Google Groepen ondersteunt geen nieuwe Usenet-berichten of -abonnementen meer. Historische content blijft zichtbaar.

testen via de 1395 vanaf zendschip Radio Waddenzee/Seagull

50 weergaven
Naar het eerste ongelezen bericht

hans knot

ongelezen,
29 sep 2011, 13:36:0929-09-2011
aan
Testuitzendingen via de 1395 AM

De organisatie achter Radio Waddenzee en Radio Seagull heeft een
vergunning gekregen om vanaf 1 oktober zes weken vanaf het zendschip
te testen via 1395 AM. Initiator Sietse Brouwer over de testperiode:
‘Als er programma's te horen zijn zal het Radio Seagull zijn. We gaan
verschillende uitzendsterktes proberen en het schip ook op
verschillende locaties leggen. Het doel is een plek te vinden waar de
beste balans is tussen uitzendsterkte (kosten en mogelijke overlast)
en dekking. Na afloop van de test gaan we evalueren. Het is een test,
dus er zal variatie in sterkte zijn, soms zal er een tijdje niets zijn
te horen en dan weer een tijdje weer wel wat. Op de website van
Seagull komt een ‘kant en klaar’ formulier waarop de ontvangstgegevens
kunnen worden ingevuld.’

De website van Radio Seagull is: http://www.radioseagull.nl/

Hans Knot

nico

ongelezen,
29 sep 2011, 14:27:1529-09-2011
aan
...overigens staat linksboven op http://www.bigl.co.uk/ na acht
maanden nu nog altijd 1395 kHz AM. Heeft BigL de licentie om op de
1395 kHz uit te mogen zenden nu tijdelijk of definitief gegeven of
verkocht aan Sietse Brouwer? Nico

nico

ongelezen,
29 sep 2011, 14:46:2129-09-2011
aan
Hallo iedereen. Ik heb zojuist deze e-mail verzonden aan BigL. Zodra
ik antwoord van hun heb zal ik dat in deze thread doorgeven. Nico.

Hello everyone of BigL. Radio Seagull and Radio Waddenzee will test on
the Dutch 1395 kHz from Saturday 1 October. This is the formerly AM
frequency on which Radio London (Bigl) broadcasted till 25 January
2011. Read this message in Dutch on
http://groups.google.com/group/nl.media.radio.zeezenders/browse_thread/thread/91e6b6a45f74414d#
The question is now: Has Siestse Brouwer of Radio Waddenzee
temporarily loaned or definitive bought the licence for transmitting
on the Dutch 1395 kHz from the owners of BigL?
Greetings of Nico from Gouda, the Netherlands.

marc

ongelezen,
29 sep 2011, 16:10:0929-09-2011
aan
Je mag geen zulke exacte vragen stellen, of er breekt nog ruzie uit !
Hoeveel zou de lic waard zijn ;-) ?? en zo van die spannende vragen...
http://shortwave.tk

Hans de Rooy

ongelezen,
29 sep 2011, 17:50:0629-09-2011
aan
On 29 sep, 22:10, marc <nom...@be.com> wrote:
> [...]
Nico, je mengt je ergens in waar je geen moer mee te maken hebt.
Hoe kom je toch op het idee om het aan BigL te vragen?
Je had deze vraag toch ook aan radio Waddenzee die vraag kunnen
stellen.
Of wil je graag gelazer in deze wereld?

Man man man....

WeetJijVeel

ongelezen,
30 sep 2011, 03:45:2930-09-2011
aan
Heeft Nico al een brief aan AT geschreven of het allemaal wel mag?

Satfreak

ongelezen,
30 sep 2011, 08:58:0130-09-2011
aan
In zijn vast goedbedoelde bemoeizucht loopt hij het risico juist dat te
bederven wat ie zelf leuk vindt.

"Hij praat zijn mond voorbij" is de uitdrukking dan.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Posted from http://www.iRadio.be
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

hans knot

ongelezen,
30 sep 2011, 10:05:1030-09-2011
aan
Het onderwerp wijkt af van de originele als je over dat ander wilt
schrijven begin dan een andere draad. Ik heb een paar weken geleden
al besloten niet meer te reageren op de reperteermachine. Dus terug
naar de testen vanaf het zendschip de komende zes weken

groet Hans

Herman Uit Gent

ongelezen,
30 sep 2011, 10:14:0630-09-2011
aan
Hans,

De rest doet dit al heel lang niet meer (gewoon negeren) Nico is een
Mierenneuker en zet zich zelf op die manier aan de deur nu nog de
koffer klaar zetten en hij kan op reis gaan misschien 1 jaar op
Sealand zonder internet.

