Muslimsk fanatiske + ET-message - Re: 2011 uge 14 (news samlet)

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d99116b$0$23754$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> 8. jan 2011
> http://www.youtube.com/watch?v=HK36jis12Rc
>
> eller ...
>
> http://www.youtube.com/user/Oflerttest?feature=mhum#p/c/254B917CF9F7B07F/2/HK36jis12Rc
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/group/miguel-moreno
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

DR1 S123 man 04 apr 08:31:13
4.april dr.dk/nyheder 06:55

BURMA: LEDER JUNTA STOPPER
Than Shwe, lederen af militærjuntaen i
Burma, er trådt tilbage som militærets
øverste leder efter at have overgivet
magten til en formelt civil regering.

Det siger unavngiven kilde fra styret i
Burma - der også kendt som Myanmar.

Shwe, opløste i sidste uge den
regerende junta som følge af et stærkt
omdiskuteret valg i november, hvor
oppositionslederen, Aung San Suu Kyi,
var udelukket, og der var omfattende
anklager om svindel.

- Seniorgeneralen og vice-
seniorgeneralen (Maung Aye, red.) er
allerede trådt tilbage, siger den
anonyme kilde.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/04/04064014.htm

Kommentar:

Også dette ækle styre skal bringes til ophør.

Politi i Yemen sårer 600-700 demonstranter

Mandag d. 4. apr. 2011 kl. 02:47 af ritzau
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38685447
:politi-i-yemen-s%C3%A5rer-600700-demonstranter.html

-

Koran-sag farlig for USA-soldater

Mandag d. 4. apr. 2011 kl. 05:12 af ritzau / dabu
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38685871
:koransag-farlig-for-usasoldater.html

=== citat start ===

En koran-afbrænding i en lille kirke i Florida, der fandt sted 20.
marts, skaber nye farer for den USA-ledede militære mission i
Afghanistan, siger den amerikanske general David Petraeus.

I et interview med avisen Wall Street Journal siger, den
øverstkommanderende for styrkerne i Afghanistan, at koran-afbrændingen
var "en overraskelse". Petraeus kalder afbrændingen for "hade­fuld,
ekstremt respektløs og enormt intolerant". "Det værste mareridt for
enhver leder af en sikkerhedsstyrke er af blive konfronteret af en hob
af mennesker," siger han.

"Om du vil, særligt en, som kan være under indflydelse af personer,
der vil opildne til vold, en, der vil kapre følelser, i dette tilfælde
måske forståelige følelser," siger Petraeus.

"Død over USA"
Flere hundrede mennesker protesterede søndag i den afghanske byen
Kandahar mod afbrændingen af Koranen i USA, oplyser en repræsentant
for de afghanske myndigheder. Der blev råbt ting som "død over USA".

Lørdag blev ti mennesker dræbt og over 80 såret i hårde sammenstød i
Kandahar under en tilsvarende demonstration.

Fredag blev syv udenlandske FN-ansatte, blandt dem en kvindelig norsk
officer, dræbt i Mazar-i-Sharif nord i Afghanistan i forbindelse med
en lignende protest.

Demonstrationer startede fredag i protest mod, at den rabiate pastor
Terry Jones fra Florida afbrændte Koranen sammen med en anden præst.

"Det er selvklart en ekstra sikkerhedsudfordring i et land, der står
over for betydelige sikkerhedsudfordringer," siger Petraeus.

=== citat slut ====

Kommentar:

Vær nu realist:

Man kan ikke tillade sig at forlange, at alle andre mennesker på
planeten skal opføre sig lige præcis, som man vil ha' det!

Det er en *fanatisk* indstilling at indtage, og aldeles udemokratisk.

Blot fordi *du* finder Konanen hellig, kan du ikke forlange, at alle
andre mennesker også skal synes det.

En ateis vil (fx.) ALDRIG (gå med på dette)...

And then I heard a vioce said from Heaven (perhaps ET)
(2011-04-04, Monday, day no 94, CET 09:19, GMT 07:19)
- "Never!"

:-)

Og hvis du først vænner disse fanatikere til at få deres vilje med alt,
hvad de peger på (som små forkælede møgunger), da vil det blive en
skrue uden ende!

Og før du ser dig om klapper fælden, og du er fanget i deres religiøse
stupide bånd, hvor du må trælle for deres galskab!

