[Reklama] Turbo Explorer

0 wyświetleń

bim_bom

nieprzeczytany,
3 wrz 2006, 06:32:593.09.2006
do
Nie wszyscy jeszcze wiedzą, więc tu napiszę ;)
Borland teraz sprzedaje BDS 2006 w cenie 1090 Euro + VAT. Są to 4 produkty w
1: Delphi 2006, Delphi .NET 2006, C# 2006, C++ Builder 2006

Od 06.09.06 będą w sprzedaży wersje Turbo . Każdy z tych 4 programów powyżej
będzie miał odpowiednik w wersji Turbo.
Turbosy będą w 2 wersjach - turbo explorer (wersja darmowa) i Turbo
Professional (400Euro+VAT).
Obe będą miały możliwość komercyjnego sprzedawania aplikacji.
Wersje Turbo nie różnią się niczym od danego profilu w wersji BDS 2006
Professional, z tymi różnicami:
- W wersji Pro i Expl - może być zainstalwany tylko 1 produkt Turbo albo
BDS, nie może być ich więcej na raz na 1 kompie
- W wersji Explorer - nie można doinstalowywać nowych komponentów ani
Expertów (ale można je bezpośrednio używać, np. komponenty Indy można
tworzyć w kodzie).

Informacje są na stronie turboexplorer.com, FAQ na
http://bdn.borland.com/article/33659
Można też si dowiedzieć ciekawych rzeczy na grupach Borlanda (nie BSC) -
borland.public.delphi.non-technical

Andrzej Malus

nieprzeczytany,
3 wrz 2006, 15:08:113.09.2006
do

Użytkownik "bim_bom" <jule...@go2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Od 06.09.06 będą w sprzedaży wersje Turbo . Każdy z tych 4 programów
> powyżej będzie miał odpowiednik w wersji Turbo.

a co wiesz o updradach z wersji dotychczasowych?

bim_bom

nieprzeczytany,
3 wrz 2006, 17:12:403.09.2006
do

Użytkownik "Andrzej Malus" <and...@dag.pl> napisał w wiadomości

Nie ma

Wojciech "Spook" Sura

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 05:27:534.09.2006
do
bim_bom wrote:
(...)

Oni są po prostu śmieszni. Takie zasady, jakie ustalili poniżej mają niby
podnieść sprzedawalność produktów?

> [...]
> albo BDS, nie może być ich więcej na raz na 1 kompie
> - W wersji Explorer - nie można doinstalowywać nowych komponentów ani

Czyli gdy kupię sobie np. Turbo Delphi i Turbo C++, zaznaczam: KUPIĘ, to nie
mogę ich używać na jednym kompie. Wypas, po prostu. I ta wersja Explorer,
która nadaje się chyba tylko do parodii - każda wersja PE jest od niej
lepsza, o STD już nie wspominając bo każdy wie, że istotą VCLa są właśnie
komponenty i zmuszenie programistów do ręcznego, dynamicznego ich tworzenia
to uczynienie środowiska programistycznego prawie że bezużytecznym. W
zasadzie możnaby postawić znak przybliżonej równości pomiędzy wersją
explorer i FreePascalem - modulo kilka fajerwerków pokroju np. refactoring i
środowisko z wizualnym projektowaniem aplikacji, które mogliby równie dobrze
też wywalić, bo niby po co ono tam?

> (ale można je bezpośrednio używać, np. komponenty Indy można
> tworzyć w kodzie).

A to powyższe to akurat jest oczywiste, bo nie są w stanie tego wyłączyć bez
koszmarnych niedogodności (musieliby wyłączyć z kompilatora możliwość
dodawania modułów albo klas do projektu, co praktycznie uniemożliwiłoby
normalną pracę).

Jestem ciekaw, co nastąpi pierwsze: opamiętanie się ludzi obecnie
zajmujących się środowiskami Borlanda, czy ich upadek.

Historia Delphi to smutna historia upadku - najpierw Inprise -> Borland
(vide np. rewolucyjny D2, wychwalany przez wszystkich D5 i tragiczny,
dziurawy i nie nadający się prawie do użytku z powodu mnóstwa niedociągnięć
D2005) a potem Borland -> zewnętrzna firma z błyskotliwymi licencjami, które
wprost zachęcają, by zamiast wersji Explorer, w której nie da się instalować
komponentów ściągnąć sobie MSowe VS 2005 Express, które żadnych _ograniczeń_
nie ma. Jest duża różnica pomiędzy usunięciem funkcjonalności a
ograniczeniem swobody programisty.

