78221 Poznań - Gorzów - jaki tabor ?

3 wyświetlenia

085

nieprzeczytany,
19 gru 2010, 18:26:4719.12.2010
do
Pozwolcie ze spytam - jaki tabor jezdzi jako pociag 78221 w relacji
Poznan-Gorzow ?

p, zul

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
19 gru 2010, 19:04:4619.12.2010
do
SA108-006 na obu parach a więc 78221 i 78223 także.
W tym drugim (wieczornym) codziennie frekwencja to minimum 150%, dziś
na przykład było ponad 200%.

Weissmann

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 03:00:1120.12.2010
do
> SA108-006 na obu parach a więc 78221 i 78223 także.
> W tym drugim (wieczornym) codziennie frekwencja to minimum 150%, dziś
> na przykład było ponad 200%.

SA108? 100 miejsc siedzących? Why so serious? Dlaczego nie puścić
SA105, SA102 albo SN81?

Jagular

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 03:16:1020.12.2010
do
W dniu 2010-12-20 09:00, Weissmann pisze:

Albo WM-15 ;-)))

Jagular

Krzysiek

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 03:23:1220.12.2010
do
On Dec 20, 9:00 am, Weissmann <przemyslaw.bi...@gmail.com> wrote:

> SA108? 100 miejsc siedzących? Why so serious? Dlaczego nie puścić
> SA105, SA102 albo SN81?

Powinny być większe szynobusy ale nie ma/popsuł się a skład wagonowy
nie może być "bo się nie opłaca" (tako twierdzą odpowiedzialni za to).

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 03:56:1720.12.2010
do
On 20 Gru, 09:23, Krzysiek <k...@o2.pl> wrote:

> Powinny być większe szynobusy ale nie ma/popsuł się a skład wagonowy
> nie może być "bo się nie opłaca" (tako twierdzą odpowiedzialni za to).

Nie "nie opłaca" a raczej nie wyrobiłby się w czasie do Krzyża z SU45
i byłaby konieczność wyprzedzania przez RE Mewa we Wronkach, a to
byłby dramat gdyż R-78221 jest z nim skomunikowany w Krzyżu w relacji
powrotnej (czeka na niego, teraz musiałoby być odwrotnie).

Większy szynobus będzie na 100% od marca, kiedy to UMWL dostanie
pierwszego zamówionego od ZNTK Mińsk Mazowiecki.
Na razie trzeba uporać się z dramatem... ale czy nie mogliby doczepić
do tego szynobusa bonanzy? To rozwiązałoby sprawę!

Daras

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 04:10:4820.12.2010
do
On 20 Gru, 09:56, Jan Wojciechowski <jan.wojciechows...@gmail.com>
wrote:

A da radę ten wagon pociągnąć? 257 kW na pojedynczy człon to chyba za
mało... A nawet jeśli to już by takiej dynamiki nie miał na pewno.
Tak w ogóle to UMWL zamówił tańszą wersję SA134?

Krzysiek

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 05:02:0020.12.2010
do
On Dec 20, 9:56 am, Jan Wojciechowski <jan.wojciechows...@gmail.com>
wrote:

> [...]
> byłby dramat gdyż R-78221 jest z nim skomunikowany w Krzyżu w relacji
> powrotnej (czeka na niego, teraz musiałoby być odwrotnie).

Jeśli to nawet faktycznie chodzi o SU45 a nie o kasę to jeszcze
gorzej,
bo te wolniejsze czasy przejazdu dla SU45 to jakieś dziwactwo.
za ciężki skład? za lekki?

