[Impreza] Czas na Świerże Górne

61 wyświetleń

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 14:43:0717.10.2011
do
Witam.
Zapraszam wspólnie z Lubelskim Zakładem Przewozów Regionalnych w Lublinie na
imprezę zestawem elektrycznym EN57 w relacji Dęblin – Bąkowiec – Świerże
Górne – Dęblin. (Nie ma możliwości wjazdu do Kozienic….)
Imprezę zaplanowałem na sobotę 12 listopada 2011 roku. Cena za udział w
imprezie to 65zł. od osoby w przedpłacie na konto do 4 listopada, po 4
listopada 75zł (osoby goniące samochodem proszone są o wpłatę zryczałtowaną
w cenie 65zł. od samochodu)
Pytanie do Was o której impreza powinna się rozpocząć, żeby nie było
problemu z dojazdem do Dęblina (na moje oko zajmie nam cała impreza około 4-
5h). O godzinie 10.35 przyjeżdża do Dęblina TLK 52104 z Bydgoszczy więc może
zaczniemy koło 11.00? Jaka jest Wasza propozycja do startu? Po uzgodnieniach
z PR Lublin proszą mnie o podanie startu imprezy najlepiej do środy
19października, żeby zarezerwować odpowiedni zestaw EN57 i drużynę
konduktorską, czekam na Wasze propozycje).
Rezerwacje przyjmuję mailowo na adres: ziemowit_czerski at wp.pl
Wpłaty proszę dokonywać na numer konta:
64 1160 2202 0000 0001 8628 3496
Dane do przelewu:
Ziemowit Czerski
Ul. Unii Lubelskiej 6/1
78-100 Kołobrzeg
W tytule przelewu proszę podać imiona i nazwiska wszystkich osób, za które
wykonywany jest przelew.
Jako, że nie jestem specjalistą od fotografowania jest z Was ktoś chętny do
pomocy przy fotostopach i odpowiednich miejscach do ich wykonania? Jeśli tak
też proszę o kontakt mailowy.
Regulamin imprezy:
* Udział w przejeździe jest możliwy tylko po uiszczeniu opłaty za przejazd w
wysokości podanej przez organizatorów oraz podanie pełnego imienia i
nazwiska. Uiszczenie opłaty oznacza przyjęcie do wiadomości i akceptację
regulaminu.
* Należy bezwzględnie stosować się do uwag i poleceń organizatorów.
* Zabrania się spożywania alkoholu.
* W czasie „fotostopów” należy zachować szczególną ostrożność. Zabrania się
ustawiania statywów na torach lub na jezdni. Uczestnicy biorą na siebie
całkowitą odpowiedzialność za własne bezpieczeństwo podczas trwania imprezy.
* Liczba „fotostopów” jest uzależniona od warunków ruchu i zdyscyplinowania
uczestników przejazdu.
* Podczas „fotostopów” osobom przebywającym w pociągu zabrania się
przebywania w otwartych drzwiach i oknach.
* Organizator zastrzega sobie prawo zmian w planie przejazdu z przyczyn
technicznych.
* Każdy uczestnik, który rażąco narusza niniejszy Regulamin, zachowuje się w
sposób agresywny lub obraźliwy w stosunku do pozostałych uczestników lub
organizatorów, uporczywie nie stosuje się do poleceń Organizatora lub w inny
sposób utrudnia przebieg imprezy, może zostać usunięty z pociągu w dowolnym
miejscu na jego trasie bez prawa do żądania zwrotu jakichkolwiek kosztów.
* Organizator zastrzega sobie możliwość odwołania imprezy z braku
niewystarczającej liczby uczestników i zwrotu całości należności uiszczonej
przez uczestników.

Pozdrawiam:
Ziemowit Czerski

Ps.
Impreza "Pożeganie Helmutów" ze wględu na oporność PLK co do Głazowa narazie
odłożona w czasie.

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 14:51:3917.10.2011
do
W artykule <j7hsvr$e8d$1...@inews.gazeta.pl>
ic_kolobrzeg napisał(a):

> Pytanie do Was o której impreza powinna się rozpocząć, żeby nie było
> problemu z dojazdem do Dęblina (na moje oko zajmie nam cała impreza około 4-
> 5h).

Ja sie pisze, godzina wydaje sie byc ok.

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://iwa...@gmail.com

Marek D

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 15:09:3317.10.2011
do
W dniu 2011-10-17 20:43, ic_kolobrzeg pisze:
> Zapraszam wspólnie z Lubelskim Zakładem Przewozów Regionalnych w Lublinie na
> imprezę zestawem elektrycznym EN57 w relacji Dęblin&#8211; Bąkowiec&#8211; Świerże
> Górne&#8211; Dęblin. (Nie ma możliwości wjazdu do Kozienic&#8230;.)

Po I proponuję zrobić trasę Dęblin - Bąkowiec - Świerże Górne - Garbatka
Letnisko (!!!) - Dęblin.

Po II fajnie byłoby zrobić pociąg historyczny ET22+B - no wiem, że to SF
i mniej ludzi pojedzie.

Po III - może udałoby się dogadać jakoś z EC Kozienice i wciągnąć skład
na teren EC + zrobić rundkę?

Marek D.

gaspar

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 15:17:5917.10.2011
do
W wiadomości z 17.10.2011 21:09 Marek D napisał(a):
> Po I proponuję zrobić trasę Dęblin - Bąkowiec - Świerże Górne - Garbatka
> Letnisko (!!!) - Dęblin.

Bardzo celna uwaga. Ziemek, może by się to udało? :)

--
Pozdrawiam z Łodzi,
Kasper "Gaspar" Fiszer

"Według statystyk facebooka, wśród fanów RK więcej osób
lubi Metallikę niż PKP Intercity" (profil "Rynku Kolejowego" na fb)

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 15:19:2717.10.2011
do
Marek D <mdabbezgwiazdki*@op.pl> napisał(a):

> Po III - może udałoby się dogadać jakoś z EC Kozienice i wciągnąć skład
> na teren EC + zrobić rundkę?

Jutro będę na ten temat rozmawiał nie będę robił SF (tak jak ET22 i B) i nie
będę obiecywał, jak się uda to ok, jak nie to trudno... I tak do tej pory
nikt do Swierży specjala nie zrobił....