Pozdrawiam -- Spook.

--
! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

Przemyslaw Osmanski

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 06:00:104.09.2006
do
Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

> Oni są po prostu śmieszni. Takie zasady, jakie ustalili poniżej mają
> niby podnieść sprzedawalność produktów?

Uważam, że grubo przesadzasz. Wszystko jak zwykle zależy od potrzeb.
Jednemu będzie to pasować, innemu nie.

> Czyli gdy kupię sobie np. Turbo Delphi i Turbo C++, zaznaczam: KUPIĘ, to
> nie mogę ich używać na jednym kompie. Wypas, po prostu. I ta wersja

Po pierwsze, zauważ, że koszt zakupu 2 jakichkolwiek produktów z linii
Turbo odpowiada mniej więcej kosztowi zakupu BDS. Wiec nie rozumiem po
co miałbym kupywać dwa produkty, jak w tej samej cenie dostane 4
zintegrowane.
IMHO Turbo powstalo dla takich jak ja, którzy z calego BDSa chca jedynie
Delphi Win32 a reszta jest zbednym balastem.

> [...]
> są właśnie komponenty i zmuszenie programistów do ręcznego, dynamicznego
> ich tworzenia to uczynienie środowiska programistycznego prawie że

Racz zauważyć że wersje PE i STD (od 5 w gore) nie posiadaly obsługi baz
danych. Explorer takową posiada i to jest istotna różnica przemawiająca
za tą wersją Turbo. A korzystając ze standardowych komponentów można
tworzyć standardowe aplikacje. Należy wstrzymać sie z komentarzami
jeszcze przez te kilka dni i zobaczymy jakie to komponenty ma na
pokładzie TDE. Swoja droga z tego co czytalem, jedynym brakiem tej
wersji jest brak systemu raportującego. I tyle. Do reszty zastosowań
wystarczy Delphi Std/PE.

> [...]
> pokroju np. refactoring i środowisko z wizualnym projektowaniem
> aplikacji, które mogliby równie dobrze też wywalić, bo niby po co ono tam?

Oczywiscie mam nadzieje że zartujesz.

> nie da się instalować komponentów ściągnąć sobie MSowe VS 2005 Express,
> które żadnych _ograniczeń_ nie ma. Jest duża różnica pomiędzy usunięciem
> funkcjonalności a ograniczeniem swobody programisty.

Na VS2005Express mozna instalowac komponenty VCL? (Oczywiscie to zart).
Nie ma co porownywac srodowiska wylacznie .NETowego do Delphi. Inna
bajka ze dla wielu Delphi oznacza srodowisko do pisania dla Win32. Dla
.NETa jakos zawsze odstawal i byl w tyle. JAk sie pokaze wersja
obslugujaca .NET2 to M$ w tym czasie wypusci pewno .NET3 i BDS znowu
bedzie do tylu. Niestety, nikt nie bedzie szybszy niż producent (w tym
wypadku M$) wiec wybor VS2005 dla .NET jest najbardziej logiczny.
A Delphi jest dla Win32 i tutaj nie ma ŻADNEJ konkurencji.

pozdrawiam,
Przemek O.

--
SoftSYSTEM
Oprogramowanie dla rolnictwa

ZbyszekZ

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 06:00:114.09.2006
do

Wojciech "Spook" Sura wrote:
> [...]
> podnieść sprzedawalność produktów?

> Czyli gdy kupię sobie np. Turbo Delphi i Turbo C++, zaznaczam: KUPIĘ, to nie

Może założyli że to dla ludzi myślących jest przeznaczone?
Cena dwóch Turbo to cena BDS Pro, widzisz jakiś powód do kupowania
dwóch Turbo?

> [...]
> środowisko z wizualnym projektowaniem aplikacji, które mogliby równie dobrze

Z tym się zgadzam, kastracja środowiska.

> Jestem ciekaw, co nastąpi pierwsze: opamiętanie się ludzi obecnie
> zajmujących się środowiskami Borlanda, czy ich upadek.

Sprzedaż dwóch firm?

