Google 网上论坛不再支持新的 Usenet 帖子或订阅项。历史内容仍可供查看。

[JUG] Apel do mieszkańców Lublina i okolic

已查看 19 次
跳至第一个未读帖子

Rafal

未读,
2008年6月2日 10:58:202008/6/2
收件人
Zwracam sie z gorącą prośbą do wszystkich miłośników Javy w województwie
lubelskim o deklaracje chęci utworzenia lubelskiego JUGa (Java User Group).

W Lublinie studiuję i pracuję i marzy mi się by tak jak w 8 innych miastach
Polski zaczęła działać oficjalna grupa entuzjastów Javy. Lublin to miasto
nie małe, z dużą ilością uczelni (m.in. Politechnika Lubelska, KUL, UMCS).
Wg. wikipedii
http://pl.wikipedia.org/wiki/Miasta_w_Polsce_wed%C5%82ug_liczby_ludno%C5%9Bci
Lublin to 9 miasto w Polsce pod względem liczby ludności, także
najwyraźniej na nas również przyszedł już czas. :)

Proszę o rozpowszechnienie tej informacji wśród znajomych i podpisanie sie
pod niniejszym postem w celu oszacowania szans powodzenia takiej inicjatywy
na terenie województwa lubelskiego.

Rafal

Marcin Deryło

未读,
2008年6月2日 14:42:462008/6/2
收件人
Podpisuję się. ;) Byłoby miło gdyby w Lublinie coś się zaczęło dziać.

mlstol...@gmail.com

未读,
2008年6月2日 15:09:192008/6/2
收件人
Ja też jestem za. Lokalna inicjatywa to dobra inicjatywa.
已删除帖子

Piotr.Hen...@gmail.com

未读,
2008年6月2日 15:45:522008/6/2
收件人
Ciekawa inicjatywa. Proszę o kontakt jeżeli grupa będzie miała powstać.

vartan

未读,
2008年6月2日 15:55:162008/6/2
收件人
Jestem jak najbardziej za :)

sso...@gmail.com

未读,
2008年6月2日 17:12:442008/6/2
收件人
i ja i ja
btw: moge cos przygotowac na pierwsze spotkanie

Rafal

未读,
2008年6月2日 17:33:402008/6/2
收件人
Dnia Mon, 2 Jun 2008 14:12:44 -0700 (PDT), sso...@gmail.com napisał(a):

> i ja i ja
> btw: moge cos przygotowac na pierwsze spotkanie

O i nawet mamy już pierwszego prelegenta!
I jeśli nick mi prawdę mówi to jest to nie byle kto, tylko zdobywca IV
miejsca wśród prelegentów Lubelskich dni informatyki 2008:
http://kni.kul.lublin.pl/dni-it/pokonferencji.aspx

:)

Rafal

Piotr.Pa...@gmail.com

未读,
2008年6月2日 17:51:042008/6/2
收件人
Sam myślałem o zrobieniu takiej grupy, ale odkładałem aż skończę
projekt X, jak będę miał chwilę wolnego czasu, jak ...no właśnie :D

Piszę się obydwiema rękami i nogami i czym tam mnie jeszcze natura
obdarowała ;)
Mam też kilka pomysłów w sprawach organizacyjnych.

Pozdrawiam

TrialUser

未读,
2008年6月2日 17:58:272008/6/2
收件人
Rafal pisze:

> lubelskim o deklaracje chęci utworzenia lubelskiego JUGa (Java User Group).

witam,
jako początkujący w javie jestem za,

pozdrawiam
TrialUser

Rafal

未读,
2008年6月2日 18:25:562008/6/2
收件人
Dnia Mon, 2 Jun 2008 14:51:04 -0700 (PDT), Piotr.Pa...@gmail.com
napisał(a):

O, a tu mamy najprawdopodobniej twórcę bloga:
http://it-researches.blogspot.com/

Hmmm, ale miałem nosa żeby odważyć się na taki apel. Okazuje się, że w
Lublinie jednak jest trochę entuzjastów Javy z czego sie niezmiernie
cieszę.
Jeśli w najbliższych dniach będzie podobna odezwa jak dzisiaj to myślę, że
śmiało będziemy mogli przystąpić do kwestii organizacyjnych.
Mam nadzieję, że entuzjazm nie zgaśnie tak szybko jak się pojawił i grupa
będzie prężnie działała przez długi czas.