Spider_MK

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 15:20:0117.10.2011
do
On 17 Paź, 20:43, "ic_kolobrzeg" <ic_kolobr...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:
O godzinie 10.35 przyje d a do Dęblina TLK 52104 z Bydgoszczy więc
może
> zaczniemy koło 11.00?
Poczekacie na TLK z Lublina p.10.57 ?

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 15:25:4817.10.2011
do
Spider_MK <seaw...@tenbit.pl> napisał(a):

> Poczekacie na TLK z Lublina p.10.57 ?

Zaproponuję start o 11.05 (mniej więcej)

Jutro pytam o możliowść jazdy przez obie łącznicze i ile to nam zwiększy
koszt pociągu.

fik

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 15:37:2517.10.2011
do
Dnia Mon, 17 Oct 2011 18:43:07 +0000 (UTC), ic_kolobrzeg napisał(a):

> Imprezę zaplanowałem na sobotę 12 listopada 2011 roku.

Nie to, żebym marudził, ale na długi weekend pewna część Potencjalnych
Uczestników Imprezy może mieć zaplanowane dłuższe wyjazdy.

Mnie i tak pewnie nie będzie, ale wybór terminu mnie dziwi :-p

--
F♯A♯∞

Bartosz Lukasz Radko

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 15:41:4817.10.2011
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> nikt do Swierży specjala nie zrobił....

Na pewno?
W październiku 96 Andrzej Cichowicz wjechał SN81 do Kozienic. Do Świerży nie?

BR

Mateusz Malinowski

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 17:18:5717.10.2011
do
W dniu 2011-10-17 21:37, fik pisze:

> Nie to, żebym marudził, ale na długi weekend pewna część Potencjalnych
> Uczestników Imprezy może mieć zaplanowane dłuższe wyjazdy.

Jestem tego samego zdania, termin najgorszy z możliwych.

Mateusz Malinowski

Bartini

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 17:20:2917.10.2011
wrote:
> [ciach]

Oczywiście że jadę, postaram się też jak najwięcej pomóc w organizacji
imprezy.

Co do łącznicy Garbatka - Sieciechów jestem za. Pytanie brzmi tylko
czy "dasię" :)

Przy okazji - warto zadać pytanie czy istotne dla imprezowiczów jest w
jakim malowaniu będzie imprezowy skład.

gaspar

nieprzeczytany,
17 paź 2011, 17:43:3117.10.2011
do
W wiadomości z 17.10.2011 23:20 Bartini napisał(a):
> Przy okazji - warto zadać pytanie czy istotne dla imprezowiczów jest w
> jakim malowaniu będzie imprezowy skład.

Dla mnie nie. Istotne żeby nie był to plastik natomiast :)

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 01:30:0218.10.2011
do
Mateusz Malinowski <malynia...@vp.pl> napisał(a):

> Jestem tego samego zdania, termin najgorszy z moĹźliwych.

Przychodzi tyle zgłoszeń na @, że jadnak niekonieczniej najgorszy z
możliwych.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 01:49:1518.10.2011
do
Marek D <mdabbezgwiazdki*@op.pl> napisał(a):
> Po I proponuję zrobić trasę Dęblin - Bąkowiec - Świerże Górne - Garbatka
> Letnisko (!!!) - Dęblin.

W czawartek będę wiedział "czy dasię" i ile to podniesie koszt imprezy.

Mateusz Malinowski

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 03:03:5718.10.2011
do
W dniu 2011-10-18 07:30, ic_kolobrzeg pisze:

> Przychodzi tyle zgłoszeń na @, że jadnak niekonieczniej najgorszy z
> możliwych.

To jeszcze o niczym nie świadczy, może zapisujący się również musieli
poprzestawiać pewne plany, tak jak ja to uczyniłem ;)

Mateusz Malinowski

Mateusz Malinowski

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 03:06:3618.10.2011
do
W dniu 2011-10-18 07:49, ic_kolobrzeg pisze:

> W czawartek będę wiedział "czy dasię" i ile to podniesie koszt imprezy.

Jeśli "dasię" oznacza przejezdność, to łącznicą jeździ pińcet brutt
dziennie, więc jest przejezdna :)

Mateusz Malinowski

Jakub Zysnarski

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 03:18:3418.10.2011
do
> Nie to, Ĺźebym marudziĹ&#65533;, ale na dĹ&#65533;ugi weekend pewna czÄ&#65533;Ĺ&#65533;Ä&#65533; Potencjalnych
UczestnikĂłw Imprezy moĹźe mieÄ&#65533; zaplanowane dĹ&#65533;uĹźsze wyjazdy.

Jestem tego samego zdania. Akurat ja 11-go muszę być na 10-leciu Bydgoskiego
Towarzystwa Przyjaciół Kolei, więc nawet jakbym zdążył dojechać do Dęblina, to
zaliczać linię na kacu nie bardzo mi się widzi ;) Nie można tydzień później?

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 03:49:4718.10.2011
do
Mateusz Malinowski <malynia...@vp.pl> napisał(a):

> Jeśli "dasię" oznacza przejezdność, to łącznicą jeździ pińcet brutt
> dziennie, więc jest przejezdna :)

Bardziej boję się o zmianę kierunku w Garbatce Letnisko :P

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 03:51:5918.10.2011
do
Mateusz Malinowski <malynia...@vp.pl> napisał(a):

> To jeszcze o niczym nie świadczy, może zapisujący się również musieli
> poprzestawiać pewne plany, tak jak ja to uczyniłem ;)

Ci którzy wybrali się na 3dniowe kółeczko, mpgą sobie zrobić przerwę na
Świerże :)

semaforek

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 04:06:1518.10.2011
do
W dniu 17.10.2011 23:20, Bartini pisze:
> Przy okazji - warto zadać pytanie czy istotne dla imprezowiczów jest w
> jakim malowaniu będzie imprezowy skład.

Najlepiej w jakimś dziwnym/rzadkim. No i dopilnujcie żeby nie pojechał
plastik.

--
Łukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[małpa]o2.pl

forest

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 04:17:0318.10.2011
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> ierże
> Górne &#8211; Dęblin. (Nie ma możliwości wjazdu do Kozienic&#8230;.)

