PR: Zmiany w ofercie interREGIO po 1 czerwca 2012 r.

PRpromo

Zmiany w ofercie interREGIO po 1 czerwca 2012 r.

Widzę, że jest taka potrzeba, nie tylko zresztą tu, by zebrać i opracować
główne zmiany w ofercie IR, które zaszły w czerwcu i są zaplanowane na
następne miesiące (m.in. w wyniku korekty, zamknięć PLK-i, z powodów
techniczno – eksploatacyjnych itp.). Alfabetycznie nazwami pociągów:

IR „Barbakan”
Obsługa trakcyjna lokomotywami EU/EP07 wypożyczonymi z PKP IC tylko do 29
czerwca. Od 30 czerwca planowane zatrudnienie ET22 z PKP Cargo. Od 30 czerwca
do 3 września kursuje w rel. Katowice – Świnoujście – Katowice, w kierunku
„nad morze” z przyspieszeniem odjazdów w porównaniu z rozkładem pozasezonowym
(Katowice 7.24 – Poznań Gł. 12.25 / 12.33 – Szczecin Gł. 15.10 / 15.27 –
Świnoujście 17.18). We wrześniu ponownie będzie kursował w rel. Kraków –
Szczecin – Kraków. Od października skrócenie trasy do rel. Szczecin – Poznań –
Szczecin z jednoczesnym ograniczeniem kursowania tylko do piątków i niedziel i
zmianą zestawienia na ED72.

IR „Bosman”
Od 30 czerwca odjazd z Warszawy nieco wcześniejszy w porównaniu z obecnym
rozkładem „Portowca” – z Centralnej o 8.00.

IR „Brda”
Od 29 czerwca przyspieszenie odjazdów o ok. 10 min. w kierunku do stolicy
(Bydgoszcz Gł. 6.07 – Toruń Gł. 7.13 / 7.15 – Warszawa Wsch. 10.07), a w
kierunku powrotnym opóźnienie odjazdów o ok. półtorej godziny (Warszawa Wsch.
17.23 – Toruń Gł. 20.34 / 20.36 – Bydgoszcz Gł. 21.36).

IR „Bursztyn”
W tym roku, ze względu na EURO, zaczął jeździć już 7 czerwca. A przestanie 24
czerwca – w kierunku „nad morze”, 25 czerwca – ostatni kurs do Katowic.
Ostatecznie rezygnacja z wielu postojów m.in. na „węglówce” i w Inowrocławiu
(w kierunku morza), a także z zajeżdżania do Zduńskiej Woli. W efekcie znaczne
skrócenie czasu przejazdu – od pół do całej godziny, w zależności od kierunku.

IR „Delfin”
Przez Koszalin w kierunku „nad morze” ostatni raz pojechał 7 czerwca. W
wakacje będzie kursował bezpośrednio przez Karlino, co oznacza skrócenie czasu
przejazdu o około pół godziny.

IR „Drwęca”
Dla pociągu rel. Poznań – Olsztyn nowy postój: Poznań Garbary.

IR „Flisak”
Od września połączenie „Żubra” z dotychczasowym „Flisakiem”; nowy pociąg w
piątki w rel. Białystok – Bydgoszcz, w niedziele Białystok – Toruń. Z powrotem
„Flisak” będzie dojeżdżał tylko do Warszawy.

IR „Galicja”
Od czerwca skrócenie czasu przejazdu na odcinku Wrocław – Jelenia Góra, w
zależności od kierunku od ok. 30 do 60 minut. „Galicja” w kierunku „w góry”
jest teraz najszybszym pociągiem na tym odcinku, szybszym nawet od TLK, mimo,
że – jadąc jako REGIO – wszędzie się zatrzymuje. Od 29 czerwca skrócona trasa
do rel. Kraków Płaszów – Jelenia Góra – Kraków Płaszów.

IR „Giewont”
Od czerwca wycofanie pociągu z Wrocławia i wprowadzenie dwóch wariantów trasy:
1) w rel. Częstochowa – Zakopane kursuje w długi weekend z Bożym Ciałem (7-10
czerwca), 15 sierpnia i generalnie od 30 czerwca w soboty
2) w rel. Opole – Zakopane kursuje od 1 lipca w niedziele
3) w rel. Zakopane – Opole kursuje od 30 czerwca w soboty
4) w rel. Zakopane – Częstochowa kursuje w długi weekend z Bożym Ciałem (7-10
czerwca) i generalnie od 1 lipca w niedziele oraz 15 sierpnia.
Dzięki temu na wspólnym odcinku między Katowicami a Zakopanem pociąg kursuje w
soboty i niedziele według jednolitego rozkładu jazdy. Natomiast o ok. półtorej
godziny nastąpiło przyspieszenie odjazdów w kierunku „w góry” w porównaniu do
wcześniej obowiązującego rozkładu jazdy (nowy rozkład: Opole Gł. 5.47 /
Częstochowa 6.33 – Katowice 7.53 – Bielsko-Biała Gł. 8.59 / 9.00 – Zakopane
12.46) i opóźnienie odjazdów w kierunku powrotnym o ok. 2 godz. (Zakopane
16.36 – Bielsko-Biała Gł. 20.22 / 20.23 – Katowice 21.19 – Częstochowa 22.48 /
Opole Gł. 23.19). Ponadto dla wariantu opolskiego w obu kierunkach nowy
postój: Chorzów Batory.

IR „Gubałówka”
Ostatnie kursy w rel. Warszawa – Zakopane – Warszawa w obecnym rozkładzie
jazdy w długi weekend z Bożym Ciałem (7-10 czerwca). W rel. skróconej Warszawa
– Kraków Płaszów – Warszawa pojeździ jeszcze od października w weekendy.

IR „Harpun”
W wakacje ostatecznie będzie jeździł tak: na odcinku Kołobrzeg – Warszawa –
Kołobrzeg codziennie, a na odcinku Warszawa – Lublin – Warszawa tak, jak rok
temu, czyli do Lublina w piątki, soboty, niedziele, z powrotem w soboty,
niedziele i poniedziałki. W kierunku „nad morze” nową trasą przez Koszalin.

IR „Lazur”
W tym roku, ze względu na EURO, zaczął jeździć już 7 czerwca. W kierunku „znad
morza” jeździ od Tczewa przez Laskowice Pomorskie, Bydgoszcz Główną. Od 29
czerwca do Laskowic postoje, jak REGIO. W Laskowicach z potrójniaka EN57 zrobi
się podwójny. Od 29 czerwca w kierunku „nad morze” przyspieszenie odjazdów o
ok. 40 min. (Łódź Kal. 5.38 – Toruń Gł. 8.31 / 8.52 – Gdynia Gł. 13.32).

