NSND Beograd 16-17. april/travanj/4.

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
nastavlja se akcija svaki vikend jedan nsnd :)

usled razvoja događaja, izračunali smo da je jedini mogući termin za nsnd beograd: 16 i 17. april.
ideja je da se makar malo odmaknemo od ohrida, ali smo morali da izbegnemo razne praznike koji dolaze krajem aprila.

dakle, prijavljujte se i izračunajte gde ćete stići. malo je nezahvalno dva nsnd-a u roku od manje od dva meseca, i sumnjivo mi je da neko može stići na oba, ali hajde da probamom možda bude odlično. :)

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com

Dolazim :D

--
Ivo Ugrina
www.iugrina.com

Goran Zec

to nistasene...@googlegroups.com, Marko Djordjevic
2011/3/5 Marko Djordjevic <marko.ho...@gmail.com>:

> nastavlja se akcija svaki vikend jedan nsnd :)
>
> usled razvoja događaja, izračunali smo da je jedini mogući termin za nsnd
> beograd: 16 i 17. april.

Ja bih se predbilježio, +1.

~zecg.

Nikola Plejic

> [...]

> nsnd-a u roku od manje od dva meseca, i sumnjivo mi je da neko može stići na
> oba, ali hajde da probamom možda bude odlično. :)

Ja gotovo sigurno dolazim.

Nikola Plejić
- http://nikola.plejic.com/

Marcell Mars aka Nenad Romic

to nistasene...@googlegroups.com
dolazim. tj. produžit ću boravak u bg poslije shareconferencije.

Nikola Plejic

to nistasene...@googlegroups.com
Što je sa smještajem u BG za vrijeme nsnd-a? Imamo li to nekako organizirano ili se svatko snalazi za sebe?

Neovisno o tome, može li kakva preporuka za jeftin smještaj? Naime, kao i Marcell najvjerojatnije dolazim na Share, pa ću spojiti ugodno s korisnim i produljiti boravak do nsnd-a. Vidim da ima dosta hostela, pa ako netko ima kakvog iskustva s nekima od njih, neka podijeli :).

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
Organizujemo se po hostelima. Do sada sam ja radio rezervacije za sve koji se najave, pa smo svi bili na istom mestu.
cene su standardne za hostele - od 10 do 20 eura po noći.

Tako da možeš da se snalaziš sam, a možemo i da se organizujemo zajedno.
Ako ćeš već biti u beogradu, javi mi u kom periodu planiraš da budeš ovde, pa da smislimo šta je najzgodnije.

Klemo

to nistasene...@googlegroups.com
+1 za nsnd.

poz,
klemo.

Deborah Hustic

to nistasene...@googlegroups.com
u ime strikace i arduino sekcije jos cetiri para zenskih bataka vjerojatno dolaze...
a gde ce se sve dogoditi? u magacinu ili?

--
Deborah Hustic aka body pixel
artist, blogger, web dreamer

Marko Djordjevic

2011/3/17 Deborah Hustic <debora...@gmail.com>

u ime strikace i arduino sekcije jos cetiri para zenskih bataka vjerojatno dolaze...

odlično, dobićemo updejt i po tom pitanju!

što se mesta tiče, magacin i ozon su opcije. ali ja se trudim da nađem mesto gde bi smeštaj, neka zajednička prostorija za dnevni boravak i radna prostorija bile u istoj zgradi, pa da cela stvar bude prijatnija. Ali mi ne uspeva da lociram tako nešto.
Kako god bilo tokom naredne nedelje moram prelomiti i zakazati, pa imam još par dana traženja.

Kazimir Majorinc

to nistasene...@googlegroups.com

Dolazim i ja.
Smje�taj ne trebam.

phi...@bailey.st

to nistasene...@googlegroups.com

+1 za Beograd.

kad idemo ? petak ?
kako idemo ? vlak ? autobus ? auto ?

Phillip

--
Smooth-Sec, multi threaded IDS/IPS linux distribution.
www.bailey.st

Goran Zec

2011/4/13 phi...@bailey.st <phi...@bailey.st>:

> +1 za Beograd.
>
> kad idemo ? petak ?
> kako idemo ? vlak ? autobus ? auto ?

Klemo i ja smo mislili vlakom u 11h u petak.

~zecg.

phi...@bailey.st

to nistasene...@googlegroups.com

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
ja, definitivno, podržavam taj u 11h - taman da se malo družimo i u petak :)

Dobrica Pavlinusic

to nistasene...@googlegroups.com

+1 za Beograd

U 11:03 ? A mi koji radimo?