Propozycja dość kusząca, ale mam już plany. :-/

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 04:21:1518.10.2011
do
forest <darek-kr...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> Propozycja dość kusząca, ale mam już plany. :-/

Zmieniaj :-) Bierz córkę i żonę i w drogę :)

forest

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 04:33:4118.10.2011
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Zmieniaj :-) Bierz córkę i żonę i w drogę :)

Córka może byłaby zainteresowana, gorzej z Małżonką, ale jak już zacząłeś
temat, to czy Panie będą miały jakąś bonifikatę, czy jednak będzie
obowiązywało równouprawnienie? ;-)

forest

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 04:44:4418.10.2011
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> W czawartek będę wiedział "czy dasię" i ile to podniesie koszt imprezy.

Ja tak trochę obok tematu, ale przypomnę, iż tego dnia jedzie również
Pielgrzymkowy z Hrubieszowa.

Puławy Miasto 8:01/06
Garbatka Letnisko 08:35/37

Poniżej pełny rozkład:

http://www.lukaszprzyczyna.republika.pl/kolejowo/Hrubieszow-Czestochowa2011.pdf

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 04:59:4918.10.2011
> [...]
> Córka może byłaby zainteresowana, gorzej z Małżonką, ale jak już zacząłeś
> temat, to czy Panie będą miały jakąś bonifikatę, czy jednak będzie

Cena myślę, nie jest wysoka, ale mogę nad tym pomyśleć:-) osoby
zaintersowane zabrania ze sobą płci pięknej proszone o podanie tego w mailu
zgłoszeniowym.

gaspar

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 05:02:3618.10.2011
do
W wiadomości z 18.10.2011 10:44 forest napisał(a):
> Ja tak trochę obok tematu, ale przypomnę, iż tego dnia jedzie również
> [...]

Czy tradycyjnie da się nim przejechać? Jedyny, który będzie, to ten "nocny"?

semaforek

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 05:05:5518.10.2011
do
W dniu 18.10.2011 10:44, forest pisze:
> http://www.lukaszprzyczyna.republika.pl/kolejowo/Hrubieszow-Czestochowa2011.pdf

No to pasuje, 2 pieczenie na jednym ogniu.

fik

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 05:18:0618.10.2011
do
Dnia Tue, 18 Oct 2011 07:51:59 +0000 (UTC), ic_kolobrzeg napisał(a):

> Ci którzy wybrali się na 3dniowe kółeczko, mpgą sobie zrobić przerwę na
> Świerże :)

Zwłaszcza, jeśli wybierają się na trzydniowe kółeczko na Litwie.

--
F♯A♯∞

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 05:23:2518.10.2011
do
fik <ande...@gmail.com.hahahahah> napisał(a):
> ZwĹ aszcza, jeĹ li wybierajÄ siÄ na trzydniowe kóŠeczko na Litwie.

Fik nigdy wszystkim nie dogodzę :)

forest

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 05:39:0318.10.2011
do
semaforek <mejla-...@w.sygnaturce> napisał(a):

> df
>
> No to pasuje, 2 pieczenie na jednym ogniu.

Więcej informacji:

http://www.zzdrpkp.org.pl/499,xxviii-ogolnopolska-pielgrzymka-kolejarzy.html

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 06:58:3918.10.2011
do
Marek D <mdabbezgwiazdki*@op.pl> napisał(a):

> Po I proponuję zrobić trasę Dęblin - Bąkowiec - Świerże Górne - Garbatka
> Letnisko (!!!) - Dęblin.

Pytałem dziś w ZLK Skarżysko Kam., że jeśli to będzie zestaw EN57 nie ma
najmniejszego problemu żebyśmy wjechali do Swierży ze zmianą kierunku w
Garbatce :) we wniosku o trasę tę zmianę uwzgledniłem w drodze do Świerży.
Czekam do czwartku na odp PR Lublin ile zmieni się cena za taką
przyjemność ;)

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 08:20:1518.10.2011
do
Marek D <mdabbezgwiazdki*@op.pl> napisał(a):

> Po I proponuję zrobić trasę Dęblin - Bąkowiec - Świerże Górne - Garbatka
> Letnisko (!!!) - Dęblin.

ZPR w Lublinie działa bardzo szybko i oczywiście spokojnie możemy zrobić
cały "trójkącik" ze zmianą kierunku w Garbatce Letnisko, ale jest
jedno "ale" zwiększa się trasa przejazdu a co za tym idzie koszt imprezy
(będzie to w poniedziałek, Pan od rozkładu na urlopie) - pytanie do Was czy
jak dostanę ostateczną cenę i będzie potrzeba składki wyższej powiedzmy o 10-
15zł. (to narazie moje gdybanie) ale zaliczamy obie łącznice to wchodzimy w
to? (również może się okazać, że nie będzie potrzeby zwiększania kosztu
imprezy) - proszę żebyście się wypowiedzieli.
Pozdrawiam

gaspar

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 08:30:5318.10.2011
do
W wiadomości z 18.10.2011 14:20 ic_kolobrzeg napisał(a):
> [...]
> to? (również może się okazać, że nie będzie potrzeby zwiększania kosztu
> imprezy) - proszę żebyście się wypowiedzieli.

Tak, oczywiście że tak, jedziemy obydwie. :) W takim razie wstrzymam się
z wpłatą do poniedziałku, kiedy będziemy znać pełen koszt, ok? :)

Pozdro

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 09:27:2818.10.2011
do
"ic_kolobrzeg" <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

> [...]
> to? (również może się okazać, że nie będzie potrzeby zwiększania kosztu
> imprezy) - proszę żebyście się wypowiedzieli.

Dawaj, dawaj.

MJ

Ostry

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 10:44:1018.10.2011
do
gaspar <rkp...@gazeta.pl> napisał(a):

> Czy tradycyjnie da się nim przejechać? Jedyny, który będzie, to
ten "nocny"?

