Zdjecia promocji szynobusu z 1999 r.

Michal Jankowski

Pamietacie moze taki promocyjny przejazd szynobusem do
Konstancina-Jeziorny w 1999? Z planow uruchomienia polaczenia
pasazerskiego na tej trasie jak zwykle nic nie wyszlo, ale wlasnie
sobie przypomnialem, ze mam zdjecia z tej imprezy i chyba ich nigdy
nie pokazywalem... Zatem zapraszam:

http://www.fuw.edu.pl/~michalj/kolej/konstancin-19991023/

MJ

Piottr <z domu>

Użytkownik Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:2noesx2...@ccfs1.fuw.edu.pl...

> Pamietacie moze taki promocyjny przejazd szynobusem do
> Konstancina-Jeziorny w 1999?

A bylem, bylem na tej imprezie, faajnie bylo.
Na jednym zdjatku jest chyba nawet moja byla niedoszla...
O i na drugim ja sie zalapalem :-)

Dzieki za te zdjecia jak niewiem co.
Lubie sobie powspominac a jeszcze bardziej lubie znajdowac sie na zdjeciach
"na tle" :)

Pozdrawiam
Piottr

Michal Jankowski

"Piottr <z domu>" <pio...@niespamuj.onet.pl> writes:

> A bylem, bylem na tej imprezie, faajnie bylo.

Taa, nawet zarcie bylo 8-)

> Na jednym zdjatku jest chyba nawet moja byla niedoszla...

Ciagales ja po imprezach kolejowych i uciekla? 8-)

MJ

Kamilus

Uzytkownik "Michal Jankowski" <mic...@fuw.edu.pl> napisal w wiadomosci
A pytanko mam... jaki byl czas przejazdu na odcinku Konstancin - Wawa
Zachodnia? Ktos wie? Albo moze ktos potrafilby oszacowac przy zalozeniu, ze
przejazd jest jak najbardziej komercyjny.

Pzdr
Kamilus

Dawid

> A pytanko mam... jaki byl czas przejazdu na odcinku Konstancin - Wawa
> Zachodnia? Ktos wie? Albo moze ktos potrafilby oszacowac przy zalozeniu, ze
> przejazd jest jak najbardziej komercyjny.

To ja jeszcze dołączę i zapytam o szlakową na tym odcinku.

Pozdrawiam
Dawid

Zebra (Loca)

Dnia 22 Jan 2004 10:06:53 +0100, "Dawid" <dawid100...@op.pl>
napisał(a):

>To ja jeszcze dołączę i zapytam o szlakową na tym odcinku.

O ile dobrze kojarzę (mieszkam obok) to 60 - problem polega na tym, że
nigdzie wskaźnika nie ma. Ale torowisko jest nowe na całej długości
trasy (NG 2000-2003, płacił właściciel czyli elektrownia) i możnaby
pewnie śmigać więcej (przynajmniej na prostych).

Pozdrawiam
Alek 'Zebra (Loca)' Kurstak
Polska dla rowerów i pociągów!

Wpierw "usunto-" pamietaj wyrzucic... A potem:
olek[at]rower[dot]com.

Ariel Ciechański

-- Użytkownik "Zebra (Loca)" <usunt...@rower.com> napisał w wiadomości

> O ile dobrze kojarzę (mieszkam obok) to 60 -

Mogło się zmienić, ale swego czasu ze względu na brak krzywych przejściowych
było tylko 30 km/h.
Pozdr.
CAr.

skeler

skoro juz o tym odcinku mowa, to jechalem sobie wczoraj (1 raz od kilku
miesiecy) w konstancinie niebieskim szlakiem rowerowym, przecinajacym ta
linie i stwierdzilem obecnosc nowiutkich szlabanow i sygnalizacji swietlnej
(3 sztuki). Kiedys juz byl tam szlaban, ale sadzac po jego wygladzie od
dawna nie dzialal. Nie wiem tylko po co wydawano na to pieniadaze skoro:
znajduje sie do w srodku pola i widocznosc jest dobra, ruch pociagow na tej
trasie jest minimalny, ruch samochodow - moze 1 na 2 godziny. A w poblizu
znajduja sie inne przejazdy ze znacznie wiekszym ruchem (na 1 niedawno ktos
wjechal w pociag) gdzie te szlabany by sie przydaly, bo nikt sie tam nie
spodziewa pociagu.

Kamilus

Użytkownik "skeler" <marc...@NO-SPAMgo2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ktos
> wjechal w pociag) gdzie te szlabany by sie przydaly, bo nikt sie tam nie

Co to znaczy "niespodziewa się pociągu"? Są tory to kierowca ma zasrany
obowiązek trzymać się kodeksu drogowego i nie ważne czy pociągu się
spodziewa czy nie... Już było dwóch pacjentów którym na WMH pociąg
niespodziewanie stanął na drodze... dla niezorientowanych dodam, że szlakowa
na tej "magistrali" wynosi 10 km/h

Pzdr
Kamilus

Altair

Dnia Wed, 21 Jan 2004 21:12:04 +0100, Michal Jankowski
<mic...@fuw.edu.pl> napisał:

>http://www.fuw.edu.pl/~michalj/kolej/konstancin-19991023/

A ten widoczny na jednym ze zdjęć semafor kształtowy jeszcze stoi? I w
którym to było konkretnie miejscu?

Marek

--
altair_m[+at+]go2.pl http://www.altair4.prv.pl http://www.metalmidi.prv.pl
We sail through endless skies, stars shine like eyes...

Michal Jankowski

"Kamilus" <kami...@USUN.tlen.pl> writes:

> A pytanko mam... jaki byl czas przejazdu na odcinku Konstancin -
> Wawa Zachodnia? Ktos wie?

Alzheimer chyba... W kazdym razie jechalo sie bardzo dlugo patataj,
patataj, szlakowa tam chyba byla 30 km/h a i tor w takim sobie stanie
(potem byl zreszta porzadny remont). Poza tym juz w polnocnej glowicy
Okecia zjechalo sie na te boczne tory i patataj wzdluz glownej linii
az do N. Iwicznej. Do tego fotostopy.

> Albo moze ktos potrafilby oszacowac przy zalozeniu, ze przejazd jest
> jak najbardziej komercyjny.

Gdyby wszystko wyremontowac (w tym wjazd na perony podmiejskie z linii
radomskiej na Zachodniej), dodac rozjazd na te odnoge dopiero w N.
Iwicznej, to bo ja wiem? Powinno byc ponizej 30 minut. 25 chyba do
zrobienia...

MJ

Kamilus

> Alzheimer chyba...
I znów ten Niemiec co babciom wszystko kradnie ;-P

> [...]
> radomskiej na Zachodniej), dodac rozjazd na te odnoge dopiero w N.
> Iwicznej, to bo ja wiem? Powinno byc ponizej 30 minut. 25 chyba do

No i kurna znowu triumf transportu szynowego mimo, ze ciut na okolo...
ehhhhhh...
Kiedy ONI to dostrzega ;-(

Pzdr
Kamilus

Piottr <z domu>

Użytkownik Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:2nvfn42...@ccfs1.fuw.edu.pl...

Ojjj nie znasz Jej, nie musialem Jej ciagac... sama chciala i bardzo Ja to
rajcowalo.
W odróznieniu od mojej obecnej malzonki, która ciagac po imprezach
kolejowych juz sie nie daje :-P

Pozdrawiam
Piottr