Impreza Łódź - Regny - Spała - Rogowiec - Łódź

149 wyświetleń

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
8 mar 2012, 06:22:558.03.2012
do
Witam!

Otrzymaliśmy potwierdzenie zgody na wjazd do Rogowca, w związku z tym
od dziś przyjmujemy zapisy na imprezę na trasie:
Łódź Kaliska - Łódź Chojny - Łódź Olechów - Łódź Andrzejów Szosa - Łódź
Widzew - Gałkówek - Słotwiny - Mikołajów - Regny - Mikołajów - Tomaszów
Maz. - Spała - Tomaszów Maz - Piotrków Tryb - Bełchatów - Rogowiec - Piotrków
Trybunalski - Łódź Kaliska

Łącznie prawie ~298 km

Termin imprezy piątek 20 kwietania 2012.

Obsługa trakcyjna SM42 w barwach tradycyjnych PKP Cargo Łódź
3 wagony 111A w malowaniu zielonym z kwadratowymi oknami
PKP InterCity

Wyjazd około godziny 7:30 tak żeby zachować skomunikowanie z
MPEi 16100/1 OSSOLIŃSKI co najmniej na stacji Łódź Chojny.

poc. i 16100 PWE 16100, MPEi 16100/1
kursuje 1.IV-31.V
w rel. (WARSZAWA GR. PARK) WARSZAWA WSCHODNIA - WROCŁAW GŁÓWNY,
wg zmienionego rozkładu jazdy:
Na trasie od ŁÓDŹ KALISKA ŁKT do RETKINIA jedzie drogą okrężną;
Warszawa Gr. Park odjazd 5:09(0)/(+15); Warszawa Grochów 5:13; Warszawa
Wsch. R.58 5:20; Warszawa Wschodnia 5:23/5:33(+15)/(+15); Warszawa
Centralna 5:40/5:45(+15)/(+15); Warszawa Zachodnia
5:49/5:50(+15)/(+15); Sochaczew 6:23,5(+15)/(+15); Mokra 6:53/6:54;
Koluszki 7:20/7:21(+15)/(+15); Łódź Widzew
7:36,5/7:37,5(+14,5)/(+14,5); Łódź Chojny 7:46/7:48;

Przyjazd okolo godziny 20:00, tak żeby zachować skomunikowanie
z MPEi 91519/8 JANKIEL co najmniej na stacji Łódź Chojny.

poc. i 91519 MPE 91519/8, PWEi 91519
kursuje 1-6,8-13,15-20.IV
w rel. ŁÓDŹ KALISKA - WARSZAWA WSCHODNIA (WARSZAWA GROCHÓW),
wg zmienionego rozkładu jazdy:
Na trasie od PRUSZKÓW do WARSZAWA WŁOCHY jedzie drogą okrężną;
Łódź Kaliska odjazd 19:58; Łódź Chojny 20:12/20:12,5; Koluszki
20:38/20:39; Skierniewice 21:02/21:03; Żyrardów 21:23/21:24; Warszawa
Zachodnia 21:55/21:56; Warszawa Centralna 22:01/22:06; Warszawa
Wschodnia 22:13

Będziemy się chcieli zmieścić w 12h.

Składka za przejazd w przedpłacie do 6 kwietnia wynosi 150zł, po tym
terminie i w pociągu 180zł.

Składka za przejazd częściowy (do Spały lub do Rogowca) w przedpłacie
do 6 kwietnia wynosi 120zł, po tym terminie i w pociągu 140zł.

Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy, jak za przejazd
częściowy (120 zł w przedpłacie, normalnie 140zł).

Dzieci w wieku 3 - 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby
dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).

Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).

Osoby goniące samochodem - składka dobrowolna mile widziana (proszę
brać pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).

Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znajdować się
odpowiednia kwota. Jeżeli do 6 kwietnia 2012 suma wpłat będzie niższa,
impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze odesłane nadawcom.

Zaznaczam również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem
zwrotów w przypadku odwołania imprezy.

Na imprezie przewidziano liczne fotostopy. Organizacją fotostopów
zajmuje się ja (Krzysztof Waszkiewicz).

Zgłoszenia przyjmujmy od teraz mailowo: ziemowit_czerski at wp.pl
wraz z kopią (CC/DW): iwan at eu07.pl (wysyłamy jedno zgłoszenie na
*obydwa* podane adresy jednocześnie).

W temacie koniecznie proszę wpisać SPAŁA I BEŁCHATÓW
W treści zgłoszenia proszę wpisać ilość osób, imię i nazwisko, trasę
przejazdu dla każdej z osób oraz informację w jaki sposób będzie
dokonywana wpłata (do 6 kwietnia 2012 lub po tym terminie, lub w
pociągu). Można też zawrzeć dodatkowe informacje kontaktowe.
W przypadku braku informacji o trasie częściowej przyjmujmy, że dana
osoba jedzie całą trasę.
W przypadku braku informacji o wpłacie w pociągu lub bo terminie
przyjmujemy, że dana osoba wpłaci składkę przed ustalonym termiem.
Jeśli tego nie zrobi w terminie, zostanie skreslona z listy zgloszen i
zastapiona kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile zostanie
przekroczona ilosc miejsc).

Liczba miejsc jest ograniczona.

Każda osoba, która dokonuje przelewu oświadcza, że zapoznała się z
regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.

Regulamin oraz dane do przelewu podamy w odpowiedzi na maila ze
zgłoszeniem.

Rozkład jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy otrzymamy
go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg).

