Ostavka na mesto koordinatora udruženja

Radojičić Đurađ

to pa...@googlegroups.com
Pre nego što počnem:
Jasno mi je da mnogi imaju pitanja i da postoji mnogo toga što je
nejasno ali mi je i takođe jasno da ne mogu da se pravdam svakom ponaosob
niti imam želju da to radim. U ovom pismu sam naveo najbitnije za
udruženje dok moji lični razlozi se svode na kretanje u drugom pravcu.

Želim da obavestim sve članove PAlug udruženja da od danas nisam više
koordinator. Razloge za moju odluku treba potražiti i činjenicama da
samo udruženje ne funkcioniše onako kako sam mislio da će funkcionisati.

Prvenstveno bih da skrenem pažnju na to da se svi u udruženju bave
problemom širenja slobodnog softvera. Po mom mišljenju, to je posao
za udruženja drugačijeg tipa. Pošto verujem da neko iz ovog udruženja
može da se pozove na naš sratut, u kome je naglašeno da je PAlug
"informatičko društvo za širenje svesti o otvorenim i slobodnim
tehnologijama", naglasiću da status udruženja nije završen.

Generalno je sve zamrlo. Ne bih da ulazim u polemiku zašto je to tako zato
što time rizikujem da ostavim pogrešan utisak. Neophodno je brinuti o
sajtu, o prostoru, o sastancima, projektima i sl. Diskusijom sam došao do
zaključka da sistem "svi diskutujemo i glasamo" ne vodi nikuda. Neophodno
je da postoji koordinator koji ume da preseče i da stavi tačku na
kompletnu priču. Demokratija jeste poželjna u udruženjima ali nije
efikasna budući da treba misliti na mnogo što šta i mnogo budućih planova
zavisi isključivo od članova. Moja ideja je bila da postoji neformalno
udruženje sa naglaskom na druženje. nije poenta da mi trošimo
hiljade dinara godišnje na administrativne troškove niti da plaćamo
sajtove i sl. Razumem ja da postoji i alternativna rešenja ali od
njih, za sada, nije bilo koristi.

Sećam se prvog sastanka i prvog momenta kada je neko pomenuo
"prezentacije". Mislio sam da neće to biti toliko gušenje ali počinje i
to. Svi žele neke druge stvari i žele udruženje koje ima nekakvu moć
međutim ja nisam imao takvo udruženje na umu.

Apsolutno se slažem sa tim da nisam spreman da vodim ovoliko udruženje.
Ne zbog činjenice da je naporno već zbog ličnih obaveza koje bi u
budućnosti mogle da ispaštaju zbog udruženja. Jasno je meni da postoji
mnogo više ljudi koji vole da imaju mnogo obaveza tokom dana i da ih sve
završe u roku ali ja jednostavno nisam jedan od tih ljudi stoga i mislim
da nisam odgovarajući koordinator za ovo udruženje. Jednostavno bih da
krenem u drugom pravcu i sve ovo ne bih da guram ispred sebe.

Moj predlog za novog koordinatora je Uroš. Mimo toga što je Uki moj
prijatelj, dečko poseduje odgovarajuće sposobnosti za vođenje jednog
ovakvog udruženja. Takođe sam svestan i da je trenutno okupiran fakultetom
stoga su manje šanse da on može da prihvati ovu funkciju u udruženju.

Sajt će ostati aktivan do isteka registracije. Domen je registrovan na
mene i voljan sam da prebacim prava na drugog člana udruženja. Identi.ca
sajt je zapušten i nisam video, osim sebe i Uroša koji je neaktivan tamo,
ostale članove tamo. Možda je twitter bolja opcija no to je na sledećem
koordinatoru da odluči i da vidi. Poštanska lista trenutno ima više od
jednog administratora stoga je to rešeno.

Što se tiče prostora za sastajanje, ja i dalje mogu da razgovaram sa
čovekom koji nam je ustupio prostor prošle godine kako bi mogli da
nastavite okupljanja u zatvorenom prostoru.

Donacije koje su do sada date će biti prebačene na novog koordinatora ili
će biti vraćene donatorima.

