnosci.

ROTFL

Ogórki wytworzyły sobie odbytnicę? ;->

> No niekoniecznie - to moze pochodzic z jednej plantacji i jednej
> partii.

Przypuszczam, że raczej przy jakimś pakowaniu ktoś coś spartolił i stąd
ten wielki skandal.

A ruskie oczywiście zaraz blokują granicę dla wszelkiej roślinności...

OGONek~

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 04:26:212.06.2011
do
> Ja tam jestem ciekaw czy nie pierwszy objaw modyfikacji genetycznych
> zywnosci.

> No niekoniecznie - to moze pochodzic z jednej plantacji i jednej
> partii.

Media jak zwykle manipulują. Te szczepy pojawiły sie pierwszy raz paręnaście
lat temu w USA. Zaczęło się od zatrucia dzieciaków niedopieczonymi
hamburgerami na biwaku.
potem było zatrucie w Kanadzie mlekiem niepasteryzowanym, następnie wodą w
małym miasteczku w USA.

Nie wiadomo nic na temat ogniska epidemii w Europie. Podejrzewa sie warzywa
tylko dlatego ze w odróżnieniu od USA w którym chorowały grupy narażone
czyli dzieci i osoby starsze, w europie 75% to kobiety i 80% 20-35 lat. Stąd
podejrzenie ze w dobie powszechnego "zasuszania się" jadły dużo warzyw i tam
jest ognisko.

--
OGONek~

SJS

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 04:47:582.06.2011
do

> A ruskie oczywiście zaraz blokują granicę dla wszelkiej roślinności...
"Spożycie" spadnie z braku ogórków?
SJS

J.F.

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 05:19:112.06.2011
do
Użytkownik "Andrzej Ława" <alawa...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
napisał

> ROTFL Ogórki wytworzyły sobie odbytnicę? ;->

Problem w tym ze manipulujemy czyms, co rozumiemy w ... 1 %, 1
promilu , czy jeszcze mniej ? Wiec czemu ROTFL ?

Moze z nowym DNA wytwarzaja te same lub podobne toksyny, moze nie
zwalczaja naturalnych bakterii tak dobrze jak naturalne ogorki -
jakos tak przez 2000 lat rosly sobie ogorki na polu, czesto na
oborniku i nikogo nie truly.

> Przypuszczam, że raczej przy jakimś pakowaniu ktoś coś spartolił
> i stąd
> ten wielki skandal.

Tylko zasadniczo przy pakowaniu nie powinno byc co az tak
spartolic.
Zbiorniki sie komus pomylily, przetrzymal jakies scieki i uzyl do
mycia ?

Chociaz rozne rzeczy sie przydarzaja, np takie
http://en.wikipedia.org/wiki/Procter_%26_Gamble#Toxic_shock_syndrome_and_tampons

J.

Roman Niewiarowski

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 05:45:142.06.2011
do
W dniu 2011-06-02 11:19, J.F. pisze:

> jakos tak przez 2000 lat rosly sobie ogorki na polu, czesto na oborniku i
> nikogo nie truly.

Tylko zapytaj jakiegos starego rolnika czy dalby pod warzywa dla siebie
swiezy obornik. Obornik musial byc przemrozony, bo chlop bez sanepidu
wiedzial czym grozi zignorowanie wiedzy przekazanej przez ojca.

> Tylko zasadniczo przy pakowaniu nie powinno byc co az tak spartolic.
> Zbiorniki sie komus pomylily, przetrzymal jakies scieki i uzyl do mycia ?

Wystarczy ze uzyto wody z jakiegos zbiornika w ktorym poprzednio
znalazly sie bakterie.
Aczkolwiek mnie sie zdaje ze duze znaczenie ma nadmierna higiena i
utrata odpornosci (kto dzis zje rzodkiewke czy marchewka wyrwana na polu
i otarta o spodnie?).

pozdr
newrom

OGONek~

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 06:10:062.06.2011
do
Użytkownik "Roman Niewiarowski" <new...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odpornosci (kto dzis zje rzodkiewke czy marchewka wyrwana na polu i otarta o

To nie te szczepy coli. Te które teraz powodują panikę pochodzą z USA i nie było
ich w Europie. Przywędrowały jakoś na nasz kontynent,
Tu jak widać odporność ma niewiele do rzeczy. Padają kobiety w wieku 20-35 lat -
czyli jednostki najodporniejsze.
--
OGONek~

wt

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 06:40:002.06.2011
do
> Próba nowej broni biologicznej?

