Naar het eerste ongelezen bericht

pjotr320

ongelezen,
9 jan 2011, 15:07:5309-01-2011
aan Ligfiets
Een klein aantal foto's van mij, maar wel met de uitslagen van de 2
criteriums.

http://picasaweb.google.com/pjotr320/DRCApeldoorn2011#

Peter - Yivalté, mijn fietsje - Pjotr320

Theo van Goor

ongelezen,
9 jan 2011, 15:52:4209-01-2011
aan Ligfiets
Opmerkelijk hoge snelheden.
Zelfs de slakken rijden 45+
Jammer dat H@rry uitviel met zijn Mango, mooie vergelijking met Wim
Rutte in de Strada, beide bijna 50 km/u. Mooie prestaties.
Ook de prestatie van Jan van Steeg viel op. Jammer van de lekke band.
Maar die stroomlijn tot aan de grond werkte volgens mij uitstekend.
Hij kon Ymte schijnbaar moeiteloos volgen. Alwin (ook niet de eerste
de beste) moest afhaken.
Groot respect voor Peter Welk met zijn eigenbouw tentstroomlijn.
Gert-Jan vond het nodig de planken van dichtbij te bekijken, maar was
wel lekker bezig.

Verder was het een mooie wedstrijd om te zien, er werd uitstekend
gedaver en het Nico ligt hoog.
Ook was er aardig wat buitenlandse intresse. Dat is ook erg leuk.
Kortom indoor racen leeft. Dat belooft wat dit seizoen.

Brandweer - met de rapto - quest

Wim Rutten

ongelezen,
9 jan 2011, 16:30:3109-01-2011
aan ligf...@googlegroups.com
Hallo Peter,
Bedankt voor de mooie foto's Ik heb mijn vriendin ze ook laten zien, en ze vond ze allemaal goed geschoten!
Wat rijd die Peter Welk goed zeg, pfff
Heb je weer een nieuwe nazca?
Groetjes,
Wim
2011/1/9 pjotr320 <pjot...@hotmail.com>

Martenjn

ongelezen,
9 jan 2011, 16:44:2109-01-2011
aan ligf...@googlegroups.com
Hierbij een kleine 60 foto's, veelal rijders maar ook sfeer.

http://www.flickr.com/photos/martenjn/sets/72157625786433186/

On 2011-01-09 21:07, pjotr320 wrote:
> Een klein aantal foto's van mij, maar wel met de uitslagen van de 2
> criteriums.
>
> http://picasaweb.google.com/pjotr320/DRCApeldoorn2011#
>

> Peter - Yivalt�, mijn fietsje - Pjotr320

pjotr320

ongelezen,
10 jan 2011, 10:17:3210-01-2011
aan Ligfiets
Een video van 7 minuten vanaf de trapas van mijn fiets. Ik deed mee in
de runners-up race. Dat wat eerder 'slakken'werd genoemt, door anderen
de schildpadden.

http://www.youtube.com/watch?v=jGnmhzr9NWI

Peter - dag Stelvio, welkom ingereden Durano - Pjotr320

Jack Dekker

ongelezen,
10 jan 2011, 15:56:5110-01-2011
aan Ligfiets

On 10 jan, 16:17, pjotr320 <pjotr...@hotmail.com> wrote:
> [...]

Ben benieuwd naar het verslag op ligfiets.net
Jack, 007 verder kijken, Dekker

Jan van Steeg

ongelezen,
10 jan 2011, 16:48:4410-01-2011
aan Ligfiets

On 9 jan, 21:52, Theo van Goor <tvang...@kpnplanet.nl> wrote:
> Hij kon Ymte schijnbaar moeiteloos volgen.
> Brandweer - met de rapto - quest

Klopt ik zat echt helemaal in mijn ritme en had dit tempo zonder
problemen tot het eind vol kunnen houden. Alle gaten die ontstonden
tijdens het inhalen van achterblijvers had ik elke keer ook binnen 1,5
ronde gedicht zonder mezelf op te blazen en ik heb letterlijk meerdere
keren mijn benen stil moeten houden nadat ik met een hogere snelheid
het gat dicht had gereden.

Helaas was een uitscheurd ventiel het einde anders had ik mijn
gemiddelde snelheid over de eerste helft zonder twijfel door kunnen
trekken tot aan de eindsprint.

Groeten,
Jan, en dat met dingen waarmee ik gewoon dagelijks rond kan rijden,
van Steeg

pjotr320

ongelezen,
10 jan 2011, 16:58:2110-01-2011
aan Ligfiets

On 10 jan, 21:56, Jack Dekker <jackdek...@hetnet.nl> wrote:

> Ben benieuwd naar het verslag op ligfiets.net
> Jack, 007 verder kijken, Dekker

Nog 1 dagje geduld Jack. Eerst Dakar, slapen, werken, typem.

Al wel een 2e film. Deze vanaf David's M5 CLR. 7:40

http://www.youtube.com/watch?v=0z-Hc0hrqo0

Peter - ligfietsend multi actief - Pjotr320

Maarten Sneep

ongelezen,
10 jan 2011, 17:11:1410-01-2011
aan ligf...@googlegroups.com

On 10 jan 2011, at 22:58, pjotr320 wrote:

> http://www.youtube.com/watch?v=0z-Hc0hrqo0

... en op 1:24 even een momentje spektakel (knipper en je mist het). Alles is in orde met de berijder en fiets.

Maarten - moet nog beginnen aan de foto's - Sneep

rowingvictor

ongelezen,
11 jan 2011, 06:15:0511-01-2011
aan Ligfiets
Mooie beelden Peter!!!!

Helemaal leuk is beeld-in-beeld vanaf de fiets van David.

Groet,

Victor--werken aan de draaibank--Rinia.

Harry Lieben

ongelezen,
11 jan 2011, 17:08:5011-01-2011
aan ligf...@googlegroups.com
Nog een filmpje met shots rond de baan, het eerste criterium als toeschouwer en het tweede criterium vanaf de neus van m'n Mango Sport geschoten: http://www.youtube.com/watch?v=1qHE0BwhkgU De beelden spreken eigenlijk voor zich.

H@rry
Allen beantwoorden
Auteur beantwoorden
Doorsturen