Problem z instalacją ERROR_NOT_FOUND 0x80070490

486 wyświetleń

pawel500

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 14:58:1225.11.2009
do
Tak jak wyżej wyskakuje mi ten problem podczas instalowania dodatku Service
Pack

mam viste sp1

pawel500

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 15:02:0125.11.2009
do
Acha ten problem wyskakuje nie tylko podczas instalacji service pack 2 ale
rowniez podczas aktualizacji zabezpieczen

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
25 lis 2009, 15:23:2625.11.2009
do
In news:C98E05B2-4608-414C...@microsoft.com,
*pawel500* <pawe...@discussions.microsoft.com> typed:

> Tak jak wyżej wyskakuje mi ten problem podczas instalowania dodatku
> Service Pack
>
> mam viste sp1

Windows Update error 80070490
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Windows-Update-error-80070490

pawel500

nieprzeczytany,
26 lis 2009, 14:35:0126.11.2009
do
Czyli jednym slowem moge odpalic plytke z windows recovery vista ktora
sciagnalem z
http://neosmart.net/blog/2008/windows-vista-recovery-disc-download/ zgralem
na plytke za pomoca Image Burn\
i tam poprostu kliknąć napraw komupter tak ?

pawel500

nieprzeczytany,
27 lis 2009, 10:53:0127.11.2009
do
Hej czy tak to może być właśnie zrobione ??

Piotr Palusiński

nieprzeczytany,
27 lis 2009, 11:32:5327.11.2009
do
In news:85E7781C-E13E-49D2...@microsoft.com,
*pawel500* <pawe...@discussions.microsoft.com> typed:

> Hej czy tak to może być właśnie zrobione ??

Dokładnie tak, ale czy ten obraz pobrany jest czysty, to już bierzesz na
siebie na sprawa.
Nie masz płytki oryginalnej?

pawel500

nieprzeczytany,
27 lis 2009, 14:01:0127.11.2009
do
niestety nie :(

pawel500

nieprzeczytany,
27 lis 2009, 14:17:0127.11.2009
do
Niestety zrobiłem tak jak bylo tam napisane. Dałem napraw komputer. Po czym
wyskoczyla informacja coś w stylu, że błąd nie został wykryty. I musialem od
początku odpalić system.
Proszę o pomoc

pawel500

nieprzeczytany,
29 lis 2009, 14:28:0129.11.2009
do
Witam
Skorzystalem z tej strony
http://windows.microsoft.com/pl-PL/windows7/Windows-Update-error-80070490

Zastosowałem wskazówki niestety nic nie pomogło.
Idąc za wskazówkami dałem napraw komputer. Po czym

pawel500

nieprzeczytany,
30 lis 2009, 13:21:0230.11.2009
do