Google Grupper understøtter ikke længere nye Usenet-opslag eller -abonnementer. Tidligere indhold er fortsat synligt.

Kommende Wikileaks afslører UFO-dokumenter - Re: 2010 uge 48 (news samlet)

1 visning
Gå til det første ulæste opslag

Kall, Mogens

ulæst,
3. dec. 2010, 18.48.1203.12.2010
til

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cf3704a$0$23764$1472...@news.sunsite.dk...
> [...]
> 18. jul 2009
> "New Land" by Eden's Bridge
> http://www.youtube.com/watch?v=9PhtvJYviKk
>
> eller ...
>
> http://www.youtube.com/user/TheServantOfMichael#p/f/10/9PhtvJYviKk
>
> eller:
>
> Website:
> https://sites.google.com/site/kallmusic001/Home/name/new-land
>

> God fornøjelse ... :-)
>

> Med venlig hilsen,
> Mogens Kall, The servant of Michael.
> --
> Coming up news: Iran hit by a Asteroid. Iran is no more (Jer.49,34-)

http://avisen.dk/wikileaks-afsloerer-ufo-dokumenter_138052.aspx

=== citat start ===

Wikileaks afslører UFO-dokumenter

Julian Assange skriver fredag, at kommende Wikileaks dokumenter
omtaler UFO'er.

Fredag den 3. december 2010, 17:05

Wikileaks har senest afsløret diplomaters ligefremme syn på alverdens
ledere, og Saudi Arabiens lyst til at bombe Iran.

Men det mest opsigtvækkende kan være lige på trapperne.

Det er nemlig ikke alle 250.000 dokumenter, som offentligheden har
fået indsigt i endnu.

Noget tyder på, at de kommende dokumenter vil have informationer
om UFO'er.

Det skriver Wikileaks-stifter Julian Assange i en livechat på The
Guardian, efter at han har fortalt om alle de rablende tosser, der
skriver til ham, fordi de tror, de er antikrist eller har set UFO'er
i deres baghave.

"Hvorom alting er, så er det værd at bemærke, at der i de kommende
afsløringer i den seneste lækage af diplomatiske dokumenter er
klare referencer til UFOer," skriver Julian Assange.

Han nævner dog intet om, i hvilken sammenhæng de uidentificerede
flyvende objekter indgår i.

Læs hele livechatten her ...
http://www.guardian.co.uk/world/blog/2010/dec/03/julian-assange-wikileaks

=== citat slut ===

Relevant bliver derfor også denne nyhed:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-35483694:wikileaks-har-f%C3%A5et-ny-adresse.html

=== citat start ===

WikiLeaks har fået ny adresse

Fredag d. 3. dec. 2010; kl. 10:53 af marb / ritzau for TV 2 Nyhederne
(opd. d. 3/12 2010; 10:53) Kommentarer(0) Skriv kommentar

WikiLeaks har hurtigt fået en ny adresse efter den gamle adresse blev
lukket ned af udbyderen.

Det kontroversielle netsted har skiftet navn fra wikileaks.org til den
schweiziske adresse wikileaks.ch

Det er sket seks timer efter, at serveren hos everydaydns.net, der
var vært for WikiLeaks, blev slukket, efter et massivt såkaldt
DDOS-dataangreb.

Det har dog hele tiden været muligt at komme ind på WikiLeaks via
netstedets IP-adresse - http://213.251.145.96/

WikiLeaks har siden annonceringen af, at netstedet ville lægge 251.287
afslørende, hemmeligstemplede telegrammer fra den amerikanske
udenrigstjeneste ud på nettet, være udsat for flere dataangreb.

=== citat slut ===

ulæst,
27. dec. 2010, 04.39.0927.12.2010
til

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4cf981bb$0$23755$1472...@news.sunsite.dk...

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/12/23/144400.htm

Norsk avis har alle 250.000 WikiLeaks-læk

23. dec. 2010 14.58 Udland

En norsk avis er kommet i besiddelse af alle de godt 250.000
diplomatiske dokumenter, som organisationen Wikileaks er ved at
offentliggøre etapevis. Avisen siger, at den vil skrive artikler om de
hemmelige dokumenter uden hensyntagen til den strategi,
WikiLeaks ellers har lagt.

- Vi har fået adgang til alle 250.000 dokumenter, siger Ole Erik
Almlid, chefredaktør for Aftenposten, til nyhedsbureauet AFP.