Pozdrawiamy i zapraszamy:
Ziemowit Czerski i Krzysztof Waszkiewicz

Zdravim!

--
Krzysztof Waszkiewicz GG://3721721 KF: http://iwan.eu07.pl/Score
tel PL: +48664435528 CZ: +420774038383 ** JID://iwa...@gmail.com

Arclight

nieprzeczytany,
8 mar 2012, 07:20:318.03.2012
do
No to jeden dzień z urlopu mniej, zgłoszenie poszło ;-)

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
8 mar 2012, 07:34:188.03.2012
do
W artykule <slrnjlh5k...@eu07.pl> napisałem:

To samo ogloszenie wyslalem do kazdego kto uczestniczy w naszej
imprezie do Bogdanki i Włodawy.

Wystarczy odpowiedziec na tamtego maila (w polu reply-to wpisane sa
oba wymagane adresy) zeby wyslac zgloszenie prawidlowo.
Oczywiscie kasujemy cytat odpowiadajac nan.

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 09:24:069.03.2012
do
Krzysztof Waszkiewicz <iw...@eu07.pl> napisał(a):

> Na imprezie przewidziano liczne fotostopy. OrganizacjÄ fotostopĂłw
> zajmuje siÄ ja (Krzysztof Waszkiewicz).

Jest jedno małe "ale" w piśmie, które dziś otrzymaliśmy od PGE a
mianowicie , nie możemy robić zdjęc na ich terenie (ktoś wcześniej już o tym
pisał) więc nie będzie FotoStopów na odcinku Bełchatów-Rogowiec-Bełchatów.

10D100M

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 10:33:569.03.2012
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
tym
> pisał) więc nie będzie FotoStopów na odcinku Bełchatów-Rogowiec-Bełchatów.

Ich tor zaczyna sie na moście na Widawce, a nie w Bełchatowie.
Wiadomość została usunięta

- -

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 10:50:469.03.2012
do
On 9 Mar, 15:24, "ic_kolobrzeg" <ic_kolobr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Krzysztof Waszkiewicz <i...@eu07.pl> napisał(a):
W Rogowcu jak będzie obloty składu i tak wszyscy będą focić :).

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 11:15:339.03.2012
do
- - <kakt...@gazeta.pl> napisał(a):

> W Rogowcu jak b=EAdzie obloty sk=B3adu i tak wszyscy b=EAd=B1 foci=E6 :).

Szczególnie jak najprawdopodobniej będzie jechać z nami straż ochrony kopalni :D
Wiadomość została usunięta

forest

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 11:31:249.03.2012
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Szczególnie jak najprawdopodobniej będzie jechać z nami straż ochrony kopalni :

Poczujemy się jak w eksterytorialnym pociągu. :-)

- -

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 14:00:289.03.2012
do
On 9 Mar, 17:15, "ic_kolobrzeg" <ic_kolobr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> - - <kaktu...@gazeta.pl> napisał(a):
Czy naprawdę sądzisz, że 2, 3 gości zapanuje nad setką mikoli?

forest

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 14:28:289.03.2012
do
- - <kakt...@gazeta.pl> napisał(a):

> Czy naprawdę sądzisz, że 2, 3 gości zapanuje nad setką mikoli?

Według mnie tak, bo większość będzie się bać usunięcia z imprezy, jednak nie
neguję, iż mogą znaleźć się osoby, które nie zastosują się do powyższego zakazu.
Wiadomość została usunięta

Ciemny

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 16:23:379.03.2012
do

Użytkownik <wojta...@interia.pl> napisał w wiadomości
On 9 Mar, 20:28, "forest" <darek-krysztof...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> - - <kaktu...@gazeta.pl> napisał(a):
: Akurat to już będzie końcówka imprezy, więc dużo nie ryzykują:)

Ja bym się zastanowił nad konsekwencjami.
Jeśli będą takie zachowania to PGE nie wpuści już żadnego składu MK
na swój teren w najbliższej dziesięciolatce. A tak jest szansa
że może się przekonają i następnym razem pozwolą fotografować.

Pozdr. TC

fra...@gmail.com

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 17:03:349.03.2012
do
W dniu piątek, 9 marca 2012, 15:24:06 UTC+1 użytkownik ic_kolobrzeg napisał:
> Jest jedno małe "ale" w piśmie, które dziś otrzymaliśmy od PGE a
> mianowicie , nie możemy robić zdjęc na ich terenie (ktoś wcześniej już o tym
> pisał) więc nie będzie FotoStopów na odcinku Bełchatów-Rogowiec-Bełchatów.

Przecież właścicielem tego terenu poza stacjami skrajnymi są lokalni rolnicy i Lasy Państwowe. PGE może tam co najwyżej nagwizdać, a i to jeśli leśniczy pozwoli.

Pozdrawiam,
Franek Grzegorek

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 17:13:039.03.2012
do
Ciemny <ad...@www.lhs.pl-na.tej.stron.ie> napisał(a):

> [...]
> na swój teren w najbliższej dziesięciolatce. A tak jest szansa
> że może się przekonają i następnym razem pozwolą fotografować.

Dokładnie zdjęcia to nie wszystko - proszę liczyć się z tym, że ja i Iwan
będziemy odpowiadać za imprezę, i szczególnie łamanie tego zakazu będzie z
naszej strony ostro tępione.

fra...@gmail.com

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 17:22:239.03.2012
do
W dniu piątek, 9 marca 2012, 22:23:37 UTC+1 użytkownik Ciemny napisał:
> Ja bym się zastanowił nad konsekwencjami.
> Jeśli będą takie zachowania to PGE nie wpuści już żadnego składu MK
> na swój teren w najbliższej dziesięciolatce.

