Diskusija o sajtu, grupama na sajtovima itd.

Radojičić Đurađ

to pa...@googlegroups.com

Upravo sam osvežio sajt i ubacio sve promene sa moje mašine. Urađeno je
sledeće:
- css still nema više nepotrebnog đubreta koje se nagomilavalo;
- ispravljene su sitne gramatičke greške i "nestala" slova na stranama;
- dopunjeni su neke tekstove i skrenuta je pažnja na bitnije delove u
tekstu najprostijim formatiranjem (podebljavanjem, podvlačenjem i krivljenjem);
- sređeni su svi linkovi;
- sređeni su direktorijumi na serveru unutar "pub/" direktorijuma;
- dodata je lokalna galerija fotografija na server:
http://palug.in.rs/pub/foto_galerije/sastanci/ ;
- testirano je na monitorima od 15" pa do 22" (bez problema je sve
prošlo).

Šta se dalje promenilo:
- Filip i Uroš su postali administratori PAlug grupe na fejsbuku (ja sam
ugasio svoj nalog tamo pa nemam uslova da održavam grupu tamo);
- Galerija sa flickr sajta je premeštena (privremeno) na sledeću adresu:
https://picasaweb.google.com/djura.san/PAlug ;
- PAlug grupa na Identi.ca sajtu nema administratora trenutno (biće
ispravljeno kroz par dana, čim mi se jave momci iz tehničke podrške opet);

Flickr galerija je nestala zato što se koordinator nije setio
da, *pre brisanja svog naloga*, prebaci administratorske privilegije na
drugog korisnika. Ko ima tamo nalog i želi da otvara grupu, može da se
posluži svim fotkama koje želi da okači. Moj nalog na Picasi će sadržati
fotografije sa naših sastanaka i sl. i ne planiram da menjam naloge dalje.

Twitter nalog nam ne treba stoga o tome neće biti diskusije (makar dok ne
uvedu opcije za pravljenje grupa (ako to ikada urade)).

Šta još treba da se uradi na sajtu:
- jednostavan ali praktičan modul za vesti (flat file baza sa minimumom
php koda) koji ima mogućnost unosa podataka direktno na sajtu;
- 2x provera ima li još gramatičkih grešaka;
- css optimizacije? Nešto mi deluje kao i dalje ima dosta nepotrebih
stvari.

Šta mene intersuje jesu vaša mišljenja o onome što sam gore napisao. Imate
li predloge? Imate li ideje?

Radojičić Đurađ
sajt: http://lab21.net

mail je poslat pomoću Debian GNU/Linux sistema (http://www.debian.org)
O< ascii ribbon - stop html e-pošti - www.asciiribbon.org

djura-san

to PAlug
Sajt je (zvanično) pušten u rad. Iako još uvek nemam modul za pisanje
vesti, ovo sada će poslužiti u narednih mesec dana dok ne adaptiramo
novi (feed) modul za našu php mašinu.

Sajt nije preveden na Engleski ali ne vidim sada svrhu toga. Ostali
sadržaj je proveren. Težilo se minimalizmu sa visokim akcentom na
sadržaj i mislim da sam to i postigao dizajnom koji sam napravio.

"pub/" direktorijum će biti osvežen do kraja dana (trenutno nedostaju
beleške sa sastanka). Galerija fotografija na našoj strani o udruženju
(http://palug.in.rs/?s=udruzenje#fotografije) je preusmerena na
lokalnu galeriju stoga više nema slika sa drugih izvora već isključivo
sa našeg servera.

Zahvaljujem svima koji su pomogli prilikom testiranja sadržaja i
izgleda. Kao i uvek, možete nas kontaktirati poštanskom listom ili
nekom od opcija koje su predstavljene na "Kontakt" strani:
http://palug.in.rs/?s=kontakt

(imajte u vidu da poštansku listu **najviše pratimo** i ona je izvor
diskusije za našu grupu)!

Đurađ

djura-san

to pa...@googlegroups.com
Od 13. Aprila možete da i da pregledate naš "pub/" direktorijum. Sredio sam to danas međutim obaveštenje na sajtu će da sačeka malo (razlozi su tehničke prirode).

Slobodno možete da bacite pogled na http://palug.in.rs/pub i da vidite sadržaj.

p.s. Trenutno nemam živaca da petljam sa uređivanjem teme za apache pub listing pa neka ostane ovako kako je (podrazumevano).

djura-san

to pa...@googlegroups.com
Promene na poštanskoj listi:
- pošta će vam stizati u sledećm formatu od danas: [PAlug %d]
  %d je broj poruke (npr. [PAlug 314] Izveštaj sa sastanka).

Dejan Matejic

to pa...@googlegroups.com
A ja za vikend krstio sina , :)

--
Ako si ljubitelj kafe poseti http://www.martignetti.co.rs

djura-san

to pa...@googlegroups.com
Dopune i promene:
- Uklonjena je Identi.ca grupa (razlog: ne koristi se i nije bilo novog sadržaja već neko vreme);
- Dodata je zvanična e-mail adresa udruženja preko koje se mogu vršiti kontakti vezani za udruženje, informacije i sl. Više o tome: http://palug.in.rs/?s=kontakt#koordinatori .