Co do RE Mewa to w druga stronę w ogóle nie ma skomunikowania...i
ludzie jakoś muszą żyć..
a zdekomunikowanie jest piękne osobówka z Gorzowa przyjeżdża 8:23 a RE
Mewa odjeżdża 8:22....aż się nie chce narzekać...i co z tego, że za
pół godziny jest TLK skoro...to aż pół godziny i znacznie drożej (brak
wspólnego biletu)
Jeśli a drugą stronę będzie przepuszczał RE Mewa we Wronkach to nic
złego się nie stanie, przed następnym TLK dojedzie do Krzyża.
Nie ma powodu by Mewa musiała w Krzyżu czekać na tą osobówkę - po co?
Podróżni i tak się przesiądą.
Jedyny problem to byłoby skomunikowanie z przystanków Mokrz, Miały,
Drawski Młyn do Szczecina ale nie wierzę, że warto w tym celu wozić
ludzi w małym szynobusie zatłoczonym na 200% gdzie nawet nie wszyscy
się mieszczą.

LJ

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 05:28:2520.12.2010
do

Użytkownik "Krzysiek" <k...@o2.pl> napisał w wiadomości

>a zdekomunikowanie jest piękne osobówka z Gorzowa przyjeżdża 8:23 a RE
>Mewa odjeżdża 8:22....aż się nie chce narzekać...i co z tego, że za

Osobówka z Kostrzyna przyjeżdża 8:32, a Mewa odjeżdża 8:22. Oczywiście nie
zmienia to idiotyzmu tej sytuacji.

--
Lucjan Jeziorny

Tomek Janiszewski

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 05:33:2820.12.2010
do
Daras <daro.ka...@gmail.com> napisał(a):

> A da radę ten wagon pociągnąć 257 kW na pojedynczy człon to chyba
> za mało... A nawet jeśli to już by takiej dynamiki nie miałby na pewno.

Więc może lepiej przekazać tymczasowo SA105 do KujPomu, w zamian za SA106
wraz z SA123, która to doczepa póki co więcej stoi niż jeździ?

Tomek Janiszewski

Daras

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 05:46:2420.12.2010
do
A tak w ogóle to w jaki sposób maszyny na oba pociągi dostają się do
Poznania? Podsył czy jadą z jakimś pociągiem?

LJ

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 05:56:5920.12.2010
do
Użytkownik "Daras" <daro.ka...@gmail.com> napisał w wiadomości

>A tak w ogóle to w jaki sposób maszyny na oba pociągi dostają się do
>Poznania? Podsył czy jadą z jakimś pociągiem?

Wystarczy zajrzeć do rozkładu jazdy.
Kostrzyn 5:24 - Poznań 8:08/8:52 - Gorzów Wlkp. 11:17
Kostrzyn 15:16 - Poznań 18:01/18:32 - Kostrzyn 21:32

Ponadto inny pojazd jedzie na obiegu porannym, a inny na
popołudniowo-wieczornym. Od nowego RJ pociągi na linii Krzyż-Kostrzyn + 2
pary do Poznania obsługują łącznie 3 szynobusy.

--
Lucjan Jeziorny

085

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 07:15:0220.12.2010
do
Użytkownik "Jan Wojciechowski" <jan.wojci...@gmail.com> napisał w
wiadomości

SA108-006 na obu parach a więc 78221 i 78223 także.

Dziekuje za szybka odpowiedz. W takim razie pojade puszka.

p, zul

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 07:38:5320.12.2010
do
On 20 Gru, 11:56, "LJ" <lucek_jUSU...@go2.pl> wrote:
> U ytkownik "Daras" <daro.kalinow...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:a384ca17-dfe7-414e...@y23g2000yqd.googlegroups.com...

> Wystarczy zajrze do rozk adu jazdy.
> Kostrzyn 5:24 - Pozna 8:08/8:52 - Gorz w Wlkp. 11:17
> Kostrzyn 15:16 - Pozna 18:01/18:32 - Kostrzyn 21:32

> Ponadto inny pojazd jedzie na obiegu porannym, a inny na
> popo udniowo-wieczornym. Od nowego RJ poci gi na linii Krzy -Kostrzyn + 2
> pary do Poznania obs uguj cznie 3 szynobusy.
>
> --
> Lucjan Jeziorny

No prawie dobrze, poza:
Kostrzyn 15:23 - Poznań 18:08/18:32 - Kostrzyn 21:32
Tak będzie do 31.III.