--
Dobrica Pavlinusic 2share!2flame dpa...@rot13.org
Unix addict. Internet consultant. http://www.rot13.org/~dpavlin

Dobrica Pavlinusic

On Wed, Apr 13, 2011 at 11:47:34AM +0200, Marko Djordjevic wrote:
> ja, definitivno, podr�avam taj u 11h - taman da se malo dru�imo i u petak :)

Well, ako je tako onda ja uzimam godi�nji :-)

phi...@bailey.st

to nistasene...@googlegroups.com

Hey ljudi iz Zagreb,

u koliko se sati vidimo na kolodvor ?

moj mobitel 091 78 79 138

Phillip

Goran Zec

to nistasene...@googlegroups.com
Ja bih mogao do 10:45 bit na kolodvoru. 091GORANZC

Klemo

to nistasene...@googlegroups.com, Goran Zec
Povratna karta - Goran i ja za nedjelju u 15:20? Ostali?

Ivo Ugrina

to nistasene...@googlegroups.com, Klemo, Goran Zec
On 04/14/2011 02:59 PM, Klemo wrote:
> Povratna karta - Goran i ja za nedjelju u 15:20? Ostali?

Buduci da sam ja jucer izgubio putovnicu imam
povratnu kartu do beograda koja mi vise ne treba.
Dajem ju za 150kn (da podmirim barem dio troskova
izrade nove putovnice). Karta je za dvije osobe koje
moraju putovati istovremeno i jedna od te dvije
osobe je Stipe Medic (cikson kod gmejla) koji
ima namjeru ici sutra u 11 (s ostalima iz zg)
i vratiti se u nedjelju u 15:20.

aj,
--
Ivo Ugrina

Klemo

to Ivo Ugrina, nistasene...@googlegroups.com, Goran Zec
2011/4/14 Ivo Ugrina <i...@iugrina.com>:

Pa mogu ja uzet tu tvoju povratnu onda jer mi pasu termini...

> aj,
> --
> Ivo Ugrina

phi...@bailey.st

to nistasene...@googlegroups.com

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com

ja verujem da ih imamo dovoljno.

Dobrica Pavlinusic

On Thu, Apr 14, 2011 at 02:53:51PM +0200, Goran Zec wrote:
> Ja bih mogao do 10:45 bit na kolodvoru. 091GORANZC

Ja nemam kartu, tako da �u u 10:30 i�i prema blagajni kupiti povratnu
kartu (opsesivno kompulzivno ;-)

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
Par servisnih informacija:

1.
hostel je:
http://www.greenstudiohostel.com
mada je fb korisniji: https://www.facebook.com/greenstudiohostel
Karađorđeva 69 na 6. spratu ( lift ide do 4. :P ) - preko puta stanice
ulaz u zgradu je dovoljno čudan, ali hostel je ok.
rezervacija je na moje ime, ali nadam se da ću vas dočekati na
stanici, pa vas sve ovo i ne interesuje.

2.
vreme u beogradu nije baš aprilsko:
https://encrypted.google.com/search?q=belgrade+weather&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
pa ponesite nešto suvo i toplo.

3.
vidimo se sutra. :)

2011/4/14 Dobrica Pavlinusic <dpa...@gmail.com>:

> Ja nemam kartu, tako da ću u 10:30 ići prema blagajni kupiti povratnu

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com
4, moj broj telefona: +381 69 1903725

Damjan

to nista se nece dogoditi
> nastavlja se akcija svaki vikend jedan nsnd :)
>
> usled razvoja događaja, izračunali smo da je jedini mogući termin za nsnd
> beograd: 16 i 17. april.

Mi bas ovog momenta polazimo is Skoplja u Beograd bi trebali biti oko
1ipo ~ 2
U posljedni tren smo se uspeli dogovoriti oko prevoza, valjda nadjemo
mesto u hostelu.

moj broj +389 75 359 425

--
damjan

N3tPr0b3

On 04/15/2011 08:45 PM, Damjan wrote:

> [...]
> 1ipo ~ 2
> U posljedni tren smo se uspeli dogovoriti oko prevoza, valjda nadjemo

Stili smo i sada ce da spavamo. Damjan je rekao da nas nebudite pred 11 :)

Marko Djordjevic

to nistasene...@googlegroups.com

nakon gomile nicega jako mi je drago sto sam vas sve video (makar na kratko). nama iz lokala je bilo jako dobro i korisno i vrlo smo zahvalni svima koji su dosli.

vidimo se na ohridu.

Kazimir Majorinc

to nistasene...@googlegroups.com
Bilo je lijepo. Beograd je krasan grad, taksi je jeftin, apoteke rade
nedjeljom, puno fast food dućana rade 0-24. Zahvaljujem Marselu Marsu na
pomoći sa kompjuterom.

Nego: trebaju mi fotografije, molim one koji su fotografirali da mi
pošalju (sa dozvolom za objavljivanje na blogu) ili ako su velike da
ostavi negdje na rapidshare-u i sl. Sve fotografije su dobrodošle,
pogotovo fotografije hackera ljepšeg spola.

Plis.

Goran Zec

2011/4/19 Kazimir Majorinc <kaz...@chem.pmf.hr>:

> [...]
> na rapidshare-u i sl. Sve fotografije su dobrodošle, pogotovo fotografije

Evo fotaka, CC-SA za blog:
http://www.flickr.com/photos/goran_zec/sets/72157626399655061/