Witam!
Dla Ciebie tudziez innych ktorzy beda chcieli sie tym pielgrzymkowym
ciapongiem przejechac. Bylem z kolega w tamtym roku nie bylo ZADNEGO
problemu. Przy czym biletow w Lublinie nie kupilismy wypisali nam w pociagu.
Przy czym wazne jesli chcecie miec bilety na pamiatke to zaznaczcie ze
chcecie na osobnych blankietach nam wypisal na jednym. Od razu tez mowie ze
proby zalatwienia zeby mozna bylo do Hrubieszowa jechac podsylem spelzly na
niczym. Oficjalnie nie wyrazono nam na to zgody a nie chcialo nam sie latac
po grupie postojowej w Lublinie i sie pytac druzyny. Podpowiadam tez dojazd
choc w tym roku w swietle powrotu pociagow do Zamoscia moze to byc
nieatrakcyjne. My w tamtym roku jechalismy PKSem Lublin - Hrubieszow w
Hrubieszowie byl przed polnoca. Nie wiem czy po 22.00 bedziecie mieli cos z
Zamoscia do Hrubieszowa to juz musicie sobie sami sprawdzic. Znalezlismy
jakas knajpe czynna do 1.00 a reszte czasu to sie poplatalismy po
Hrubieszowie. Podsyl przyjechal ok. 15' przed odjazdem. No to chyba tyle
jakby byly jeszcze jakies pytania to pisac. Pozdrawiam!

Ostry

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 11:05:5218.10.2011
> [...]

> to? (również może się okazać, że nie będzie potrzeby zwiększania kosztu
> imprezy) - proszę żebyście się wypowiedzieli.

Witam!
Jak najbardziej caly trojkat. Oprocz tego sugeruje zeby "dolozyc" dodatkowa
godzine co by chetni mogli sobie przejsc z buta trase do Kozienic.
Pozdrawiam!

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 13:11:3318.10.2011
do
"Ostry " <ost...@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

> Jak najbardziej caly trojkat. Oprocz tego sugeruje zeby "dolozyc" dodatkowa
> godzine co by chetni mogli sobie przejsc z buta trase do Kozienic.

No bez przesady, niektórzy chcą gdzieś wrócić, a z buta można
zawsze...

MJ

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 13:12:1218.10.2011
do
"ic_kolobrzeg" <ic_kol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> writes:

> (Nie ma możliwości wjazdu do Kozienic)

Fizycznie, organizacyjnie, czy jeszcze jakoś inaczej? :)

MJ

Ostry

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 13:17:5518.10.2011
do
Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> napisał(a):
No rzeczywiscie ale wymysliles mozna zawsze. Racja zapomnialem ze w
Kozienicach i okolicy bywam srednio 3 razy w tygodniu!!!! Wlasnie o to
chodzi zeby nie musiec sie tam wybierac specjalnie jeszcze raz. Juz pomijam
kolejny koszt ale przede wszystkim drogocenny czas. Poza tym imprezy
kolejowe z reguly sa prawie calodniowe a tu jest raptem ok. 5 godzin wiec
roznicy to raczej nie zrobi. Pozdrawiam!

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 13:20:0718.10.2011
> [...]

> kolejowe z reguly sa prawie calodniowe a tu jest raptem ok. 5 godzin wiec
> roznicy to raczej nie zrobi. Pozdrawiam!

Jak komu.

MJ

Ariel Ciechański (z pracy)

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 13:43:2818.10.2011
do
Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> napisał(a):

> Fizycznie, organizacyjnie, czy jeszcze jakoś inaczej? :)

Fizycznie - od kilku lat drut do Kozienic jest zdjęty...
Pozdr.
CAr.

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 16:41:1318.10.2011
do
"Ariel Ciechański (z pracy)" <ls...@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

> Fizycznie - od kilku lat drut do Kozienic jest zdjęty...

A szyny jeszcze są?

MJ

3704

nieprzeczytany,
18 paź 2011, 17:23:3718.10.2011
do
W dniu 2011-10-17 21:41, Bartosz Lukasz Radko pisze:

> W październiku 96 Andrzej Cichowicz wjechał SN81 do Kozienic. Do
Świerży nie?

Oczywiście też, a zjechali do Garbatki. Jedyne co się nie udało, to
nieprzekupny dyżurny w Bąkowcu nie przestawił zwrotnicy na Wysokie Koło.
To jest dopiero dla dzisiejszych organizatorów SF :]]

tg

Ariel Ciechański (z pracy)

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 02:53:1619.10.2011
do
Michal Jankowski <mic...@fuw.edu.pl> napisał(a):

> A szyny jeszcze są?

Nic mi nie wiadomo o ich zdjęciu ;-). Ale w przypadku EN57 to i tak nic nie
zmienia :-D.

PGzowski

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 03:08:3719.10.2011
do
On 18 Paź, 19:43, "Ariel Ciechański (z pracy)" <l...@WYTNIJ.gazeta.pl>
wrote:
> [...]

W obrębie pozostaje jeszcze do przejechania wyjazd towarowy ze stacji
Dęblin na odcinek Dęblin-Łuków z pominięciem peronów. Osobiście nie
miałem okazji...

PGzowski

Stan

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 04:09:0119.10.2011
do
W dniu 2011-10-19 08:53, Ariel Ciechański (z pracy) pisze:

> Nic mi nie wiadomo o ich zdjęciu ;-). Ale w przypadku EN57 to i tak nic nie
> zmienia :-D.

A czy coś/kiedyś się mówiło nt. ewentualnej reaktywacji pasażerskiej
Kozienic? Pytam tak pod kątem tego, że miałem okazję niedawno jechać KM
Dęblin - Radom (niedziela) i o dziwo zapełnienie jak na 1xEN57 było
całkiem niezłe. Zresztą takt na tej linii (pociąg co 1-2h w dni
powszednie i co 2-3h w weekendy) jest całkiem przyzwoity. Więc może
jakieś szynobusy do Kozienic z Radomia czy Dęblina też miałyby sens?
Ewentualnie zrobić połączenie bezpośrednie przedłużając część pociągów
W-wa - Dęblin do Kozienic? Do Dęblina mógłby jechać jako przyspieszony.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 04:25:1019.10.2011
do
forest <darek-kr...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> C�rka mo�e by�aby zainteresowana, gorzej z Ma��onk�, ale jak ju� zacz��e�
> temat, to czy Panie b�d� mia�y jak�� bonifikat�, czy jednak b�dzie
> obowi�zywa�o r�wnouprawnienie? ;-)

Cieszy mnie Twoja rezerwacja Forest :-) Jedziesz z rodzinkďż˝?