Tomek Janiszewski

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 08:12:2820.12.2010
do
Tomek Janiszewski <tom...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> Wi�c mo�e lepiej przekaza� tymczasowo SA105 do KujPomu, w zamian za SA106
> wraz z SA123, kt�ra to doczepa p�ki co wi�cej stoi ni� je�dzi?

Autopoprawka: oczywi�cie SA108, mniej wi�cej r�wnowa�ny pod wzgl�dem
wielko�ci SA106 a nie o po�ow� mniejszy SA105 mia�em na my�li. Ale pewnie i
tak niedasie, mimo �e SA123 gnij� po szopach: jak�e to tak, wyr�b ZNTK
Pozna� w ojczy�nie PESA?

Tomek Janiszewski

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

LJ

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 11:04:5720.12.2010
do

U�ytkownik "Jan Wojciechowski" <jan.wojci...@gmail.com> napisa� w
wiadomo�ci

>No prawie dobrze, poza:
>Kostrzyn 15:23 - Pozna� 18:08/18:32 - Kostrzyn 21:32
>ak b�dzie do 31.III.

Sk�d takie wiadomo�ci?

--
Lucjan Jeziorny

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
20 gru 2010, 16:27:5720.12.2010
do
On 20 Gru, 17:04, "LJ" <lucek_jUSU...@go2.pl> wrote:
> U ytkownik "Jan Wojciechowski" <jan.wojciechows...@gmail.com> napisa w
> wiadomo cinews:080fd3ce-86f2-4b62...@w21g2000vby.googlegroups.com...

> Sk d takie wiadomo ci?
>
> --
> Lucjan Jeziorny

Na przykład stąd, że już dwa razy jechałem tym składem, poza tym
pokazuje tak www.rozklad-pkp.pl oraz www.rozklad-sitkol.pl (że jest
taka zmiana do 31.III).

http://rozklad.sitkol.pl/bin/traininfo.exe/pn/269559/255705/530824/175559/51?ld=hw1&&input=5104135&boardType=dep&time=00:00&maxJourneys=99&dateBegin=21.12.10&dateEnd=10.12.11&selectDate=period&productsFilter=1111&dirInput=&backLink=sq&

LJ

nieprzeczytany,
21 gru 2010, 05:07:1821.12.2010
do

Użytkownik "Jan Wojciechowski" <jan.wojci...@gmail.com> napisał w
wiadomości news:49ece4a3-b7d7-4cc4-84a8-

>Na przykład stąd, że już dwa razy jechałem tym składem, poza tym
>pokazuje tak www.rozklad-pkp.pl oraz www.rozklad-sitkol.pl (że jest
>taka zmiana do 31.III).

Masz rację.

--
Lucjan Jeziorny

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
22 gru 2010, 12:48:3122.12.2010
do
Dziś żaden tabor.
Ta para została odwołana w pizdu.
Informacja na dworcu Poznań Główny pojawiła się o godzinie 18:15 ;|
(powinien przyjechać o 18:08 a odjechać o 18:32), a na sitkolu
widniała już od 17:31. Co sprawia, że aż 44 minuty dłużej trwa
przekazanie informacji od przewoźnika do pań, które zapowiadają (lub
programują Franka) w Poznaniu aniżeli przekazanie informacji do
sitkola? Wszak tego nie każdy podróżny zna.
Tak więc, o godzinie 18:15 podróżni z "wioch" ale również z Lubuskiego
dowiedzieli się, że muszą czekać na pociąg do godziny 20:00 (R do
Krzyża). W najlepszej sytuacji są ci z Szamotuł, Wronek i Krzyża (RE
Mewa 18:50 (nie dla miesięczniaków) lub TLK d. Światowid o 19:20).

085

nieprzeczytany,
22 gru 2010, 18:06:1722.12.2010

Dziś żaden tabor.
Ta para została odwołana w pizdu.

ja p...

jak ktos chce jutro do Gorzowa, dwa miejsca w puszce

p, zul

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
22 gru 2010, 18:15:0722.12.2010
do
Ciekawe co będzie jutro. Bo szynobus padł tak poważniej z tego co
słyszałem. Wątpię, żeby puścili zaszynobus z lokiem spalinowym bo raz
że koszta większe (ale to można przeboleć z konieczności) a dwa że w
Poznaniu musiałaby być nieplanowana zmiana czoła, a nie ma wolnych
krawędzi peronowych do przejechania luzakiem o tej godzinie w Poznaniu.