No to co, że nie wpuszczą?
Też mi powód do zmartwienia. :D

Pozdrawiam,
Franek Grzegorek

forest

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 18:07:579.03.2012
do
fra...@gmail.com napisał(a):

> Też mi powód do zmartwienia. :D

Zastanów się dobrze dwa razy, tutaj nie chodzi o to że nie wpuszczą...

fra...@gmail.com

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 18:26:599.03.2012
do
W dniu sobota, 10 marca 2012, 00:07:57 UTC+1 użytkownik forest napisał:

> Zastanów się dobrze dwa razy, tutaj nie chodzi o to że nie wpuszczą...

Jak to nie?
O to właśnie chodzi kol. Ciemnemu, że nie wpuszczą:
"Jeśli będą takie zachowania to PGE nie wpuści już żadnego składu MK
na swój teren w najbliższej dziesięciolatce. "

Pozdrawiam,
Franek Grzegorek

semaforek

nieprzeczytany,
9 mar 2012, 19:34:489.03.2012
do
W dniu 10.03.2012 00:26, fra...@gmail.com pisze:
> Jak to nie?
> O to właśnie chodzi kol. Ciemnemu, że nie wpuszczą:
> "Jeśli będą takie zachowania to PGE nie wpuści już żadnego składu MK
> na swój teren w najbliższej dziesięciolatce. "

Warto jednak pomyśleć trochę dalej niż koniec swego nosa. Koniecznie
chcesz narobić kwasu organizatorom?

--
Łukasz W. - semaforek
gg- 6621129 mejl- lukislukis[małpa]o2.pl

forest

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 01:27:3410.03.2012
do
semaforek <mejla-...@w.sygnaturce> napisał(a):

> Warto jednak pomyśleć trochę dalej niż koniec swego nosa. Koniecznie
> chcesz narobić kwasu organizatorom?

Jak również naszemu środowisku.

jQ

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 02:07:2310.03.2012
do
W dniu 2012-03-09 17:15, ic_kolobrzeg pisze:

> Szczególnie jak najprawdopodobniej będzie jechać z nami straż ochrony kopalni :D

Czyli przez okno też się nie pofoci?

jQ

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 03:10:4810.03.2012
do
fra...@gmail.com napisał(a):

> No to co, =BFe nie wpuszcz=B1?
> Te=BF mi pow=F3d do zmartwienia. :D

No to już wiemy, kto na pewno pociągiem imprezowym nie pojedzie.

Vampiorek

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 05:25:4710.03.2012
do
No to spróbuj np w takim Płocku załatwić sobie (o ile w ogóle uda się)
wejściówkę na teren petrochemii i bez zezwolenia zrobić zdjęcie.
Ciekawe czy tylko będziesz podejrzewany o szpiegostwo przemysłowe czy
też będą badane Twoje powiązania z terroryzmem etc. Jakby nie było
miło się nie skończy.

PGE też ma swoje tajemnice, trzeba się cieszyć, że w ogóle
organizatorom udało się a nie kombinować jak koń pod górę.

Ciemny

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 05:37:0410.03.2012
do

Użytkownik <fra...@gmail.com> napisał w wiadomości
Jakie to polskie.
Rozumiem, że należysz do tych rodaków, co potrafią komuś narobić
na wycieraczkę przed drzwiami i jeszcze oczekiwać że zostaniesz
przywitany Cię z otwartymi rękoma?

To nie jest teren publiczny, gospodarz ustala zasady na jakich
wpuszcza gości.
--
TC

Ciemny

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 05:46:4210.03.2012
do

Użytkownik "jQ" <ab...@spam.pl> napisał w wiadomości
Podejrzewam, że jeśli nikt się za mocno nie będzie afiszował aparatem
i tym że robi zdjęcia to problemów nie będzie. A jak wybiegnie grupka
takich co za wszelką cenę muszą mieć fotkę nie patrząc na dalsze
konsekwencje
i zaczną trzaskać migawkami to może się niemiło skończyć.

Druga sprawa, tzw. konsekwencje wtórne - jeśli ktoś coś zrobi
i powiesi to w sieci na jakimś WRP czy innym trainphoto konsekwencje
dla środowiska w przyszłości mogą być podobne. "Łowcuff RP1" już
na torach przerabialiśmy. Dość syfu w tym stylu wystarczy.

Pozdr. TC

errorr

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 05:38:1910.03.2012
do
On 9 Mar, 15:24, "ic_kolobrzeg" <ic_kolobr...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> Krzysztof Waszkiewicz <i...@eu07.pl> napisał(a):
(...)
nie będzie FotoStopów na odcinku Bełchatów-Rogowiec-Bełchatów.
(...)

uuu. szkoda wielka, jedno z miejsc na których najbardziej mi zależało
jeżeli chodzi o foty..

tak w ogóle z czego oni robią problem to nie rozumiem..

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 05:56:1310.03.2012
> [...]

> dla środowiska w przyszłości mogą być podobne. "Łowcuff RP1" już
> na torach przerabialiśmy. Dość syfu w tym stylu wystarczy.

Oczywiście Franek nawet się pewnie przejmować nie będzie (o ile zgodzę się,
zeby w ogóle pojechał), bo ta ja z Iwanem będziemy odpowiadać głową za tę
imprezę, a nie on. Ile zachodu było, żeby nas PGE wpuściło na teren swojego
Zakładu to już nie wspomnę (ponad 3miesiące walki)
Pozdr.