> [...]
> (vide np. rewolucyjny D2, wychwalany przez wszystkich D5 i tragiczny,
> dziurawy i nie nadający się prawie do użytku z powodu mnóstwa niedociągnięć

to jakaś wewnętrzna sprzeczność :-) D5 to szczyt sukcesu, więc D2
nie jest to historia upadku.
Poza tym rewolucyjne było D1, kolejny znaczący postęp do D3, a
następny istotny do D2005 (ale ze względu na błędy nalezy czytać
D2006), problem tylko taki że intersu na środowiskach takiego jak na
D1-5 juz zrobić nie można, tak duża organizacja jaką stworzył
Borland jest za ciężka dla takiego małego biznesu jak IDE.
Decyzja o podziale jest IMHO też bez sensu (przecież to tak jakby
fabryka samochodów sprzedała dział produkcji silników) o ile
własnie nie myślą o całkowitej sprzedaży.

--
ZZ@private

bim_bom

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 07:14:154.09.2006
do

Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
wiadomości news:edgril$l2m$1...@news.dialog.net.pl...

> bim_bom wrote:
> (...)
>
> Oni są po prostu śmieszni. Takie zasady, jakie ustalili poniżej mają niby
> podnieść sprzedawalność produktów?

A któa darmowa wersja do tej pory pozwalała na komercyjne używanie? Wg. mnie
to jedna z najważniejszych rzeczy

Przemyslaw Osmanski

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 08:01:144.09.2006
do
bim_bom napisał(a):

Wszystkie do 5Std wlacznie (z tym ze za dodatkowa opłatą) oraz 2005PE...

bim_bom

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 08:18:244.09.2006
do

Użytkownik "Przemyslaw Osmanski" <prze...@cos.gdzies.net.pl> napisał w
wiadomości news:edh4gs$20q$1...@atlantis.news.tpi.pl...

> Wszystkie do 5Std wlacznie (z tym ze za dodatkowa opłatą) oraz 2005PE...
> pozdrawiam,
> Przemek O.

No, 5Std nie była darmowa, w końcu teraz pudło z softem chodzi na allegropo
kilka stówek :P
A co do 2005PE, to słyszałem, że można było tylko sprzedawać oprogramowanie
w tym zrobione, jeśli nie miało się firmy, czy coś takiego.
Dla mnie przynajmniej najważniejsze jest to, że jest pełem zestaw kontrolek
z wersji Pro.

Wojciech "Spook" Sura

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 08:37:524.09.2006
do
ZbyszekZ wrote:

> Może założyli że to dla ludzi myślących jest przeznaczone?
> Cena dwóch Turbo to cena BDS Pro, widzisz jakiś powód do kupowania
> dwóch Turbo?

Szczególnie opłaci mi się to, gdy kupię TD, a potem, np. po połowie roku
przyjdzie potrzeba użycia C++, co IMO nie jest wcale takie nierealne. Ale po
co mają pozwolić na zainstalowanie dwóch środowisk, skoro mogą zabronić?
Przecież lepiej programistę ograniczać, niż dawać mu możliwość normalnej
pracy.

Poza tym, mam uwierzyć, że nagle BDT zaczęło troskliwie dbać o mój portfel i
nie chcą, żebym przypadkiem kupił sobie 4x T* zamiast 1* BDS?

> Z tym się zgadzam, kastracja środowiska.

Delikatnie powiedziane :)

> Sprzedaż dwóch firm?

Smutne, ale prawdopodobne. Wtedy nastąpi jedno z dwóch rozwiązań -
krytycznie złe, czyli Borlanda kupi MS albo bardzo dobre - np. IBM albo Sun
itp. Nie życzę tego Borlandowi, ale...

> to jakaś wewnętrzna sprzeczność :-) (...)

Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Chodziło mi o zmiany: Inprise -> Borland i
teraz Borland -> BDT

> problem tylko taki że intersu na środowiskach takiego jak na
> D1-5 juz zrobić nie można,

Uparcie się nie zgodzę, bo znam sporo osób, ze mną włącznie, które sporo by
dały, by D5Ent i D5Pro pojawiły się ponownie w sprzedaży. Gdyby obniżyć
trochę cenę tego środowiska (które już kilka lat, jak by nie było, ma), to
przypuszczam, że BDT mogliby nieźle na nich zarobić. Ale oczywiście, nie
jestem marketingowcem i się nie znam.

> [...]
> fabryka samochodów sprzedała dział produkcji silników) o ile
> własnie nie myślą o całkowitej sprzedaży.

We shall see...

Wojciech "Spook" Sura

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 08:53:474.09.2006
do
Przemyslaw Osmanski wrote:
> Uważam, że grubo przesadzasz. Wszystko jak zwykle zależy od potrzeb.
> Jednemu będzie to pasować, innemu nie.