Krzysiek

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 02:25:5023.12.2010
do
On Dec 23, 12:15 am, Jan Wojciechowski <jan.wojciechows...@gmail.com>
wrote:

> Ciekawe co będzie jutro. Bo szynobus padł tak poważniej z tego co
> słyszałem. Wątpię, żeby puścili zaszynobus z lokiem spalinowym bo raz
> że koszta większe (ale to można przeboleć z konieczności)
Albo się robi kolej albo...takie coś co mamy:/

Wszystkie samorządy powinny sobie zastrzegać w umowie, że pociąg ma
być jak nie szynobus to przewoźnika obowiązać do podstawienia składu
zastępczego..będzie drożej (Także w wysokości dotacji) - trudno.
Ostatecznie zyska się na nie traconych pasażerach.

>a dwa że w
> Poznaniu musiałaby być nieplanowana zmiana czoła, a nie ma wolnych
> krawędzi peronowych do przejechania luzakiem o tej godzinie w Poznaniu.

To na dwa loki :P
Tylko co na to polski UTK?:/

Z resztą nie wierzę, że nie ma żadnych sposobów by ten problem
rozwiązać. Prawie pół godziny na tą zmianę jest, a potrzeba jedynie
lub aż objechać skład dowolnym torem. Lub zjechać gdzieś na bocznicę i
tam obrócić?

Mam jednak wrażenie, że takie problemy to tylko w Polsce..

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 04:53:0823.12.2010
do
Nie jest żadne pół godziny.
Jak już to 24 minuty, to po pierwsze.
Po drugie natomiast, rozumiem, że uważasz iż SU45+wagony pojadą
Kostrzyn-Poznań wytrasowane jak szynobus i nie złapią opóźnienia? To
jest niemożliwe, lok z wagonami się dłużej rozpędza niż leciutki
szynobus! Tak więc +10 w Poznaniu na przyjeździe to jest absolutne
minimum. Przyjmijmy +15, i już robi nam się poniżej 10 minut na
oblecenie loka na drugą stronę. W Poznaniu jest to słabo wykonalne o
tej godzinie. Tak więc szanse że taka sytuacja jest możliwa oceniam
jako 10%.

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 05:15:2423.12.2010
do
Dziś poranny skład do Gorzowa odwołany, odwołany też skład
popołudniowy do Poznania. O rannym do Poznania i powrotnym wieczorem
nic nie wiem, więc:
Prawdopodobnie pojechał rano z Kostrzyna, poczeka do wieczora i o
18:32 pojedzie z powrotem do Kostrzyna.

Marcin Radwański

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 06:46:2223.12.2010
> [...]
> O rannym do Poznania i powrotnym wieczorem
> nic nie wiem, więc:
> Prawdopodobnie pojechał rano z Kostrzyna, poczeka do wieczora i o

Wg strony PR:
http://78.131.216.194:33333/tablice/zmiany.php?idob=30601&t=5
poranny Kostrzyn - Poznań Główny był odwołany na odcinku Krzyż - Poznań Główny.

Pozdrawiam

LJ

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 08:14:5223.12.2010
do
Sytuacja na Krzyż-Kostrzyn jest taka, że z 3 szynobusów które powinny
kursować na tej linii, sprawny jest tylko 1, w drugim obiegu jeździ
SU45-164+3Bh, a trzecim obiegu KKA. Z uwagi na powyższe dochodzi do bardzo
dużych opóźnień. Ponadto oba pociągi bezpośrednie z Kostrzyna do Poznania są
odwoływane na odc. Krzyż-Poznań-Krzyż.

Kilka przykładów z "życia":
21.12:
80426 - opóźniony 65 minut

22.12
80425 - opóźniony 80 minut
80424 - opóźniony 110 minut (jechał niemal w planie 80426)

23.12
80422 - opóźniony 30 minut
78221 - opóźniony 80 minut
80321 - opóźniony 20 minut
itd. itd.