/dev/SU45

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 04:56:4110.03.2012
do
> tak w ogóle z czego oni robią problem to nie rozumiem..

A szkicować można?

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 05:59:3010.03.2012
do
errorr <top...@wp.pl> napisał(a):

> tak w og=F3le z czego oni robi=B1 problem to nie rozumiem..

Myślę, że chodz o to, iż jest to w prawdziwym tego słowa znaczeniu "obiekt o
znaczeniu strategicznym"

Ciemny

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 06:05:2710.03.2012
do

Użytkownik "ic_kolobrzeg" <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jjfc0d$dnn$1...@inews.gazeta.pl...

> [...]
> swojego
> Zakładu to już nie wspomnę (ponad 3miesiące walki)

Ziemek, ale co ludzi takich jak on to obchodzi?
Tak samo jak mają w poważaniu co będzie potem.
Własna d..a sie liczy i tyle, świetny kandydat na polityka nam rośnie :)
Przyjadą, zrobią swoje, narobią syfu za który Ty i Iwan będziecie świecić,
a taki sobie wróci do domu i będzie się śmiał w żywe oczy jaki to kozak.
Dla mnie to jest sygnał że taka osoba jest jeszcze mocno niedojrzała
do tego aby uczestniczyć w imprezach.

Pozdr. TC

Ufo

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 06:07:2910.03.2012
do
ic_kolobrzeg <ic_kol...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> Myślę, że chodz o to, iż jest to w prawdziwym tego słowa znaczeniu "obiekt o
> znaczeniu strategicznym"

Elektrownia - jak najbardziej, ale sama stacja Rogowiec?! Będąc tam jedyne co
widać z elektrowni, to szczyty kominów i kłęby pary i dymu - nic więcej. Przy
samej stacji jest nawet jakiś komis samochodowy, czy inne składowisko aut...
Dokąd pociąg wpuszcza? Tzn jak daleko?

DF

fra...@gmail.com

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 06:08:4610.03.2012
do
W dniu sobota, 10 marca 2012, 11:59:30 UTC+1 użytkownik ic_kolobrzeg napisał:

> Myślę, że chodzi o to, iż jest to w prawdziwym tego słowa znaczeniu "obiekt o
> znaczeniu strategicznym"

No ale skoro pozwalają na dowolne fotografowanie z wewnątrz tego co jest na zewnątrz (no bo wiadomo, że nie upilnują wszystkich, a na wjazd pozwolili), no to niczego więcej przecież nie będzie na zdjęciu jeśli ktoś wysiądzie i zrobi fotkę, gdzie część obiektów strategicznych będzie zasłaniał pociąg...

Może uda Wam się jeszcze przekonać PGE, aby załatwiła jakiegoś ochroniarza, którzy zrobi zdjęcie pociągowi na stacji, dyrekcja je obejrzy czy nie jest zbyt strategiczne i roześle uczestnikom na pamiątkę.

Pozdrawiam,
Franek Grzegorek

Stefan

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 08:12:4610.03.2012
do

Użytkownik <fra...@gmail.com> napisał w wiadomości
Chyba gospodarz ma prawo do ustalania reguł dla odwiedzających?
Może tu znajdą się uczestnicy wjazdu Krakowskich Ladacznic kilka lat temu na
teren Elektrociepłowni Kraków, to powiedzą coś o tych regułach? I jak
zostali przyjęci przez EC? To są zakłady strategiczne, w ruchu i jest "parę"
miejsc newralgicznych dla ruchu. Od tego są Służby Ochrony aby pilnować tych
zasad.
pozdrawiam
Stefan

Stefan

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 08:22:0010.03.2012
do

Użytkownik <fra...@gmail.com> napisał w wiadomości
Swego czasu na terenie EC Kraków były cwiczenia typu alarm bombowy z
udziałem antyterrorystów, strazaków i innych organów. Szefostwo poprosiło
mnie o dokumentację fotograficzną. Zgłosiłem się do dowódcy sił i po
krótkiej rozmowie ustaliliśmy, że po zakończeniu ćwiczeń dam im aparat, oni
oglądną fotki, co im nie będzie pasować to skasują a reszta będzie do
publikacji wewnętrznych. Podpisałem odpowiedni cyrograf i było po problemie.
Wybrali trochę zdjęć dla siebie, resztę oddali i OK.
Podobnie było, jak miałem sesję zdjęciową i filmową na stadionie Wisły
Kraków. Podpisanie cyrografu i po problemie...
pozdr
emeryt Stefan

/dev/SU45

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 08:44:2110.03.2012
do

> Może uda Wam się jeszcze przekonać PGE, aby załatwiła jakiegoś ochroniarza,
> którzy zrobi zdjęcie pociągowi na stacji, dyrekcja je obejrzy czy nie jest
> zbyt strategiczne i roześle uczestnikom na pamiątkę.

O jaki rodzaj obiektów strategicznych chodzi? Ogólny rozkład urządzeń
bez trudu można zobaczyć na maps.google.com

http://g.co/maps/vzjrh

Można wynająć samolot i sobie polatać i pofocić. Wiem, prawo
właściciela, na zachodzie normy są jeszcze ostrzejsze i każdy się boi
terroryzmu, ale z ciekawości - jakie jest realne zagrożenie? Atak
terrorystyczny typu wysadzenie kotłów w powietrze? Linie energetyczne
można zaatakować w dowolnym miejscu. Tajemnica handlowa, sprzęt
podwykonawców, potencjalne naruszenia BHP?

fik

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 09:16:1010.03.2012
do
Dnia Sat, 10 Mar 2012 11:37:04 +0100, Ciemny napisał(a):

> Jakie to polskie.
> Rozumiem, że należysz do tych rodaków, co potrafią komuś narobić
> na wycieraczkę przed drzwiami i jeszcze oczekiwać że zostaniesz
> przywitany Cię z otwartymi rękoma?

