CodeGear sprzedany!

Piotr Szturmaj

jh

Użytkownik "Piotr Szturmaj" <gace...@nospam.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:fvshaq$mno$1...@atlantis.news.neostrada.pl...
> http://www.codegear.com/about/news/embt

Niezły news. Coś błąka się to nasze Delphi po świecie ;) Ciekawe czy pod
nowymi skrzydełkami najnowszy roadmap ulegnie poważnej zmianie...

jh

wloochacz

[ciach]

> Niezły news. Coś błąka się to nasze Delphi po świecie ;)
Z tym błąkaniem, to przypomniała mi się sytuacja Amigi, a to nie wróży
dobrze :|

> Ciekawe czy pod
> nowymi skrzydełkami najnowszy roadmap ulegnie poważnej zmianie...

Mam nadzieję!
Poza tym, jak dla mnie (i pewnie dla wszystkich, którzy piszą w DElphi
przede wszystkim app bazodanowe; bo właśnie na tym polu spodziewam się
rozwoju), to bardzo dobrze że właśnie ta firma kupiła. Co prawda jestem
lekko w szoku, ale przecież BSC już od miesiąca oferuje produkty
Embarcadero.

--
wloochacz

jh

Użytkownik "wloochacz" <nospam.w...@nospam.dgbit.pl> napisał w
wiadomości news:fvu9sk$d0o$1...@nemesis.news.neostrada.pl...

> Z tym błąkaniem, to przypomniała mi się sytuacja Amigi, a to nie wróży
> dobrze :|

Kto wie... Borland "pozbył" się Delphi (+spółka), teraz CodeGear już ma inną
mamusię. Bez względu na to, co się wydarzy zdecydowanie nie świadczy to o
stabilności rynkowej produktu, czy też całej technologii. Chyba (niestety)
będzie to powodem coraz rzadszego sięgania po te narzędzia w przypadku
nowych projektów - mam na myśli duże rozwiązania.

> [...]
> rozwoju), to bardzo dobrze że właśnie ta firma kupiła. Co prawda jestem
> lekko w szoku, ale przecież BSC już od miesiąca oferuje produkty

Ciekawe tylko, że ich produkty jakoś nijak nie wspierają Interbase'a :) No
chyba, że czegoś nie doczytałem.

jh

wloochacz

[ciach]

> Ciekawe tylko, że ich produkty jakoś nijak nie wspierają Interbase'a :)
> No chyba, że czegoś nie doczytałem.
A kto używa Interbase? Ach, tka... ekhm... NASA! :P
O BlackfishSQL nie wspomnę ;-)

--
wloochacz

Norbert

Dnia Thu, 08 May 2008 09:22:10 +0200, wloochacz napisał(a):

> Z tym błąkaniem, to przypomniała mi się sytuacja Amigi, a to nie wróży
> dobrze :|

Heh, to samo napisalem w innej galezi watku nie widzac Twojego postu... jak
kilka osob to samo zauwaza to jest jeszcze gorzej :/

Norbert