IR „Łysica”
Od 29 czerwca przyspieszenie odjazdu ze stacji początkowych w obu kierunkach o
ok. 3 min.: z Kielc o 7.46, z Wrocławia Gł. o 15.20.

IR „Mamry”
Dla pociągu rel. Olsztyn – Poznań nowy postój: Poznań Garbary.

IR „Jan Matejko”
Od 29 czerwca przyspieszenie odjazdu z Warszawy o ok. pół godziny (Warszawa
Wsch. 18.38).

IR „Merkury”
Od września będzie kursował: w relacji Szczecin – Poznań w piątki i niedziele,
a w relacji Poznań – Szczecin w poniedziałki i soboty. Zmiana zestawienia na
ezety (ED72, wspomagane przez EN57).

IR „Narew”
Dla kierunku Białystok – Warszawa skrócenie relacji do Warszawy Wschodniej z
zapewnieniem gwarantowanego skomunikowania na IR do Łodzi. Dla kierunku
Warszawa Zachodnia – Białystok przyspieszenie odjazdu ze stacji początkowej o
5 min. (11.35).

IR „Nikifor”
Nowe bezpośrednie połączenie interREGIO Warszawa Wsch. 6.38 – Krynica-Zdrój
14.45 oraz Krynica-Zdrój 12.55 – Warszawa Wsch. 21.37, na odcinku Kraków –
Krynica-Zdrój ( i z powrotem) z taryfą REGIO. W tej rel. kursuje codziennie od
1 czerwca do 30 września, a od 1 października jako pociąg REGIO „Nikifor” w
rel. Kraków Gł. – Krynica-Zdrój – Kraków Gł. Zestawienie: 2ED72, z czego jedna
jednostka jeździ w pełnej relacji, druga odczepiana w Płaszowie i w dniach
7-10 czerwca dalej jako IR „Gubałówka” do Zakopanego. To samo z powrotem, przy
czym od 29 czerwca z powrotem według zmienionego rozkładu jazdy
(przyspieszenie odjazdu o ok. 2 godz.): Krynica-Zdrój 10.50 – Kraków Gł. 15.54
/ 16.32 – Warszawa Wsch. 20.17.

IR „Piast”
Od 29 czerwca przyspieszenie odjazdów na całej trasie o ok. 5 – 15 min.
(Warszawa Wsch. 12.58 – Katowice 16.25 / 16.30 – Opole Gł. 18.34 / 18.35 –
Wrocław Gł. 19.35), a w kierunku powrotnym tylko na początkowym odcinku o 2
min. (Wrocław Gł. 10.58, Opole Gł. 11.56).

IR „Pomeranian Express”
Nowy pociąg tylko na czas rozgrywania meczów EURO 2012 w Gdańsku i Poznaniu,
kursuje od 7 do 24 czerwca w rel. Poznań – Gdynia. Skład wagonowy, planowana
obsługa trakcyjna „czekoladowymi siódemkami”.

IR „Władysław Reymont”
Od 29 czerwca w kierunku do Przemyśla zawieszenie kursowania na całej trasie.
W kierunku Łodzi skrócenie trasy do rel. Kraków Gł. – Łódź Kal. z jednoczesnym
ograniczeniem kursowania do piątków i niedziel i przyspieszeniem odjazdu z
Krakowa Gł. o ok. pół godziny (14.35).

IR „Semafor”
Od czerwca ograniczenie kursowania w obydwu kierunkach do piątków i niedziel.
W czerwcu w kierunku Łodzi Kaliskiej skierowanie od Łodzi Widzewa przez Zgierz
i Łódź Żabieniec – wydłużenie czasu przejazdu, ale na Widzewie można się
przesiąść w pociąg REGIO jadący do Kaliskiej krótszą trasą przez Chojny. Na
Kaliskiej zagwarantowane skomunikowanie z pociągiem REGIO do Ostrowa Wlkp. Od
29 czerwca do 2 września w kierunku Łodzi zawieszenie kursowania.

IR „Skrzyczne”
Od 29 czerwca przyspieszenie odjazdów w kierunku stolicy o ok. 10 minut
(Bielsko-Biała Gł. 5.45 – Katowice 6.47 / 6.50 – Warszawa Wsch. 10.20).

IR „Szczeliniec”
Skrócenie czasu przejazdu na niektórych odcinkach, m.in. Wrocław – Międzylesie
(o ok. 20 min.)

IR „Śniardwy”
Dla pociągu rel. Olsztyn – Poznań nowy postój: Poznań Garbary.

cd w następnym poście

PRpromo

PRpromo <prpromo...@gazeta.pl> napisał(a):
> Zmiany w ofercie interREGIO po 1 czerwca 2012 r.
Ciąg dalszy:

IR &#8222;Warta&#8221;
W czerwcu ograniczenie terminów kursowania na odcinku Warszawa &#8211; Lublin &#8211;
Warszawa tylko do weekendów i dni meczowych w stolicy, od lipca powrót do
wcześniejszych terminów kursowania pociągu w całej relacji. Od czerwca w
planie obsługa trakcyjna &#8222;czekoladowymi siódemkami&#8221;. Ponadto od czerwca nowa
firma świadcząca usługi gastronomiczne w wagonie barowym. Nowe menu dostępne
tu: http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//Bar/Menu201206Warta.pdf

IR &#8222;Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy&#8221;
W czerwcu, a następnie po wakacjach do końca rozkładu jazdy w soboty
skrócenie trasy do rel. Warszawa &#8211; Rzeszów. W piątki wprowadzenie grupy
wagonów rel. Warszawa &#8211; Rzeszów. Od 29 czerwca w obu kierunkach skrócenie
trasy do rel. Warszawa &#8211; Kraków Gł. z przyspieszeniem odjazdu o ok. 15 minut
(Warszawa Wsch. 12.23).

IR &#8222;Wilda&#8221;
Od września przesunięcia godzin w rozkładach jazdy, w kierunku Gorzowa
niewielkie z zachowaniem obecnych terminów kursowania, z powrotem zachowany
rozkład dla niedzieli, a w piątki będzie kursował tylko do Krzyża. Dodatkowo w
niedziele jeszcze &#8222;półkurs&#8221; z Krzyża do Poznania.

IR &#8222;Żubr&#8221;
Od września połączenie &#8222;Żubra&#8221; z dotychczasowym &#8222;Flisakiem&#8221;; nowy pociąg
&#8222;Flisak&#8221; w piątki w rel. Białystok &#8211; Bydgoszcz, w niedziele Białystok &#8211; Toruń.
IR &#8222;Żubr&#8221; pozostaje tylko w rel. Warszawa &#8211; Białystok ze zmienionym rozkładem
jazdy &#8211; przyspieszenie odjazdu o ok. 2 godziny (z Warszawy ok. 19.00, do
Białegostoku ok. 21.30).