Trafienie na punktualny pociąg to fart :-/

--
Lucjan Jeziorny

LJ

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 08:20:5023.12.2010
do
Dorzucam jeszcze obiegi SU45-164+3Bh

21.12.
87420 (tylko do Krzy�a) - 78221 - 80321 - 80426 - 80431 - 80320 - 80323 -
80430

22.12
80421 - 80420 - 80425 - 80424 - 80429 - 80428 - 80433

23.12
87420 (tylko do Krzy�a) - 80423 (na starcie op�niony niemal 60 min.) -
80422 - 78221 (na starcie op�niony ponad 60 min) - 80321 i teraz jedzie
80426

--
Lucjan Jeziorny

Krzysiek

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 08:26:4023.12.2010
do
On Dec 23, 10:53 am, Jan Wojciechowski <jan.wojciechows...@gmail.com>
wrote:

> Po drugie natomiast, rozumiem, że uważasz iż SU45+wagony pojadą

> Kostrzyn-Poznań wytrasowane jak szynobus i nie złapią opóźnienia?

Przede wszystkim to chciałbym wiedziec jaki jest (logiczny) powód by
SU45 + wagony nie wyrobił się w tym samym czasie co szynobus albo
EZT?
Albo dlaczego pociąg na SU45 jedzie dłużej niż pociąg na ET22.

> jest niemożliwe, lok z wagonami się dłużej rozpędza niż leciutki
> szynobus!

Nawet jak tych wagonów są tylko dwa?
A jak było kiedyś EU07 to już się dało?

> [...]
> oblecenie loka na drugą stronę. W Poznaniu jest to słabo wykonalne o
> tej godzinie. Tak więc szanse że taka sytuacja jest możliwa oceniam

a na dwa loki?

LJ

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 08:29:0423.12.2010

> [...]
> oblecenie loka na drugą stronę. W Poznaniu jest to słabo wykonalne o
> tej godzinie. Tak więc szanse że taka sytuacja jest możliwa oceniam

To są teoretyczne rozważania. Na Krzyż-Kostrzyn nie ma czym jeździć, a Wy tu
proponujecie skład do Poznania na 2 loki :] Rotfl.

--
Lucjan Jeziorny

Krzysiek

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 10:53:0623.12.2010
do
On 23 Gru, 14:29, "LJ" <lucek_jUSU...@go2.pl> wrote:

> To s teoretyczne rozwa ania. Na Krzy -Kostrzyn nie ma czym je dzi , a Wy tu
> proponujecie sk ad do Poznania na 2 loki :] Rotfl.

tylko teoria zostaje w kraju, gdzie cała kolej może niedługo być
teoretyczna;)

Swoją drogą ciekawe czy właśnie jesteśmy na dnie i gorzej już nie
będzie?

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 14:34:3323.12.2010
do
Dziś 78223 (Poznań 18:32 - Kostrzyn 18:32) jedzie w składzie SU42-
bohun-bohun jako zaszynobus. Właśnie wtoczył się na stację Wronki z 67
minutami w plecy.

Swoją drogą jakiś dramat dziś,
78127 miał +80
TLK d. Mewa (chyba to był ten - teraz się nie wyróżnia jak zajebali
wagony) miał +90
77823 miał +55
TLK d. Światowid jeszcze nie przyjechał (aktualnie ma 33 minuty w
plecy w stosunku do zmienionego RJ)

LJ

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 15:18:1923.12.2010
do
U�ytkownik "LJ" <lucek_...@go2.pl> napisa� w wiadomo�ci

> 23.12
> 87420 (tylko do Krzy�a) - 80423 (na starcie op�niony niemal 60 min.) -
> 80422 - 78221 (na starcie op�niony ponad 60 min) - 80321 i teraz jedzie
> 80426

C.d obiegu: 80429 - 80428 (op�nienie ok. 120 min) - 78223 - 80432

--
Lucjan Jeziorny

Weissmann

nieprzeczytany,
23 gru 2010, 17:19:0823.12.2010
do

SU42 - 90km/h i ogrzewanie? Why so serious? Przecież wystarczyłaby
SM30 z 60km/h, a ludzie powinni się hartować, a nie mieć tropiki w
wagonie.

