Desertering (fra den iranske hær) er nok det klogeste lige nu at gøre + ET-message - Re: 2011 uge 45 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4eb71d73$0$291$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw
>
> eller ...
>
> (Foretrukne musikvideos 2)
> http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael/#p/c/0/RRbxEPn6khw
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/blessed-be-your-name
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

Pind: Sohn risikerer afpresning

Mandag d. 7. nov. 2011 kl. 08:18 af Jeppe Lykke Hansen, je...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45371247
:pind-sohn-risikerer-afpresning.html

-

Angreb på Iran vil være stor fejl

Mandag d. 7. nov. 2011 kl. 10:13 af ritzau / ansc
for TV 2 Nyhederne (opd. d. 7/11 2011; 10:14)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45373518
:angreb-p%C3%A5-iran-vil-v%C3%A6re-stor-fejl.html

Kommentar:

Sagde den russiske *massemorder* - som sagt - fra den
russiske angrebskrig på Georgien i aug. 2008.

En sådan mands ord er intet at regne for, ond som han jo
er! ... :-(

Men I iranere, I bør lytte godt efter:

Det ækle udemokratiske og diktatoriske regime i Iran udgør
en trussel for Verdensfreden, og vi bli'r derfor nødt til
at fjerne det, om nødvendig ved magt!

Desertering (fra den iranske hær) er nok det klogeste
lige nu at gøre!

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen (perhaps
ET), der sagde:
(2011-11-07, Monday, day no 311, CET 12:32, GMT 11:32)
- "Hezbollah."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4eb7c238$0$291$1472...@news.sunsite.dk...
CET 12:35
- "Jeg vil."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4eb7c26e$0$286$1472...@news.sunsite.dk...
CET 12:36
- "Lade min ånd."

DR1 S152 man 07 nov 16:21:39
7.november dr.dk/nyheder 13:38

EKS-ETA-LEDER FÅR 105 ÅRS FÆNGSEL
En dommer i Spanien har dømt en
tidligere leder fra den baskiske
separatist-bevægelse ETA til 105 års
fængsel.

Javier Garcia Gaztelu var tidligere
militær chef i ETA. Han er kendt under
navnet "Txapote".

Gaztelu er kendt skyldig i at stå bag
en bilbombe i februar 2000. Bomben
dræbte den baskiske venstrefløjs-
politiker Fernando Buesa og hans
livvagt.

Drabene fik tusinder af indbyggere til
at gå på gaden overalt i Spanien med
krav om, at ETA stoppede sin blodige
kamp.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/07/133655.htm

-

DR1 S170 man 07 nov 21:01:12
7.november dr.dk/nyheder 20:12

DANSKE KAMPFLY INDSAT OVER BALTIKUM
Danske Nato-kampfly blev mandag sat ind
mod fire fly fra det russiske
luftvåben, der var kommet for tæt på de
baltiske landes luftrum.

Det oplyser Litauens
forsvarsministerium, der tilføjer, at
det usædvanlige antal russiske fly
skabte grund til bekymring.

Ugne Naujokaityte, talskvinde for
forsvarsministeriet i Vilnius, siger,
at fire danske F-16-fly to gange gik på
vingerne for at eskortere de russiske
fly. De danske kampfly patruljerer for
tiden i luftrummet over Estland,
Letland og Litauen på vegne af Nato.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/07/201208.htm

Kommentar:

Det er - som sagt - ikke helt uden grund, at det hedder
psykopatistan, fordi der er jo tale om mennesker, der tror,
at de kan true andre til underkastelse, apropos Hitler.
Og det er jo i sig selv netop et kendertegn på psykopati,
hvor de menneskelige egenskaber trådt under fode! ... :-(

Måske en dag kommer dette til at koste os alle døden, bare
fordi man ikke ville respektere andre menneskers ret til
selv af bestemme over deres land! ... :-(

Og dermed kommer sindssygdommens *galskab* ind i billedet!

Straf dem for denne deres ondskab, o Gud, som de blandt
andet har gjort i Georgien! De fortjener undergang!

Og netop i det samme hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps
ET) sige:
(2011-11-07, Monday, day no 311, CET 22:48, GMT 21:48)
- "Ja."

CET 22:49
- "Destruction."

CET 22:53
- "Fire."

Hmm ... (memory on from) ...