Dodatkowe pociągi IR na EURO 2012 w dni meczowe lub pomeczowe (odjazdy po
północy) w Warszawie w relacjach:
Białystok 16.40 &#8211; Warszawa Wsch. 19.10 (w planie &#8222;Żubra&#8221;, 8 czerwca do
Zachodniej) &#8211; 2EN57
Lublin 13.35 / 15.25 &#8211; Warszawa Wsch. 15.47 / 17.48 &#8211; 2EN57
Łódź Kal. 14.05 / 16.00 &#8211; Warszawa Wsch. 16.27 / 18.19 (przez Zgierz, Łowicz
Przedm.) &#8211; 2EN57
Warszawa Wsch. 1.10 (8 czerwca z Warszawy Zach. 22.05) &#8211; Białystok 3.40 (0.54)
&#8211; 2EN57
Warszawa Wsch. 22.15 / 0.30 &#8211; Lublin 0.29 / 2.41 &#8211; 2EN57
Warszawa Wsch. 22.08 / 0.38 &#8211; Łódź Kal. 0.26 / 3.04 &#8211; 2EN57

Od 29 czerwca zmiana rozkładów pociągów IR kursujących między Łodzią a
Warszawą (obecnie jeden z nich nr 33048/9 ma dwa warianty rozkładów: w piątki
i niedziele przez Skierniewice, w pozostałe dni przez Łowicz Przedm.).
Wszystkie zmiany wchodzące 29 lub 30 czerwca generalnie będą obowiązywały do 2
lub 3 września. Poza tym, prawdopodobnie w lipcu, pewne zmiany taborowe na
&#8222;Skrzycznem&#8221; i &#8222;Mewie&#8221;, ale o tym napiszę, jak to już będzie pewne.

Oprac. głównie na podst. Interaktywnego vademecum pasażera interREGIO:
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//IR/IVP(IR)v08.pdf

W podróż zabiorą Cię
<=Przewozy Regionalne=>

Grześka

A co z dziwnymi zmianami odnośnie postoju lub nie we Włoszczowie?
Np. "Skrzyczne"... Do Wafki na biegu, powrót z postojem...

Michał

On 19 Cze, 13:19, "Grześka" <greg_69.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> A co z dziwnymi zmianami odno nie postoju lub nie we W oszczowie?
> Np. "Skrzyczne"... Do Wafki na biegu, powr t z postojem...

To jest wogóle dziwna sprawa, bo jak nim jechałem, to w Katowicach
zapowiedzieli, że we WłPn się nie zatrzymuje, a faktycznie zatrzymał
się.

PRpromo

=?ISO-8859-2?Q?Grze=B6ka?= <greg_69...@gazeta.pl> napisał(a):
> A co z dziwnymi zmianami odnośnie postoju lub nie we Włoszczowie?
> Np. "Skrzyczne"... Do Wafki na biegu, powrót z postojem...

Tak, jak napisałem, wymieniłem tylko główne zmiany. Tej nie namierzyłem.

Michal Jankowski

"PRpromo" <prpromo...@gazeta.pl> writes:

> [...]
> Krynica-Zdrój ( i z powrotem) z taryfą REGIO. W tej rel. kursuje codziennie od
> 1 czerwca do 30 września, a od 1 października jako pociąg REGIO &#8222;Nikifor&#8221; w
> rel. Kraków Gł. &#8211; Krynica-Zdrój &#8211; Kraków Gł. Zestawienie: 2ED72, z czego jedna
> jednostka jeździ w pełnej relacji, druga odczepiana w Płaszowie i w dniach
> 7-10 czerwca dalej jako IR &#8222;Gubałówka&#8221; do Zakopanego. To samo z powrotem, przy
> czym od 29 czerwca z powrotem według zmienionego rozkładu jazdy
> (przyspieszenie odjazdu o ok. 2 godz.): Krynica-Zdrój 10.50 &#8211; Kraków Gł. 15.54

Na odcinku Warszawa-Kraków toto się w końcu nazywa Nikifor czy
Gubałówka?

MJ

wagonypkp

> [...]

> do 3 września kursuje w rel. Katowice &#8211; Świnoujście &#8211; Katowice, w kierunku
> &#8222;nad morze&#8221; z przyspieszeniem odjazdów w porównaniu z rozkładem > pozasezonowym
> (Katowice 7.24 &#8211; Poznań Gł. 12.25 / 12.33 &#8211; Szczecin Gł. 15.10 / 15.27 &#8211;
> Świnoujście 17.18). We wrześniu ponownie będzie kursował w rel. Kraków &#8211;
> Szczecin &#8211; Kraków. Od października skrócenie trasy do rel. Szczecin &#821;
> 1; Poznań &#8211;Szczecin z jednoczesnym ograniczeniem kursowania tylko do
> piątków i niedziel i zmianą zestawienia na ED72.

Ło Matko kochana. Co to jest? Czemu od września tylko dwa razy w tygodniu, na
króciutkiej trasie i na kiblu? Co z wagonami szczecińskimi - wszak nie beda
mialy pracy.

> IR &#8222;Brda&#8221;

Rozumiem ze wystawiac bedzie PR Bydgoszcz (T.Kluczyki)?

> IR &#8222;Bursztyn&#8221;
> W tym roku, ze względu na EURO, zaczął jeździć już 7 czerwca. A przestanie >
24 czerwca &#8211; w kierunku &#8222;nad morze&#8221;, 25 czerwca &#8211; ostatni kurs do Katowic.

Bez komentarza.

> [...]
> a. W wakacje będzie kursował bezpośrednio przez Karlino, co oznacza
> skrócenie czasu przejazdu o około pół godziny.

Super, nie było sensu wokoło jezdzic.

> IR &#8222;Galicja&#8221;
> Od czerwca skrócenie czasu przejazdu na odcinku Wrocław &#8211; Jelenia Góra, w
> zależności od kierunku od ok. 30 do 60 minut. &#8222;Galicja&#8221; w kierunku
> &#8222;w góry&#8221;
> jest teraz najszybszym pociągiem na tym odcinku, szybszym nawet od TLK,
mimo,że &#8211; jadąc jako REGIO &#8211; wszędzie się zatrzymuje. Od 29 czerwca skró
> cona trasado rel. Kraków Płaszów &#8211; Jelenia Góra &#8211; Kraków Płaszów.

Wraca kibel, niedobrze.

> IR &#8222;Gubałówka&#8221;
> Ostatnie kursy w rel. Warszawa &#8211; Zakopane &#8211; Warszawa w obecnym rozk
> ładzie jazdy w długi weekend z Bożym Ciałem (7-10 czerwca). W rel. >
skróconej Warszawa
> &#8211; Kraków Płaszów &#8211; Warszawa pojeździ jeszcze od października w weekendy.