Maar ja dan worden andere mensen helemaal gek

Terug over naar het onderwerp

ps We laten hem allemaal lekker in zijn sop gaar stomen

Herman

nico

ongelezen,
30 sep 2011, 10:42:5430-09-2011
aan

nico

ongelezen,
30 sep 2011, 10:58:2730-09-2011
aan
On 30 sep, 16:42, nico <Q_1_2_3_4_...@hotmail.com> wrote:
> ...lees nu ookhttp://www.radio.nl/portal/home/medianieuws/010.archief/2011/09/16927...

(foute link, hoort NIET in deze thread thuis, de juiste link moet
zijn:
http://www.radiovisie.eu/be/nieuws.rvsp?art=00088147 Nico.)

Marco

ongelezen,
30 sep 2011, 11:01:4130-09-2011
aan
Tja, Nico een staatsmongool pur sang.Sommige mensen gaan onvrijwillig
dood...het is oneerlijk verdeeld in de wereld...

Marco

marc

ongelezen,
30 sep 2011, 11:10:4730-09-2011
aan
Marco wrote:

> Tja, Nico een staatsmongool pur sang.Sommige mensen gaan onvrijwillig
> dood...het is oneerlijk verdeeld in de wereld...
>
> Marco

De vliegenmepper die doodklopt is van de staat?

nico

ongelezen,
30 sep 2011, 11:58:5330-09-2011
aan

Marco

ongelezen,
30 sep 2011, 12:10:4530-09-2011
aan
Hoe bedoelt u?

nico

ongelezen,
30 sep 2011, 13:16:1830-09-2011
aan

nico

ongelezen,
30 sep 2011, 14:40:0530-09-2011
aan
...het bronbericht staat op http://www.radioseagull.com/receptquest.html
Nico.

nico

ongelezen,
1 okt 2011, 10:21:2701-10-2011
aan
.vanmorgen en ook vanmiddag nog niets gehoord op de 1395 kHz... Nico.

johne...@hotmail.com

ongelezen,
1 okt 2011, 20:49:3901-10-2011
aan
On 1 okt, 16:21, nico <Q_1_2_3_4_...@hotmail.com> wrote:
> .vanmorgen en ook vanmiddag nog niets gehoord op de 1395 kHz...  Nico.

Dan, beste Nico, heb je veel gemist!
Hier in Baarn een loeiharde ontvangst gedurende de hele dag, met soms
wat korte onderbrekingen.
Is je radio wel okay? of zit het antenne-draadje los?
Kijk hem eens goed na s.v.p.!
Je wil niet weten wat je mist!

En...de waanzinnige ploegde voort....
Nog steeds niet wetende dat hij een (voorheen serieuze) groep
dagelijks verstoord...
Een mens met een dikke plaat voor de kop....
Zal nooit stoppen zolang mensen zeggen "het is top".
Voor dezen gaat hij dagelijks uit z'n bol,
met fratsen en linken...het is nooit te dol!
Kwam weer eens even kijken....na lange tijd...
Maar...zie dat ik deze groep voorlopig weer mijd!

John

Satfreak

ongelezen,
5 okt 2011, 11:44:1105-10-2011
aan
Marco  wrote:

> Hoe bedoelt u?

> Marco

Niet veel te horen tot nu toe....

edu for am or fm radio

ongelezen,
6 okt 2011, 08:53:2006-10-2011
aan
On 5 okt, 17:44, Satfr...@hotmail.com (Satfreak ) wrote:

> Niet veel te horen tot nu toe....
>
> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
>                   Posted fromhttp://www.iRadio.be
> -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Sterker er is helemaal niets te horen op 1395 van Seagull, zelfs met
de beste alternatieve EH antenne waar andere zenders zonder deze
antenne niet te horen zijn, wel dus met EH antenne lokatie Zuid-
Holland.
Ik krijg hier sterk het gevoel in de maling te worden genomen!?

Als het echte test uitzendingen zijn waarom dan niet even voor de kust
van Zuid-Holland ankeren en testen, op de power verhogen.
De laatste tijd heeft Seagull heeft wel onwijs goede muziek
trouwens ! ;)

WeetJijVeel

ongelezen,
6 okt 2011, 12:57:4106-10-2011
aan
> trouwens ! ;)- Tekst uit oorspronkelijk bericht niet weergeven -
>
> - Tekst uit oorspronkelijk bericht weergeven -

Effe dimmen.
Ik heb gelzen dat het pas op 8 okt begint, Even geduld AUB.
Boevendien zla je niet alles horen.
je kan ok op laag vermogen testen, meten en dan zelf berekenen hoever
het met hoger vermogen komt.

PA1OKZ

ongelezen,
7 okt 2011, 08:50:3707-10-2011
aan
> In zijn vast goedbedoelde bemoeizucht loopt hij het risico juist dat te
> bederven wat ie zelf leuk vindt.
>
> "Hij praat zijn mond voorbij" is de uitdrukking dan.

Volgens mij betekent je mond voorbij praten iets heel anders...

73

Mischa

radioplace

ongelezen,