Sent: Friday, October 28, 2011, CET 4:38, GMT 02:38
Subject: Re: ET-message to Russia, the psychopaths, 2011 oct 20, 08:18 GMT
13611 news:4eaa1581$0$290$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/b06f8e196c99e113
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/b06f8e196c99e113

> The videos are now online ...
>
> ET-message to Russia, the psychopaths, 2011 oct 20, 08:18 GMT, v2
> Uploadet af Olferttest001 den 27/10/2011
> 27. Oct 2011 19.23 (PDT), CET (28/10-11) 04:23, GMT 02:23
>
> http://www.youtube.com/watch?v=OJg-vI3B_6k

The destruction of Sodom ?

CET 23:00
- "Ja."

Retfærdige og sande er dine domme, o Gud, for hvem fik
ikke deres ondskab at føle ?

ETA-leder får 105 års fængsel

Mandag d. 7. nov. 2011 kl. 13:33 af ritzau / mira
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45379132
:etaleder-f%C3%A5r-105-%C3%A5rs-f%C3%A6ngsel.html

Iran uppges vara nära kärnvapen

Publicerad 7 nov 2011 09:03
Uppdaterad Mon Nov 07 16:41:56 CET 2011

http://www.nyheterna.se/1.2352619/2011/11/07/iran_uppges_vara_nara_karnvapen

Står Iran på gränsen till att kunna bygga egna kärnvapen?
Och har utländska vetenskapsmän hjälpt till i
utvecklingen? Spekulationer och hot haglar inför FN:s
atomenergiorgan IAEA:s hett emotsedda Iran-rapport i
veckan.

Tidningen The Washington Post, som talat med diplomater
och FN-tjänstemän som tagit del av rapporten, skriver
att underrättelseuppgifter tyder på att Iran nu har
klarat av de kritiska stegen för att framställa kärnvapen.

- Fullt möjligt, säger Hans Blix, diplomat och tidigare
chef för IAEA.

- Kan man anrika uran till 19-20 procent så kan man göra
det till de 90 procent som krävs. Irans förmåga kan man
inte ifrågasätta, men man kan fråga sig om den politiska
viljan finns.

Utländsk hjälp

Enligt The Washington Post ska bland annat en
ex-sovjetisk vapenexpert och vetenskapsman ha hjälpt
iranierna att bygga den avancerade utlösningsmekanism som
krävs för att skapa en nukleär kedjereaktion. Teknik med
koppling till experter i Pakistan och Nordkorea ska
också vara i bruk i Iran. Och dokument stärker tesen att
Teheran inte slutade med kärnvapenrelaterad forskning
2003, som bland annat USA trott.

Hans Blix säger att uppgifterna höjer temperaturen i den
redan infekterade Iranfrågan men understryker vikten av
att titta kritiskt på bevisningen när rapporten kommer,
i synnerhet när det gäller uppgifter som IAEA fått till
sig från annat håll.

- Olika länders underrättelsetjänster producerar
rapporter och de har länge försökt få IAEA att göra det
till sina egna. IAEA kan återge sådana uppgifter och
ställa frågor till Iran baserat på dem, men inte gå i god
för dem, säger han.

Militär insats?

Stämningen är onekligen uppiskad. Under helgen antydde
Israel att man överväger en flygattack mot Irans
atomprogram. På måndagen varnade både Ryssland och Iran
för att en sådan attack vore ett allvarligt misstag.

Hans Blix säger att det är tveksamt om en militär insats
mot atomprogrammet skulle ha önskad verkan, bland annat
eftersom många anläggningar i Iran är underjordiska.

- Och om Iran inte gjorde kärnvapen innan skulle de väl
börja göra det om de attackerades, säger han.

- Samtidigt tror jag inte att världen går under om Iran
framställer kärnvapen. Det som händer är att israeliska
kärnvapen blir mindre relevanta.

Teheran/Washington TT-AFP

DR1 S145 tir 08 nov 23:21:17
8.november dr.dk/nyheder 11:32

FN: MINDST 3500 ER DRÆBT I SYRIEN
Mindst 3.500 syrere har mistet livet,
siden opstanden mod landets præsident,
Bashar al-Assad, begyndte midt i marts.
Det oplyser FN's Menneskerettighedsråd.

Og dødstallet kan være endnu større.
3.500 er et forsigtigt skøn, siger
Ravina Shamdasani, der er talsmand for
FN's menneskerettighedskommissær.