Duży błąd, ale o tym pisalem jakis czas temu.

> IR &#8222;Harpun&#8221;
> W wakacje ostatecznie będzie jeździł tak: na odcinku Kołobrzeg &#8211; Warszawa
> &#8211;Kołobrzeg codziennie, a na odcinku Warszawa &#8211; Lublin &#8211; Warszawa tak jak >
rok temu, czyli do Lublina w piątki, soboty, niedziele, z powrotem w >
soboty,niedziele i poniedziałki. W kierunku &#8222;nad morze&#8221; nową trasą przez Koszalin.

Tu rozumiem skrócenie w "martwych" dniach ze względu na frekwencje.

> IR &#8222;Lazur&#8221;
> W tym roku, ze względu na EURO, zaczął jeździć już 7 czerwca. W kierunku &#8222;
> ;znad
> morza&#8221; jeździ od Tczewa przez Laskowice Pomorskie, Bydgoszcz Główną. Od 2
> 9
> czerwca do Laskowic postoje, jak REGIO. W Laskowicach z potrójniaka EN57
zrobi się podwójny.

To na Gdynia - Laskowice 3xEZT?

> IR &#8222;Merkury&#8221;
> Od września będzie kursował: w relacji Szczecin &#8211; Poznań w piątki i niedz
> iele,
> a w relacji Poznań &#8211; Szczecin w poniedziałki i soboty. Zmiana zestawienia
> na ezety (ED72, wspomagane przez EN57).

Czyli obieg z mini-Barbakanem?

> IR &#8222;Narew&#8221;
> Dla kierunku Białystok &#8211; Warszawa skrócenie relacji do Warszawy Wschodnie
> j z
> zapewnieniem gwarantowanego skomunikowania na IR do Łodzi. Dla kierunku
> Warszawa Zachodnia &#8211; Białystok przyspieszenie odjazdu ze stacji początkow
> ej o 5 min. (11.35).

Nie mozna by było zrobic bezposredniego Białystok-Łódź?

> Ciąg dalszy:
Ponadto od czerwca nowa
> firma świadcząca usługi gastronomiczne w wagonie barowym. Nowe menu dostępne
> tu: http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//Bar/Menu201206Warta.pdf

a kiedy barowy na Mewie?

> [...]
> rozkład dla niedzieli, a w piątki będzie kursował tylko do Krzyża. >
Dodatkowo wniedziele jeszcze &#8222;półkurs&#8221; z Krzyża do Poznania.

O co chodzi z tym "półkursem"?

> [...]
> nionym rozkładem jazdy &#8211; przyspieszenie odjazdu o ok. 2 godziny (z Warszawy

Czyli nadal pozostaje EZT?

> lub 3 września. Poza tym, prawdopodobnie w lipcu, pewne zmiany taborowe na
> &#8222;Skrzycznem&#8221; i &#8222;Mewie&#8221;, ale o tym napiszę, jak to już będzie pewne.

A można cosik więcej?:)

Pozdrawiam

Krzysiek

Likwidacja Barbakana od pazdziernika to katastrofa.Szkoda.

Marcin Radwański

Użytkownik "PRpromo" <prpromo...@gazeta.pl> napisał w
> Od października skrócenie trasy do rel. Szczecin Poznań
> Szczecin z jednoczesnym ograniczeniem kursowania tylko do piątków i
> niedziel i
> zmianą zestawienia na ED72.

Bo i po co na ciągu Poznań - Ostrów Wlkp. - Katowice pociagi dalekobieżne?
Pożegnamy jeden z ostatnich pociągów IR, które stanowiły wartość dodaną. Gdy
w 2009 roku pojawiały się pociągi IR i rozwijały w 2010 roku dawały trzy
rzeczy:
1) Rewolucję cenową zwiększającą dostępność do kolei na ciągach, na których
w dzień nie można było wcześniej pojechać za mniej niż 100 złotych;
2) Znaczącą poprawę dostępności transportu kolejowego na trasach, na których
połączeń dalekobieżnych brakowało lub były właśnie przez PKP IC likwidowane,
tj. Katowice - Ostrów Wlkp. - Poznań, Wrocław - Bielsko-Biała
(Szyndzielnia), Zielona Gora - Kraków, Bolesławiec(Legnica) - Kraków, Łódź -
Częstochowa - Kraków itd.
3) Pewną liczbę połączeń określonej kategorii będącą zadatkiem oferty na
wzór zachodnioeuropejski - W-wa - Kraków CMK 5x dzienie, W-wa - Poznań 4x
dziennie, Rzeszów - Wroclaw co 2 godziny itd.

Dziś nie pozostało z tego praktycznie nic. Powstały pociągi TLK na
magistralach, na których jeszcze w 2009 roku ich nie było, a cena pociągów
IR po kilku podwyżkach odbiega od TLK już nieznacznie. Liczba połączeń IR
znacznie spadła (na CMK W-wa - Kraków już tylko trzy, a bywały nawet tylko
dwa) i co najgorsze ocalały już praktycznie tylko te nieoferujące żadnej
wartości dodanej - te na CMK jadą godzinę przed/po TLK, nie stanowią
pierwszych/ostatnich połączeń w dobie i najszybciej znikają z tych ciągów,
gdzie alternatywy praktycznie nie ma, jak właśnie w przypadku Ostrowa
Wielkopolskiego. Ciekaw jestem, jak długo jeszcze przetrwa "Szyndzielnia"?
Jeżeli nic się nie zmieniło, część z nich jest natomiast dotowana - i co
najgorsze ta właśnie część, która nie daje zupełnie nic, tj. W-wa - Łódź czy
W-wa - Białystok, podczas gdy tą samą pracę eksploatacyjną można byłoby
wykorzystać znacznie lepiej. Bardzo szybko udało się zniszczyć coś, co
początkowo było czynnikiem dającym możliwość walki o przyciągnięcie
pasażerów do transportu kolejowego.

Pozdrawiam

semaforek

W dniu 19.06.2012 13:09, PRpromo pisze:
> [...]
> Szczecin z jednoczesnym ograniczeniem kursowania tylko do piątków i niedziel i

Co to za brzydka zmiana?

--
Łukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[małpa]o2.pl

PRpromo

wagonypkp <wagonypk...@gazeta.pl> napisał(a):
Co z wagonami szczecińskimi - wszak nie beda
> mialy pracy.
Znajdzie się dla nich zatrudnienie.

> Rozumiem ze wystawiac bedzie PR Bydgoszcz (T.Kluczyki)?
Co proszę? To skład wagonowy - teraz rzeszowski, a jak się zmienią obiegi od
29 czerwca jeszcze nie wiem, poza niektórymi przypadkami. Ale nie tym.

