Problem z WU - nie wgrywa łatek

340 wyświetleń

mmiszczuk

nieprzeczytany,
14 sie 2007, 15:42:0014.08.2007
do
Witam. Mam problem z aktualizacjami. Nie ma on problemów z wyszukaniem i
pobraniem łatek. Windows nie może ich wgrać. Od razu pojawia się informacja:
"Niektóre aktualizacje nie zostały zainstalowane
Następujące aktualizacje nie zostały zainstalowane
_i tutaj lista wszystkich łatek"
Naprawa systemu nic nie pomaga.
Aktualizacje automatyczne też nie wgrywają łatek. :(
Próbowałęm zmieniać nazwę folderów SoftwareDistribution oraz Catroot2, ale
nie pomaga.

artur197

nieprzeczytany,
15 sie 2007, 06:14:0115.08.2007
do
Witam!
Mam ten sam problem. Wydaje mi się, że wszystko na ten temat juz
przeszukałem i ciągle ten sam problem wystepuje podczas wyszukiwania łatek
sciaga liste dostepnych aktualizacji - w tym momencie juz 11 waznych i 3
dodatkowe, a w czasie instalowania pokazuje sie błąd 80070002. Dodatkowo gdy
system próbuje aktualizowac Defendera pokazuje sie bład aktualizacji
0x800700d8.
Pomocy!!!

sanch0

nieprzeczytany,
15 sie 2007, 09:10:0215.08.2007
do
Witam, też mam problem z aktualizacjami z dnia 14.08.2007.

Gdy klikam na "zainstaluj aktualizacje", windows zaczyna je pobierać ale po
chwili wyskakuje pobieranie zatrzymuje się i pojawia się komunikat:

Aktualizacje zakończone niepowodzeniem: 7
Liczba znalezionych błędów:
Kod: 8007000B
Kod: 643

Dodam jeszcze, że jedna aktualizacja zainstalowała się wcześniej a reszta do
tej pory nie.

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
15 sie 2007, 10:52:0415.08.2007
do

sanch0

nieprzeczytany,
15 sie 2007, 11:56:0015.08.2007
do
Witam,
Pomogło wpisanie w linii wierszu polceń: fsutil resource setautoreset true c:\

Dziękuje za pomoc i Pozdrawiam.

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
19 sie 2007, 12:21:2019.08.2007
do
In news:22CD8976-3C9D-40FC...@microsoft.com,
*artur197* <artu...@discussions.microsoft.com> typed:
> Jakby się wściekło - do tej pory nic nie pomogło.... :-(

http://support.microsoft.com/gp/wusupport

mRadomska

nieprzeczytany,
17 wrz 2007, 13:50:0317.09.2007
do
Mam te same objawy. Chciałabym wiedzieć co zrobić windowsem Vista Home
Premium PL. Na dodatek ostatnio często wchodząc do katalogów wyskakuje
następujący blue screen i komputer się restartuje:

http://upload.revolucja.pl/viewer.php?id=21246342.jpg

Czy to może być ze sobą powiązane?

Nowe wiadomości: 0