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Marek D

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 05:07:5519.10.2011
do
W dniu 2011-10-17 23:20, Bartini pisze:
> Przy okazji - warto zadać pytanie czy istotne dla imprezowiczów jest w
> jakim malowaniu będzie imprezowy skład.

960, 1016, 1017 - niskie numery z historią w regionie z ryflami i
skajowymi siedzeniami. Unikać 822 i 1022 - te miały siedzenia hard core
- plastik bez zagłówków. Wybrzydzałbym też na 15xx, 16xx oraz 17xx, to
ezt, które związane były z WWK.
Malowanie? Chyba już wszystkie są bordowo-szare.

Marek D.

Marek D

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 05:09:1619.10.2011
do
W dniu 2011-10-19 09:08, PGzowski pisze:
> W obrębie pozostaje jeszcze do przejechania wyjazd towarowy ze stacji
> Dęblin na odcinek Dęblin-Łuków z pominięciem peronów. Osobiście nie
> miałem okazji...

Pomysł dobry + grupa towarowa między mostem a stacją!

Marek D.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 05:22:2019.10.2011
do
Marek D <mdabbezgwiazdki*@op.pl> napisał(a):
Po pewnych konsultacjach z ludźmi którzy mieli przyjemność imprezowania
kiblami Lubelskiego ZPRu staram się aby pojechał z nami wóz: EN57 1338

spin

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 07:13:3919.10.2011
do ic_kolobrzeg
próbuję wysłać potwierdzenie na adres organizatora czyli:
ic_kol...@gazeta.skasuj-to.pl (bez skasuj-to)
i przychodzi zwrot z serwera gazety, że nie da się. Co się dzieje?
Tyle potwierdzeń że skrzynka się zapełniła :)?

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 09:59:4519.10.2011
do
spin <spi...@wp.pl> napisał(a):

> pr=F3buj=EA wys=B3a=E6 potwierdzenie na adres organizatora czyli:
> ic_kol...@gazeta.skasuj-to.pl (bez skasuj-to)
> i przychodzi zwrot z serwera gazety, =BFe nie da si=EA. Co si=EA dzieje?
> Tyle potwierdze=F1 =BFe skrzynka si=EA zape=B3ni=B3a :)?

Czytamy uważnie :)
ic_kolobrzeg <ic_kol...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Rezerwacje przyjmuję mailowo na adres: ziemowit_czerski at wp.pl

Mareczek

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 10:26:2719.10.2011
do
Co z imprezą SA110 w zachpom?

--
** Pzdr Mareczek | SQ1NDX | GG #1317273 **
* ..: Galeria fotograficzna Mareczka :.. *

/dev/SU45

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 10:34:5619.10.2011
do
> całkiem niezłe. Zresztą takt na tej linii (pociąg co 1-2h w dni
> powszednie i co 2-3h w weekendy) jest całkiem przyzwoity.

To chyba żart? Co 2-3 godziny :) Takt co 30 minut w szczycie, co godzinę
poza szczytem i weekendy i jest dobrze. Jeżdżę tamtędy dość często w
weekendy i mam inne wrażenie: pociągi są pustawe, jedzie trochę osób ale
EN57 jest o wiele za duży. Coś typu EN81 by było w sam raz, w szczycie
może podwójny.

Kozienice - nie majom sensu ekonomicznego :) Stąd główny potok jest do
Warszawy, a to kompletnie naokoło.

> Ewentualnie zrobić połączenie bezpośrednie przedłużając część pociągów
> W-wa - Dęblin do Kozienic?

Nie, to nie zadziała. Zbyt dużo drogi się nadkłada.

Poza tym w tej okolicy PKS-y nie są tak bardzo zdechłe jak w reszcie
kraju, dużo jest kursów do elektrowni - a to znowu nie po drodze.

> Do Dęblina mógłby jechać jako przyspieszony.

A takie powinny być, to inna inszość.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 10:54:3719.10.2011
do
Mareczek <mpa...@wupe.peel> napisał(a):

> Co z imprezÄ SA110 w zachpom?

Jak dogadasz się z ZLK Szczecin na wjazd do Głazowa pojedzimy.

Wojciech "Wojtazz" Nowotniak

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 13:24:4219.10.2011
do

> Co z imprezą SA110 w zachpom?

No doczytaj posta do konca :) Pisze, ze z powodu oporu PLK odlozona w
czasie... A ja bym chcial zapytac co "organizator" zrobil, zeby PLKe
przekonac do wjazdu na Glazow oprocz wyslania maila z zapytaniem o mozliwosc
przeajzdu? Jakby nie patrzyc PLK nie jest calkiem zwyczajna firma, wiec
pewne trzeczy raczej trzeba zalatwiac osobiscie.

--
Wojciech 'Wojtazz' Nowotniak
Pozdrowienia ze Szczecina - to taka duża wioska z tramwajami nad Odrą.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 14:46:0519.10.2011
do
Wojciech \Wojtazz\ Nowotniak <wojta...@TOop.pl> napisał(a):
Jakby nie patrzyc PLK nie jest calkiem zwyczajna firma, wiec
> pewne trzeczy raczej trzeba zalatwiac osobiscie.

Masz ochotę mi pomóc? Mieszkasz w Szczecinie.

Mateusz Malinowski

nieprzeczytany,
19 paź 2011, 17:59:3219.10.2011
do
W dniu 2011-10-19 11:09, Marek D pisze:

> Pomysł dobry + grupa towarowa między mostem a stacją!

To byłby szczyt marzeń! Z tym że od razu uprzedzam, że wiąże się to z
koniecznością uprzedniego pojechania do Stawów normalnie z peronów, i
dopiero potem powrót przez wiadukt nad linią 7, park łukowski i grupę
towarową.

Mateusz Malinowski

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
20 paź 2011, 04:22:0820.10.2011
> [...]

> koniecznością uprzedniego pojechania do Stawów normalnie z peronów, i
> dopiero potem powrót przez wiadukt nad linią 7, park łukowski i grupę

Przykro mi... Nie na tej imprezie....

3704

nieprzeczytany,
20 paź 2011, 11:37:4620.10.2011
do
W dniu 2011-10-20 10:22, ic_kolobrzeg pisze:

> Przykro mi... Nie na tej imprezie....