> Super, nie było sensu wokoło jezdzic.
Pomysł dla "Delfina" i "Harpuna" był ciekawy, ale dla poznaniaków wydłużenie
przez Koszalin mogłoby nie być akceptowalne i ze względu na czas, i ze względu
na wyższą cenę (kilometry). Poza tym lepiej mieć rezerwę czasu, by ewentualne
opóźnienie "Delfina" nie przechodziło wraz ze składem na "Harpuna". Ale
będziemy obserwować "Harpuna" przez Koszalin.

> "Galicja". Wraca kibel, niedobrze.
No waśnie, dzięki za przypomnienie, bo zapomniałem o tym napisać:) Ale to ma
być ED72.

> Duży błąd, ale o tym pisalem jakis czas temu.
"Gubałówka" vel "Nikifor" z powrotem będą mieć poważnie przesunięty rozkład od
Krakowa, z Zakopca musiałaby startować tak samo wcześnie, jaki "Niki".

> To na Gdynia - Laskowice 3xEZT?
Tak, od 29 czerwca. Już tak bywało rok temu.

> Czyli obieg z mini-Barbakanem?
Nie wiem, ale "Mini-Barbi" i "Ken-Merkury" nie do końca godzinowo i terminowo
tworzą zgraną parę;)

> Nie mozna by było zrobic bezposredniego Białystok-Łódź?
Jeszcze teraz nie.

> a kiedy barowy na Mewie?
Raz już podałem zasłyszany termin wiosenny. Teoretycznie jest szansa, bo
jeszcze trzy dni wiosny zostały, ale rewizje innych wagonów były pilniejsze.
Po wiośnie - lato...;)

> O co chodzi z tym "półkursem"?
Uff, pod nazwą IR "Wilda" w niedziele będą takie kursy: Krzyż - Poznań, Poznań
- Gorzów, Gorzów - Poznań, a więc oprócz tego całego kursu z Gorzowa do
Poznania (tak, jak teraz), będzie też wcześniejszy "półkurs" z Krzyża, też
jako IR. W piątki z kolei taki półkurs będzie z Gorzowa do Krzyża.

> Czyli nadal pozostaje EZT?
Tak.

> będzie pewne.
>
> A można cosik więcej?:)
Nie, bo jeszcze skończy się, jak z wiosennym barem;) Jak będzie pewne, to napiszę.

W podróż zabiorą Cię
<=Przewozy Regionalne=>

gaspar

W wiadomości z 19.06.2012 13:09 PRpromo napisał(a):
> [...]
> 29 czerwca do 2 września w kierunku Łodzi zawieszenie kursowania.

Yyyyyyyyych.

--
Pozdrowienia z Łodzi - gaspar marszrutek car.
mój KF: http://gaspar.fotografia.com.pl/score.txt

Rezerwacje nic nie warte
na co inne niż płackartę.

PRpromo

Re: PR: Zmiany w ofercie interREGIO po 1 czerwca 2012 r.
Autor: Michal Jankowski mic...@fuw.edu.pl
Data: 19-06-2012, 15:08:34
>Na odcinku Warszawa-Kraków toto się w końcu nazywa Nikifor czy
Gubałówka?

Niezła zagadka;) Do 30 września "Nikifor", od 1 października "Gubałówka", a w
czerwcu były cztery dni "Gubałówko-Nikifora" lub "Nikiforowej Gubałówki":)

PRpromo

Re: Zmiany w ofercie interREGIO po 1 czerwca 2012 r.
Autor: Marcin Radwański mrrad...@WYTNIJTOpoczta.onet.pl
Data: 19-06-2012, 16:28:31
>Bo i po co na ciągu Poznań - Ostrów Wlkp. - Katowice pociagi dalekobieżne?
Pożegnamy jeden z ostatnich pociągów IR, które stanowiły wartość dodaną.
(ciach)
[...]

Wiele z tego, co piszesz, Marcinie - zgoda. Zauważ jednak, że pierwszy pociąg
IR "Żubr" jeździł z Białegostoku do Warszawy i ta trasa po kilku latach nadal
jest w zainteresowaniu samorządu, łódzka zresztą też. A trasy przez Ostrów nie
są - żadnego z zainteresowanych marszałków. Ale nie tylko marszałków. Nie
zawsze potoki układają się po mikolskiej myśli - nie ma przypadku, że poległ
"Adam Mickiewicz" z Bielska do Poznania i grupa "Barbakana" z Jeleniej do
Świnoujścia. A następny rozkład pokaże, czy nie polegnie "Prosna". Kto inny
jest odpowiedzialny za całokształt systemu transportowego w Polsce, żeby
uzyskać tę wartość dodaną, zachęcającą do podróży koleją - nie przewoźnicy, od
których się wymaga rentowności.

railm...@gmail.com

On 19 Cze, 13:09, "PRpromo" <prpromo.WYT...@gazeta.pl> wrote:
> Zmiany w ofercie interREGIO po 1 czerwca 2012 r.
> IR &#8222;Bursztyn&#8221;
> W tym roku, ze wzgl du na EURO, zacz je dzi ju 7 czerwca. A przestanie 24
> czerwca &#8211; w kierunku &#8222;nad morze&#8221;, 25 czerwca &#8211; ostatni kurs do Katowic.
> Ostatecznie rezygnacja z wielu postoj w m.in. na &#8222;w gl wce&#8221; i w Inowroc awiu
> (w kierunku morza), a tak e z zaje d ania do Zdu skiej Woli. W efekcie znaczne
> skr cenie czasu przejazdu &#8211; od p do ca ej godziny, w zale no ci od kierunku.

A w przyszłym sezonie powróci Bursztyn?

PRpromo

railm...@gmail.com <railm...@gmail.com> napisał(a):
> A w przysz=B3ym sezonie powr=F3ci Bursztyn?

Kto to wie? Za wcześnie, by o tym pisać.

le...@gazeta.skasuj-to.pl

semaforek <mejla-...@w.sygnaturce> napisał(a):

> Co to za brzydka zmiana?
Jakaś totalna abstrakcja. Nie wierze.
Pamietam czasy jak martwilem sie czy uda mi sie zmiescic do srodka.

Krzysiek

W dniu wtorek, 19 czerwca 2012 18:09:45 UTC+2 użytkownik PRpromo napisał:
> [...]
>uzyskać tę wartość dodaną, zachęcającą do podróży koleją - nie przewoźnicy, od

Ciezko uwierzyc, ze w pociag w ktorym nie raz się _stalo_ ma tak skonczyc.
Nie zostanie nawet w wybrane dni tygodnia.

