Budowlancy

Baniaczek

Na budowie do majstra przybiega przerazony robotnik:

-Panie majster! Panie majster! Zenek sie spierdolil z rusztowania i
chyba sie zabil!

Majster poszedl poogladac. Faktycznie. Zabil sie calkiem na smierc.

-Wyjmijcie mu chociaz rece z kieszeni, zeby wygladalo na wypadek przy
pracy.

--

+------------------
|Jacek Banaszczyk
|ATM S.A.

P.S. Jestem za rownouprawnieniem Murzynow.
Kazdy powinien miec jednego.

Michal Baranowicz

Co do budowlancow:

Przychodzi Murzyn na budowe w stanach i pyta majstra:
- Jest robota dla Murzyn?
- Nie dam Ci pracy bo jutro przyjdziesz z kumplem i jemu tez bedziesz chcial
zalatwic robote
- Przysiegal, ze wcale nie!!
- OK. To mozesz od jutra zaczac
Na drugi dzien przychodzi Murzyn z malym Murzynkiem a majster:
- Wiedzialem! Jeszcze dobrze nie zaczales a juz sprowadzasz kumpla!!
- To nie kumpel. To sniadanie!

Wojciech Suchomski

> [...]
>
> Majster poszedl poogladac. Faktycznie. Zabil sie calkiem na smierc.
>
> -Wyjmijcie mu chociaz rece z kieszeni, zeby wygladalo na wypadek przy

Dwa "budowlane" mi sie przypomnialy:

- Panie majster, lopata mnie sie zlamala.
- To sie, kurwa, oprzyj o plot!

Majster zwolal wszystkich na zbiorke i mowi:
- Komu sie nie chce robic, niech wystapi.
Wszyscy wystapili, tylko Kowalski zostal. Majster takie oczy:
- Kowalski! Ty, zawsze taki leser a tu jedyny nie wystapiles.
- Panie majster, mnie sie nawet nie chce wystapic.

--
Wojtek Suchomski

rebel

No to ja tez sobie cos przypomnialem w tem temacie:

- Majster, ktora godzina?
- A wiesz, ja tez bym sie napil.

*****
- Majster, wczoraj popilem z chlopakami, dzis nic nie porobie bo mi sie rece
strasznie trzesa...
- To idz przesiewaj piasek

*****
i autentyk:
Gosc z elektrotechniki opowiadal nam jak to na jednej budowie chlopaczek
obslugujacy betoniarke walkamana sobie sluchal. Deczko przy tym 'podrygiwal'
do rytmu. Inny pracownik to zobaczyl i myslac, ze go 'prad kopna'
dal mu lopata po lapach, zeby go oderwac... Efekt: dwie rece zlamane...

Pozdrawiam
- Arkadiusz

Robert Wiewiórowski

Panie majster !! Panie majster !! Ten dom co go budujemy - zawalił się !!
Q...a !! A mówiłem żeby nie zdejmować rusztowania przed klejeniem tapet !
--
Robert Wiewiórowski
mail: wiewio...@posexperts.com.pl

CirrUS

rebel wrote:

> No to ja tez sobie cos przypomnialem w tem temacie:

to i ja sie dorzuce

z czasow rozkwitu slawetnego budownictwa z wielkiej plyty:
... milimetr nie miara, centymetr nie szpara
przypomnial sobie czasy praktyki CirrUS

Piotr Ratajczak

- Panie majster, Zenek spadł z rusztowania!
- To powiedzcie mu, żeby już nie wchodził, bo zaraz fajrant
- On chyba wie, bo przeleciał obok zegara na wieży

Na poligonie wojskowym:
Jakiś wyższy rangą robi inspekcję na poligonie:
- Pięknie, pięknie, a dowódca już wie, że wam się okop zawalił?
- No tak chłopaki, musimy go odkopać odkopać i mu powiedzieć

Pozdrawiam wszystkich,
Piotr

Pawel Parys

Hello,

arka...@beer.com (rebel) wrote:

a> Gosc z elektrotechniki opowiadal nam jak to na jednej budowie chlopaczek
a> obslugujacy betoniarke walkamana sobie sluchal. Deczko przy tym
a> 'podrygiwal' do rytmu. Inny pracownik to zobaczyl i myslac, ze go 'prad
a> kopna' dal mu lopata po lapach, zeby go oderwac... Efekt: dwie rece
a> zlamane...

Podobna akcja ze spawaniem transformatora. Oczywiscie napiecie wylaczone,
ale gosciu nagle zaczyna sie dziwnie trzasc. Reakcja wiadoma, wiszacy przy
transformatorze kij ebonitowy i po lapach - efekt podobny, graby polamane. A
przyczyna "tanca"? Podczas spawania rozzarzony kawalek metalu wpadl gosciowi
do buta i chcial go wytrzachnac.

-- Pawel Parys
kak...@pol.pl

... http://friko4.onet.pl/wa/mnieciu kak...@pol.pl 5011...@sms.centertel.pl

--- KaKTuSGaRDeN exc. (20 Apr 1999, 22:44:11)
* Origin: (101:1000/26)

rebel

Pawel Parys <26.gate@not-for-mail> napisał(a) w wiadomości:
<371c...@pol.pl>...
>Hello,
>
>arka...@beer.com (rebel) wrote:
ciach

> [...]
>przyczyna "tanca"? Podczas spawania rozzarzony kawalek metalu wpadlgosciowi

hihii ta hisotryjke tez slyszlem... Moze one tak wedruja po calej Polsce...
;)
- Arkadiusz

Sorki, ale dzis nie slyszalem zadnego joke :(

Robert 'LiNiO' Litwiniec

/me z nudow (na praktykach w bloku) zaczal srubokretem wiercic dziure w
sciance (takiej gipsowej, dzielacej kuchnie z pokojej). Potem z nudow
przelozylem tam kabelek, ladnie z dwoch staron zdjalem izolacje (w koncu
technik elektryk;). Pozniej o tym zapomnialem.... ale pod koniec praktyk
zauwazylem jakiegos goscia ganiajacego z planami bloku i komentujacego:
- co to q... jest! niegdzie tego nie ma na planie....
:)))

--
free.net.pl/~linio - mulinux 5r5 - wloski jednodyskietkowy Linux
dodatkowe dyskietki : X Window i GCC+man

---===mATuS===---

Kiedys (za młodu:) bralem udzial w wykopkach
archeologicznych. Platowalismy teren koło cmentarza
bo odnaleziono tam ślady prastarych osad.
Platowalismy po kilka centymetrów dzinnie i gdy tylko cos
znalezlismy od razu dawalismy znac archeologowi.
Podczas odkopwyania trafilem na dosyc duzy kawalek gliny.
Zartem zucilem do kumpla:
-Ty popatrz garnek z 14 wieku
Zaśmialiśmy się a ja chlasnalem w kupke gliny sztychówką.
Za jakis czas przyszedl archeolog i od razu wypatrzył roztrzaskane
znalezisko - powiedział:
-Jaki piękny okaz - to fragment słowiańskiego (czy jakiegośtam)
dzbanka. Szkoda ze znalezliscie go w takim stanie....

I tak to przyczyniłem sie do zniszczenia dóbr historycznych
Nizej podpisany
ma...@writeme.com
ICQ: 8900653
www.nokia3110.w.pl

Cezary Grodzki

---===mATuS===--- <ma...@writeme.com> wrote:
: Kiedys (za młodu:) bralem udzial w wykopkach

eee spalone... :))))))
pozdrawiam```