Naar het eerste ongelezen bericht

j.postema

ongelezen,
30 dec 2011, 05:23:1830-12-2011
aan Ligfiets
Hoi,

gisteren heb ik de Appelflappentocht gereden en ondanks de regen en
wind vond ik het een geslaagde tocht. Het was voor mij de eerste keer
om aan een georganiseerde fietstocht deel te nemen en dat dan ook nog
op een ligfiets.

De nieuwe Furai (-26) rijdt nog steeds heel aangenaam en aanvankelijk
vroeg ik mij nog af of ik het tempo van de groep wel bij kon houden
maar dit bleek gelukkig helemaal geen probleem te zijn. Na afloop nog
een stukje met een andere ligger naar het station gefietst en toen was
ik toch wel (voldaan) moe :)

Het vreemde is dat toen ik vanuit Purmerend vertrok ik nog wat
subtiele irritaties in (of nabij) mijn knieen voelde. Echter verdwenen
deze irritaties direct tijdens de tocht. Ik verwachtte dat ze wel
terug zouden komen vandaag maar daar lijkt het niet op. Ik zal niet te
vroeg juichen - maar wellicht gaat het ook de goede kant op met mijn
knieeen. Vanmiddag ga ik even naar schoenen voor mijn Bebop pedalen op
zoek en ik hoop dat ik daarmee mijn knieeen nog verder kan ontlasten.

Verder heb ik voorgesteld de volgende Appelflappentocht te organiseren
hier in Drenthe. Dan hebben we ook niet zo veel last meer van de
wind :)

rowingvictor

ongelezen,
30 dec 2011, 06:36:1330-12-2011
aan Ligfiets
Inderdaad Jeroen,

het was héérlijk fietsen; jammer van de ietswat vochtige eerste
helft.....
Maar goed, daar zijn we bikkels voor!

Victor --het weekeinde ín, het jaar uit !!--Rinia.

Fujinfietser

ongelezen,
30 dec 2011, 10:25:3930-12-2011
aan Ligfiets
Dan moet de oliebollentocht ook maar naar drenthe vlg jaar.

Victor, BTW , Gefeliciteerd met je quest .

rowingvictor

ongelezen,
30 dec 2011, 11:11:2630-12-2011
aan Ligfiets

> Dan moet de oliebollentocht ook maar naar drenthe vlg jaar.

MOET dat? Ik vind Utrecht óók prima. Maar ik geef toe, andere omgeving
is óók leuk.

> Victor, BTW , Gefeliciteerd met je quest .

Dank je.

Groet,

Victor--morgen lekker knutselen--Rinia.
Allen beantwoorden