oliebollentocht in de media

Theo Mol

to ligf...@googlegroups.com
Beste medeliggers,

Er staat een artikel met een video op de site van het Noordhollends Dagblad.
Leest allen!
http://www.noordhollandsdagblad.nl/nieuws/stadstreek/alkmaar/article13165473.ece/Velomobilisten-snijden-gerieflijk-door-de-wind

En ik weet dat er meer opnamen zijn gemaakt, er liepen een paar cameraploegen in
het rond. Weet iemand waar en wanneer de uitzendingen zijn?
--
groet van Theo - niet in beeld - Mol

BrandweerQuest

to Ligfiets

> En ik weet dat er meer opnamen zijn gemaakt, er liepen een paar cameraploegen in
> het rond. Weet iemand waar en wanneer de uitzendingen zijn?

Er was een interview met diverse deelnemers voor radio Noord Holland
al direct bij de inschrijving.
Zover ik weet was dat live.

De opnames voor TV Noord Holland heb je zelf al gevonden.

Er werden de hele dag opnames gemaakt voor 'senior' Pe Koomen.
http://questie-van-tijd.blogspot.com/
Zijn eigen woorden: "Als het wat wordt wanneer wordt het dan
uitgezonden" dat is op 5 januari tussen 11 en 12 uur in het programma
"KoffieMax"
Hij had de hele dag ipv een helm een 'helm' camera op zijn hoofd van
omroep Max.
Daarmee maakte hij regelmatig ritjes langs de hele stoet.
Hij mocht ook als enige een solo maken voor Majoor Kees uit achter de
camerawagen aan.

> --
> groet van Theo - niet in beeld - Mol

Theo - Was wel in beeld maar incognito - van Goor