Så du kan ligeså godt med det samme melde ud, at enhver borger har
ret til at ytre sig frit i et demokrati; også på den måde vedkommende
finder egnet, hvad enten det nu gælder på skrift, i maling og tegning
eller ved at destruere skadelig materiale, som man anser som værende
dæmonisk!

Ikke dermed sagt, at du SKAL gøre det. Blot at du har denne ret til at
ytre dig.

Og hvis du ikke ka' li', hvad de skriver i avisen; ja så lad vær med
at købe den! - Så slipper du også for at blive konfronteret med
eventuelle hensynsløse provokationer i avisen osv.

Men du kan IKKE forlange, at hele Verden skal makke kæft, trit og
retning!

Folk har ret til at ha' en anden mening og overbevisning end din. Det
må du kunne tåle, din åndsbolle!

For det er faktisk kun idioter, der forlanger noget så *sygeligt* som
dét, du gør!

Og det er i virkeligheden udsprunget af noget *dæmonisk*, for frugten
(rovmord på uskyldige) AFSLØRER jo dets ophav (John 8,44 + Matt. 7,20)!

Og derfor kan jeg godt forstå, at nogle foretrækker at destruere dette
skadelige materiale (endskønt det måske har kostet en formue, apropos
ApG Acts 19,19 !!!

Men du skal ikke ligefrem gå ud og købe dette skadelige materiale for
demonstrativt at ophidse modparten.

Jeg har eksempelvis i sin tid taget en hammer og destrueret LP'er med
hippi-musik, skønt en af mine venner gerne ville ha' arvet disse.
Men jeg valgte altså at destruere dem, således at jeg ikke blev
årsag til, at han blev skadet af den dårlige påvirkning.

Jeg har også flere danske oversættelser af Koranen liggende derhjemme,
og dem skal jeg bruge i mine studier af *vranglæren*, blandt andet til
at ku' dokumentere, hvori bedraget består !

Men skulle det vise sig, at Herren° befaler dette materiale destrueret,
da vil jeg gøre det uden betænkeligheder !

Og du skal aldeles ikke komme her og befale, hvad jeg skal tænke og
mene og gøre !

Du kan hive arme og ben af dig selv, men du har aldeles ingen ret til
at *tyrannisere* os andre (med al dit AFSKYELIGE dæmoninspirerede
religiøse fanatiske og galskabsagtige bavl) !!!

Du gør jo dig selv til gud (ophøjet over alle os andre), og det er
SHIRK (afgudsdyrkelse) ifølge din egen religion.

Det er jo det rene hykleri.

Og hvis nogen havde grund til at være vred, så var det faktisk os
kristne, fordi jeres såkaldte hellige bog Koranen jo *vanærer* os,
og anklager os for at være løgnere.

Så det ér det rene HYKLERI, det her!!!

Dine *gerninger* (mod på uskyldige) AFSLØRER, at der er noget alvorlig galt:
At djævelen er på spil.

Og uanset hvad meget du truer os andre med mord og så videre, er det os ikke
tilladt at bøje knæ for den væmmelige afgud, som du tilbeder (Dan 3,18 +
Matt. 4,1-11), dog uden at fatte det, for du er i virkeligheden blevet bedraget, så
du ikke kan gennemskue, hvori du er faret vild! ... :-(

(Men vi andre kan se det)...

And then I heard the voice again, saying:
CET 09:50
- "Skulle jeg hilse og sige."

FN: Danmark overdrev folkemord i Libyen

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 05:29 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38813819
:fn-danmark-overdrev-folkemord-i-libyen.html

=== citat start ===

Først kaldte udenrigsminister Lene Espersen det et truende folkemord,
da hun 16. marts skulle forklare, hvorfor Danmark måske måtte gribe
ind i Libyen uden om FN.

Da Folketinget enstemmigt besluttede at gå i krig 18. marts, brugte
Enhedslistens Frank Aaen det samme argument til at retfærdiggøre, at
Enhedslisten havde stemt for.

Og 29. marts konstaterede statsminister Lars Løkke Rasmussen "at de
internationale styrker har modvirket det folkedrab, vi alle frygtede".

Bruger ordet 'folkemord' skødesløst

Men de danske toppolitikere står internationalt set alene med den
vurdering, at et libysk folkemord var under opsejling, skriver
dagbladet Information.

Selv om mange civile er blevet dræbt, kender ingen endnu det reelle
antal døde og sårede.

Derfor sender FN's Menneskerettighedsråd i dag en
undersøgelseskommission til Libyen for at afdække krigens omfang.

