Ot powtórka z zeszłego roku. PR znów odwołują...

1 wyświetlenie

Covalus

nieprzeczytany,
3 gru 2010, 11:17:113.12.2010
do
Ograniczenie kursowania niektórych pociągów regionalnych w dniu
03.12.2010 r.

Z powodu trudnej sytuacji taborowej w dniu 03.12.2010 r. (piątek)
odwołane zostaną następujące pociągi regionalne:

kierunek Wrocław - Międzylesie:
- poc. 66325 Wrocław Główny (10:35) - Międzylesie (13:18)
- poc. 66332 Międzylesie (13:32) - Wrocław Główny (16:24)

kierunek Wrocław - Jelcz Laskowice:
- poc. 66726 Wrocław Główny (11:50) - Jelcz Laskowice (12:40)
- poc. 66737 Jelcz Laskowice (14:20) - Wrocław Główny (15:06)
- poc. 66730 Wrocław Główny (13:50) - Jelcz Laskowice (14:40)

kierunek Wrocław - Oleśnica:
- poc. 69641/0 Wrocław Główny (14:00) - Oleśnica (14:48)
- poc. 60649/8 Oleśnica (15:21) - Wrocław Główny (16:11)
- poc. 69643/2 Wrocław Główny (15:00) - Oleśnica (15:48)
- poc. 69147/6 Oleśnica (19:38) - Wrocław Główny (20:25)

kierunek Wrocław - Wołów:
- poc. 66427 Wrocław Główny (15:05) - Wołów (16:06)
- poc. 66432 Wołów (16:33) - Wrocław Główny (17:25)

kierunek Wrocław - Rawicz:
- poc. 66627 Wrocław Główny (15:20) - Oborniki Śląskie (15:52)
- poc. 66634 Oborniki Śląskie (16:00) - Wrocław Główny (16:33)

Przepraszamy za utrudnienia.

A IR sobie kursują... Znowu UM milczy. Czyli wszystko po staremu...

forest

nieprzeczytany,
3 gru 2010, 11:25:423.12.2010
do
Covalus <wunde...@tlen.pl> napisał(a):

> Ograniczenie kursowania niektórych pociągów regionalnych w dniu
> 03.12.2010 r.
>
> Z powodu trudnej sytuacji taborowej w dniu 03.12.2010 r. (piątek)
> odwołane zostaną następujące pociągi regionalne:

Wiedziałem, że to Ty Marcinie, w innym wątku wykrakałem pomór kibli, a teraz
kraczę, że po nim czas na szynobusy. :/

Covalus

nieprzeczytany,
3 gru 2010, 12:41:293.12.2010
do
dwa dni temu próbowałem ich chwalić :-(
A wyszło jak zawsze :-(

Franek Grzegorek

nieprzeczytany,
3 gru 2010, 12:51:223.12.2010
do
On 3 Gru, 17:17, Covalus <wunderwa...@tlen.pl> wrote:
> Ograniczenie kursowania niektórych pociąg w regionalnych w dniu
> 03.12.2010 r.

Jak wynika z tego przetargu, od przyszłego rozkładu (2011/2012) PRy
zostaną nieco odciążone na paru liniach (np. Wrocław - Oleśnica,
Rawicz) tak więc za rok może być już w porządku.
http://biznes-polska.pl/files/91/100/167_n59_siwz.zip

Tylko jak rozumieć tego "innego Przewoźnika"
KD z szynobusami?

Pozdrawiam,
Franek Grzegorek

Odwrócona

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 03:41:224.12.2010
do
Użytkownik "Franek Grzegorek" <fra...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

Dolnośląskie kupuje 5 EZT (oby stadlery, a nie ELFy).
Ale osobiscie, jestem za tym, aby KD wycofaly sie z glownych linii, i te 5
EZT przekazały w użyczenie Przewozom Regionalnym.

Bartini

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 04:12:324.12.2010
do
On 4 Gru, 09:41, Odwrócona <141...@op.pl> wrote:
> Ale osobiscie, jestem za tym, aby KD wycofaly sie z glownych linii, i te 5
> EZT przekazały w użyczenie Przewozom Regionalnym.

Po co? Żeby znowu w zimie pozamarzały i odwoływali pociągi? Bądźmy
poważni.
Opluwana przez wszystkich KD w przeciwieństwie do PRów przygotowała
się do zimy i jak na razie (tfu, tfu) nie było ani jednego odwołania
pociągu KD z powodu śniegu czy mrozu.