Co do pomysłów w sprawach organizacyjnych, będą jak najbardziej mile
widziane.
Myślę, że dobrym dla nas wzorem będzie Łódzki JUG, który ogłosił swe
powstanie dosłownie 2 dni temu.
Tutaj opisane są pierwsze kroki tej grupy:
http://groups.google.com/group/lodz-jug

Rafal

Rafal

未读,
2008年6月2日 18:39:272008/6/2
napisał(a):

> Sam myślałem o zrobieniu takiej grupy, ale odkładałem aż skończę

Ps. Ja nie jestem jakimś jakimś stwórcą tylko inicjatorem i gorącym
zwolennikiem jestem. :)
Grupa powinna mieć raczej charakter demokratyczny, choć istnienie lidera
grupy zapewne z wielu względów jest również konieczne, ale to jest kwestia
organizacyjna.
Dla mnie najważniejsze jest by grupa zaistniała, rozwijała się, prężnie
działała i prezentowała wysoki poziom prowadzonych prelekcji.

Rafal

mfa...@gmail.com

未读,
2008年6月3日 03:01:472008/6/3
收件人
Chętnie się przyłączę.

mfa...@gmail.com

未读,
2008年6月3日 03:04:502008/6/3
收件人
Chętnie się przyłączę.

arek....@gmail.com

未读,
2008年6月3日 04:15:452008/6/3
收件人
On 2 Cze, 16:58, Rafal <r...@NOSPAM.adrem.pl> wrote:
> [...]

> pod niniejszym postem w celu oszacowania szans powodzenia takiej inicjatywy

I ja się bardzo chętnie udzielę, w chwili obecnej mam zajęte ręce
pracą oraz pisaniem pracyMgr ale bym bardzo chętnie bym się przyłączył

szewczy...@gmail.com

未读,
2008年6月3日 04:24:502008/6/3
收件人
Przyłączam się do inicjatywy.

Jacek Laskowski

未读,
2008年6月3日 04:33:062008/6/3
收件人
Rafal wrote:
> Zwracam sie z gorącą prośbą do wszystkich miłośników Javy w województwie
> lubelskim o deklaracje chęci utworzenia lubelskiego JUGa (Java User Group).

Cześć Rafał!

Gratuluję decyzji. Z Warszawy niedaleko do Lublina, jak i z Krakowa,
więc i o prelegentów z JUGów krakowskiego i warszawskiego nie powinno
być problemu (podobnie ma się sprawa z jugiem łódzkim). A jest z czego
wybierać. W Tarnowie też powstaje JUG, więc jeśli Lublin ma mieć
zagwarantowane 9. miejsce na mapie wielkości miasta i kolejności
założenia juga pośpieszcie się (ech, jak mi się marzy JUG w Bydgoszczy i
Toruniu). Okres przedwakacyjny nie jest najlepszym momentem na założenie
grupy, ale być może wolny czas pozwoli na przemyślenie szczegółów.
Najważniejsze, aby utrzymać regularność spotkań (na początku dobrze
zaczać z jakimiś chwytliwymi tematami w stylu EJB3, Java EE, Maven,
Geronimo, JPA, GWT, Wicket, Spring Framework, OSGi) i relacjonować
spotkania i przygotowania do nich na jakimś blogu (i to po polsku, bo w
końcu rynek działania to Polska!)

Zacznijcie od założenia grupy lublin-jug, rejestracją domeny
www.lublin.jug.pl (oraz www.lodz.jug.pl) zaraz się zajmę i
przedstawienia się. Reszta sama się potoczy.

Oczyma wyobraźni już widzę, że kolejna JAVArsovia 2009 to impreza
kilkudniowa organizowana przez kilka jugów. Już nie mogę doczekać się
przygotowań. Czym więcej JUGów tym więcej rodzimych prelegentów, a tym
samym większa możliwość wymiany informacji między nami i ciekawsza
konferencja.

