ET-message to Bashar al-Assad, dictator of Syria - Re: 2011 uge 08 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d6230aa$0$23760$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> 8. jan 2011
> http://www.youtube.com/watch?v=HK36jis12Rc
>
> eller ...
>
> http://www.youtube.com/user/Oflerttest?feature=mhum#p/c/254B917CF9F7B07F/2/HK36jis12Rc
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/group/miguel-moreno
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Interrupt RETURN from ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d62eb7b$0$23763$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
>

> Flygt eller bliv *reduceret* til en constitutionel monak (en kransekagefigur
> a la the danish Queen; You know: The spytslikker)!
>
> Og det samme gælder alle Jer andre: Enevældig kongedømme er en hån
> mod befolkningernes ønske om demokrati; altså MEDindflydelse. Og da det
> jo er dem, som er de egentlige ejermænd af landene, ér Jeres tid omme.
>
> Indse det: You are the part !...
>
> And then I heard a voice from heaven said (perhaps ET):
> (2011-02-21, Monday, day no 52, CET 23:42, GMT 22:42)
> - "With kind regards."
>
> Det var "vist nok" en venlig måde at sige 'skrid' på !

NRK Text-TV

s 136, oppdatert tirsdag 22. feb kl 08.31

Ambassadør bekrefter luftangrep

Libyas tidligere India-ambassadør
bekrefter at det ble brukt kampfly mot
demonstranter i Tripoli mandag.

Ambassadøren hoppet denne uken av på
grunn av volden mot demonstrantene i
Libya. Han ber nå FNs sikkerhetsråd om
å beskytte folket i Libya.

Han venter at flere av Libyens
diplomater rundt om i verden kommer til
å hoppe av.

Det er uvisst hvor mange som er drept i
sammenstøtene, men TV-stasjonen Al
Arabiya meldte mandag at minst 160 er
drept bare i hovedstaden Tripoli.

=== citat slut ===

Put him on trial !!!...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2011-02-22, Tuesday, day no 53, CET 09:36, GMT 08:36)
- "NOW."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d637748$0$23761$1472...@news.sunsite.dk...

Crime does NOT pay !...

CET 09:50
- "Med venlig hilsen."

CET 09:51
- "The Captain."

CET 09:51
- "On board."

CET 09:51
- "At the ship."

148 SVT Text Onsdag 23 feb 2011
VÄRLDEN I KORTHET 23 FEBRUARI
2(2)

Nordkorea En sydkoreansk tidning upp-
ger att ett flertal invånare i städer-
na Jongju, Yongchon och Sonchon i dag
gav sig ut på gatorna i protest mot
matbrist och elavbrott. El hade omför-
delats till Pyongyang inför firandet
av ledaren Kim Jong-Ils födelsedag.

=== citat slut ===

Det lader til, at det er hele planetens beboere, der laver fangeoprør og
forlanger frihed !

I så fald bliver det en interessant fremtid, planeten får apropos The BIG
Wedding...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):

(2011-02-23, Wednesday, day no 54, CET 09:41, GMT 08:41)
- "Meeting."

Hva' ... skal du ikke ud og *forsvare* din kommende-forlovede...

CET 09:42
- "Jo."

CET 09:43
- "My darling."

CET 09:43
- " ... coming."

CET 09:43
- "Soon."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d64c8dd$0$23752$1472...@news.sunsite.dk...

CET 09:47
- "Bryllup(pet) står for døren."

DR1 S145 ons 23 feb 10:58:47
23.februar dr.dk/nyheder 10:02

EKSPERT FRYGTER BLODIGE KAMPE
Udviklingen i Libyen er ikke kun vigtig
for landet selv, men også for hele
verden. For det vil vise sig, hvilket
magtapparat diktatorer er villige til
at bruge for at blive siddende, og
andre kan måske vælge at bruge samme
metoder for at stoppe uroligheder.

Det siger Stig Jensen, leder af Center
for Afrikastudier ved Kbh. Universitet.

- Libyens leder, oberst Muammar Gaddafi
vil blive og kæmpe, men spørgsmålet er,
om der er nogen, som vil kæmpe sammen
med ham, siger han til DR Nyheder.

Stig Jensen forudser at det bliver sær-
deles blodigt i Libyen, og at der vil
komme massive ødelæggelser.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/02/23/093120.htm

=== citat slut ===

Det er bl.a. derfor, at ICC STRAKS skal involveres, så det IKKE
bliver psykopaterne, der sætter dagsordenen i morgendagens verden !...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):

(2011-02-23, Wednesday, day no 54, CET 11:43, GMT 10:43)
- "Med venlig hilsen."