Tallet er baseret på "troværdige kilder
i landet", men rådet har ikke selv
repræsentanter i Syrien.

Senest blev 19 personer dræbt i søndags
under den muslimske helligdag Eid al-
Adha.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/08/113033.htm

-

DR1 S151 tir 08 nov 23:21:17
8.november dr.dk/nyheder 12:29

OBAMA OG SARKOZY BAGTALER NETANYAHU
Frankrigs præsident Nicolas Sarkozy har
kaldt Israels premierminister Benyamin
Netanyahu for "en løgner". Det skete i
sidste uge, da Sarkozy talte i telefon
med USA's præsident, Barack Obama. Og
Obama sagde ham ikke ligefrem imod.

Desværre for Sarkozy og Obama kunne
flere journalister høre deres samtale.
Den er nu refereret hos BBC, The
Guardian og en lang række andre medier.

- Jeg kan ikke holde ham ud. Han er en
løgner, sagde den franske præsident
Sarkozy til Obama. Hvortil præsidenten
for Israels nærmeste allierede svarede:

- Det er mig, der er nødt til at
beskæftige mig med ham hver eneste dag.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/08/121739.htm

Kommentar:

At bagtale andre er altid et dårligt tegn, noget man som
statsleder bør holde sig fra!

-

DR1 S173 tir 08 nov 23:20:52
8.november dr.dk/nyheder 21:38

FN BEKYMRET OVER IRANS ATOMPROGRAM
FN's atomvagthund har "alvorlige
bekymringer" over Irans atomaktiviteter
og har "pålidelige" oplysninger om, at
styret i Teheran muligvis har arbejdet
på at fremstille atomvåben.

Det viser en rapport fra Det
Internationale Atomenergiagentur (IAEA)

- Agenturet har alvorlige bekymringer,
hvad angår mulige militære aspekter af
Irans atomprogram, hedder det blandt
andet i den med spænding ventede
rapport. Efter nøje og kritisk at have
vurderet den store mængde
informationer, vi har haft til
rådighed, finder agenturet
oplysningerne i det store hele
troværdige.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/08/213325.htm

Kommentar:

Vær realister:

Diktaturet i Iran ser det som deres hellige pligt at
udrydde jøderne, apropos Hitler.

Vi har forsøgt at tale dem til fornuft, men folk fortryder
desværre først deres onde gerninger, når regningen skal
betales; når man indser og fatter *konsekvensen* af det,
man har gjort, apropos Ruslands hjælpende hånd til Irans
atomprogram den 9. januar 1995.

Sandsynligvis vil derfor 3. Verdenskrig starte med, at en
atombombe bliver detoneret over Jerusalem, apropos
Matt. 24,15

Menneskets *galskab* kender jo ingen grænser! ... :-(

-

DR1 S115 ons 09 nov 08:55:07
9.november dr.dk/nyheder 03:34

DET VAR HELDIGVIS EN FORBIER
Det blev en forbier - og godt det
samme. I nat passerede et himmellegeme
på størrelse med et hangarskib relativt
tæt forbi vores klode. 320.000 km er jo
ingen afstand, når vi taler om
himmelrummet. Det var asteroiden med
det lidet poetiske navn 2005 YU 55, og
den havde fart på: 48.000 km i timen.

Astronomer mener, asteroiden gennem
tusinder af år er passeret forbi vores
planet, efter at den blev slået ud af
sin oprindelige bane i asteroide-bæltet
mellem Mars og Jupiter.

Men rammer os gør den ikke - i hvert
fald ikke de næste 100 år, siger
astronomer, der har regnet efter.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/09/031718.htm

-

DR1 S121 ons 09 nov 08:55:08
9.november dr.dk/nyheder 06:51

SOHN FORBØD ADGANG TIL DKP ARKIVER
Erhvervs- og vækstminister Ole Sohn
forbød som formand for DKP i 1989
offentligheden adgang til DKP-arkiver.

Det skete, da han overdrog partiets
arkivalier til Arbejderbevægelsens
Arkiv og Bibliotek, ABA, og satte sin
underskrift på en aftale.

Aftalen rummer en klausul, der dikterer
hvem, der må få adgang til det kommu-
nistiske arkiv og hvem, der ikke må,
oplyser Radio 24syv.