Co go dobilo? Zmiana EN57 na sklad wagonowy?
Czy decyzji o tej likwidacji nie podjeto na podstawie ostatnich miesiecy gdy w kierunku z Krakowa do Poznania kursuje w bardzo kiepskich godzinach?

Blagam wiec, zostawcie na IR Bolko EN57, bo inaczej skonczy jak Barbakan.

Samorzady coz. Sadze, ze mamy przyklad totalnie nielogicznego dzialania. dotuje sie rzeczy bez ktorych mozna sie obejsc, na smierc skazuje rzeczy niezastepowalne.

Nie da sie w tej sprawie nic zrobic?
Zaden samorzad? Zadna wersja np. uruchomienie jako Regio przez zmiane godzin kursowania czesci obecnych pociagow, gdzies tam polatanie, tak by powstalo polaczenie przyspieszone Krakow (lub Katowice) - Poznan?

Przeciez to jest paranoja co sie dzieje..za chwile zostanie tylko E30, CMK, E20 i polaczenia aglomeracyjnie, nawet z Krakowa do Lodzi bedzie sie jedzic wylacznie przez Warszawe.

Daniel Pyra

W dniu 19.06.2012 18:09, PRpromo pisze:
> [...]
> uzyskać tę wartość dodaną, zachęcającą do podróży koleją - nie przewoźnicy, od

Trudno z tej wypowiedzi wywnioskować, o jakich potokach jest mowa, gdyż
moje obserwacje z kilku przejazdów IR BARBAKAN w tym roku w stronę
Ostrowa wskazywały, że dopiero w Poznaniu ten pociąg zapełniał się.
Korzystając z okazji, zapytam czy wraz z kolejnym ograniczeniem oferty
przewozowej nastąpiły w firmie adekwatne redukcje zatrudnienia, z
uwzględnieniem personelu kierowniczego?
To tak à propos wymagania rentowności.

Pozdr.!
(D)

Michal Jankowski

> [...]

> czerwcu były cztery dni "Gubałówko-Nikifora" lub "Nikiforowej Gubałówki":)

W tabeli 100 jest zawsze Gubałówka, nawet jeśli jedzie tylko do
Krynicy (od Krakowa jako Nikifor):
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202011%20-%202012/tabela%20100_z_dn_30.05.12_zamkn_1-28.06.12.pdf
Sami nie wiecie, jaki pociąg wystawiacie?

Przy okazji: w tabeli 120 jest pociąg 33133 Nikifor z Krakowa Głównego
do Krynicy, (2)-(5) od października. W tabeli 130 nie ma po tym
pociągu śladu ni popiołu.
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202011%20-%202012/tabela%20120_z_dn_11.06.12_zamkn_1-28.06.12.pdf
http://www.przewozyregionalne.pl/img_in//SRJP/Zmienione%20tabele%20SRJP%202011%20-%202012/tabela%20130_z_dn_11.06.12_zamkn_1-28.06.12.pdf

MJ

PRpromo

Krzysiek <k...@o2.pl> napisał(a):
> Ciezko uwierzyc, ze w pociag w ktorym nie raz si=EA _stalo_ ma tak skonczyc=

Kilka lat temu większość pociągów kursujących między Warszawą a Trójmiastem
było niesamowicie obłożonych, a po kilku latach - puste. Wszystko się zmienia.

> Co go dobilo? Zmiana EN57 na sklad wagonowy?

Po części... wszystko.

> Blagam wiec, zostawcie na IR Bolko EN57, bo inaczej skonczy jak Barbakan.

Kursowanie IR "Bolko" jest niezagrożone. Ale zobacz, ile jest artykułów, skarg
i interwencji, nawet od wiceministra, żeby zmienić skład na wagonowy.

> Nie da sie w tej sprawie nic zrobic?

Decyzja w sprawie kursowania na jesieni zapadła. Nie znam decyzji w sprawie rj
2012/3.

> Zaden samorzad? Zadna wersja np. uruchomienie jako Regio przez zmiane godzi=
> n kursowania czesci obecnych pociagow, gdzies tam polatanie, tak by powstal=
> o polaczenie przyspieszone Krakow (lub Katowice) - Poznan?=20

Jeśli dostaniemy zlecenie od samorządu i nie będzie przeszkód eksploatacyjno -
technicznych to je zrealizujemy.

> Przeciez to jest paranoja co sie dzieje..za chwile zostanie tylko E30, CMK,=
> E20 i polaczenia aglomeracyjnie, nawet z Krakowa do Lodzi bedzie sie jedzi=
> c wylacznie przez Warszawe.

To jeszcze nic. Za parę lat E-20 ma się stać europejskim korytarzem towarowym,
bo na to rząd polski się zgodził. Wszystkie pasażerskie stracą priorytet w
trasowaniu i zobaczymy, czy w ruchu też.

SQ9JGS

Użytkownik "PRpromo" <prpromo...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Decyzja w sprawie kursowania na jesieni zapadła. Nie znam decyzji w
> sprawie rj
> 2012/3.

A decyzja odnośnie zlikwidowania Was raz na zawsze z całym związkowym
motłochem nierobów którzy nie ruszają dupy ze służbowego na kontrolę, a
później płaczą, że bilety "nie idą" zapadła już może?

semaforek

W dniu 20.06.2012 10:13, PRpromo pisze:

> Kilka lat temu większość pociągów kursujących między Warszawą a Trójmiastem
> było niesamowicie obłożonych, a po kilku latach - puste. Wszystko się zmienia.

Tyle że na Warszawa-Trójmiasto jest długotrwała modernizacja i poleciały
czasy jazdy...

Nie mogę uwierzyć że Barbakan tak słabo pracował żeby go wyrzucić.

> To jeszcze nic. Za parę lat E-20 ma się stać europejskim korytarzem towarowym,
> bo na to rząd polski się zgodził. Wszystkie pasażerskie stracą priorytet w
> trasowaniu i zobaczymy, czy w ruchu też.

Że co?

wagonypkp

PRpromo <prpromo...@gazeta.pl> napisał(a):

> wagonypkp <wagonypk...@gazeta.pl> napisał(a):
> Co z wagonami szczecińskimi - wszak nie beda
> Znajdzie się dla nich zatrudnienie.

Gdzie?

> Co proszę? To skład wagonowy - teraz rzeszowski, a jak się zmienią obiegi od
> 29 czerwca jeszcze nie wiem, poza niektórymi przypadkami. Ale nie tym.

Halo halo :) z Rzeszowa wypada Wosp skoro ma nie byc pociagów przelotowych
przez Krakow więc Rzeszów tego nie wystawi, obstawiam relokacje taboru do
Torunia i bedzie:
Regio Torun-Bydgoszcz
Brda Bydgoszcz-WWO
Wosp WWO-kraków
Wosp Kraków-WWO
Brda WWO-bydgoszcz
regio bydgoszcz-toruń
Czy tak?