Jacek

--
Jacek Laskowski
http://www.JacekLaskowski.pl

czerwiu

未读,
2008年6月3日 04:37:522008/6/3
收件人
Również jestem "za".

wojcie...@gmail.com

未读,
2008年6月3日 06:11:392008/6/3
> [...]
> lubelskim o deklaracje chęci utworzenia lubelskiego JUGa (Java User Group).

adelante amigos!
jestem za!

pozdro
wojtek

maciej...@gmail.com

未读,
2008年6月3日 07:09:182008/6/3
收件人
tak trzymać i ja się piszę

pozdro
maciekz

Maciej Matys

未读,
2008年6月3日 07:16:022008/6/3
收件人
On 2 Cze, 23:51, Piotr.Paradzin...@gmail.com wrote:
> Sam myślałem o zrobieniu takiej grupy, ale odkładałem aż skończę
> projekt X, jak będę miał chwilę wolnego czasu, jak ...no właśnie :D

Widzę że nie tylko na mojej liście TODO pojawił się tylko taki pomysł,
tylko te braki czasowe ... :)
Fajnie, że się pojawiła w końcu taka inicjatywa.
Jak najbardziej jestem za.

Pozdrawiam

Piter

未读,
2008年6月3日 10:24:292008/6/3
收件人
On 3 Cze, 00:39, Rafal <r...@NOSPAM.adrem.pl> wrote:
> Dnia Mon, 2 Jun 2008 14:51:04 -0700 (PDT), Piotr.Paradzin...@gmail.com
> napisał(a):

> Ps. Ja nie jestem jakimś jakimś stwórcą tylko inicjatorem i gorącym
> zwolennikiem jestem. :)

do miana stwórcy też nie pretenduję ale lubelski JUG nie powstanie od
samych deklaracji
więc poświęciłem trochę czasu na przygotowanie miejsca na Google
Groups,

http://groups.google.com/group/lublin-jug

zaprosiłem wszystkich do uczestnictwa.

> Grupa powinna mieć raczej charakter demokratyczny, choć istnienie lidera
> grupy zapewne z wielu względów jest również konieczne, ale to jest kwestia
> organizacyjna.

Zdecydowanie demokratyczny :)

piatkows...@gmail.com

未读,
2008年6月3日 14:44:282008/6/3
收件人
Cześć Rafał. Świetny pomysł! Lublin tego potrzebował.

Pozdrawiam
Paweł

Rafal

未读,
2008年6月3日 16:00:272008/6/3
收件人
Dnia Tue, 03 Jun 2008 10:33:06 +0200, Jacek Laskowski napisał(a):

> [...]
> więc i o prelegentów z JUGów krakowskiego i warszawskiego nie powinno
> być problemu (podobnie ma się sprawa z jugiem łódzkim). A jest z czego

Oj, żebyś nie powiedział tego w złej godzinie, bo jak w najbliższym czasie
dostaniesz zaproszenie od lubelskiego JUGa w celu wygłoszenia u nas
prelekcji, to że byś nie był potem zdziwiony.

Z drugiej jednak strony naszej skromnej grupy nie stać chyba jeszcze na
wynagrodzenie dla tak popularnej i medialnej persony. :)

> Zacznijcie od założenia grupy lublin-jug, rejestracją domeny
> www.lublin.jug.pl (oraz www.lodz.jug.pl) zaraz się zajmę i
> przedstawienia się. Reszta sama się potoczy.

Grupa dyskusyjna lublin-jug dzięki Piterowi istnieje już od kilku godzin i
z minuty na minutę przybywa wiadomości.

> [...]
> przygotowań. Czym więcej JUGów tym więcej rodzimych prelegentów, a tym
> samym większa możliwość wymiany informacji między nami i ciekawsza

Java rulez. :)

Rafal

G.

未读,
2008年6月4日 03:39:232008/6/4
收件人
On 2 Cze, 20:42, Marcin Deryło <marcinder...@gmail.com> wrote:
> Podpisuję się. ;) Byłoby miło gdyby w Lublinie coś się zaczęło dziać.

Ideologicznie jestem za. Nóż-widelec coś fajnego wyjdzie.

G.

Pozdrawiam p. Rafała i Marcina.

patr...@gmail.com

未读,