I klausulen står, at DKP's arkiv kun må
bruges til forskning, så journalister
kan ikke få adgang til papirer, der kan
indeholder oplysninger om forbindelser
mellem DKP og Sovjetunionen.

Læs også ...

Nordlyschance i weekenden

09. nov. 2011 07.29 Vejret
http://www.dr.dk/Nyheder/Vejret/2011/11/09/071453.htm

-

DR1 S129 ons 09 nov 08:55:08
9.november dr.dk/nyheder 07:59

LANGT FÆRRE FÅR RETSHJÆLP
Udgifterne til statslig retshjælp er på
fem år styrtdykket til en fjerdedel -
og antallet af sager med fri proces er
mere end halveret.

En lovændring, der skulle modernisere
området, har i praksis betydet, at folk
ikke længere kan få retshjælp til en
række sagstyper, skriver Politiken.

Det gælder blandt andet sager, der er
under behandling hos en offentlig
myndighed, og sager, der ikke kan
afsluttes inden for to advokattimer.

Advokatrådets formand, Søren Jenstrup,
siger, at et retssamfund må have en
anstændig ordning, som sikrer, at de,
der er ringest stillet, får hjælp.

Læs også ...

Det er i hvert fald ikke lige just et sundhedstegn for vort
demokrati, når/hvis en befolkningsgruppe ikke kan få den
juridiske hjælp de behøver.

Grønland er tæt på stort oliefund

Tirsdag d. 8. nov. 2011 kl. 15:32 af ritzau/mkij
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45417962
:gr%C3%B8nland-er-t%C3%A6t-p%C3%A5-stort-oliefund.html

-

Ups! Obama og Sarkozy talte over sig

Tirsdag d. 8. nov. 2011 kl. 15:47 af ritzau / kris
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45421320
:ups-obama-og-sarkozy-talte-over-sig.html

Prøv I at skulle håndtere en problemstilling, hvor fremmede
fx. forlanger Jeres hovedstad og halvdelen af kongeriget,
eller rettere sagt det hele, og derfor stræber en efter
døden hvor-som-helst på planeten!

Så ville piben nok få en anden lyd.

Så indtil da vil nok jeg betegne det som et udtryk for
*antisemitisme*! ... :-(

Er der nogen, som kan komme med en forklaring på, hvorfor
jeg er ved at brække mig nu ?

-

Agentur: Iran kan lave atombombe

Tirsdag d. 8. nov. 2011 kl. 21:38 af ritzau / kris
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45427358
:agentur-iran-kan-lave-atombombe.html

Kommentar:

Som sagt: 3. Verdenskrig er nært forestående, hvis ikke
disse *galninge* bliver standset i deres ondskab!

-

Asteroide drønede tæt forbi Jorden

Onsdag d. 9. nov. 2011 kl. 05:41 af ritzau / Reuters / krja
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45436763
:asteroide-dr%C3%B8nede-t%C3%A6t-forbi-jorden.html

-

Sohn forbød adgang til DKP-arkiver

Onsdag d. 9. nov. 2011 kl. 06:42 af krja
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45450313
:sohn-forb%C3%B8d-adgang-til-dkparkiver.html

-

Russisk marssonde er kommet ud af kurs

Onsdag d. 9. nov. 2011 kl. 09:37 af ritzau / ansc
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45453137
:russisk-marssonde-er-kommet-ud-af-kurs.html

FRANKRIGS PRÆSIDENT: 'JEG ER TRÆT AF LØGNEREN NETANYAHU'

Tirsdag den 8. november 2011
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3013

-

RAPPORT TYDER PÅ, AT PALÆSTINENSERNE VIL LIDE NEDERLAG I FN'S SIKKERHEDSRÅD

Tirsdag den 8. november 2011
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3014

-

Iran rokker sig ikke en tomme i atomstrid

9. november 2011
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/439735:Udland--Iran-rokker-sig-ikke-en-tomme-i-atomstrid

-

9 November 2011 Last updated at 00:15 GMT

UN nuclear agency IAEA: Iran 'studying nuclear weapons'
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-15643460

Kommentar:

Vær realister:

En atomkrig kan ikke holdes begrænset til en region. I
løbet af få timer eller dage eller uger har fjendlighederne
forpestet menneskesindet overalt på kloden!

Sådan startede 1. Verdenskrig og sådan vil det også gå denne
gang, ved mindre man selvfølgelig - I TIDE - hiver tænderne
ud af munden på rovdyret!