Dla nieogarniętych (co nie jest trudne, mamy do czynienia z trollem
doskonałym) - Franek trolluje i nabija się z mikolskiego fetyszu fotostopów
i zdjęć.

--
F♯A♯∞
KUTFALTFBL

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 09:30:3310.03.2012
do

Michal Jankowski

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 09:44:5610.03.2012
do
" Ufo" <ufo...@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

> [...]
> samej stacji jest nawet jakiś komis samochodowy, czy inne składowisko aut...

To trzeba fotografować z komisu. :)

Nie znam tych terenów - tam na tym odcinku do Rogowca to się jedzie
przez teren kopalni wstęp bron, czy przez normalnie dostępne pola i
lasy?

MJ

Ciemny

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 14:05:0710.03.2012
do

Użytkownik "/dev/SU45" <br...@w.w.w.pl> napisał w wiadomości
Panowie, takie przepisy to jedno, a życie to drugie.
Już nie raz gdzieśtam mówiłem że jak ktos będzie miał nieczyste zamiary
to i tak zrobi zdjęcia, i aparatem afiszować się nie będzie.
Dziś nie jest problemem, żeby filmować w HD i nikt z ochrony nie
zorientuje się czy i gdzie mam kamerę.

Dla mnie to też jest chore, że w dobie UAV i zdjęć satelitarnych można
przygotować zamach terorystyczny bez wchodzenia na teren zakładu
ale zakaz fotografowania ma sie dobrze (pewnie tak na wszelki wypadek).

U mnie w firmie (chociaż broni nie robimy) też nie wolno wnosić
aparatów, telefonów z aparatem czy nawet pendriva bez zgody z góry.
Po co? Aby audytorzy ISO byli zadowoleni jakie to normy bezpieczeństwa
informacji firma spełnia. Resztę sobie dopowiedzcie co ludzie o tym myślą.

Pozdr. TC

Skolmi

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 14:33:5410.03.2012
do
Czym innym jest bezsens tego zakazu, a czym innym uszanowanie woli
gospodarza.
Może sobie zażyczyć u uczestników nawet gaci w firmowych kolorach PGE :)

Swoją drogą, jak pociąg SSKS wjeżdżał na Siekierki, to Vattenfall nie robił
problemów
ze zdjęciami, włączając w to środek nastawni i wszystkiego co tylko można w
samej EC.

PS. W Brukseli ochroniarze z HQ NATO gonili mnie, jak robiłem zdjęcie z
publicznej pełną gębą ulicy. Na granicy serbsko-węgierskiej (jQ też to
widział) kolesia co robił zdjęcia celnikom
w pociągu w pociągu i zaczął z nimi dyskutować powalili na podłogę i skuli.
Więc chyba aż tak bardzo źle u nas nie jest.

semaforek

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 14:35:1110.03.2012
do
W dniu 10.03.2012 12:08, fra...@gmail.com pisze:
> No ale skoro pozwalają na dowolne fotografowanie z wewnątrz tego co jest na zewnątrz (no bo wiadomo, że nie upilnują wszystkich, a na wjazd pozwolili), no to niczego więcej przecież nie będzie na zdjęciu jeśli ktoś wysiądzie i zrobi fotkę, gdzie część obiektów strategicznych będzie zasłaniał pociąg...

No byle tego nie publikować.

semaforek

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 14:37:0010.03.2012
do
W dniu 10.03.2012 20:05, Ciemny pisze:
> [...]
> Po co? Aby audytorzy ISO byli zadowoleni jakie to normy bezpieczeństwa
> informacji firma spełnia. Resztę sobie dopowiedzcie co ludzie o tym myślą.

Rozumiem że wszyscy na to równo leją?

badworm

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 16:25:5610.03.2012
do
Dnia Sat, 10 Mar 2012 20:05:07 +0100, Ciemny napisał(a):

> [...]
> to i tak zrobi zdjęcia, i aparatem afiszować się nie będzie.
> Dziś nie jest problemem, żeby filmować w HD i nikt z ochrony nie

Jeszcze jedna możliwość: lustrzanka w trybie Live View. W części modeli
do wykonania zdjęcia jest wówczas wykorzystywana tylko migawka (lustro
pozostaje cały czas podniesione), którą zagłuszą dźwięki otoczenia.
Trzeba tylko aparat powiesić na szyi i dyskretnie naciskać spust bądź
jakimś pilotem/wężykiem się posługiwać. W taki sposób (ale oczywiście
jeszcze za czasów fotografii analogowej) wykonywał zdjęcia jakiś
przemytników fotoreporter National Geographic. Z przepisami
bezpieczeństwa to różnie u nas jest - gdy byłem na terenie Lotos Kolej w
ramach oficjalnej wycieczki ze studiów to nie można było robić zdjęć ale
2 lata temu w trakcie dnia otwartego ludzie łazili praktycznie po całym
terenie firmy i każdy fotografował co mu się podobało. Na terenie EW
Żarnowiec (również wycieczka studencka) to w ogóle wesoło było - niby
zabraniali robić zdjęcia ale nim zeszliśmy na dół hali generatorów to
już ludzie pierwsze foty robili :)
> U mnie w firmie (chociaż broni nie robimy) też nie wolno wnosić
> aparatów, telefonów z aparatem czy nawet pendriva bez zgody z góry.

