Wyślij do / Pulpit (utwórz skrót) - problem

721 wyświetleń

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
1 wrz 2001, 06:09:181.09.2001
do
Witam,

Problem jest następujący - zachciało mi się instalacji pierdółek z MS
Plus'a, a konkretniej "Send to" Extension. Wszystko by było pięknie i
ładnie, gdyby tylko... ta duperelka oprócz dodawania wysyłania do
jakiegokolwiek folderu, clipboardu jako nazwy / zawartości itp. nie
rozpieprzała innego skrótu z folderu :\Windows\SendTo, a mianowicie -
"Wyślij do" - "Pulpit (utwórz skrót)".

Komunikat, który otrzymuję, po próbie skorzystania z tej opcji:
"Brak domyślnego klienta poczty lub bieżący klient poczty nie może spełnić
żądania wiadomości. Uruchom program Microsoft Outlook i ustaw go, jao
domyślnego klienta poczty"
co jest ewidentną bzdruą, gdyż jako defaultowy mailer w moim systemie jest
ustawiony Outlook Express. Wiem, że kwestię rozwiązuje jeden wpis do
rejestru - jakby ktoś z Was był na tyle miły i mógłby mi go podesłać...
(Spike kiedyś kiedyś, jeszcze w czasach pl.comp.os.win95 mi toto podsyłał na
maila, ale niestety - archiwum szlag najjaśniejszy trafił)...

--
Przemysław "Maverick" Ryk - webdesigner
http://p-ryk.pac.pl - wersja nawet nie alpha

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
1 wrz 2001, 16:15:021.09.2001
do

Osobistość "Przemysław Ryk" <fi...@poczta.onet.pl> wystukał(a)
news:9mqc88$hvj$1...@news.onet.pl ,że:

> [...]
> jakiegokolwiek folderu, clipboardu jako nazwy / zawartości itp. nie
> rozpieprzała innego skrótu z folderu :\Windows\SendTo, a mianowicie -

Rejestr:
HKEY_CLASSES_ROOT\.DeskLink
"Domyslna" wartosc CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\.DeskLink
"Domyslna" CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}

Atrybut pliku archiwalny

Pozdrawiam
Piotr
--
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^- Piotr Palusiński -^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
" Człowiek jest z natury dobry , psuje go tylko system "

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
2 wrz 2001, 08:54:412.09.2001
do
Connecting... Loggin in... Veryfing password... Passowrd confirmed... Access
granted... "Piotr Palusiński" <hub...@bph.onet.pl> has written in
9mrfmu$a3g$1...@news2.tpi.pl that:

> [...]
>
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\.DeskLink
> "Domyslna" CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}

Niestety - nie wystarczyło... Dalej mam ten sam kretyński komunikat o braku
domyślnego programu pocztowego...

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
2 wrz 2001, 10:11:212.09.2001

news:9mtbrn$4tu$3...@news.onet.pl ,że:

> Niestety - nie wystarczyło... Dalej mam ten sam kretyński komunikat o
braku
> domyślnego programu pocztowego...

To moze tak:
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell
Extensions\Approved
Nazwa wartosci {9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE} dane wartosci
Sendmail service

Ponadto podaje Ci cala galaz klucza gotowa do zapisania w notatniku z roz.
*.reg :
----------------------------------
REGEDIT4

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}]
"NeverShowExt"=""

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}\InProcServ
er32]
@="C:\\WINDOWS\\SYSTEM\\SENDMAIL.DLL"
"ThreadingModel"="Apartment"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}\DefaultIco
n]
@="C:\\WINDOWS\\explorer.exe,-103"

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}\shellex]

[HKEY_CLASSES_ROOT\CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}\shellex\Dr
opHandler]
@="{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}"

-------------------------
I drugi:
-------------------------
REGEDIT4

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C9
0A90CE}]
"NeverShowExt"=""

[...]

0A90CE}\DefaultIcon]
@="C:\\WINDOWS\\explorer.exe,-103"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C9
0A90CE}\shellex]

[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\CLASSES\CLSID\{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C9
0A90CE}\shellex\DropHandler]
@="{9E56BE61-C50F-11CF-9A2C-00A0C90A90CE}"

---------------------

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
2 wrz 2001, 16:21:142.09.2001
9mtf51$k9r$1...@news.tpi.pl that:

> To moze tak:
> HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Shell
> Extensions\Approved
(ciach...)

I nie można było tak od razu? :) Pomogło... Zresztą to samo mi wcześniej na
priv RafKo podesłał... :D

Spike

nieprzeczytany,
3 wrz 2001, 12:40:263.09.2001
do

Osobistość podpisująca się jako "Przemysław Ryk" <fi...@poczta.onet.pl>
wyklawiaturzyła co następuje...

> [...]
na
> maila, ale niestety - archiwum szlag najjaśniejszy trafił)...

Jasny gwint. Choćbym nie wiem jak chciał (czytałem tego posta kilka razy) to
nie mogę sobie przypomnieć abym wysyłał ci cokolwiek w tym stylu.

