Skupiny Google už nepodporují nová předplatná ani příspěvky Usenet. Historický obsah lze zobrazit stále.

Luban - Zgorzelec

3 zobrazení
Přeskočit na první nepřečtenou zprávu

Dawid Pastusiak

nepřečteno,
25. 3. 2011 7:42:0725.03.11
komu:
Witam

Jezdza obecnie na tej linii pociagi towarowe?

Dawid Pastusiak (Liberec)
http://www.dejw.estranky.cz
"Prostě Polsko, no. To rozumově nepochopíte, to můžete akorát milovat
nebo nenávidět" T.H.

Bruno1503

nepřečteno,
25. 3. 2011 9:27:0125.03.11
komu:
On 25 Mar, 12:42, Dawid Pastusiak <dejw7PRO...@VYTNETETOHLEcentrum.cz>
wrote:

> Witam
>
> Jezdza obecnie na tej linii pociagi towarowe?
>
> Pozdrawiam
>
> --
> Dawid Pastusiak (Liberec)http://www.dejw.estranky.cz
> "Prost Polsko, no. To rozumov nepochop te, to m ete akor t milovat
> nebo nen vid t" T.H.

Jeżdżą. W połowie lutego widziałem w Lubaniu SU46-012 z węglarkami na
torze w kierunku Zgorzelca. Raczej do teraz nic się nie zmieniło

Grzegorz Sobala

nepřečteno,
25. 3. 2011 9:36:0525.03.11
komu:
W dniu 2011-03-25 14:27, Bruno1503 pisze:

Tylko nie byłbym pewien czy to aż do Zgorzelca, albo chociaż Jerzmanek
dojechało. To mógł być skład do jakiegoś zakładu po drodze np. w Zarębie.

Grzegorz Sobala

xxxx xxxx

nepřečteno,
25. 3. 2011 9:44:1125.03.11
komu:
Grzegorz Sobala <gog...@interia.pl> napisał(a):

> Tylko nie byłbym pewien czy to aż do Zgorzelca, albo chociaż Jerzmanek
> dojechało. To mógł być skład do jakiegoś zakładu po drodze np. w Zarębie.

Ale chyba tylko do kamieniołomów w Zarębie. W zeszłym roku widziałem
prywaciarza co zaliczał Zarębę przez Jerzmanki.

Ufo

nepřečteno,
25. 3. 2011 12:24:1025.03.11
komu:
Dnia 25-03-2011 o 14:44:11 xxxx xxxx <brenn...@gazeta.skasuj-to.pl>
napisał(a):

> Ale chyba tylko do kamieniołomów w Zarębie. W zeszłym roku widziałem
> prywaciarza co zaliczał Zarębę przez Jerzmanki.

Przez Jerzmanki jechał pewnie tylko dlatego, że były jakieś prace w
Lubaniu. Towarowe jeżdżą tylko właśnie od Lubania i tylko do Zaręby. Od
Jerzmanek jedynie w wyjątkowych sytuacjach.

--
DF
http://www.ufo.maknet.pl

0 nových zpráv