Sikkert er det dog, at al tale om folkemord er voldsomt overdrevet,
siger Rupert Colville, der er talsmand for FN's højkommissær for
menneskerettigheder.

"Folkemord er et ord, som mange mennesker bruger alt for skødeløst.
Det er et meget alvorligt ord, der beskriver forsøg på at udrydde en
bestemt befolkningsgruppe," siger han til avisen.

"At bruge det ord om situationen i Libyen er bestemt at gå alt for
vidt indtil videre."

Danmark står alene

Libyens afhoppede FN-ambassadør forsøgte i februar at tilskynde til
indgreb mod Gaddafi ved at hævde, at et folkedrab var under opsejling
i Libyen.

Men ud over Danmark har ingen andre vestlige statsoverhoveder brugt
ordet som argument for at intervenere i Libyen - heller ikke blandt
koalitionens ivrigste medlemmer.

=== citat slut ====

Kommentar:

Hmm ... Det lugter en "anelse" af, at "nogen" forsøger at gøre Gaddafi
stueren, apropos ... (input memory from) ...

Subject: Re: Paris: Situation i Libyen kræver handling -
Re: 2011 uge 11 (news samlet)
12420 news:4d847ad8$0$23764$1472...@news.sunsite.dk
https://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a4c2773e31bd6c86

> Du troede måske, at det her er som et skakspil, hvor man bare kan ofre
> brikker efter for-godt-befindende; bare man vinder ?
>
> Tåbe!

I så fald siger jeg blot: Tak for kaffe (dette er opskriften på en
*fiasko')...

Og netop da blev jeg afbrudt af en røst fra Himlen, som sagde (perhaps ET):
(2011-04-08, Friday, day no 98, CET 08:56, GMT 06:56)
- "Min herre!"

Ups! Nu er sagen lidt mere alvorlig en blot en strid om ord!

DR1 S161 fre 08 apr 09:23:37
8.april dr.dk/nyheder 08:49

ALASSANE OUATTARA KRÆVER DISCIPLIN
Elfenbenskystens internationalt
anerkendte præsident, Alassane
Ouattara, opfordrer sine soldater til
at opretholde disciplinen og beordrer
en blokade iværksat af sin rival,
Laurent Gbagbos, bolig.

- En blokade er blevet oprettet omkring
Gbagbos bolig for at gøre distriktet
sikkert for de lokale beboere, sagde
Ouattara til ivoriansk tv.

Ifølge Ouattara har Gbagbo forskanset
sig med tunge våben og lejesoldater.
Efter at der er kommet beskyldninger
frem om, at begge sider i konflikten
har begået grusomheder, lover Ouattara,
at der vil blive kastet lys over alle
massakrer og forbrydelser.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/083756.htm

-

DR1 S162 fre 08 apr 09:23:37
8.april dr.dk/nyheder 09:14

ISRAELSK ANGREB DRÆBER TO HAMAS-FOLK
Et israelsk luftangreb har fredag dræbt
to militante medlemmer af Hamas i
Gazastriben. Det oplyser en talsmand
for gruppen. Det seneste angreb kommer,
selv om begge parter har udtrykt ønske
om at forhindre yderligere eskalering
af situationen. Det ses som et tegn på,
at uroen i området vil fortsætte.
Kampene eskalerede torsdag, da Hamas
affyrede en mortergranat mod en
skolebus i Israel. En teenager blev
alvorligt såret, hvilket fik Israels
militær til at gennemføre et
gengældelsesangreb i Gaza, hvor mindst
fire blev dræbt.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/090609.htm

-

DR1 S167 fre 08 apr 14:41:40
8.april dr.dk/nyheder 10:09

LIBYSKE OPRØRERE KRÆVER FORKLARING
Oprørsstyrker i Libyen beder nu Nato om
en forklaring på et luftangreb på en
kolonne af oprørskøretøjer, hvor mindst
fire blev dræbt.

General Abdelfatah Yunis siger, at han
antager, at angrebet var en fejl, men
ønsker en "rationel og overbevisende
forklaring" fra Nato.

Nato oplyser, at man er i gang med at
undersøge hændelserne, skriver BBC.