Rozumiem, że służbowe telefony są bez aparatu lub też ma on uszkodzony
obiektyw bądź matrycę?

PS. Żeby nie było, że tylko u nas jest tak źle - w zeszłym roku na
dworcu Hamburg Hbf jakiś nawiedzony pracownik DB przyczepił się do mnie,
że fotografuję telefonem... informację o zmianach w rozkładzie jazdy
umieszczoną w gablocie.
GG#2400455 ICQ#320399066

jQ

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 16:53:0310.03.2012
do
W dniu 2012-03-10 20:33, Skolmi pisze:
> Na granicy serbsko-węgierskiej (jQ też to
> widział) kolesia co robił zdjęcia celnikom
> w pociągu w pociągu i zaczął z nimi dyskutować powalili na podłogę i skuli.
> Więc chyba aż tak bardzo źle u nas nie jest.
No akurat ten koleś ewidentnie się prosił o to, by go skuć

jQ

jQ

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 16:54:0610.03.2012
do
W dniu 2012-03-10 11:59, ic_kolobrzeg pisze:
> Myślę, że chodz o to, iż jest to w prawdziwym tego słowa znaczeniu "obiekt o
> znaczeniu strategicznym"
Satelity też na ten czas wyłączą?

jQ

Ciemny

nieprzeczytany,
10 mar 2012, 17:04:3610.03.2012
do

Użytkownik "badworm" <nos...@post.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jeszcze za czasów fotografii analogowej) wykonywał zdjęcia jakiś
> przemytników fotoreporter National Geographic.

Ja mam akurat inny sprzęt, ale np. na Dealextreme można kupić zabawki
typu długopis z wbudowaną kamerą. Podejrzewam że na allegro importerzy
tym też handlują. Oczywiście takie zabawki zdjęć jakości lustrzanki
to nie robią, ale do "szpiegostwa" się nadaje :)

> [...]
> Żarnowiec (również wycieczka studencka) to w ogóle wesoło było - niby
> zabraniali robić zdjęcia ale nim zeszliśmy na dół hali generatorów to

Czasem jest tak, że zakaz jest, ale oko przymykają, zależy.
Mam kilkaset zdjeć z obiektów, gdzie oficjalnie nie można lub nie możnabyło
fotografować i spotkałem się z dwoma rodzajami sytuacji:
1. Ktoś tam zaczynał fotografować i jak było widać że jest przyzwolenie
ochrony to reszta się już nie hamowała. Oczywiście były przypadki,
że po takiej wycieczce słychać było głosy niezadowolenia ze strony
gospodarzy.

2. Zakaz był surowo przestrzegany, i wtedy robiło się zdjęcia z ukrycia.
Swego czasu (koniec lat 90) na granicy LHS z Ukrainą musiałem się tłumaczyć
z wyjęcia aparatu WOPistom (coś tam pościemniałem, że używałem lustrzanki
jako
lornetki i to kupili).

Generalnie najlepiej jak jest kij i marchewka, czyli gospodarz mówi "nie
wolno",
ale są miejsca na zakładzie gdzie można sobie fotki cyknąć. Byłem kiedyś w
łódzkiej fabryce Della. W serwerowni nie można było fotografować,
ale był widoczny jej fragment w focal center przez przeszkloną szybę,
gdzie było widać szafy ze sprzętem i można było sobie cykać fotki.
I tak byłoby najfajniej tutaj - niby fotek nie wolno, niby nic nie widać,
ale np. zbiorówkę na tle pociągu mogliby dopuścić. Zobaczymy na miejscu,
jak nie będzie wolno bez wyjątków to trzeba to uszanować.

> Rozumiem, że służbowe telefony są bez aparatu lub też ma on uszkodzony
> obiektyw bądź matrycę?

Mają. Ale przepisy zabraniają wnoszenia na teren biura takiego telefonu.
Uprzedzam pytania - pracownicy mają aparaty też na biurkach.

Ktoś pytał czy i jak jest to egzekwowane - pozwolę sobię pomilczeć
na ten temat.

> [...]
> dworcu Hamburg Hbf jakiś nawiedzony pracownik DB przyczepił się do mnie,
> że fotografuję telefonem... informację o zmianach w rozkładzie jazdy

W .pl masz jeszcze wiele galerii handlowych gdzie robienie zdjęć wymaga
zgody zarządu. Dla odmiany są też sklepy z tabliczkami
"u nas wolno fotografować" :)

Pozdr. TC

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
12 mar 2012, 14:46:2112.03.2012
do
Na poprawę nastroju i humoru pomimo zakazu fotografowania, informuję, że
mamy zgodę na wjazd dalej niż stacja Rogowiec i jedziemy pod samą bramę
Elektrowni Bełchatów S.A (to są jakieś 2km).
Wiadomość została usunięta

ic_kolobrzeg

nieprzeczytany,
12 mar 2012, 15:55:0612.03.2012
do
wojta...@interia.pl napisał(a):

> Rozumiem, =BFe jedziemy do Bia=B3ego =A3ugu?