Vil ikke afsløre kilde

Han vil ikke afsløre, hvordan Aftenposten er kommet i besiddelse
af de diplomatiske dokumenter, der endnu ikke er blevet frigivet af
WikiLeaks.

I slutningen af november meddelte WikiLeaks, at organisationen
havde fået adgang til 251.287 fortrolige og hemmelige depecher fra
amerikanske ambassader og konsulater rundt om i verden. WikiLeaks
sagde, at man ville offentliggøre disse dokumenter i samarbejde
med aviserne El Pais, The Guardian, New York Times, Le Monde
og Der Spiegel.

Uafhængig af WkiLeaks

Samtidig begyndte WikiLeaks at frigive dokumenterne etapevis på
dens hjemmeside. Torsdag var der offentliggjort 1896 af de i alt
251.287 dokumenter.

Almlid siger, at Aftenpostens strategi i forbindelse med offentliggørelse
af oplysninger fra dokumenterne, vil ske helt uafhængigt
af WikiLeaks' tidsplan.

Aftenposten vil således kunne offentliggøre artikler om dokumenter,
som WikiLeaks endnu ikke har offentliggjort, siger han.

/ritzau/AFP

ulæst,
5. jan. 2011, 05.48.2105.01.2011
til

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d185eb3$0$23761$1472...@news.sunsite.dk...

> [...]

> og Der Spiegel.
>

> Uafh�ngig af WkiLeaks
>
> Samtidig begyndte WikiLeaks at frigive dokumenterne etapevis p�

> dens hjemmeside. Torsdag var der offentliggjort 1896 af de i alt
> 251.287 dokumenter.
>
> Almlid siger, at Aftenpostens strategi i forbindelse med offentligg�relse
> af oplysninger fra dokumenterne, vil ske helt uafh�ngigt
> af WikiLeaks' tidsplan.
>
> Aftenposten vil s�ledes kunne offentligg�re artikler om dokumenter,

> som WikiLeaks endnu ikke har offentliggjort, siger han.

Try

1.
Auto-search ...
http://sok.aftenposten.no/search.fast?searchType=sitesearch&view=aftenpostensppublished&s.sm.query=WikiLeaks%2C+ufo

or ...

2.
Manual-search
http://sok.aftenposten.no/search.fast

Use this Searchstring:
WikiLeaks, ufo

ulæst,
7. jan. 2011, 03.52.4707.01.2011
til

"Kall, Mogens" <Jesus.lov...@gmail.com> skrev i en meddelelse news:4d244c68$0$23757$1472...@news.sunsite.dk...

> Try

> [...]

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/wikileaks/article3972469.ece

Oppdatert: 06.01.11 kl. 12:34 Publisert: 06.01.11 kl. 11:20

Wikileaks-dokumentene: Dine innspill, våre søkeresultater

Innspillene renner inn på hva vi skal søke på i Wikileaks-dokumentene.
Leserne har bedt oss om å søke etter informasjon om blant
annet UFOer, Treholt og Bilderberg i de lekkede ambassadedokumentene.

ulæst,
8. feb. 2011, 15.40.4408.02.2011
til
"Kall, Mogens" skrev ...

[ ... ]

(Aftenposten i Norge fik adgang til alle Wikileaks-dokumenterne
og har offentligggjort dem)

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/wikileaks/
(indtast 'ufo' i søgefeltet)

eller ...

http://sok.aftenposten.no/search.fast?s.sm.query=ufo&view=aftenpostensppublished&s.ac.sortOrder=descending&s.ac.sortBy=arkiv&s.ac.of
fset=0&where=specify_section&section=wikileaks-dokumenter&searchType=sitesearch&s.si%2528navigation%2529.breadcrumbs=&s.si%2528simil
arity%2529.documentVector=&s.si%2528similarity%2529.similarType=find

Og her fremkommer der så blot sølle én artikel om emnet, og denne er fuldstændig
*irrelevant*, se evt.
http://www.aftenposten.no/spesial/wikileaksdokumenter/article3972806.ece

-

Egen kommentar:

Hvis det er alt, hvad Julian Assange kan diske op med; ja så vil jeg kalde det
*falsk* varebetegnelse (Julian Assange = en charlatan).

Last OUTPUT: 11891 news:4cf621b0$0$23759$1472...@news.sunsite.dk
Website https://sites.google.com/site/kalltree1 File no: 12101

0 nye opslag