Det er det tredje fejlangreb inden for
de seneste dage fra de internationale
styrker, der er udsendt for at beskytte
civile i Libyen. Lokale læger oplyser,
at mindst 13 oprørere blev dræbt og
mange flere såret.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/094359.htm

-

DR1 S169 fre 08 apr 15:01:50
8.april dr.dk/nyheder 10:21

JAPAN: INGEN GRUND TIL NY ATOMPANIK
Der er ingen grund til ny atompanik i
Japan, efter der er fundet radioaktivt
vand på gulvet på atomkraftværket
Onagawa efter torsdagens kraftige
jordskælv. Det siger Bent Lauritzen,
Afdeling for Strålingsforskning, Risø
DTU.

- Der er tale om under fire liter vand.
Det er spildt fra brugt brændsel, som
ligger i åbne bassiner, hvor vandet er
skvulpet over. Så der er tale om lave
strålingsniveauer, og der er
overhovedet ikke noget at være nervøs
for, siger han.

Kølingsanlægget på Onagawa stoppede
kortvarigt efter skælvet, men kom kort
efter i gang igen.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/101628.htm

-

DR1 S175 fre 08 apr 15:01:50
8.april dr.dk/nyheder 11:45

KINESISKE KUNSTNERE FÅR MUNDKURV PÅ
Den internationalt kendte kinesiske
kunstner Ai Weiwei har siden søndag
siddet bag lås og slå i et ukendt
fængsel.

Kinesisk politi har anholdt kunstneren,
der efter sigende er under mistanke for
økonomisk kriminalitet.

Weiwei er bare en blandt flere
åbenmundede kinesiske kunstnere, som de
kinesiske myndigheder i årevis har
forsøgt at lukke munden på.

De kinesiske myndigheder frygter et
oprør og slår hårdt ned på alt, der
rører sig. Det handler om at sende et
signal til omverdenen, mener
billedhugger Jens Galschiøt.

Læs også ...
http://www.dr.dk/P1/Kulturnyt/Udsendelser/2011/04/07161222.htm

-

DR1 S176 fre 08 apr 15:01:50
8.april dr.dk/nyheder 12:00

TYRKIET ARBEJDER PÅ LIBYSK FRED
Tyrkiet arbejder med en fredsplan for
at standse krigen i Libyen.

Planen indebærer at Gaddafis styrker
skal trække sig tilbage fra
oprørsbyerne, og at reformer skal sikre
blandt andet frie valg.

Tyrkiet siger at det har talt med en
udsending fra Libyen om planerne, og at
oprørerne skal være positive overfor
forslaget.

Men de har tidligere sagt at Gaddafi
først skal træde tilbage. Den tyrkiske
fredsplan skal drøftes på et møde i
Qatar i næste uge.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/115104.htm

-

DR1 S177 fre 08 apr 15:01:50
8.april dr.dk/nyheder 12:13

IRAKISKE SOLDATER DRÆBER IRANERE
Mindst tre iranere er blevet dræbt,
efter irakiske styrker er stødt sammen
med en iransk oppositionsgruppe i en
lejr i det østlige Irak. Det oplyser
irakiske sikkerhedskilder ifølge
nyhedsbureauet AFP.

Ifølge en gruppe eksiliranere er der
dog snarere tale om 25 dræbte i Ashraf-
oppositionslejren, efter irakiske
regeringssoldater åbnede ild mod
iranerne, som kastede sten efter
styrkerne.

Sygehuskilder i byen Baquba oplyser, at
tre døde er bragt ind på hospitalet,
mens over 20 sårede er til behandling.
Seks af de sårede er irakiske soldater.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/120324.htm

-

DR1 S114 fre 08 apr 15:01:48
8.april dr.dk/nyheder 12:16

GADDAFIS STYRKER ANGRIBER MISRATA
Den libyske leder, Muammar Gaddafis,
soldater rykker nu frem mod de østlige
forstæder til havnebyen Misrata. Det
oplyser en talsmand for oprørerne.

Regeringsstyrkernes fremstød har ført
til voldsomme gadekampe med oprørere i
havnebyen, 180 km øst for Libyens
hovedstad, Tripoli.

- De har forsøgt at rykke frem og
trænge ind i byen fra den østlige side,
fra Eqseer, der er et beboet område.

Oprørerne konfronterede dem, og
sammenstødene fortsætter, siger Hassan
al-Misrati, talsmand for oprørerne, til
nyhedsbureauet Reuters.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/121407.htm

-

DR1 S116 fre 08 apr 15:01:48
8.april dr.dk/nyheder 12:30

100 LIG FUNDET I ELFENBENSKYSTEN
Der er fundet mere end 100 lig i det
uroplagede Elfenbenskysten i løbet af
det seneste døgn. Det oplyser FN's
menneskerettighedskontor.