To u nich się nie odkaża, to znaczy, nie myje owoców kupionych w super
sklepach, ładnie opakowanych.

Adam Przybyla

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 07:24:432.06.2011
do
... prosty przyklad "soft force". Nic specjalnie nowego. Z powazaniem
Adam Przybyla

Andrzej Ława

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 07:31:442.06.2011
do
W dniu 02.06.2011 11:19, J.F. pisze:

> Problem w tym ze manipulujemy czyms, co rozumiemy w ... 1 %, 1 promilu
> , czy jeszcze mniej ? Wiec czemu ROTFL ?

Ty może mało z genetyki rozumiesz. Inni - więcej.

> Moze z nowym DNA wytwarzaja te same lub podobne toksyny, moze nie

Bredzisz.

> zwalczaja naturalnych bakterii tak dobrze jak naturalne ogorki - jakos
> tak przez 2000 lat rosly sobie ogorki na polu, czesto na oborniku i
> nikogo nie truly.

Jak napisał Roman - obornik obornikowi nie równy.

> Tylko zasadniczo przy pakowaniu nie powinno byc co az tak spartolic.
> Zbiorniki sie komus pomylily, przetrzymal jakies scieki i uzyl do mycia ?

Skoro w szpitalach takie pomyłki robili i używali skażonej krwi do
transfuzji...

Kapitalistyczne firmy tną koszta gdzie mogą i czasami się to odbija
niezłą czkawką.

J.F.

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 09:07:062.06.2011
do
Użytkownik "wt" <saf...@poczta.onet.pl> napisał w

> To u nich się nie odkaża, to znaczy, nie myje owoców kupionych w
> super sklepach, ładnie opakowanych.

No wiesz - skoro wychodza z zalozenia ze woda pitna nadaje sie do
picia a nie gotowania, to moze zywnosc w sklepie nadaje sie do
jedzenia a nie do mycia :-)

J.

User &

nieprzeczytany,
2 cze 2011, 12:34:192.06.2011
do
Dnia 02.06.2011 Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> napisal/a:

> Aczkolwiek mnie sie zdaje ze duze znaczenie ma nadmierna higiena i
> utrata odpornosci (kto dzis zje rzodkiewke czy marchewka wyrwana na polu
> i otarta o spodnie?).

Ja czasami zjadam.

Poza tym sie zgadzam

Andrzej Ława

nieprzeczytany,
3 cze 2011, 02:04:103.06.2011
do
W dniu 02.06.2011 18:34, User & pisze:

Ditto.

Także np. truskawki - najlepsze są cieplutkie, niezmoczone prosto z
krzaczka.

Tylko ja nie używam pestycydów ani innych gówien, więc wystarczy
dmuchnąć i truskaweczka czysta (zwłaszcza że hoduję je na włókninie :)

jerzy.n

nieprzeczytany,
3 cze 2011, 06:49:043.06.2011
do

Użytkownik "SJS" <siud...@onet.eu> napisał w wiadomości

> Żarty żartami ale wcale nie do żartów
> Próba nowej broni biologicznej?
Czyżby Talibowie i Klewki Leppera sie kłaniaja :-))

Andrzej Ława

nieprzeczytany,
3 cze 2011, 06:54:023.06.2011
do
W dniu 03.06.2011 12:49, jerzy.n pisze:

Dobrze, że nie pomidory ;->

http://en.wikipedia.org/wiki/Attack_of_the_Killer_Tomatoes

p 47

nieprzeczytany,
10 cze 2011, 11:46:5110.06.2011
do

Użytkownik "jerzy.n" <j-no...@t-online.de> napisał w wiadomości

Nie,- być może kłaniają się ulubieńcy PO i SLD;-))

http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2079

Nowe wiadomości: 0