Zapewne, tylko ilu będzie takich, którym spodobają się powyższe zasady, a
ilu - którym się nie spodobają. Chce Pan powiedzieć, że jest Pan zachwycony
obcinaniem środowiska i nakładanymi coraz to nowszymi ograniczeniami? Nie
znam, póki co, na przykład, żadnego produktu, który tak silnie miałby
rozwinięte zabezpieczenia licencyjne: są one tak paranoidalne, jakby Borland
nie był świadomy, że gdyby ktoś chciał oszukiwać, to nie kombinowałby z
obchodzeniem zabezpieczeń, tylko ściągnął D2k+6Arch z jakiegoś p2p i
spokojnie go używał. Ale niestety Borland od zawsze robił wszystko, żeby
utrudnić życie swoim LEGALNYM użytkownikom (może przesadzam, ale trochę
prawdy w tym jest)

> [...]
> Turbo odpowiada mniej więcej kosztowi zakupu BDS. Wiec nie rozumiem po
> co miałbym kupywać dwa produkty, jak w tej samej cenie dostane 4

A co to Borlanda obchodzi, że chcę wydać na ich produkty więcej? Nagle tak
troskliwie interesują się, żebym nie za dużo pieniędzy wydał na ich
produkty?

Poza tym przytoczyłem w następnym wątku sytuację, gdy potrzebuję sobie w
przeciągu kilku miesięcy skompletować środowisko z dwoma elementami BDS,
które jednak kosztują mniej od całego BDS. I nie mogę.

> IMHO Turbo powstalo dla takich jak ja, którzy z calego BDSa chca
> jedynie Delphi Win32 a reszta jest zbednym balastem.

Ależ nie przeczę. Tylko dlaczego ograniczają Pana, nie pozwalając Panu
zainstalować drugiego komponentu obok pierwszego? Załóżmy, że kupi Pan
TDelphi, a potem po jakimś czasie nagle okaże się, że potrzebuje Pan C++. Co
Panu pozostaje? Albo kupić TC++ i instalować na zmianę albo na dwóch
komputerach (rzeźnia), albo kupić BDS i w sumie wydać na całość 1.25x
pieniędzy niż by Pan mógł, bo o upgrade'ach ani widu ani słychu (a później
TD może Pan wyrzucić do kosza albo komuś odsprzedać, choć nikła jest szansa,
że licencja Panu na to pozwoli)

> Racz zauważyć że wersje PE i STD (od 5 w gore) nie posiadaly obsługi
> baz danych. Explorer takową posiada i to jest istotna różnica
> przemawiająca za tą wersją Turbo.

Proszę, na przykład.
http://www.torry.net/quicksearchd.php?String=mysql&Title=Yes

Wystarczyło chwilę poszukać i już można było pisać aplikacje bazodanowe -
niekoniecznie postawione na firebirdzie / interbase, ale kto skazuje mnie na
te dwie bazy?

> A korzystając ze standardowych komponentów można tworzyć standardowe
> aplikacje.

Co Pan rozumie przez "standardowe aplikacje"? Ile, do tej pory, napisał Pan
aplikacji, które używają TYLKO standardowych komponentów dostarczonych z
Delphi, i NIE używają żadnych napisanych przez Pana komponentów? Jaki to
jest procent wszystkich napisanych przez Pana aplikacji?

> [...]
> komponenty ma na pokładzie TDE. Swoja droga z tego co czytalem,
> jedynym brakiem tej wersji jest brak systemu raportującego. I tyle.

We shall see.

> Do reszty zastosowań wystarczy Delphi Std/PE.

Pan raczy żartować - broni Pan TD podając argument, że jeśli czegoś nie będę
mógł w nim napisać, to mogę zawsze wrócić do Std/PE? Dostrzega Pan bezsens
takiego rozumowania?

> Oczywiscie mam nadzieje że zartujesz.

Tak, ironizuję, ale proszę dostrzec o ile mniej śmieszny jest ten żart teraz
niż, powiedzmy, dwa lata temu.

> A Delphi jest dla Win32 i tutaj nie ma ŻADNEJ konkurencji.

No i to jest również porażka, co doskonale możemy (albo mogliśmy) dostrzec
na przykładzie firm, na przykład, TPSA, PKP itp. Brak konkurencji hamuje
rozwój.

> pozdrawiam,
> Przemek O.

Takoż i ja -- Spook.