SMall42

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 04:13:294.12.2010
do
W dniu 2010-12-04 10:12, Bartini pisze:

> Opluwana przez wszystkich KD w przeciwieństwie do PRów przygotowała
> się do zimy i jak na razie (tfu, tfu) nie było ani jednego odwołania
> pociągu KD z powodu śniegu czy mrozu.

Na pewno nie ma to nic wspólnego z wiekiem taboru obu tych spółek?

--
Krzysztof Urbaniec (tu_wpi...@op.pl)
Hlavní město Praha - FD ČVUT

Czy coś w tym jest? Czy nie ma nic?
Gdzie naszych dwóch, tam zdania trzy.
Każdy zobaczy, jak mu się widzi - albo wyszydzi.

Marcin Radwański

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 04:28:144.12.2010
do
U�ytkownik "SMall42" <ni...@tego.cwaniaku> napisa� w
> Na pewno nie ma to nic wsp�lnego z wiekiem taboru obu tych sp�ek?

Ostatniej zimy (i potem latem te�) "opluwane" KD odwo�ywa�y ca�e multum
poci�g�w. Je�li teraz jest lepiej, to ca�e szcz�cie.

Pozdrawiam

Odwrócona

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 08:15:474.12.2010
do
"Marcin Radwański" <mrrad...@WYTNIJTOpoczta.onet.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:idd1jg$c9k$1...@news.onet.pl...
> Użytkownik "SMall42" <ni...@tego.cwaniaku> napisał w
>
> Ostatniej zimy (i potem latem też) "opluwane" KD odwoływały całe multum
> pociągów. Jeśli teraz jest lepiej, to całe szczęście.

Ostatnio dostali zdaje sie ze sa135, czy nawet dwa??? To maja rezerwe
taborową do 12.12.2010, ale pozniej juz rezerwy nie beda mieli, bo bedzie
godzinny takt na Trzebnicę. Nastepna dostaa szynobusow dla Dolnego Slaska,
bedzie w 2011 roku.

te116

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 09:24:164.12.2010
do
Covalus <wunde...@tlen.pl> napisał(a):

> Z powodu trudnej sytuacji taborowej w dniu 03.12.2010 r. (piątek)
> odwołane zostaną następujące pociągi regionalne:

Na torach odstawczych wielu stacji stoi pokaźny, nieużywany a jakże, park
taborowy, który można by wyremontować i wykorzystać. Tłumaczenie się trudną
sytuacją taborową jest śmieszne, równie dobrze mogli napisać "sorry mamy
tabor, ale nie chce się go nam używać". Te "braki taborowe" przyniosą więcej
strat tej durnospółce, niż straty związane z remontem i eksploatacją sprzętu,
który stoi i marnuje się w krzakach. :)

SMall42

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 11:47:014.12.2010
do
W dniu 2010-12-04 15:24, te116 pisze:

> Te "braki taborowe" przyniosą więcej
> strat tej durnospółce, niż straty związane z remontem i eksploatacją sprzętu,
> który stoi i marnuje się w krzakach. :)

Od kiedy to firmom remontującym płaci się różnicami w stratach?

Leschek Jeschke

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 11:52:474.12.2010
do
Am Samstag, 4. Dezember 2010 17:47:01 schrieb
SMall42 (ni...@tego.cwaniaku):

> Od kiedy to firmom remontującym płaci się różnicami w stratach?

To jedno.
A drugie - trzeba posiadać mentalność pekapiarza, by inwestycje kojarzyć ze
stratami.

--
Leschek Jeschke
http://leschek-jeschke.de/bahn

te116

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 13:26:484.12.2010
do
Leschek Jeschke <d...@null.nix> napisał(a):

> To jedno.
> A drugie - trzeba posiadać mentalność pekapiarza, by inwestycje kojarzyć ze
> stratami.

Nie rozumiem dlaczego. Każda inwestycja wiąże się z ryzykiem straty, mniejszej
czy większej. Myślę, że każdy doświadczony inwestor zna tą zasadę i wcale nie
trzeba być pekapiarzem. Ale nie o to mi chodziło. Chodziło mi o to, że w
sytuacjach awaryjnych, odwołuje się pociągi tłumacząc to brakiem w taborze,
tymczasem rządki lokomotyw i wagonów na torach odstawczych stoją sobie na
dobre bez zajęcia. Trzeba posiadać mentalność pekapiarza, żeby nie inwestować
w tabor, choćby ten stary, teoretycznie wysłużony. Trzeba mieć w końcu
mentalność pekapiarza, żeby mówić, że 83 kilometry SU45 pod drutem na Regio,
albo SM42 ciągnącej skład TLK przy 30 stopniowym mrozie to rzecz normalna i
tak musi zostać.