No to trochę suchar, jak czyścić to do końca. Ta jedna łącznica więcej
być może by mnie skusiła... i paru innych też, kto wie. Ale wiem wiem,
spust nad Świerżem Górnym :)

Bo o Kozienicach i Wysokim Kole to oczywiście marzyć nie ma co - imprezy
kiblowe mają ograniczenia, a nie-kibel do przedzierania się przez
dżungiel ciężko teraz znaleźć...

tg

Marek D

nieprzeczytany,
20 paź 2011, 17:00:0520.10.2011
do
W dniu 2011-10-20 17:37, 3704 pisze:
> Bo o Kozienicach i Wysokim Kole to oczywiście marzyć nie ma co

Zwłaszcza o Wysokim Kole. Bodaj w 2002 roku, gdy z buta przemierzałem
linię z Bąkowca w kierunku brzegu Wisły, odnogi do tej miejscowości już
nie było.

Marek D.

Wojtazz

nieprzeczytany,
22 paź 2011, 08:31:0922.10.2011
do

> Masz ochotę mi pomóc? Mieszkasz w Szczecinie.

No mieszkam w Szczecinie, ale Głązów mam zaliczony :P Poza tym w godzinach
urzędowania PLKi to ja też pracuję więc no jakby nie patrzeć to nidyrydy.
Proponuję wziąć urlop i podskoczyć se 136ką do Szczecina i spróbować coś załatwić :)

Arclight

nieprzeczytany,
22 paź 2011, 13:47:5922.10.2011
do
=?ISO-8859-2?Q?Ariel_Ciecha=F1ski_(z_pracy)?= <ls...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Fizycznie - od kilku lat drut do Kozienic jest zdjęty...
> Pozdr.
> CAr.

Dwa lata temu wycięto też w Janikowie rozjazd na Kozienice, więc tego EN57
trzeba by przenieść :-P
Zaasfaltowano też przejazd w Kozienicach - do samej stacji już dojechać się
nie da, nawet drezyną.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
24 paź 2011, 06:45:5224.10.2011
do
Witam Was.
Proszę jeszcze o cierpliwość do jutra co do podania ostatecznej ceny -
dzwoniła do mnie Pani Dyrektor z ZPR Lublin i mówiła, że mają dziś problem z
programem co do wyceny trasy przejazdu.
Pozdrawiam.

semaforek

nieprzeczytany,
24 paź 2011, 15:37:5224.10.2011
do
W dniu 24.10.2011 12:45, ic_kolobrzeg pisze:
> Proszę jeszcze o cierpliwość do jutra co do podania ostatecznej ceny -
> dzwoniła do mnie Pani Dyrektor z ZPR Lublin i mówiła, że mają dziś problem z
> programem co do wyceny trasy przejazdu.

Jak wrzucili łącznicę to program się zawiesił i nastąpiły nieodwracalne
zmiany w systemie plików :P

--
[...]

25 paź 2011, 06:17:4625.10.2011
do
Witam Was.
Już wszystko wiadomo.
Ostateczna cena za przejazd to 70zł. w przedpłacie na konto do 4listopada,
natomiast po tej dacie i w pociągu to 80zł.
7listopada wyślę potwierdzenia wplat na konto.
Pozdrawiam i czekam na wpłaty :)

gaspar

nieprzeczytany,
25 paź 2011, 06:41:3625.10.2011
do

i co, jedziemy obie na Letnisko, ta? :)

--
[...]

25 paź 2011, 07:32:0625.10.2011
do
gaspar <rkp...@gazeta.pl> napisał(a):
> i co, jedziemy obie na Letnisko, ta? :)

Oczywiście, że zmianą kierunku w Garbatce :) wszystko wedle życzenia :)

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
27 paź 2011, 06:44:4627.10.2011
do
Witam Was.
Jutro może będę znał już rozkład jazdy. Prawdopodbnie z Dęblina
ruszymy 11.15, skomunikowanie z pociągiem KM528 Radom-Dęblin nastąpi
na stacji o godz 11.35 w Bąkowcu.
Tak jak pisałem w pierwszym poście a pisząc dokładniej w regulaminie,
jeśli nie uzbieram odpowiedniej ilości osób zwracam kasę i nie
jedziemy... Narazie zapsiów mam za mało na to, aby przejazd sie
zbilansował.
Pozdrawiam

semaforek

nieprzeczytany,
27 paź 2011, 10:05:0027.10.2011
do
W dniu 27.10.2011 12:44, ic_kolobrzeg pisze:
Jeśli tego nie zrobiłeś napisz na infokolej, ICforum i forumkolejowe, bo
część ludzi prawdopodobnie jeszcze nie wie. Poza tym czy dałeś żeby
warsik umieścił to na spisie imprez?

gaspar

nieprzeczytany,
27 paź 2011, 10:06:4927.10.2011
do
W wiadomo�ci z 27.10.2011 16:05 semaforek napisa�(a):
> Je�li tego nie zrobi�e� napisz na infokolej, ICforum i forumkolejowe, bo
> cz�� ludzi prawdopodobnie jeszcze nie wie. Poza tym czy da�e� �eby
> warsik umie�ci� to na spisie imprez?

U Warsika jest. Ilu jeszcze potrzebujesz ch�tnych, Ziemek?

--
Pozdrawiam z �odzi,
"Wed�ug statystyk facebooka, w�r�d fan�w RK wi�cej os�b

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
27 paź 2011, 10:36:4527.10.2011
do
On 27 Paź, 16:05, semaforek <mejla-szu...@w.sygnaturce> wrote:

> Jeśli tego nie zrobiłeś napisz na infokolej, ICforum i forumkolejowe, bo
> część ludzi prawdopodobnie jeszcze nie wie. Poza tym czy dałeś żeby
> warsik umieścił to na spisie imprez?