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
28 gru 2010, 13:51:3228.12.2010
do
Dziś 87420 (Kostrzyn 5:24 - Poznań 8:08) SU42+3xbohun. Do Poznania
dotarł minimum +80.
78221 Poznań 8:52 - Gorzów SU42-3xbohun. Na starcie w Poznaniu miał
+160, dalej jak poszło nie wiem a na odcinku Krzyż-Gorzów było KKA.
87422 (Kostrzyn 15:23 - Poznań 18:08) SU45-241+3xbohun. We Wronkach
miał +120, do Poznania dotrze pewnie +130.
ZATEM: 78223 Poznań 18:32 - Kostrzyn pojedzie z SU45-241+3xbohun, a
opóźnienie na starcie to minimum +150. We Wronkach zapowiedziany +120
na razie, ale to nie jest możliwe by miał tylko tyle.

Paweł

nieprzeczytany,
28 gru 2010, 14:43:4728.12.2010
do
Jan Wojciechowski <jan.wojci...@gmail.com> napisaďż˝(a):

> Dzi=B6 87420 (Kostrzyn 5:24 - Pozna=F1 8:08) SU42+3xbohun. Do Poznania
> dotar=B3 minimum +80.
> 78221 Pozna=F1 8:52 - Gorz=F3w SU42-3xbohun. Na starcie w Poznaniu mia=B3
> +160, dalej jak posz=B3o nie wiem a na odcinku Krzy=BF-Gorz=F3w by=B3o KKA.

Brednie, nie by�o �adnego KKA do Gorzowa. Pojecha� SU45-164+3xBh.

misha

nieprzeczytany,
28 gru 2010, 15:11:4628.12.2010
do
On 28 Gru, 19:51, Jan Wojciechowski <jan.wojciechows...@gmail.com>
wrote:

> Dziś 87420 (Kostrzyn 5:24 - Poznań 8:08) SU42+3xbohun. Do Poznania
> dotarł minimum +80.
> 78221 Poznań 8:52 - Gorzów SU42-3xbohun. Na starcie w Poznaniu miał
> +160

Moze sprzatali jeszcze, bo obracac loka 80 min to nie moze byc!

LJ

nieprzeczytany,
28 gru 2010, 15:14:4728.12.2010
do

Użytkownik "Jan Wojciechowski" <jan.wojci...@gmail.com> napisał w
wiadomości

Wszystkie wyżej wymienione składy kursują tylko na odc. Krzyż-Poznań. Na
odc. Krzyż-Kostrzyn jeździł dziś tylko zaszynobus SU45-164+3Bh w obiegu:
80421 - 80420 (opóźnienie ok. 80 min) - 80425 (z Krzyża odjechał 10:37, tj.
opóźniony prawie 120 min i później niż 78221, na którym jechała KKA) - 80426
(z Kostrzyna planowo). Sytuacja jest tragiczna - pociągi są odwoływane, to
co jeździ jest b. dużo opóźnione. Kolej praktycznie przestała funkcjonować.

--
Lucjan Jeziorny

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
28 gru 2010, 15:18:0328.12.2010
do
@Paweł, nie żadne brednie - @LJ już ci odpowiedział, że było KKA, tyle
że praktycznie w planie 78221 jechał inny pociąg. Także jak gdzieś
widziałeś na szlaku, czy jechałeś nawet, to to nie był 78221 a inny
pociąg Krzyż-Gorzów.
O KKA dowiedziałem się od konduktora który jechał 78221 do Krzyża - na
szynach pociąg jechał tylko do tej stacji, dalej gumobusy.

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
28 gru 2010, 15:32:5028.12.2010
do
Właśnie wyjechał z Wronek +131 min zaszynobus 78223 SU45+2xbohun.