Nigdzie tak nie napsiałem :-)
Jak odbudujesz tory to na pewno może pojehcać do Ługu ;-)
Napisałem, że podjedziemy pod bramę elektrowni :-)
Wiadomość została usunięta

badworm

nieprzeczytany,
11 mar 2012, 18:41:3611.03.2012
do
Dnia Sat, 10 Mar 2012 23:04:36 +0100, Ciemny napisał(a):

> W .pl masz jeszcze wiele galerii handlowych gdzie robienie zdjęć wymaga
> zgody zarządu. Dla odmiany są też sklepy z tabliczkami
> "u nas wolno fotografować" :)

Galerie handlowe to jednak rzecz zupełnie inna - teren prywatny, choć
raczej ogólnodostępny. Jeśli centrum handlowe ma swój regulamin, w
którym zapisano, że nie wolno w środku robić zdjęć to za
nieprzestrzeganie tego regulaminu ochroniarz może nas wyprosić. Ale
szczegółów trzeba by poszukać na http://dar-wro.pl/

gaspar

nieprzeczytany,
12 mar 2012, 23:07:0012.03.2012
do
W wiadomości z 09.03.2012 22:23 Ciemny napisał(a):
> [...]
> na swój teren w najbliższej dziesięciolatce. A tak jest szansa
> że może się przekonają i następnym razem pozwolą fotografować.

Na najbliższe 10 lat popyt imprezą Ziemka zostanie pewnie wysycony...

--
Pozdrawiam z Łodzi,
Kasper "Gaspar" Fiszer

W tym miejscu miała być skrócona statystyka podróży. Ale już
17.01. nie pamiętałem, gdzie jechałem w tym roku pociągiem,
więc nie będzie.

gaspar

nieprzeczytany,
12 mar 2012, 23:12:5112.03.2012
do
W wiadomości z 10.03.2012 12:05 Ciemny napisał(a):
> [...]
> a taki sobie wróci do domu i będzie się śmiał w żywe oczy jaki to kozak.
> Dla mnie to jest sygnał że taka osoba jest jeszcze mocno niedojrzała

Tomek, ja sądzę, że wpis Franka był bardziej szyderą wobec mikolskiego
fetyszu fotostopów z jednej, a mimo wszystko... budzącego zastanowienie
zakazu fotografowania z drugiej strony. Jest jasne, że nieważne co
sądzimy o tych zasadach, trzeba się powstrzymać od robienia zdjęć tam i
tyle.

jQ

nieprzeczytany,
13 mar 2012, 01:13:2513.03.2012
do
W dniu 2012-03-12 19:46, ic_kolobrzeg pisze:
> Na poprawę nastroju i humoru pomimo zakazu fotografowania, informuję, że
> mamy zgodę na wjazd dalej niż stacja Rogowiec i jedziemy pod samą bramę
> Elektrowni Bełchatów S.A (to są jakieś 2km).

Wow. Chyba zapiszę się na ekspresowy kurs rysunku ;)

jQ

Adam Płaszczyca

nieprzeczytany,
13 mar 2012, 06:41:0913.03.2012
do
Dnia Fri, 9 Mar 2012 14:24:06 +0000 (UTC), ic_kolobrzeg napisał(a):

> Jest jedno małe "ale" w piśmie, które dziś otrzymaliśmy od PGE a
> mianowicie , nie możemy robić zdjęc na ich terenie (ktoś wcześniej już o tym
> pisał) więc nie będzie FotoStopów na odcinku Bełchatów-Rogowiec-Bełchatów.

A patrzeć i zapamiętywać wolno?

--
___________ (R)
_______/ /_ GG: 3524356

Adam Płaszczyca

nieprzeczytany,
13 mar 2012, 06:43:1313.03.2012
do
Dnia Sat, 10 Mar 2012 10:59:30 +0000 (UTC), ic_kolobrzeg napisał(a):

> Myślę, że chodz o to, iż jest to w prawdziwym tego słowa znaczeniu "obiekt o
> znaczeniu strategicznym"

Nie ma go w wykazie, więc taki zakaz formalnie nie ma najmniejszego
znaczenia. Oczywiście, realnie sytuacja jest inna.
Natomiast jakoś na dniach otwartych EC Kraków jakoś fotografować wolno było
wszystko. A obiekt tej samej klasy.
Ech, te durne zabobony.

Adam Płaszczyca

nieprzeczytany,
13 mar 2012, 06:44:5813.03.2012
do
Dnia Sat, 10 Mar 2012 14:22:00 +0100, Stefan napisał(a):

> [...]
> Podobnie było, jak miałem sesję zdjęciową i filmową na stadionie Wisły
> Kraków. Podpisanie cyrografu i po problemie...

Stefan, a co na dniach otwartych było? Przecież ja wszystko co się dało
fotografowałem i nie było, że 'nie wolno'.

W czasach, kiedy cała elektrownia jest obstrzelana z orbity na wszystkie
możliwe sposoby takie pomysły to durnota.

Adam Płaszczyca

nieprzeczytany,
13 mar 2012, 06:45:4913.03.2012
do
Dnia Sat, 10 Mar 2012 20:05:07 +0100, Ciemny napisał(a):

> Panowie, takie przepisy to jedno, a życie to drugie.

Żadne
przepisy. Przepisy zezwalają.

Stefan

nieprzeczytany,
13 mar 2012, 07:06:0013.03.2012
do

Użytkownik "Adam Płaszczyca" <trzy...@oldfield.spamnie.org.pl> napisał w
wiadomości news:c1.01.3V6Xky$1...@mike.oldfield.org.pl...