ZbyszekZ

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 09:04:264.09.2006
do

Wojciech "Spook" Sura wrote:

> [...]
> co mają pozwolić na zainstalowanie dwóch środowisk, skoro mogą zabronić?
> Przecież lepiej programistę ograniczać, niż dawać mu możliwość normalnej

Jeśli czegoś nie pozmieniali to Turbo + upgrade do BDS będzie
kosztować tyle co Pro, tak więc będzie rozsądnie.

> Poza tym, mam uwierzyć, że nagle BDT zaczęło troskliwie dbać o mój portfel i
> nie chcą, żebym przypadkiem kupił sobie 4x T* zamiast 1* BDS?

O swój i zwiększenie volumenu sprzedaży.
Prawda jest taka że większość programistów nie zmienia języka
zbyt często, a jeśli juz to na długo, oczywiście są wyjątki np.
studenci.

> Delikatnie powiedziane :)

> Smutne, ale prawdopodobne. Wtedy nastąpi jedno z dwóch rozwiązań -
> krytycznie złe, czyli Borlanda kupi MS albo bardzo dobre - np. IBM albo Sun
> itp. Nie życzę tego Borlandowi, ale...

IMHO MS kupi Borlanda ale DevCo.

> [...]
> przypuszczam, że BDT mogliby nieźle na nich zarobić. Ale oczywiście, nie

Sporo to jest ile 1000? 2000? 100 000 ? (skala świata)
Załóżmy to ostatnie (aczkolwiek mało prawdopodobne), obnizka czyli
powiedzmy cena Turbo $500, daje to w sumie $50 000 000. Teraz porównaj
tą kwotę z obrotami firmy, 0,5% Kropla w morzu. Podejżewam że
kwartalna utrzymanie zespołu Delphi może być tego rzędu. (~500
osób), jak nie więcej

--
ZZ@private

zeman

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 09:25:064.09.2006
do

> [...]

Może założyli że to dla ludzi myślących jest przeznaczone?
Cena dwóch Turbo to cena BDS Pro, widzisz jakiś powód do kupowania

No to zalezy jak rozumiec te dwa turbo, ktos moze chciec miec 2 wersje
Delphi, np Turbo Delphi 2007 i Turbo Delphi 2008. Teraz pytanie czy to tez
sie zalicza do 2 roznych turbo? No i czy jak bedzie upgrade to czy ten
upgrade "nadpisze" stara wersje w sposob uniemozliwiajacy korzystanie ze
starej wersji czy bedzie mial 2 wersje mogac uzywac zamiennie?

Pozwiodronka,
Zeman.

zeman

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 09:36:284.09.2006
do

> [...]
> zainstalować drugiego komponentu obok pierwszego? Załóżmy, że kupi Pan
> TDelphi, a potem po jakimś czasie nagle okaże się, że potrzebuje Pan C++.

No ja podzielam opinie - nie widze w tym wszystkim interesu dla Borlanda -
powinni sie cieszyc ze ktos kupil Turbo Delphi i za pol roku chce kupic
jeszcze inne Turbo ;) Powinni sie cieszyc jesli ktos za kolejne pol roku
stwierdzi ze jednak brakuje mu jeszcze trzeciego turbo bedzie chcial go
kupic. To jest takie.. zabranianie kupowania produktow, jakby na zasadzie
"tych klientow nie obslugujemy", dla mnie to troche dziwne.

Pozwiodronka,
Zeman.

ZbyszekZ

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 09:44:124.09.2006
do

C#Builder Personal, D2005 Personal - byle nie przez firmy
JBuilder Foundation - bez ograniczeń

--
ZZ@private

ZbyszekZ

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 10:02:104.09.2006
do

Upgrade do pełnego BDS.

--
ZZ@private

Przemyslaw Osmanski

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 10:22:024.09.2006
> [...]

> przeciągu kilku miesięcy skompletować środowisko z dwoma elementami BDS,
> które jednak kosztują mniej od całego BDS. I nie mogę.

To jest w sumie jedyny rozsadny argument przeciw TD i innym. IMHO nie
powinno byc takiego czegos. To troche jakby przy instalacji VS nie mozna
bylo miec zainstalowanego BDSa...

> Proszę, na przykład.
> http://www.torry.net/quicksearchd.php?String=mysql&Title=Yes

Ja nie pisze ze nie da sie uzywac baz danych w wersjach STD czy 2005PE.
Sam posiadam do dzisiaj D5Std i z powodzeniem uzywam go do baz danych
(nie tylko FB)...