> Jeszcze teraz nie.

Co to znaczy?

> Raz już podałem zasłyszany termin wiosenny. Teoretycznie jest szansa, bo
> jeszcze trzy dni wiosny zostały, ale rewizje innych wagonów były pilniejsze.
> Po wiośnie - lato...;)

No przeciez pretensji nie mam:), ale moje zapytania spowodowane są moja pasją
czyli wagonami, a te bordowe knajpki to jest cos!
Pewnie ten wagon co rzekomo stoi na szopie w Chojnicach to ten szczecinski
(pytałem w innym wątku)

> [...]
> Poznania (tak, jak teraz), będzie też wcześniejszy "półkurs" z Krzyża, też
> jako IR. W piątki z kolei taki półkurs będzie z Gorzowa do Krzyża.

No nie wiem czy te półkursy mają uzasadnienie, ale nie mnie to oceniac, Wy
wiecie lepiej :)

> uż

> Nie, bo jeszcze skończy się, jak z wiosennym barem;) Jak będzie pewne, to
napiszę.

A może jednak? bez określenia terminu zmian ...:)

> W podróż zabiorą Cię
> <=Przewozy Regionalne=>

Pozdrawiam Was serdecznie :)

PRpromo

Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> napisał(a):

> Sami nie wiecie, jaki pociąg wystawiacie?
Wiemy, wiemy, jak SRJP nie nadąża, odejdzie do lamusa.

PRpromo

> [...]
> przez Krakow więc Rzeszów tego nie wystawi, obstawiam relokacje taboru do

Nie wiem, faktycznie już tak bywało. Jak będę wiedział - napiszę.

> Co to znaczy?
To co napisąłem: że w tym rozkładzie nie będzie bezpośredniego Białystok - Łódź.

> [...]
> czyli wagonami, a te bordowe knajpki to jest cos!
> Pewnie ten wagon co rzekomo stoi na szopie w Chojnicach to ten szczecinski
Tak. Twoja pasja będzie miała w tym roku fajną pożywkę, ale nie ciągnij mnie
za język. Na razie!

PRpromo

Daniel Pyra <dr...@gazeta.spamik.be.pl> napisał(a):
> Trudno z tej wypowiedzi wywnioskowaÄ , o jakich potokach jest mowa, gdyĹź
> moje obserwacje z kilku przejazdĂłw IR BARBAKAN w tym roku w stronÄ
> Ostrowa wskazywaĹ y, Ĺźe dopiero w Poznaniu ten pociÄ g zapeĹ niaĹ siÄ .
> KorzystajÄ c z okazji, zapytam czy wraz z kolejnym ograniczeniem oferty
> przewozowej nastÄ piĹ y w firmie adekwatne redukcje zatrudnienia, z
> uwzglÄ dnieniem personelu kierowniczego?
> To tak Ă  propos wymagania rentownoĹ ci.

No to Twoje obserwacje potwierdzają, że pociąg nie równo pracuje. Sprawami
kadrowymi się nie zajmuję.

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jrq888$mnd$1...@inews.gazeta.pl>
PRpromo napisał(a):

> [...]
> uzyskać tę wartość dodaną, zachęcającą do podróży koleją - nie przewoźnicy, od

Jak to nie przewoznicy? Tyle bylo strzelistych mysli na PMK, ze mozna,
ze da sie, tylko zly PIC nie robi. Jak widac czas weryfikuje te prawdy
objawione. Koniec z ta abstrakcja.

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://iwa...@gmail.com

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jrs0np$mg9$1...@inews.gazeta.pl>
PRpromo napisał(a):

> To jeszcze nic. Za parę lat E-20 ma się stać europejskim korytarzem towarowym,
> bo na to rząd polski się zgodził. Wszystkie pasażerskie stracą priorytet w
> trasowaniu i zobaczymy, czy w ruchu też.

A ja chce zobaczyc, na jakiej podstawie oparte sa te twierdzenia :)

Krzysiek

W dniu środa, 20 czerwca 2012 10:13:45 UTC+2 użytkownik PRpromo napisał:

> Kursowanie IR "Bolko" jest niezagrożone. Ale zobacz, ile jest artykułów, skarg
> i interwencji, nawet od wiceministra, żeby zmienić skład na wagonowy.

Wiem, ale obstawiam podobny skutek takiej zmiany. Zamiast EN57 nie bedzie nic...

Barbakan to pomylka, zaczeta od zmiany taboru na drozszy, potem popsucie godzin...znaczenie tez maja skomunikowania (np. na Kalisz) ale tego juz nie analizowalem.

PRpromo

Krzysztof Waszkiewicz <iw...@eu07.pl> napisał(a):
> A ja chce zobaczyc, na jakiej podstawie oparte sa te twierdzenia :)

Swoja drogą, ja też. Ale jesteś stałym bywalcem "Rynku Kolejowego" i jego
forum - parę artykułów na ten temat już się tam swego czasu pojawiło. Sam
jestem ciekaw, jak te uzgodnienia międzynarodowe będą wyglądały w praktyce.
PLK-a jakiś czas temu wysunęła podobny pomysł, ale w wymiarze krajowym z linią
nr 14. Chcieli z niej zrobić korytarz towarowy. Argument był taki, że ruch
pasażerski dalekobieżny będzie na kadepe, o regionalnym nie wspomnieli. Dla
pasażerów z Ostrowa nie byłaby to zbyt ciekawa perspektywa. Zobaczymy, jak i
czy nowa kadra zarządzająca w Grupie PKP, a zwłaszcza w peelce odniesie się do
tych rewelacji. Jedno już wiemy - KDP będzie... w przyszłości;)

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <jrvgk0$3hc$1...@inews.gazeta.pl>
PRpromo napisał(a):

> Swoja drogą, ja też. Ale jesteś stałym bywalcem "Rynku Kolejowego" i jego
> forum - parę artykułów na ten temat już się tam swego czasu pojawiło. Sam

Wlasnie dlatego, ze RK generuje "newsy" na sile coraz rzadziej nan
zagladam.

Piszesz, ze bylo artykulow na ten temat - a mozesz podac link
przynajmniej do jednego?

> jestem ciekaw, jak te uzgodnienia międzynarodowe będą wyglądały w praktyce.

Czyli nie wiesz na jakiej podstawie...

PRpromo

PRpromo <prpromo...@gazeta.pl> napisał(a):

> Nie wiem, faktycznie już tak bywało. Jak będę wiedział - napiszę.