--
Leszek "Spike" Kowalczuk - xles...@viper.pl
Gadu-Gadu 1528

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
3 wrz 2001, 14:42:063.09.2001

news:9mu89v$2tp$5...@news.onet.pl ,że:
> I nie można było tak od razu? :) Pomogło... (ciach)

Lepiej późno niż wcale , a nie mogłeś odrazu napisać ze masz ikonke
"Pulpit (utwórz skrót)" a brakuje ..... :)
Zasugerowałem się ,że brak Ci ikony (znikła) i dlatego podałem Ci jej
przywrócenie, ale teraz na spokojnie po przeczytaniu jeszcze raz Twojejgo
posta zrozumiałem o co Ci dokładnie chodziło.
Wniosek:Czytaj trzy razy a pisz raz a dobrze :)))

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
3 wrz 2001, 19:37:383.09.2001
do
Nie miałeś "Spike" <xles...@viper.pl> co robić i w przypływie natchnienia,
albo wskutek stanu permamentnego znudzenia, wystukałes w wiadomości
9n0l3t$ko8$3...@news.tpi.pl, co następuje:

> Jasny gwint. Choćbym nie wiem jak chciał (czytałem tego posta kilka razy)
> nie mogę sobie przypomnieć abym wysyłał ci cokolwiek w tym stylu.

Ty wiesz ile to lat temu było? Nie miałeś jeszcze tylu siwych włosów i
okrągłego brzuszka... ;)

Spike

nieprzeczytany,
4 wrz 2001, 07:25:164.09.2001
> [...]

wyklawiaturzyła co następuje...
> Ty wiesz ile to lat temu było? Nie miałeś jeszcze tylu siwych włosów i

Nie mam brzuszka :)) Tzn. mam ale płaściutki jak blat stołu. A siwych
włosków rzeczywiście przybyło.

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
4 wrz 2001, 09:55:274.09.2001
9n2e4o$165$1...@news.tpi.pl, co następuje:

> Nie mam brzuszka :)) Tzn. mam ale płaściutki jak blat stołu.

Uważaj bo uwierzę... ;)

> A siwych włosków rzeczywiście przybyło.

A jeszcze ma co siwieć, czy już resztki na czaszce zostały? ;)

Spike

nieprzeczytany,
4 wrz 2001, 16:11:024.09.2001
do

Osobistość podpisująca się jako "Przemysław Ryk" <fi...@poczta.onet.pl>
wyklawiaturzyła co następuje...
> Uważaj bo uwierzę... ;)

Fotki słać???

> A jeszcze ma co siwieć, czy już resztki na czaszce zostały? ;)

Jeszcze czuprynka jest bujna :)))

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
4 wrz 2001, 17:50:454.09.2001
9n3f7s$1k6$2...@news.tpi.pl, co następuje:

> Fotki słać???

A ślij... Mam nadzieję, że mój monitor to wytrzyma... :)

> Jeszcze czuprynka jest bujna :)))

Tupecik!!! :D

Spike

nieprzeczytany,
5 wrz 2001, 12:07:325.09.2001
do

Osobistość podpisująca się jako "Przemysław Ryk" <fi...@poczta.onet.pl>
wyklawiaturzyła co następuje...
> A ślij... Mam nadzieję, że mój monitor to wytrzyma... :)

Nie posiadam skanera, a te wszystkie co mam zeskanowane to nie są
rozbierane. Tak więc brzuszka, a tym bardziej pępka nie uświadczysz :D

> Tupecik!!! :D

Tak. Kręcony i roztrzepany na wszystkie strony świata ;))

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
5 wrz 2001, 21:10:425.09.2001
9n5kdo$9g3$3...@news.tpi.pl, co następuje:

> Nie posiadam skanera, a te wszystkie co mam zeskanowane to nie są
> rozbierane. Tak więc brzuszka, a tym bardziej pępka nie uświadczysz :D

A sprzed ilu lat to fotki? :D

> Tak. Kręcony i roztrzepany na wszystkie strony świata ;))

To widać... ;D

Spike

nieprzeczytany,
6 wrz 2001, 16:01:076.09.2001
do

Osobistość podpisująca się jako "Przemysław Ryk" <fi...@poczta.onet.pl>
wyklawiaturzyła co następuje...
> A sprzed ilu lat to fotki? :D

Ostatnie z urodzin moich dzieciaczków, więc mniej więcej z przed pół roku.
Poza tym powiem inaczej. Brzuszka u mnie nie zobaczysz, gdyż od wczesnego
dzieciństwa wszyscy mi mówili, że jestem wręcz chudy. I tak to zostało do
dziś.

> To widać... ;D

Gdzie widać??? Kiedyś miałem fotkę na stronie, ale mi konto skasowali :((

Poza tym ogłaszam zupełny offtopic, a co się z tym wiąże całkowity EOT z
mojej strony. Jeśli chcesz ostatnie zdanie należy do ciebie. Ja już nic nie
powiem.

Przemysław Ryk

nieprzeczytany,
6 wrz 2001, 22:46:426.09.2001
9n8s2d$7no$2...@news.tpi.pl, co następuje:

> [...]
> dzieciństwa wszyscy mi mówili, że jestem wręcz chudy. I tak to zostało do

Szczypiorek... ;PPPPP

> Gdzie widać??? Kiedyś miałem fotkę na stronie, ale mi konto skasowali :((

Bidusia... ;)))

> Poza tym ogłaszam zupełny offtopic, a co się z tym wiąże całkowity EOT z
> mojej strony. Jeśli chcesz ostatnie zdanie należy do ciebie. Ja już nic
nie
> powiem.

Dobra - ślij fotki na priv, bo Cię po wszystkich grupach w Usenecie będę
ciągał... ;D

janpiotro...@gmail.com

nieprzeczytany,
31 sie 2017, 11:31:4331.08.2017