> [...]
> dostarczonych z Delphi, i NIE używają żadnych napisanych przez Pana
> komponentów? Jaki to jest procent wszystkich napisanych przez Pana

Ostatnimi czasy duzo ;) Ogolnie mowiac 'standardowe aplikacje' mam na
mysli takie, ktore nie potrzebuja wodotrysków. Skierowane dla firm,
programy na zamowienie. Tam nie chodzi o to zeby aplikacje byly
efektowne, tylko zeby byly efektywne. Ograniczenie sie do standardowych
komponentow ma tez te zalete, ze aplikacja staje sie bardziej przenosna
na poziomie kodu (chodzi zarowno o przenosnosc pomiedzy wersjami jak i
systemami).

> Pan raczy żartować - broni Pan TD podając argument, że jeśli czegoś nie
> będę mógł w nim napisać, to mogę zawsze wrócić do Std/PE? Dostrzega Pan
> bezsens takiego rozumowania?

Zakladajac ze TD i Delphi to dwa rozdzielne produkty - substytuty, to
nie ma w tym niczego bezsensownego. Zawsze wybiera sie srodowisko do
zastosowan, a nie wszystko w jednym...

> No i to jest również porażka, co doskonale możemy (albo mogliśmy)
> dostrzec na przykładzie firm, na przykład, TPSA, PKP itp. Brak
> konkurencji hamuje rozwój.

Ja wiem? Jesli mowic o molochac i monopolistach to masz racje. Jednak
Borland nie jest ani jednym ani drugim. Inna bajka ze w Polsce mamy inne
wymagania niz na zachodzie (niewazne czy europy czy tymbardziej w USA).
Nie przecze ze Borland sam sobie podcina galaz na ktorej siedzi. Mozna
to zauwazyc juz od wersji 5 Delphi. Coraz bardziej obcieta wersja STD
(platna zeby nie bylo ze mowie o darmowej), w koncu w BDS2005 i 2006
wersja PRO stala sie funkcjonalnie identyczna jak D4Std, cene jednak
pozostawiajac taka jak za wersje PRO.
TD jest wiec po czesci ukłonem w strone osob takich jak ja. BDSa nie
kupilbym, bo nie potrzebuje calego zbioru srodowisk Borlandowskich
(swoja droga dziwi mnie dlaczego jeszcze do tego nie dolozyli
JBuildera). Ja potrzebuje tylko Delphi dla Win32 i wersje TDPro kupie
napewno. Argumentu typu, co bedzie jak bede potrzebowal C/C++, .NET sa
dla mnie smieszne, bo do tego sa lepsze srodowiska niz Borlanda, wiec
nie ma o czym wogole mowic.

Ale poczekajmy jeszcze te kilka dni, zobaczymy...

bim_bom

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 11:25:564.09.2006
do

Użytkownik "ZbyszekZ" <zbys...@gmail.com> napisał w wiadomości

[...]

Tu chyba nie trafiłeś: http://www.google.com/finance?cid=71424
Nie 0,5%, ale raczej 16% ;)
Ale z ilością pracowników, to mogłeś trafić.
Chociaż nie jestem w 100% pewny - revenue według translate.pl to dochód, ale
na stronach biznesowych dochód określają jako income...

tom

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 13:18:054.09.2006
do
bim_bom napisał(a):

> [...]
> - W wersji Explorer - nie można doinstalowywać nowych komponentów ani
> Expertów (ale można je bezpośrednio używać, np. komponenty Indy można

Qrcze ja dzis dzwonilem do Borlanda i powiedzial mi Pan z technicznego
ze np.
Turbo Delphi Pro to nie do konca to samo co Delphi z BDS2006 Pro.
Chodzi o to ze roznice tkwia w komponentach (ich ilosci). Jak mu
powiedzialem ze slyszalem o kwocie 400 euro - to tech uslyszalem jakies
zdziwienie i zadnej informacji. Trzymaja tajemnice przed jutrem :)

bim_bom

nieprzeczytany,
4 wrz 2006, 15:22:274.09.2006
do

Użytkownik "tom" <ze...@konczyce.pl> napisał w wiadomości
bim_bom napisał(a):

[...]

Chyba gościu sę nie zna. Może mówił o obcięciach w wersji explorer (bo tam
nie ma indy i chyba ibx-a, bo to są "zewnętrzne" kontrolki, niebolandow). Co
do ceny, to na 80% taka będzie, bo w inncyh krajach eu jest taka cena

Nowe wiadomości: 0