Det her; det ender med et bryllup. Det kan enhver idiot jo se ... :-)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d6503fd$0$23761$1472...@news.sunsite.dk...

> And then I heard a voice from heaven said (perhaps ET):
> (2011-02-23, Wednesday, day no 54, CET 13:55, GMT 12:55)
> - "Det skal vi nok sørge for."
>

> Thank You, Sir ... :-)
>

> 12234

137 SVT Text Torsdag 24 feb 2011
UTRIKES Publicerad 24 februari

Kina avfärdar jasminrevolution

Det finns ingen risk att Kina kastas
in i sådana oroligheter som skakat
auktoritära regimer i Arabvärlden.
Det säger Zaho Qizheng, tidigare chef
för regeringens informationskontor.

"Det blir ingen jasminrevolution i
Kina", säger han i den första
officiella reaktionen på så hög nivå
till de protestmaningar som spritts
via internet.

Maningarna samlade i helgen få
deltagare, men desto fler poliser.
Sökordet jasminrevolution har
spärrats på kinesiska sajter.

-

Du er den værste af dem alle, Cannibal-istan. Værre end Gaddafi !

Du nedslagtede tusindvis af fredelige forsvarsløse civile demonstranter
på den Himmelske Fredsplads den 4. juni 1989...
http://en.wikipedia.org/wiki/4_June_1989

Folket (1,3 milliarder kinesere) skal forbande dig og latterliggøre dig
offentligt. De skal gøre dig ensom og nøgen, så enhver kan se din skam.

I din nød skal du kalde på dine venner, men de er alle *kujoner*, feje
svin ligesom dig selv.

Og så skal Dommen° indtræde over dit forbandede rige:

Ned i dødsriget
(og aldrig mere vise sit ækle ansigt igen) !

Og folket skal juble, for endelig kan de sige offentligt, hvad de tænker
og mener.

Og de indse alle, at tiden er kommet, hvor Brullupet, The BIG Wedding,
står for døren. Deres elskede, Brudgommen, ...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET):
(2011-02-24, Thursday, Day no 55, CET 11:03, GMT 10:03)
- "Vil I ?"

Mankind (include the People of China); du har fået dig en *bejler*, skønner
jeg ... :-)

DR1 S153 søn 27 feb 09:31:06
27.februar dr.dk/nyheder 06:27

KINA FRYGTER OPRØRET I MELLEMØSTEN
Kommunistpartiet i Kina kigger særdeles
bekymret på revolutionerne og de
folkelige gadeprotester, som råber på
demokrati i den arabiske verden.

Det autoritære etpartistyre frygter
ganske enkelt, at opstandene breder sig
til kinesiske breddegrader og
inspirerer lokale dissidenter med håb
om forandringer.

Derfor rapporterer de strengt
statstyrede medier kun sparsomt fra
opstandene i Mellemøsten.

Men det har ikke forhindret internet-
aktivister, der henter inspiration i
Egypten, Tunesien og Libyen, til at
opfordre til demonstrationer i Kina.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/02/27/062717.htm

-

Skid i bukserne af skræk, uslinge !...

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen sige (givetvis ET):
(2011-02-27, Sunday, day no 58, CET 10:02, GMT 09:02)
- "Hele bundtet."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d6a1a60$0$23755$1472...@news.sunsite.dk...

> [...]
> över Nordkorea med information om
> demokratiprotesterna i Egypten.
>
> Som en del i den psykologiska krigfö-
> ringen har Sydkoreas armé även skickat
> mat, mediciner och radiomottagare till
> den nordkoreanska befolkningen för att
> uppmuntra dem till förändring.
>
> Nordkorea hotar också med en total-
> attack mot en militärövning som
> Sydkorea och USA ska hålla i veckan.
>
> -
>
> Det gælder vel også Nordkorea...
>
> Og netop i det samme hørte jeg endnu engang en røst fra Himlen sige (givetvis ET):
> (2011-02-27, Sunday, day no 58, CET 10:19, GMT 09:19)

"Kall, Mogens" skrev ...

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d6e00f2$0$23761$1472...@news.sunsite.dk...

> Hvis jeg var pr�sident eller statsminister for et land, da ville jeg lade pengene
> til ICC (l�nninger m.m.) g� direkte (og alts� *udenom* FN, fordi denne organisation
> *misbruger* magt). Og 1 eller 2 kan jo hurtig blive til mange !...

Og netop da h�rte jeg en r�st fra Himlen sige (givetvis ET):
(2011-03-02, Onsdag, day no 61, CET 09:33)
- "Skulle jeg hilse og sige."