Łącznica 621 - kuriozum !!

0 wyświetleń

Adrian Karwat

nieprzeczytany,
5 lis 2006, 00:43:435.11.2006
do
Witam!

Uważni czytelnicy regulaminu PLK pewnie zauważyli że wpisano już do niego
łącznice nr 621 Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona - Kalwaria Zebrzydowska !
Wszystko byłoby pięknie gdyby ta łącznica naprawde istniała. Tymczasem z
tego co ja widziałem z pociągu, to był ntam jakiś stary kozioł oporowy,
może również kilka szyn.

Wg regulaminu:
- zaczyna się ona w Lanckoronie
http://www.semafor.prv.pl/plany/kalwaria_zeb_lanck.png rozjazdem nr 31
(którego jeszcze nie ma). Zapewne zostanie on wybudowany przed wjazdem do
Kalwarii od strony Krakowa i będzie on sterowany z Lanckorony. W Kalwarii
ma się on kończyć rozjazdem nr 15, który oczywiście również nie istnieje
(cała stacja jest rozgrzebana ale śladów prac nie ma.

Patrząc dalej jest jeszcze śmieszniej, zapisano dla niej prędkości
rozkładowe 50 km/h dla poc. pasażerskich, towarowych i autobusów
szynowych. Chyba papakibel będzie w grudniu po trawie jeździć :D

Na koniec powiem jeszcze o wykazie posterunków ruchu na tych liniach. Na
linii 97 (Skawina - Żywiec) nie wykazano jeszcze żadnego takiego
posterunku. Na linii 117 do której łącznica się kończy zapisano mijankę
(!) w Kalwarii Zebrzydowskiej. Natomiast sama łącznica ma zapisane, iż
leżą na niej właśnie MPO Kalwaria Zebrzydowska i.. nic więcej :)

Niezbadane są wyroki PLKi :D

--
Pozdrawiam Adi
http://www.semafor.prv.pl/ <= plany różnych stacji kolejowych...