En *umoden* civilisation, som ikke vil retfærdighed - Re: 2012 uge 14 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4f794725$0$282$1472...@news.sunsite.dk...
> http://sites.google.com/site/kallfiles1/politics
> >
> [ ... ]
> [ ... 2012-04-02, Monday, day no 93 in the year ... ]
> [ ... ]
>

> I denne uge vil de politiske hændelser blive indrapporteret her
> under lovmusikken ...
>
> Blessed Be The Name Of The Lord - Vineyard Music
> Uploadet af bondservant007 den 16/04/2007
> http://www.youtube.com/watch?v=RRbxEPn6khw
>
> eller ...
>
> (Foretrukne musikvideos 2)
> http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael/#p/c/0/RRbxEPn6khw

> [...]

Bill Clinton i morgen-tv: Vil ikke afvise Hillary som præsident

02. apr. 2012 17.04 Udland
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/04/02/164356.htm

Lige nu handler det i USA om præsidentvalget i 2012, men
kigger man frem mod valget i 2016, kan det til den tid
måske blive til et comeback til Hillary Clinton, der
tilbage i 2008 måtte se sig slået som demokraternes
præsidentkandidat af Barack Obama.

-

DR S175 tir 03 apr 08:05:58
2.april dr.dk/nyheder 18:21

ANNAN: SYRIEN MED PÅ VÅBENHVILE
Den tidligere generalsekretær for FN
Kofi Annan opfordrer FN's Sikkerhedsråd
til at støtte en plan om, at der 10.
april skal være våbenhvile i Syrien.

Annan, der nu er særlig udsending i
Syrien for Den Arabiske Liga og FN, har
mandag været til møde i Sikkerhedsrådet
i New York. Her fortalte Annan, at det
syriske regime under ledelse af
præsident Bashar Assad er parat til
delvist at gennemføre Annans fredsplan
for landet den 10. april.

Den syriske accept omfatter ifølge
Annan en fuld våbenhvile inden for 48
timer efter 10. april, siger diplomater
i New York.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2012/04/02/181501.htm

Kommentar:

Stol ALDRIG på en psykopat! De siger et men gør noget
andet. De bruger ordene og løfterne bare til at
manipulere med!

Dette problem kan kun løses ved at inddrage domstolen!

Og det er her, skoen klemmer!

For I vil slet ikke retfærdighed, når det kommer til
stykket! ... :-(

Hmm ... (input memory from) ...