Re: Meteor landede tirsdag aften omkring Silkeborg

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d788cfd$0$23756$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> Knudsen fra Steno-museet.
>
> - Vi har en mistanke om, at meteoren
> er faldet ned i Midtjylland og er
> br�ndt ud m�ske over Nr. Snede- eller
> Silkeborg-egnen, siger han.
>
> Og Ole J. Knudsen appellerer til dem,
> som m�tte have observeret meteoren om
> at henvende sig.
>
> L�s ogs� ...
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2011/03/10/080429.htm
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

14. marts 2011 kl. 09:06

Meteor faldet ned ved Silkeborg
(Statens Naturhistoriske Museum)

http://videnskab.dk/kort-nyt/meteor-faldet-ned-ved-silkeborg

En meteorit er muligvis faldet ned p� Silkeborg-egnen. Det oplyser
Lektor og Kurator Henning Haack fra Statens Naturhistoriske Museum
i K�benhavn. En st�rre jagt er nu g�et i gang for at finde den.

Videooptagelser og �jenvidner fort�ller, at der m�ske har v�ret et
meteorit-nedslag tirsdag aften lidt efter klokken kl. 20 syd for
Silkeborg. Men det er ...

=== citat slut ===

Hmm ...

Lige syd for Silkeborg befinder Danmarks *h�jeste* punkt sig (Himmelbjerget),
apropos *above* the Hill

*External* interrupt perhaps found at position T-7 (1 year after)

Counter-syntax still not 100% understood

Message will be send out soon on the main-channel.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d7ea68a$0$23756$1472...@news.sunsite.dk...

> [...]

> Counter-syntax still not 100% understood
>
> Message will be send out soon on the main-channel.

Altså:

Det kan meget vel være et blufnummer, idet en meteor jo slet ikke er ligeså stor
som en asteroide (se markør 61 og 144), og derfor godt kunne være "anbragt"
på denne kollisionskurs af diverse efterretningstjenester, som dog i så fald må råde
over rumfartsteknologi !

Så denne konspirationsteori er nok ret-langt-ude-i-skoven, ikke sandt ?

-

Når dette forbehold nu er sagt, synes jeg godt, vi kan undersøge sagen.

For et år siden udgives følgende video:

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d7ec051$0$23761$1472...@news.sunsite.dk...

Det mærkelige er, at ligesom første gang (7 dage *før* Tsunamijordskælvet
i Indonesien dec 26 2004) er der denne gang OGSÅ et tsunamijordskælv
involveret ! Her blot 3 dage senere i Japan.

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d7ec454$0$23751$1472...@news.sunsite.dk...

T-7 perhaps found at ...

UFO OVER HANEDA AIRPORT TOKYO JAPAN (3 MARCH 2011)
Fra: UfoTvOfficial | Oprettet: 05/03/2011
http://www.youtube.com/watch?v=ImwYWc2j5xY&feature=related

UFO video 2011 - Stationary triangle-shaped craft was recorded hovering
in the night sky over Haneda Airport in Tokyo, Japan. This interesting footage
was recorded on Thursday, 3rd March 2011.