- Undersøgelsesholdet har fundet mere
end 100 lig i den vestlige del af
Elfenbenskysten i, hvad der ligner
etnisk motiverede drab, siger talsmand
for FN's Højkommissariat, Rupert
Colville.

Omkring 40 lig blev fundet i byen
Blolequin, og det ser ud som om, at der
er tale om liberiske gerningsmænd.

Landet har længe været præget af
etniske, religiøse og økonomiske
konflikter i landet.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/122552.htm

-

DR1 S120 fre 08 apr 15:01:48
8.april dr.dk/nyheder 13:24

NATO FORSVARER ANGREB MOD OPRØRERE
Nato vil ikke undskylde for at have
angrebet oprørsstyrkers kampvogne i
Libyen og dræbt mindst fire
oprørsstyrker. Det fastslår
kontreadmiral Russell Harding, der er
næstkommanderende for Nato-operationen
i Libyen.

- Jeg undskylder ikke. Situationen på
jorden var og er fortsat ekstremt
uafklaret. Og indtil i går havde vi
ingen oplysninger om, at
oprørsstyrkerne var i besiddelse af
kampvogne, siger han.

Nato-admiralen bekræfter, at kampfly
fra Natostyrken torsdag åbnede ild mod
en konvoj af oprørskontrollerede
kampvogne nordøst for byen Brega.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/131856.htm

-

DR1 S126 fre 08 apr 15:01:48
8.april dr.dk/nyheder 14:04

INDLANDSISEN SMELTER MED REKORDFART
Indlandsisen ved Grønland skrumper med
ekstrem fart. 2010 var et alarmerende
rekordår. Det skriver Weekendavisen.

Det danske overvågningsprogram af
Indlandsisen, har netop gjort status
for det forgangne år. Og målingerne er
alarmerende:

Siden man begyndte at måle for godt 30
år siden, har afsmeltningen aldrig
været højere end nu.

Forskerne fra De Nationale Geologiske
Undersøgelser for Danmark og Grønland
(GEUS) har observeret en større og
længere sommerafsmeltning og rekord i
afbrækning af gigantiske isbjerge fra
de grønlandske gletsjere.

Læs også ...

DR1 S127 fre 08 apr 15:01:48
8.april dr.dk/nyheder 14:40

SKUD MOD SYRISKE DEMONSTRANTER
Der lyder skudsalver fra automatvåben i
en forstad til Damaskus, hvor politi og
soldater har konfronteret
demonstranter, der kræver demokrati.

Det oplyser medlemmer af oppositionen.
De siger til nyhedsbureauet Reuters, at
telefonlinjerne til forstaden Harasta
er afbrudt.

Harasta er blevet et center for
sunnimuslimsk modstand over for Basahar
al-Assads regime.

Assad forsøgte at formilde oppositionen
I byen Homs er hundredvis af mennesker
gået på gaden efter fredagsbønnen. I
slagord kræver de frihed, fortæller
lokale beboere.

Læs også ...
http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/04/08/143334.htm

Lækage på nyt kraftværk i Japan

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 05:42 af Maria Bundgaard, ma...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38814144
:l%C3%A6kage-p%C3%A5-nyt-kraftv%C3%A6rk-i-japan.html

-

NATO undersøger angreb på oprørere

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 06:04 af Maria Bundgaard, ma...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38814255
:nato-unders%C3%B8ger-angreb-p%C3%A5-opr%C3%B8rere.html

-

Ingen grund til ny atompanik

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 09:17 af ritzau / jaon
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38818327
:ingen-grund-til-ny-atompanik.html

-

Flere journalister anholdt i Libyen

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 09:42 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38818930
:flere-journalister-anholdt-i-libyen.html

-

Israel dræber to Hamas-folk

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 09:57 af ritzau / jaon
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38819270
:israel-dr%C3%A6ber-to-hamasfolk.html

-

100 lig fundet i Elfenbenskysten

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 11:22 af ritzau / jaon
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38821805
:100-lig-fundet-i-elfenbenskysten.html

-

Gaddafis soldater rykker frem mod Misrata

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 12:12 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38824289
:gaddafis-soldater-rykker-frem-mod-misrata.html

-

Nato forsvarer angreb mod oprørere

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 12:23 af ritzau / marb
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38824135
:nato-forsvarer-angreb-mod-opr%C3%B8rere.html

-

Indlandsis smelter med rekordfart

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 13:32 af ritzau / jely
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38826438
:indlandsis-smelter-med-rekordfart.html