Paweł

nieprzeczytany,
28 gru 2010, 16:44:0128.12.2010
do
Jan Wojciechowski <jan.wojci...@gmail.com> napisał(a):

> @Pawe=B3, nie =BFadne brednie - @LJ ju=BF ci odpowiedzia=B3, =BFe by=B3o
KK=
> A, tyle
> =BFe praktycznie w planie 78221 jecha=B3 inny poci=B1g. Tak=BFe jak gdzie=
> =B6
> widzia=B3e=B6 na szlaku, czy jecha=B3e=B6 nawet, to to nie by=B3 78221 a
in=
> ny
> poci=B1g Krzy=BF-Gorz=F3w.
> O KKA dowiedzia=B3em si=EA od konduktora kt=F3ry jecha=B3 78221 do
Krzy=BFa=
> - na
> szynach poci=B1g jecha=B3 tylko do tej stacji, dalej gumobusy.

Zgadza się, zwracam honor ;-)

Łukasz

nieprzeczytany,
29 gru 2010, 18:47:3629.12.2010
do
29.12.2010
Z Gorzowa o 16:05 w ramach pociągu Kostrzyn - Poznań punktualnie wyruszył
podstawiony gumobus do Krzyża (miał być drugi - zdaje się jadący z Kostrzyna i
wstępujący do poszczególnych wiosek). Pojechał od razu do Krzyża zatrzymując się
jedynie w Nowym Drezdenku i Starych Bielicach, pierwszeństwo mieli Ci co jechali
na przesiadkę do Krzyża lub chcieli jechać do Poznania. Zdaje się że nie wszyscy
się zmieścili. Drugiego autobusu nie widziałem.
W Krzyżu zameldowaliśmy się o 17:48. Miał czekać na nas pociąg. Podstawili dwa
wagony Bhp po 20 minutach. Kolejne 20 minut czekaliśmy na lokomotywę. Skład
jednak dalej nie odjechał. Na początku była mowa, że czekamy na kierownika, gdy
tenże się pojawił nie było zgody na wyjazd na szlak mimo zdecydowanej
interwencji konduktora.
W końcu około 19:15 zabrał nas 10 minut opóźniony IR MERKURY i o 20:15
dotarliśmy do Poznania. Na szczęście zdążyłem na TLK o 20:46 do Wrocławia
(miałem jechać REGIO o 18:40).
Na tablicy przyjazdów w Poznaniu cały czas wisiał KOSTRZYN z opóźnieniem 120,
dojechał +140. Zapewne jechał pusty, po tym jak wszyscy z niego w Krzyżu
przesiedli się na IR.

W Gorzowie panuje chaos. Informacje są szczątkowe. Na dworcu wisi kartka ze
zmianami w kursowaniu, ale już jest nieaktualna. Panie zapewniają, że w Krzyżu
będą czekały pociągi, ale niestety tak nie jest.

Jan Wojciechowski

nieprzeczytany,
4 sty 2011, 10:06:384.01.2011
do
@LJ,
czy byłbyś w stanie podać mi aktualne (na wczoraj na przykład) obiegi:
KKA
spalinówa+wagony
na linii Krzyż-Kostrzyn-Krzyż ?

Z góry, ogromne dzięki!

LJ

nieprzeczytany,
4 sty 2011, 11:53:274.01.2011

>@LJ,
>czy byłbyś w stanie podać mi aktualne (na wczoraj na przykład) obiegi:
>KKA
>spalinówa+wagony
>na linii Krzyż-Kostrzyn-Krzyż ?

Niestety nie ma czegoś takiego jak aktualne obiegi. Sytuacja zmienia się z
dnia na dzień, a czasami z godziny na godzinę (w zależności od tego kiedy
zostanie naprawiony/ulegnie awarii kolejny szynobus). Np. dziś w ruchu były
tylko SA133 i SA105, a wczoraj jeździł skład. Polecam dzwonić do dyspozytora
PR Zielona Góra i pytać na których pociągach danego dnia jeździ skład.

--
Lucjan Jeziorny

Nowe wiadomości: 0