Jaroslaw Berezowski

nieprzeczytany,
4 gru 2010, 21:20:084.12.2010
do
Dnia Sat, 04 Dec 2010 18:26:48 +0000, te116 napisał(a):

> [...]
> torach odstawczych stoją sobie na dobre bez zajęcia. Trzeba posiadać
> mentalność pekapiarza, żeby nie inwestować w tabor, choćby ten stary,

Wystarczy, zeby nie miec srodkow na utrzymanie koniecznej sprawnosci
taboru. Aczkolwiek do tego zeby nie miec mentalnosc pekapiarza jak to
nazwales tez sie przydaje.

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Ufo

nieprzeczytany,
6 gru 2010, 12:18:146.12.2010
do
Dnia 04-12-2010 o 10:13:29 SMall42 <ni...@tego.cwaniaku> napisał(a):

> Na pewno nie ma to nic wspólnego z wiekiem taboru obu tych spółek?

Moze ma to zwiazek z brakiem w SZT silnikow elektrycznych i przetwornic
wirowych. no ale pewnie Bartini ma inna wizje :)

--
DF
http://www.ufo.maknet.pl

semaforek

nieprzeczytany,
6 gru 2010, 17:51:276.12.2010
do
W dniu 06.12.2010 18:18, Ufo pisze:

> Moze ma to zwiazek z brakiem w SZT silnikow elektrycznych i przetwornic
> wirowych. no ale pewnie Bartini ma inna wizje :)

Zmodernizowane kible mają przetwornice statyczne, a jakoś częściej się
psują niż te niemodernizowane z przetwornicami wirowymi. Poza tym
dziwnym trafem odwołania pociągów są tylko w dwóch ZPR'ach.

--
Łukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[małpa]o2.pl

Ufo

nieprzeczytany,
7 gru 2010, 12:04:187.12.2010
do
Dnia 06-12-2010 o 23:51:27 semaforek <kon...@w.sygnaturce> napisał(a):

> Zmodernizowane kible mają przetwornice statyczne, a jakoś częściej się
> psują niż te niemodernizowane z przetwornicami wirowymi.

Po czym tak wnosisz?

Poza tym
> dziwnym trafem odwołania pociągów są tylko w dwóch ZPR'ach.

Moze dlatego, ze w tych zakladach nie dba sie w ogole o tabor?

--
DF
http://www.ufo.maknet.pl

semaforek

nieprzeczytany,
7 gru 2010, 12:53:517.12.2010
do
W dniu 07.12.2010 18:04, Ufo pisze:

> Po czym tak wnosisz?

Taka panuje ogólna opinia że SPOTy psują się częściej. Dokładnych
statystyk jednak nie znam.

> Moze dlatego, ze w tych zakladach nie dba sie w ogole o tabor?

Na to wygląda.

Kolejoman

nieprzeczytany,
7 gru 2010, 13:24:197.12.2010
do

Użytkownik "semaforek" <kon...@w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Taka panuje ogólna opinia że SPOTy psują się częściej. Dokładnych
> statystyk jednak nie znam.

Z początku faktycznie tak było. Jak pociąg, który z reguły jeździ planowo
miał plecy myślałem sobie: "Aha, pewnie SPOT" i zazwyczaj miałem rację. Ale
ostatnimi czasy już nie ma różnicy. W SPOTach przynajmniej jest z reguły
bardzo ciepło. :-P

Pozdr.
Grzesiek

semaforek

nieprzeczytany,
7 gru 2010, 14:40:107.12.2010
do
W dniu 07.12.2010 19:24, Kolejoman pisze:

> W SPOTach przynajmniej jest z reguły
> bardzo ciepło.

Bo mają szczelne okna

Ufo

nieprzeczytany,
8 gru 2010, 12:48:528.12.2010
do
Dnia 07-12-2010 o 18:53:51 semaforek <kon...@w.sygnaturce> napisał(a):

> Taka panuje ogólna opinia że SPOTy psują się częściej. Dokładnych
> statystyk jednak nie znam.

Panuje tez opinia, ze wszyscy kolejarze to pijaki i nieroby ;)

--
DF
http://www.ufo.maknet.pl

Ufo

nieprzeczytany,
8 gru 2010, 12:49:368.12.2010
do
Dnia 07-12-2010 o 20:40:10 semaforek <kon...@w.sygnaturce> napisał(a):

> Bo mają szczelne okna

Pod warunkiem, ze nie jest to jednostka z Katowic :) Tam okreslenia
"naprawa ogrzewania" chyba nie znaja.

--
DF
http://www.ufo.maknet.pl