Miałeś rację, konkretnie: 4031>51110>13124>31120>15112>4030. Ponadto w tym
obiegu, a więc na "Brdzie" i "Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy" od 29
czerwca EU07. "Siódemki" także na "Warcie", "Delfinie", "Harpunie" i "Mewie"
(ale tylko na odc. Poznań - Warszawa). Natomiast, na zasadzie autopoprawki: na
"Galicji" EN71, a na "Wolinie" skład wagonowy (w większości piętrowy) z bykiem.

W podróż zabiorą Cię
<=Przewozy Regionalne=>

wagonypkp

PRpromo <prpromo...@gazeta.pl> napisał(a):
Ha! Wiedziałem.
Nie za dużo pociągów wypisałeś z siódemkami?
Na Wartę i Mewę po jednej.
Na Brde i Wospa plus regio 2 szt.
Delfin i Harpun (wystawia Poznan) tez 2 szt.
Wychodzi 6 sztuk.
A mamy 3 czekoladki i 2 siódemki od PICusia.
Czyzby nowe czekoladki beda?

wagonypkp

PRpromo <prpromo...@gazeta.pl> napisał(a):
Natomiast, na zasadzie autopoprawki: na
> "Galicji" EN71, a na "Wolinie" skład wagonowy (w większości piętrowy) z bykiem.

Zaraz, a z czym obieg będzie miał Wolin? Sam ze sobą i wystawi Poznań?

a ten EN71 to jak rozumiem wrocławski?

Pozdrawiam

PRpromo

Krzysztof Waszkiewicz <iw...@eu07.pl> napisał(a):
> Wlasnie dlatego, ze RK generuje "newsy" na sile coraz rzadziej nan
> zagladam.
Zgoda, dlatego proponuję:
http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/8562/Korytarz-nr-8-powstanie-w-ciagu-35-roku.html
Kolejny krok w sprawie korytarza został niedawno uczyniony.

> Czyli nie wiesz na jakiej podstawie...
Podsuwam pod nos: ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR
913/2010 z dnia 22 września 2010 r. w sprawie europejskiej sieci kolejowej
ukierunkowanej na konkurencyjny transport towarowy.
Tekst podany na tacy:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2010:276:0022:0032:PL:PDF

Rozporządzenie powiązane jest z dyrektywami. Wszystko zależy od interpretacji,
a my Polacy jesteśmy w tym mistrzami, więc dużo zależy od intencji. Zobaczymy
co z tego wyjdzie, ale niepokojące są np. takie punkty:
Art. 14. 4 "Wstępnie ustalone trasy pociągów w pierwszej kolejności przydziela
się na potrzeby pociągów towarowych, które przekraczają co najmniej jedną
granicę. "

Choć z drugiej strony w art. 14.5 wspomina się także o uwzględnieniu "potrzeby
alokacji zdolności przepustowej dla innych rodzajów transportu, w tym
transportu pasażerskiego (...)".

Prawniczy bełkot nie pomaga w uzyskaniu klarownego przekazu, stąd temat był
już podnoszony na forum publicznym. Tak na marginesie, są dwa korytarze
towarowe na sieci PKP PLK: Bremerhaven/Rotterdam/Antwerpia-Akwizgran/Berlin-
Warszawa-Terespol (granica polsko-białoruska)/Kowno

Ten pierwszy łatwo określić konkretnie. Drugi:
Gdynia-Katowice-Ostrawa/Żylina-Bratysława/Wiedeń/
Klagenfurt-Udine-Wenecja/Triest/Bolonia/Rawenna/
Graz-Maribor-Lublana-Koper/Triest pozostawia wiele domysłów co do konkretnego
przebiegu między Gdynią a Katowicami (upraszczając: E-65, czy "węglówka"?) .
Oba korytarze towarowe mają zostać utworzone do 10 listopada 2015 r. A na
przyszłość sam sobie szukaj w necie, chyba, że będzie chodziło o oferty PR -
wtedy zawsze pomogę;)

PRpromo

> [...]
> Delfin i Harpun (wystawia Poznan) tez 2 szt.
> Wychodzi 6 sztuk.
> A mamy 3 czekoladki i 2 siódemki od PICusia.

No, niezły jesteś z tą analizą:) Spróbuj, czy się da jakoś ułożyć przejścia i
pogodzić to, co wiesz z pięcioma lokami na jeden dzień. Bo obiegi nie będą
jednodniowe, ale sprawdźmy, czy da się ułożyć zapotrzebowanie na pięć loków. A
ja spróbuję się dowiedzieć. A na marginesie - wszystkie loki wystawia PR
Poznań, a konkretnie lokownia w Krzyżu.

PRpromo

wagonypkp <wagonypk...@gazeta.pl> napisał(a):
> Zaraz, a z czym obieg będzie miał Wolin? Sam ze sobą i wystawi Poznań?
Poznań tak, a być może powiązane z REGIO. Poza tym on kursuje tylko w (c).

> a ten EN71 to jak rozumiem wrocławski?
Do spółki z PR Kraków.

gaspar

W wiadomości z 22.06.2012 15:14 PRpromo napisał(a):
> na "Wolinie" skład wagonowy (w większości piętrowy) z bykiem

no to mamy powrót bohunów na planowe zestawienia iR. Ile tych wagonów
jeszcze jest w ogóle w eksploatacji? I już tylko w PR Poznań, nie?

Krzysztof Waszkiewicz

W artykule <js23ig$gft$1...@inews.gazeta.pl>
PRpromo napisał(a):

> Zgoda, dlatego proponuję:
> http://www.kurierkolejowy.eu/aktualnosci/8562/Korytarz-nr-8-powstanie-w-ciagu-35-roku.html
> Kolejny krok w sprawie korytarza został niedawno uczyniony.

I gdzie tu jest napisane, ze pasazerskie straca priorytet?

> Rozporządzenie powiązane jest z dyrektywami. Wszystko zależy od interpretacji,
> a my Polacy jesteśmy w tym mistrzami, więc dużo zależy od intencji. Zobaczymy

No juz wiemy, jaka jest Twoja interpretacja.

> [...]

> alokacji zdolności przepustowej dla innych rodzajów transportu, w tym

O jejku... ZABIOROM!

> A na przyszłość sam sobie szukaj w necie, chyba, że będzie chodziło o oferty
> PR - wtedy zawsze pomogę;)

Nie bede szukal czegos, co istnieje tylko w czyjejs wyobrazni.

wagonypkp

gaspar <rkp...@gazeta.pl> napisał(a):

> no to mamy powrót bohunów na planowe zestawienia iR. Ile tych wagonów
> jeszcze jest w ogóle w eksploatacji? I już tylko w PR Poznań, nie?

Ogólnie fizycznie istnieje okolo 140 tych wagonów. Ile sprawnych - ciezko
powiedziec. PR Poznań posiada i PR Rzeszów.