Radojičić Đurađ (http://lab21.net)

Surbanoski Aleksandar

to pa...@googlegroups.com

Ova izjava je za mene licno totalno neprihvatljiva. Bio sam ponosan na jednog Djuru koji je bio vizionar, imao preduzetnickog i kretativnog duha! Nesto sto nisam mogao da vidim u svojim roditeljima niti u starijim generacijama od sebe i mislio sam u sebi ovakvi ljudi kao djura trebaju nasoj drzavi, steta sto ih nema vise !!! Odjedanput se sve preokrenulo. Palug je umro i pre nego sto se rodio, ne mogu ni da zamislim bilo kakvu zajednicu bez djure.... Uros moze da zapocne to ali sam da kreira sve od 0 ...

RIP Palug  ....

Uroš Stegić

to pa...@googlegroups.com
Đuro, pričali smo o ovome više puta i znaš moje mišljenje o ovoj tvojoj odluci. Predložio sam ti da uradiš jednu stvar za koji smatram da je pametna, pre nego što se odlučiš za ovako nešto i nisi to uradio. Udruženje se nije "zamrlo" nego diše upravo onako kako si ti želeo da diše. Da ti je toliko smetalo, mogao si na sred diskusije o registrovanju da kažeš "ne može!" i to bi bilo rešeno, ali si umesto toga jurcao po ceo dan da bi progurao registraciju. Možda nisi primetio, ali ti nije zvonio telefon po ceo dan kako bi te ljudi požurili da registruješ, već je registracija došla kao predlog i mišljenje većine sa kojim si se ti složio, šta više, niko osim mene nije ni znao da ne želiš to.

Aco, ovakve stvari sam čitao kada je objavljena vest da je preminuo Steve Jobs. Nemoj patetisati, niti je ko umro niti je ko nestao. Đura nije napisao da nestaje iz udruženja ili da ga rastura, već da daje ostavku na mestu koordinatora i to je to.

Sazivam ovom prilikom sastanak u nedelju 30.10.2011. u 15h na čijem dnevnom redu će biti izbor novog koordinatora grupe. Đura je dao svoj predlog, lično bih imao vremena, ali postoje i ostali članovi koji bi možda želeli da se kandiduju ili barem da se pojave na glasanju. Molim sve, koji su pročitali da, pored svog mišljenja o Đurinoj ostavci, se izjasne o terminu. Što se tiče lokacije, morao bih proveriti sa Jovanom, da li mu odgovara da nam ustupi prostor (mada čisto sumnjam jer je nedelja u pitanju), ali alternativa će biti kaffe koji se nalazi preko puta bioskopa u kojem smo bili i na prvom sastanku, ne znam tačno kako se zove. Kako ne bi došlo do neprijatnosti odmah bih naglasio da će svako plaćati ono šta pije, za sada :)

Izvinjavam se svima ako sam bio malo grub

Dejan Matejic

to pa...@googlegroups.com
Ok djura je pokrenuo lavinu , sada neka sve ide svojim tokom

Filip Maljkovic

to pa...@googlegroups.com
On 10/24/2011 04:06 AM, Uroš Stegić wrote:
> [...]
> znam tačno kako se zove. Kako ne bi došlo do neprijatnosti odmah bih
> naglasio da će svako plaćati ono šta pije, za sada :)
Meni termin ne odgovara :( U Pancevu sam do tipa 2 u nedelju.

Djuro, zamolio bih te da ponovo razmislis o svemu. Sto se mene tice,
bolje je i lakse ako nema organizacije, vec se radi o neformalnim
okupljanjima radi zabave. Svi znamo da imanje i nemanje organizacije
imaju i dobre i lose strane, tako da je i varijanta opustenih okupljanja
bez birokratije takodje u redu. A ako je to OK drugima, a ti u tom
slucaju zelis da ostanes na celu, mislim da bi trebalo onda krenuti u
tom pravcu.

poz,
Filip

Radojičić Đurađ

to pa...@googlegroups.com
Upravo tako Dejane, lavina je pokrenuta (donekle) i sada je vreme da ja
krenem u jednom pravcu a udruženje u drugom.

Elem, moja odluka je i dalje ista i neće biti promena po tom pitanju.

Kafić, u kome smo se okupili prvi put, se zove "Il Giardino" (Đardino) i
nalazi se pored muzičke škole "Jovan Bandur" u Pančevu.

djura-san

to pa...@googlegroups.com
Inače, ja dolazim na okupljanje.