> Stefan, a co na dniach otwartych było? Przecież ja wszystko co się dało
> fotografowałem i nie było, że 'nie wolno'.
Nie wszystko Adasiu, nie wszystko, na najbardziej newralgiczne miejsca (nie
powiem ci, które) nigdy przewodnicy nie prowadzą...i nie mówią - nie wolno
focić, bo to miejsce ściśle tajne. A poza tym większość obsługi miałaby
potężne kłopoty z pokazaniem miejsc strategicznie czułych - co pokazało
ostatnie szkolenie doroczne. Każdemu wydawało się, że to jego miejsce pracy
jest najbardziej newralgiczne.
pozdr
emeryt Stefan

Adam Płaszczyca

nieprzeczytany,
13 mar 2012, 20:40:3813.03.2012
do
Dnia Tue, 13 Mar 2012 12:06:00 +0100, Stefan napisał(a):

> Nie wszystko Adasiu, nie wszystko, na najbardziej newralgiczne miejsca (nie
> powiem ci, które) nigdy przewodnicy nie prowadzą...i nie mówią - nie wolno
> focić, bo to miejsce ściśle tajne.

Tak, schowaj wodorownię ;)

Ale to własnie właściwe zachowanie - to, co ma byc schowane niech będzie
schowane, a nie jakieś durne 'zakazy', bo i tak ten, kto ma złe zamiary
zdjęcia zrobi.

> [...]
> ostatnie szkolenie doroczne. Każdemu wydawało się, że to jego miejsce pracy

A to juz kwestia tego, że zarządzenia kuleje.

D. Pilnicki

nieprzeczytany,
21 mar 2012, 02:51:4521.03.2012
> [...]

> Witam!
>
> OtrzymaliĹ my potwierdzenie zgody na wjazd do Rogowca, w zwiÄ zku z tym
> od dziĹ przyjmujemy zapisy na imprezÄ na trasie:
> Ĺ ĂłdĹş Kaliska - Ĺ ĂłdĹş Chojny - Ĺ ĂłdĹş OlechĂłw - Ĺ ĂłdĹş AndrzejĂłw Szosa
> - Ĺ ĂłdĹş
> Widzew - GaĹ kĂłwek - SĹ otwiny - MikoĹ ajĂłw - Regny - MikoĹ ajĂłw - TomaszĂłw
> Maz. - SpaĹ a - TomaszĂłw Maz - PiotrkĂłw Tryb - BeĹ chatĂłw - Rogowiec - Piotr
> kĂłw
> Trybunalski - Ĺ ĂłdĹş Kaliska
>
> Ĺ Ä cznie prawie ~298 km
>
> Termin imprezy piÄ tek 20 kwietania 2012.

Mam pytanko którędy przejedziemy Olechów nieużywanym wiaduktem czy też dołem
Przez teren Cargo ? A jeśli przez Cargo czy przewiduję się krótki postój na
foty. Konkretnie chodzi mi o foty łódzkich ST44.

Pozdrawiam

PS. Czy dużo jest jeszcze wolnych miejsc na imprezę?

errorr

nieprzeczytany,
21 mar 2012, 03:20:5821.03.2012
do
http://polishrail.wordpress.com/2012/03/18/skpl-goes-heavy-haul-haul/

czy to znaczy, że SKPL zaczęło obsługiwać linię/bocznicę do Rogowca?

Krzysztof Waszkiewicz

nieprzeczytany,
21 mar 2012, 12:45:5621.03.2012
do
W artykule <jkbtq1$dma$1...@inews.gazeta.pl>
D. Pilnicki napisał(a):

> Mam pytanko którędy przejedziemy Olechów nieużywanym wiaduktem czy też dołem
> Przez teren Cargo?

Tego nie wiedza najstarsi indianie - pojedziemy tam gdzie bedzie
szybciej i tam gdzie jest kontrola zwwrotek zapewne.

> A jeśli przez Cargo czy przewiduję się krótki postój na
> foty. Konkretnie chodzi mi o foty łódzkich ST44.

I ile bys chcial czasu na to focenie. To nie latwiej przyjechac do
Łodzi i pojechac sobie na ten Olechów i spedzic tam tyle czasu zeby
wszystko co sie chce machnac?

> PS. Czy dużo jest jeszcze wolnych miejsc na imprezę?

Mysle, ze za jakies 10 zgloszen zamkne liste podstawowa i bedziemy
robili zapisy na rezerwe.

Zdravim!

--
[...]

21 mar 2012, 13:46:2721.03.2012
do
D. Pilnicki <d.pil...@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
dołem
> Przez teren Cargo ? A jeśli przez Cargo czy przewiduję się krótki postój na

Na to pytanie nie potrafią mi nawet odpowiedzieć chłopaki z Łodzi :)

forest

nieprzeczytany,
21 mar 2012, 13:47:0021.03.2012
do
errorr <top...@wp.pl> napisał(a):

> http://polishrail.wordpress.com/2012/03/18/skpl-goes-heavy-haul-haul/
>

>czy to znaczy, że SKPL zaczęło obsługiwać linię/bocznicę do Rogowca?

Możliwe, a Dolnośląskie Linie Autobusowe od dawna tam jeżdżą?

Ciemny

nieprzeczytany,
21 mar 2012, 16:32:3221.03.2012

wiadomości news:jkd45j$1qf$1...@inews.gazeta.pl...

> dołem
>
> Na to pytanie nie potrafią mi nawet odpowiedzieć chłopaki z Łodzi :)

Łatwiej łącznicą, czyli przez wiadukty, tak zawsze specjalne jeździły.
Tylko nie wiem jak tam ze stanem torów teraz, bo pamiętam jakąś D1
w torach widoczną z przejazdu w Andrzejowie.

Pozdr. TC

Nowe wiadomości: 0