Og det er soleklart, at havde jeg haft magtbeføjelserne hertil,
så havde jeg gjort det, fordi der i denne sag helt og holdent
udelukkende er tale om *selvforsvar*!

Og dem, der lokkede i sindssyge på afveje; altså bagmændene;
dem ville jeg også straffe for deres ondskab!...

Og netop da hørte jeg en røst fra Himlen (perhaps ET) sige:
(2011-11-09, Wednesday, day no 313, CET 10:59, GMT 09:59)
- "Med venlig hilsen."

CET 10:59
- "Os."

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev ...

> Onsdag d. 9. nov. 2011 kl. 09:37 af ritzau / ansc
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45453137
> :russisk-marssonde-er-kommet-ud-af-kurs.html

Compare with ...

> [...]
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S139 ons 09 nov 13:54:56
9.november dr.dk/nyheder 10:33

IRAN: VI ROKKER OS IKKE EN TOMME
Der er absolut ingen tegn på opblødning
i den efterhånden særdeles højspændte
situation mellem Iran og Vesten.

Irans præsident, Mahmoud Ahmadinejad,
siger nu, at Iran 'ikke rokker sig en
tomme' i forhold til det atomprogram,
landet har 'forpligtet sig til'.

Ahmadinejads udtalelse kommer efter, at
retorikken fra flere vestlige ledere de
er blevet skærpet over for Iran.

Frankrigs udenrigsminister, Alain
Juppe, taler om at indføre "hidtil
usete sanktioner" mod landet, hvis ikke
de øjeblikkeligt dropper alle planer om
at besidde teknologi, der kan frem-
stille masseødelæggelsesvåben.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/09/103128.htm

-

DR1 S153 ons 09 nov 23:52:00
9.november dr.dk/nyheder 14:10

BLADTEGNERNE TAGER SKRALDET
Bladtegnerne tager sig af de samme
historier som andre journalister, men
de står skarpere og tager en større
risiko, siger Anders Jerichow, der er
præsident for Dansk PEN.

- Men samtidig er de også de forreste
vogtere af ytringsfriheden.

Anders Jerichow udgiver i morgen bogen
"Bladtegnere i et globalt minefelt" og
bladtegnernes vilkår.

- Der er trusler mod bladtegnere over
hele verden. De kommer til at tage en
rolle som pressefrihedens yderste
forpost, fordi deres tegninger afkodes
hurtigt og vækker en forbløffende
vrede.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Kultur/2011/11/09/140141.htm

-

ANALYSE: Iran skaber spændinger i Mellemøsten

09. nov. 2011 17.52
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/Korrespondenterne_skriver/Puk_Damsgaard/2011/11/09/153625.htm

Advarer om 3. verdenskrig
Israel har før angrebet atomreaktorer - i 1981 i Irak og senest i 2007 i Syrien. Men et angreb på Iran kan få uoverskuelige
konsekvenser og føre regionen ud i, hvad nogle analytikere dommedags-sagtigt kalder "begyndelsen på 3. verdenskrig".

Kommentar:

Vær *realister*:

Der bli'r 3. Verdenskrig, hvis ikke disse hugtænder fjernes
fra rovdyret (det diktatoriske Iran), fordi jo flere og
bedre våben de får, desto mere sandsynligt bliver det, at
de laver en angrebskrig på Israel (og os andre "hedninge").

Vi har jo at gøre med religiøse *galninge*!

STOP dreaming!

Ligesom Hitler skulle standses, på samme måde med Iran.

Og jo længere tid vi venter, desto sværre bliver opgaven.

Men den bli'r jo IKKE( løst af at udsætte opgaven)...

Og netop i det samme blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen
(perhaps ET), der sagde:
(2011-11-10, Thursday, day no 314, CET 01:28, GMT 00:28)
- "Vel."

CET 01:28
- "Spørger jeg."

-

DR1 S174 ons 09 nov 23:51:35
9.november dr.dk/nyheder 23:25

POLITIMAND DRÆBT AF SKUD
En politibetjent fra Midt- og
Vestsjællands Politi er død, efter at
være ramt af skud på Roskilde
politistation. Hændelsen skete omkring
klokken 21. Politiet ønsker ikke at
oplyse de nærmere omstændigheder på
nuværende tidspunkt og vil hverken af-
eller bekræfte, om der var tale om et
vådeskud.

