Kolejne pomysły prestiżowej spółeczki

5 wyświetleń

Kolejoman

nieprzeczytany,
1 kwi 2009, 10:08:021.04.2009
do
Witam !

Info na razie nieoficjalne.

Nowości od 4 maja:

- Wprowadzenie zróżnicowanych opłat za przejazd w wagonie 2 kl z
przedziałami 8 i 6-miejscowymi. Na przejazd w wagonie z przedziałami
6-miejscowymi będą wystawiane bilety w taryfach M6, D6, E6 droższe o ok. 20
% od zwykłych M, D i E. Informacje o rodzajach wagonów w danych pociągach
zostaną umieszczone w rozkładach jazdy. Dotyczy to także zdekladowanych
jedynek w pociągach D. W przypadku przejazdu w wagonie z przedziałami
6-miejscowymi z biletem w taryfie D (M, E) należy uiścić dopłatę stanowiąca
różnicę w cenie pomiędzy poszczególnymi taryfami. W przypadku przejazdu w
wagonie z przedziałami 8-miejscowymi z biletem w taryfie D6 (M6, E6), należy
uzyskać u konduktora poświadczenie o przejeździe w wagonie o niższym
standardzie, a następnie uzyskać w kasie na stacji docelowej zwrot różnicy
pomniejszony o 10 % opłaty manipulacyjnej. Możliwe będą także dopłaty
pomiędzy wszystkimi możliwymi taryfami (zmiana klasy, rodzaju wagonu lub
rodzaju pociągu)

- Skrócenie czasu zakupu biletów Last Minute do maksymalnie 15 minut przed
odjazdem + drobne korekty cenowe (czyt. podwyżki)

- Nowa oferta: IC Karnet !!! Warunki: podobne jak Regio Karnetu PKP PR:
ważny w pociągach D i M (w M nalezy wykupić pełnopłatną miejscówkę),
podróżowanie w 3 dowolnie wybrane dni w ciągu 2 miesięcy, z wyłączeniem
piątków i niedziel. W przypadku przejazdu nocnym pociągiem bezpośrednim
można nim dojechać do ostatniej stacji biegu pociągu. Cena: 90 zł.

Pozdr.
Grzesiek

/dev/SU45

nieprzeczytany,
2 kwi 2009, 05:38:092.04.2009
do
> [...]
> przedziałami 8 i 6-miejscowymi. Na przejazd w wagonie z przedziałami
> 6-miejscowymi będą wystawiane bilety w taryfach M6, D6, E6 droższe o ok. 20

Ciągle prima aprilis? To może jeszcze dopłaty za gniazdko w przedziale,
WC ze zbiornikiem, ogrzewanie nawiewne...

> [...]
> ważny w pociągach D i M (w M nalezy wykupić pełnopłatną miejscówkę),
> podróżowanie w 3 dowolnie wybrane dni w ciągu 2 miesięcy, z wyłączeniem

Ze względu na to wyłączenie mógłby się nazywać "Bilet Zaliczaka"

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
2 kwi 2009, 05:39:372.04.2009
do
/dev/SU45 <nie...@w.pl> writes:

> Ciągle prima aprilis? To może jeszcze dopłaty za gniazdko w przedziale,
> WC ze zbiornikiem, ogrzewanie nawiewne...

Aprilis jak aprilis, ale wprowadzenie (niekoniecznie na takich
zasadach 8-) ) trzeciej klasy mogloby sie przydac...

MJ

glaukon...@op.pl

nieprzeczytany,
2 kwi 2009, 08:17:442.04.2009
do

> [...]
> piątków i niedziel. W przypadku przejazdu nocnym pociągiem bezpośrednim
> można nim dojechać do ostatniej stacji biegu pociągu. Cena: 90 zł.

Supher! Nareszcie! Zaczynamy weekend w czwartek i kończymy w poniedziałek!

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy

nieprzeczytany,
3 kwi 2009, 01:46:093.04.2009
do
Dnia Thu, 02 Apr 2009 11:39:37 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

> Aprilis jak aprilis, ale wprowadzenie (niekoniecznie na takich
> zasadach 8-) ) trzeciej klasy mogloby sie przydac...

Już widze zdziwienie zagranicznych pasażerów.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

/dev/SU45

nieprzeczytany,
3 kwi 2009, 01:51:183.04.2009
do
> Aprilis jak aprilis, ale wprowadzenie (niekoniecznie na takich
> zasadach 8-) ) trzeciej klasy mogloby sie przydac...

Nie wiem do czego. Bardziej by się mogło przydać zlikwidowanie 1 klasy
która w wielu pociągach jest gorsza od 2: wagony bez modernizacji,
pijani kolejarze...

3704

nieprzeczytany,
3 kwi 2009, 18:13:353.04.2009
do

Użytkownik "/dev/SU45" <nie...@w.pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem do czego.

Akurat trzecia klasa od dawna powinny byc kible full plastic i inne podobne
pomysly, jak np. miseczki w bipach lub siedzonka z oparciami dla karlow w
EW55.

tg

Nowe wiadomości: 0