Jasne u Warsika jest, na Rynku Kolejowym będzie ponownie jutro, na
InfoKolej jest, IC forum ktoś to czyta jeszcze - ale umieszczę, zaraz
zajrzę też na forumkolejowe.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
28 paź 2011, 06:22:2628.10.2011
do
Mam już gotowy rozkład dla naszego pociągu do Świerż, osoby które się
zapisały dostaną go dziś wieczorem drogą elektroniczną. A to jest raczej
informacja, dla niedowiarków, którzy nie wierzyli, że mi się uda i czekali z
zapisem do momentu otrzymania rozkładu jazdy pociągu ;-)

Ostry

nieprzeczytany,
28 paź 2011, 11:07:5828.10.2011
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> Mam ju� gotowy rozk�ad dla naszego poci�gu do �wier�, osoby kt�re si�
> zapisa�y dostan� go dzi� wieczorem drog� elektroniczn�. A to jest raczej
> informacja, dla niedowiark�w, kt�rzy nie wierzyli, �e mi si� uda i czekali
> zapisem do momentu otrzymania rozk�adu jazdy poci�gu ;-)

Witam!
Potwierdzam dostalem i widzialem na wlasne oczy ww. RJ. Ludziska zapisywac
sie chyba nie chcecie zeby taka impreza sie nie odbyla. Pozdrawiam!

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Jakub Zysnarski

nieprzeczytany,
28 paź 2011, 15:53:5928.10.2011
do
Ostry <ost...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> Witam!
> Potwierdzam dostalem i widzialem na wlasne oczy ww. RJ. Ludziska zapisywac
> sie chyba nie chcecie zeby taka impreza sie nie odbyla. Pozdrawiam!

Si� w�a�nie zapisa�em na imprez�. Mam nadziej�, �e nie zachlej� na tyle, by na
5 wsta� na poci�g :)

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
28 paź 2011, 17:01:2728.10.2011
do
Jakub Zysnarski <jaq...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Się właśnie zapisałem na imprezę. Mam nadzieję, że nie zachleję na tyle, by na
> 5 wstać na pociąg :)

Wyśpisz się w TeLCe do Lublina :)

fik

nieprzeczytany,
28 paź 2011, 17:07:5728.10.2011
do
Dnia Thu, 27 Oct 2011 16:05:00 +0200, semaforek napisał(a):

> Jeśli tego nie zrobiłeś napisz na infokolej, ICforum i forumkolejowe, bo
> część ludzi prawdopodobnie jeszcze nie wie.

I na Wawkom, o :-p

--
F♯A♯∞

Jakub Zysnarski

nieprzeczytany,
28 paź 2011, 17:08:1228.10.2011
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Wyśpisz się w TeLCe do Lublina :)
W hotelu też pośpię. Powiedz lepiej, ile jeszcze duszyczek potrzeba, by się
budżet dopiął

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
29 paź 2011, 02:43:1729.10.2011
do
Jakub Zysnarski <jaq...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> W hotelu te� po�pi�. Powiedz lepiej, ile jeszcze duszyczek potrzeba, by si�
> bud�et dopi��

17

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
29 paź 2011, 02:57:2329.10.2011
do
fik <ande...@gmail.com.hahahahah> napisał(a):

> I na Wawkom, o :-p

Już się poprawiłem :)

semaforek

nieprzeczytany,
29 paź 2011, 08:47:3529.10.2011
do
W dniu 29.10.2011 08:57, ic_kolobrzeg pisze:

> Już się poprawiłem :)

Jeszcze można na Żelpage :)

Kolejoman

nieprzeczytany,
29 paź 2011, 09:35:4729.10.2011
do

Użytkownik "ic_kolobrzeg" <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j8g7a5$eu6$1...@inews.gazeta.pl...

> 17

Jak się nie uzbiera to lepiej chyba zwiększyć cenę imprezy o 10-20 zł niż
odwołać. Obstawiam, że większość chętnych przystałaby na takie rozwiązanie.

Pozdr.
Grzesiek

semaforek

nieprzeczytany,
29 paź 2011, 09:44:2029.10.2011
do
W dniu 29.10.2011 15:35, Kolejoman pisze:

> Jak się nie uzbiera to lepiej chyba zwiększyć cenę imprezy o 10-20 zł niż
> odwołać. Obstawiam, że większość chętnych przystałaby na takie rozwiązanie.

Może jedź z nami to już będzie tylko 16 brakowało :)

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
30 paź 2011, 03:31:5230.10.2011
do
semaforek <mejla-...@w.sygnaturce> napisał(a):

> Może jedź z nami to już będzie tylko 16 brakowało :)

Jedyna impreza na jkaiej widziałem Kolejomana to był darmowy przejazd ze
Szczecina do Trzebieży Szczecińskiej, więc niekoniecznie :)

P.S
Wciąż dopisują się nowi :)

SMall42

nieprzeczytany,
30 paź 2011, 07:48:5830.10.2011
do
W dniu 2011-10-29 14:47, semaforek pisze:

> Jeszcze można na Żelpage :)

Wysłałem informację o tej imprezie stronkom zelpage.cz i vlaky.net. Czy
i gdzie się pojawią, nie wiem, nie mam na to wpływu.

Niemniej zwrócę uwagę: z moich obserwacji wynika, że w tych dwóch
krajach zaliczactwo nie jest rozwinięte, a tabor focistycznie dla
naszych sąsiadów zbyt interesujące nie są (dla naszych zresztą też jakoś
niezbyt). Nie doradzam robienia sobie nadziei na to, że popłynie
strumień zgłoszeń.

--
Krzysztof Urbaniec (tu_wpi...@op.pl)
FD ČVUT - hlavní město Praha

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
30 paź 2011, 08:07:0430.10.2011
do
SMall42 <ni...@tego.cwaniaku> napisaďż˝(a):

> Wys�a�em informacj� o tej imprezie stronkom zelpage.cz i vlaky.net. Czy
> i gdzie si� pojawi�, nie wiem, nie mam na to wp�ywu.

Dzi�kuj� :)
Zapisa�o si� na imprez� 3 Czech�w, ale to sporo wcze�niej i my�l�, dzi�ki
mailowi Jarka Wo�nego - za co r�wnie� dzi�kuj�.

--
Wys�ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

gaspar

nieprzeczytany,
30 paź 2011, 13:33:5730.10.2011
do
W wiadomości z 30.10.2011 08:31 ic_kolobrzeg napisał(a):
> Jedyna impreza na jkaiej widziałem Kolejomana to był darmowy przejazd ze
> Szczecina do Trzebieży Szczecińskiej, więc niekoniecznie

O, to mało widziałeś! :)

No i co, jak tam zapisy?