- Statsadvokaten er orienteret og på
vej til Politistationen for at
undersøge sagen, oplyser politiets
talsmand, Carsten Andersen, til DR
Nyheder.

Politiet vil i løbet af få timer komme
med en redegørelse om episoden.

Læs også ...

Det var synd. Der var nok en, der nupsede pistolen fra
betjenten og skød.

Iran rokker sig ikke i atomstrid

Onsdag d. 9. nov. 2011 kl. 11:17 af ritzau / ansc
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45455359
:iran-rokker-sig-ikke-i-atomstrid.html

-

VIDEO: Her er asteroiden

Onsdag d. 9. nov. 2011 kl. 14:56 af Anne Schøning Christensen, an...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45460084
:video-her-er-asteroiden.html

-

Pædofili præst får 60 års fængsel

Onsdag d. 9. nov. 2011 kl. 15:44 af ritzau / jely
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45461509
:p%C3%A6dofili-pr%C3%A6st-f%C3%A5r-60-%C3%A5rs-f%C3%A6ngsel.html

-

Breaking ET-news on

Betjent dræbt i vådeskudsulykke

Onsdag d. 9. nov. 2011 kl. 22:45 af Kristian Hedegaard, kr...@tv2.dk
for TV 2 Nyhederne (opd. d. 9/11 2011; 23:41)

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45480182
:betjent-dr%C3%A6bt-i-v%C3%A5deskudsulykke.html

IRAN - 'RYGENDE PISTOL' ELLER ATOMBEVÆBNET MISSIL?

Onsdag den 9. november 2011
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=3015

Irans atomprogram har ikke bare til formål at skaffe
landets befolkning billig elektricitet. Programmet har en
militær funktion, og formålet er at fremstille en
atombombe.

Det fremgår af den seneste rapport fra Det Internationale
Atom Energi Agentur (IAEA), som blev offentliggjort i går.

Ligesom tidligere rapporter fra IAEA gør også denne
rapport detaljeret rede for Irans fortsatte berigelse af
uran i strid med FN's forbud.

Men i den nye rapport er det særligt afsnit G, der vækker
international opsigt. Afsnittet handler om »Mulige
militære dimensioner« af Irans atomprogram. Konklusionen
er, at Iran arbejder på fremstilling af en atombombe.

IAEA's konklusion bygger på materiale, der stammer fra
organisationens eget arbejde, fra medlemsstaters
efterretningstjenester og fra Iran selv, og som alt
sammen peger i samme retning (afsnit 42).

Rapporten siger, at Iran siden august 2008 ikke har
villet samarbejde med IAEA om klarlægning af den
eventuelle eksistens af en militær dimension (afsnit 39).

Mens nogle af de aktiviteter, som IAEA har afsløret, kan
indgå både i civile og militære programmer, er der andre,
der kun giver mening i forbindelse med et militært
program (afsnit 44).

Fundene viser, at der indtil udgangen af 2003 var tale om
et struktureret militært program, og at nogle af disse
militære aktiviteter fortsatte efter 2003 og muligvis
endnu i dag (afsnit 45). Baggrunden for disse
konklusioner gør IAEA detaljeret rede for i et appendiks
til rapporten.

En ekspert i atomforskning siger til Ha'aretz, at det
materiale, som IAEA har fremlagt, kun har én mulig
forklaring: Iran er i fuld gang med at forberede
fremstillingen af en atombombe. En diplomatisk kilde i
Wien siger til avisen, at der er tale om den alvorligste
rapport, som IAEA nogensinde har offentliggjort.

Andre eksperter vurderer, at Iran i dag er så langt, at
det kan producere en atombombe på få måneder, hvis
landets ledelse beslutter sig for det. Den vurdering
ligger dog uden for IAEA's rapport.

IAEA-rapportens afsnit om det militære aspekt af Irans
atomprogram er ikke nogen overraskelse. Allerede i 2009
rapporterede en række medier, at IAEA havde udarbejdet en
rapport med det indhold, men dengang blev rapporten
holdt hemmelig - angiveligt efter indgreb af den
daværende egyptiske generaldirektør for IAEA, Mohamed El
Baradei, der gjorde meget for at beskytte Iran mod
Israels og USA's kritik.