-

Skud ved syrisk demonstration

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 14:37 af ritzau / jely
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38827893
:skud-ved-syrisk-demonstration.html

-

"Mindre begejstret for lyden af fly"

Fredag d. 8. apr. 2011 kl. 14:38 af Natali Braagaard, na...@tv2.dk
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-38827806
:mindre-begejstret-for-lyden-af-fly.html

-

Download from 2011-04-08, CET 15:45

104 SVT Text Fredag 08 apr 2011

SVT Text

* = efter kl 12 Nyhetsrullen 188

Libyen
* Nato-chefen beklagar bombattack....130
Fyra journalister försvunna........131
Mathjälp nådde Misrata.............132

* Nya massprotester i Syrien.........133

* Jemens president vägrar att avgå...134

Politiska löften från Ouattara.....135
Kommentar: Långt kvar till fred...164>
Konflikten i Elfenbenskusten......169>

-

130 SVT Text Fredag 08 apr 2011
UTRIKES Publicerad 8 april

Nato-chefen beklagar bombattack

Natochefen Anders Fogh Rassmussen be-
klagade i dag att libyska rebeller
dödats under en Nato-attack i Libyen
i går. Fogh Rassmussen benämnde bomb-
ningen som en "olycklig incident".

Tidigare i dag sade en Nato-amiral
att försvarsalliansen inte tänker be
om ursäkt för attacken, eftersom man
inte var medveten om att oppositionen
använde pansarfordon.

-Situationen på marken var extremt
instabil och är fortsatt instabil,
sade Nato-amiralen Russell Harding
och tillade: -Jag ber inte om ursäkt.

-

133 SVT Text Fredag 08 apr 2011
UTRIKES Publicerad 8 april

Nya massprotester i Syrien

Den syriska säkerhetstjänsten kommen-
derades ut i den sydliga orten Daraa
sedan tusentals demonstranter där
inlett protester efter fredagsbönen.

Demonstranterna skanderade "folket
vill att regimen avgår" när säker-
hetsstyrkorna gick till attack. Skarpa
skott avlossades och minst tre demon-
stranter har dödats, uppger vittnen
för nyhetsbyrån Reuters.

Skottlossning rapporteras även från
huvudstaden Damaskus, där säkerhets-
styrkor försöker skingra demonstran-
ter i förorten Harasta.

-

134 SVT Text Fredag 08 apr 2011
UTRIKES Publicerad 8 april

Jemens president vägrar att avgå

Tiotusentals människor demonstrerade
på fredagen i Jemens huvudstad Sanaa
och tiotals skadades i sammanstöt-
ningar med säkerhetsstyrkorna.

President Ali Abdullah Saleh vägrar
att avgå. På fredagen avvisade han ett
förslag från Gulfstaternas förbund
(GCC) att lämna över makten till ett
råd med flera politiska ledare.

-Det är helt uppenbart ett försök att
lägga sig i Jemens interna angelägen-
heter, sade han i ett tal till en
regeringsvänlig folksamling i Sanaa.

-

FOR HAMAS ER ALLE ISRAELERE »BOSÆTTERE« OG ALLE ISRAELERE LEGITIME MÅL

Fredag den 8. april 2011
http://www.ordetogisrael.dk/nyheder.php?action=laesnyhed&id=2881

Kommentar:

Og det er så heri, at *galskaben* kommer ind i billedet !

Man kan jo IKKE indgå fred med en modpart, som stræber en efter livet,
vel ?

Man er faktisk tvunget til at bekæmpe denne (i et selvforsvar) !

Og det er navnlig dérfor, at fredsprocessen i Mellemøsten er en
illusion.

Der kan ikke skabes fred, sålænge man stræber sin modpart efter livet!

Ihukom OLSO-fredsprocessen, hvor Irans lokale "skakbrik", HAMAS,
bekæmpede denne med utallige selvmordsterrorbomber rettet mod civile,
fredelige israelere.

Hvis man vedbliver er støtte den slags "fred" (altså udelukkende på
israelernes bekostning), da må man også forstå, at en dag skal man
betale regningen herfor! - Fordi ...

IKKE i al evighed vil der blive set igennem fingre med sådanne
*uretfærdigheder* !...

And then I heard a voice from Heaven said (perhaps ET) in english:
(2011-04-08, Friday, day no 98, CET 15:55, GMT 13:55)
- "Amen."

Thank You, Sir ... :-)