Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

Eric de Moes

46 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

Sailor

ongelezen,
16 mei 2011, 06:14:4616-05-2011
aan
Gisteren, zondag 15 mei jl. kreeg ik een mail van de zus van Eric de Moes
met het bericht dat hij was overleden in Engeland.
De familie onderneemt nu alles om Eric naar Nederland te repatriėren om
zijn laatste rustplaats in Amsterdam te krijgen.
Eric was een radioman in hart en nieren hij maakte zijn programma's bij
Radio Caroline en Mi Amigo onder de namen Eric Mes en Tom van der Velde.
Als Tom van der Velde was hij aangesteld als programmaleider bij Radio
Paradijs.
Rust in vrede Eric en voor de familie heel veel sterkte in deze zware tijd.
Indien er meer bekend is over de uitvaart, wordt dit vermeld in deze groep.

Sailor

re...@renevandenabeelen.net

ongelezen,
16 mei 2011, 08:43:1416-05-2011
aan
On 16 mei, 12:14, Sailor <w...@aro.nu> wrote:
> Gisteren, zondag 15 mei jl. kreeg ik een mail van de zus van Eric de Moes
> met het bericht dat hij was overleden in Engeland.

Afschuwelijk!
Paar jaar met 'm samengewerkt bij Radio Noordzee Nationaal. Uiterst
relaxed, wel eeuwig en altijd aan de shag, pure radio-man. Gave stem.
Ben 'm na Noordzee totaal uit het oog verloren. Wat deed hij de
laatste jaren?

Herbert Visser

ongelezen,
16 mei 2011, 14:32:2516-05-2011
aan

<re...@renevandenabeelen.net> schreef in bericht

My sincere condolences!
Ik ken 'm uiteraard ook uit diezelfde Radio Noordzee Nationaal-tijd.
Eric was een prettige collega.

Herbert Visser

Douwe

ongelezen,
16 mei 2011, 17:34:2816-05-2011
aan

In dit weblogje kun je Tom nog een keer horen!

http://albatrosstudio.web-log.nl/albatrosstudio/2010/08/radio-paradijs.html

Douwe
http://www.albatrosstudio.nl

Rene Verstraten

ongelezen,
17 mei 2011, 17:24:5117-05-2011
aan
Triest verhaal, over Eric de Moes.
Ik weet dat hij de laatste jaren inderdaad in Engeland woonde en een paar maanden geleden kreeg ik via kennissen, waar hij op bezoek was geweest, nog de groeten van hem.
Dit moet voor iedereen wel heel onverwacht zijn gekomen.

Uit onze tijd bij Radio Noordzee kan ik mij nog herinneren dat hij vaak de studio uit kwam waggelen en dan aan een willekeurig iemand vroeg: "zat 'ie er lekker in?", daarmee doelend op zijn stem en/of aankondiging over een plaat heen.
Die kreet is later een geheel eigen leven gaan leiden en bij het horen ervan moest ik altijd even aan Eric denken.
Het was een fijne collega en een prima radiomaker. Ik wens zijn familie en andere betrokkenen heel veel sterkte.

René Verstraten

--------------= Posted using GrabIt =----------------
------= Binary Usenet downloading made easy =---------
-= Get GrabIt for free from http://www.shemes.com/ =-

chris

ongelezen,
25 mei 2011, 09:35:3925-05-2011
aan
Op 16-5-2011 23:34, Douwe schreef:

Aangezien ik alle banden die Eric zelf had opgenomen nog heb ga ik die
in Juni online zetten.

Chris
www.offshoreradio.org

chris