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
30 paź 2011, 13:54:0230.10.2011
do
gaspar <rkp...@gazeta.pl> napisał(a):

> No i co, jak tam zapisy?

Zapisy dobrze, zobaczymy jak się to przełoży na wpłaty.

SMall42

nieprzeczytany,
30 paź 2011, 14:06:2330.10.2011
do
W dniu 2011-10-30 13:07, ic_kolobrzeg pisze:
> Dzi�kuj� :)
> Zapisa�o si� na imprez� 3 Czech�w, ale to sporo wcze�niej i my�l�, dzi�ki
> mailowi Jarka Wo�nego - za co r�wnie� dzi�kuj�.

To pewnie ci Czesi, kt�rzy w tym roku byli na prawie ka�dej polskiej
imprezie. S�dz�, �e kto� z nich czytuje PMK (nie umniejszaj�c zas�ug
Jarka Wo�nego).

Swoj� drog�, je�li tak - pozdrowienia.

--
Krzysztof Urbaniec (tu_wpi...@op.pl)
FD �VUT - hlavn� m�sto Praha

SMall42

nieprzeczytany,
30 paź 2011, 15:29:4630.10.2011
do
W dniu 2011-10-30 12:48, SMall42 pisze:
> Wysłałem informację o tej imprezie stronkom zelpage.cz i vlaky.net. Czy
> i gdzie się pojawią, nie wiem, nie mam na to wpływu.

Redaktor naczelny vlaky.net:

"Coś z tym jutro pokombinuję".

Co będzie, zobaczymy.

forest

nieprzeczytany,
31 paź 2011, 19:37:1431.10.2011
> [...]

> Ostry <ost...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisaďż˝(a):

> Si� w�a�nie zapisa�em na imprez�. Mam nadziej�, �e nie zachlej� na tyle, by na

Przyjmujďż˝ zapisy na budzenie przez telefon. ;-)

semaforek

nieprzeczytany,
1 lis 2011, 06:09:441.11.2011
do
W dniu 30.10.2011 08:31, ic_kolobrzeg pisze:
> Jedyna impreza na jkaiej widzia�em Kolejomana to by� darmowy przejazd ze
> Szczecina do Trzebie�y Szczeci�skiej, wi�c niekoniecznie :)

Byďż˝ jeszcze na darmowej imprezie po GOP.
Jest jednak wyj�tek, by� te� na p�atnym przeje�dzie NS - Chab�wka :)

> Wci�� dopisuj� si� nowi :)

Bardzo dobrze.

--
�ukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[ma�pa]o2.pl

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
1 lis 2011, 11:02:491.11.2011
do
W artykule <j8jdjb$k5e$1...@inews.gazeta.pl>
SMall42 napisał(a):

> Niemniej zwrócę uwagę: z moich obserwacji wynika, że w tych dwóch
> krajach zaliczactwo nie jest rozwinięte

Yyyy?

A to widziales?

<http://www.kzc.cz/soutez_zeleznicni_cestovatel/cz::action:51101>

Zdravim!

--
[...]

1 lis 2011, 12:05:031.11.2011
do
SMall42 <ni...@tego.cwaniaku> napisał(a):

> Wysłałem informację o tej imprezie stronkom zelpage.cz i vlaky.net. Czy
> i gdzie się pojawią, nie wiem, nie mam na to wpływu.

Nie wiecie, czy informacja się pojawiła?

SMall42

nieprzeczytany,
1 lis 2011, 12:27:491.11.2011
do
W dniu 2011-11-01 16:02, Krzysztof Waszkiewicz pisze:
> Yyyy?
>
> A to widziales?
>
> <http://www.kzc.cz/soutez_zeleznicni_cestovatel/cz::action:51101>
>
> Zdravim!

Oczywiście. A widziałeś, ilu ludzi się tym zajmuje? Ja byłem na
wręczaniu. W porównaniu z Polakami (może i przez to, że jest nas w PL
3,5x więcej) bardzo mało.

grzegorz

nieprzeczytany,
1 lis 2011, 16:43:201.11.2011
do
On 1 Lis, 17:05, "ic_kolobrzeg" <ic_kolobr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> Nie wiecie, czy informacja się pojawiła?

Pojawiła się...

http://www.vlaky.net/zeleznice/kratke-spravy/3187-Svezte-se-jednotkou-EN57-po-polske-trati/

Pozdrawiam
G.

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
2 lis 2011, 04:23:162.11.2011
do
W artykule <j8p6m7$ivq$1...@inews.gazeta.pl>
SMall42 napisał(a):

> Oczywiście. A widziałeś, ilu ludzi się tym zajmuje?

No jest nawet lista na dole :)

> Ja byłem na wręczaniu. W porównaniu z Polakami (może i przez to, że
> jest nas w PL 3,5x więcej) bardzo mało.

Ciezko ocenic ilosc, skoro u nas chyba nie ma odpowiednika ww.
organizacji.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
2 lis 2011, 07:29:272.11.2011
do
Witam.
Narazie tak średnio widzę z wpłatami... Przypominam, że opłata niższa 70zł.
do 4listopada włącznie, po tej dacie i pociągu 80zł.

gaspar

nieprzeczytany,
2 lis 2011, 08:27:242.11.2011
do
W wiadomości z 02.11.2011 09:23 Krzysztof Waszkiewicz napisał(a):
> Ciezko ocenic ilosc, skoro u nas chyba nie ma odpowiednika ww.
> organizacji.

... poza tym z pewnością nie każdy zaliczak czeski do tamtej należy.

SMall42

nieprzeczytany,
2 lis 2011, 13:53:212.11.2011
do
W dniu 2011-11-02 09:23, Krzysztof Waszkiewicz pisze:

> Ciezko ocenic ilosc, skoro u nas chyba nie ma odpowiednika ww.
> organizacji.

Niech będzie. Mój wniosek wysunąłem tylko na podstawie tego, że procent
zaliczaków których _ja_ znam w PL jest wyższy niż w CZ. Umówmy się, że w
testowanie hipotez statystycznych nie będziemy się bawić.

Swoją drogą - pomogło to, zgłosił się ktoś?
Ładuję kolejne wiadomości.
Nowe wiadomości: 0