Reaktionerne på den nye IAEA-rapport er skarpe. I Israel
har det i de sidste ti dage svirret med rygter om et
muligt luftangreb på Iran. Premierminister Benjamin
Netanyahu har pålagt sine ministre tavshed om den nye
rapport. En officiel reaktion forventes senere.

Iagttagere mener ikke, at den nye rapport vil føre til
nye FN-sanktioner mod Iran, fordi Rusland og Kina vil
stemme imod. Men det kan sagtens tænkes, at USA og andre
lande vil skærpe deres sanktioner. I Kina har rapporten
fremkaldt nye rygter om en mulig krig i Iran - noget Kina
frygter, fordi landet er afhængigt af iransk olie.
Frankrigs udenrigsminister kalder Iran en trussel og har
krævet, at FN's Sikkerhedsråd bliver indkaldt.

Enkelte iagttagere forsøger at berolige ved at sige, at
IAEA-rapporten trods alt ikke indeholder nogen »rygende
pistol«. Kommentaren fra den fremtrædende israelske
journalist Yossi Melman lyder: »Ikke en rygende pistol,
men et atombevæbnet missil«.

Kilde link - Klik her (Åbner i nyt vindue)
http://www.isisnucleariran.org/assets/pdf/IAEA_Iran_8Nov2011.pdf

-

Skyggekrigen mellem Iran og Vesten intensiveres

Tilføjet til udfordringen.dk: 09.11.2011, 14:37
Artiklen bragt i Udfordringen uge 45/2011

http://www.udfordringen.dk/art.php?ID=22274

-

Og igen hørte jeg en røst fra Himlen (still perhaps ET)
sige:
(2011-11-10, Thursday, day no 314, CET 01:51, GMT 01:51)
- "Target."

CET 01:52
- "Found."

Last OUTPUT: 13500 news:4e90ce37$0$281$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 13692

DR1 S127 lør 12 nov 12:52:20
12.november dr.dk/nyheder 12:49

IRAN: EKSPLOSION RYSTER KASERNE
En massiv eksplosion i et lager på en
kaserne 20 kilometer vest for Teheran
har kostet adskillige mennesker livet,
rapporterer iranske medier.

Eksplosion kunne mærkes mindst 45
kilometer væk fra kasernen.

Det fremgår ikke præcist, om
eksplosionen skete i et
ammunitionslager eller på kasernens
tankstation.

Trykket fra eksplosionen knuste ruder i
bygninger i Teherans vestlige
forstæder, oplyser øjenvidner.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/11/12/124739.htm

Sent: Wednesday, October 19, 2011, CET 20:19, GMT 18:19
Subject: Iran 2011-10-19. ET-message: "We are coming ... soon"
13561 news:4e9f1489$0$284$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/f677778b8b6726ef
https://groups.google.com/group/no.kultur.folklore.ufo/msg/f677778b8b6726ef

> [...]
>
> Uploadet af CopyCommonsFootage07 den 19/10/2011, GMT 17:39
> http://www.youtube.com/user/CopyCommonsFootage07
>
> http://www.youtube.com/watch?v=aytyBUqziAM
>

> or ...
>
> Iran 2011-10-19. ET-message: "We are coming ... soon"
>
> Uploadet af Olferttest001 den 19/10/2011
> http://www.youtube.com/user/Olferttest001
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Xw8J9r91Ibs
>

> The message:
>
> I was watching videos from Iran about torture, and then I heard a voice
> from Heaven (perhaps ET) said:
>
> (2011-10-19, Wednesday, day no 292, CET 19:24, GMT 17:24)

Hmm ...

2011-10-19, Wednesday, day no 292,
2011-11-12, Saturday, day no 316,

delta = 24

Compare with ...

> (2011-10-19, Wednesday, day no 292, CET 19:24, GMT 17:24)
> - "We are coming."
>
> CET 19:24
> - "Soon."

Your, ET ?

I så fald vil jeg foreslå, at du går mere målrettet efter
atominstallationerne, så vi kan afværge en atomkrig!

Enorm eksplosion ryster kaserne

Lørdag d. 12. nov. 2011 kl. 13:28 af ritzau / ansc
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-45578617
:enorm-eksplosion-ryster-kaserne.html

Irans revolutionsgarde oplyser, at eksplosionen skete i
et lager på basen Bidganeh, rapporterer nyhedsbureauet
Fars.

Kasernen tilhører revolutionsgarden.