Naar het eerste ongelezen bericht

Theo Mol

ongelezen,
11 dec 2010, 16:18:5711-12-2010
aan Ligfiets
Op de wereldberoemde pont over het IJ ontdekte iemand hardop een voordeel van de Quest:

Kijk hij ken niet omflikkeren want hij heb twee wielen voorin.
--
Groet van Theo, hij moest eens weten, Mol.

Theo Mol

ongelezen,
11 dec 2010, 16:24:2711-12-2010
aan Ligfiets
Twee jongens vragen hoe de Quest werkt en waarom hij zo snel is. Ik leg uit dat het van binnen een fiets is, gewoon trappen dus. En dat de fiets snel is doordat hij een goede stroomlijn heeft.
Reactie: "o, dus hij gaat op stroom?".
--
Groet van Theo, evangeliseren is een kunst, Mol.

Theo van Goor

ongelezen,
12 dec 2010, 08:25:5812-12-2010
aan Ligfiets
On 11 dec, 22:24, Theo Mol <t...@nixin.nl> wrote:
> [...]
> uit dat het van binnen een fiets is, gewoon trappen dus. En dat de fiets
> snel is doordat hij een goede stroomlijn heeft.

Heilig Christoffel vergeef het hun, zij weten niet beter.........
......alleen jammer dat de eenvoudige van geest de wereld zullen
beërven. Zonde.

Brandweer - had gehoopt daar aanspraak op te kunnen maken - Quest

Theo van Goor

ongelezen,
14 dec 2010, 13:30:5914-12-2010
aan Ligfiets
Drie brugpiepers wachten met de fiets voor gesloten spoorbomen in de
koud en duisternis.
Ik sta daar achter en speel voor klein zonnetje.
Een jochie gooit een fles op de grond.
Ik wil daar net wat van zeggen, blijkt dat hij moest plassen en raapte
daarna die fles weer op.
Hij merkt mij op en zegt:

"Fred, ga eens effe opzij. D'r wil en VENT met een brandweerAUTO
langs."

Mijn ergenis is opslag in luid lachen om geslagen.

BrandweerQuest

Jaap-Andre de Hoop

ongelezen,
15 dec 2010, 04:44:5915-12-2010
aan ligf...@googlegroups.com
Van de week werd ik staande gehouden/aangesproken door tante agent,
omdat mijn achterlicht van Kali niet echt veel licht gaf.
Toen ze de bedrading van mijn lampen zag, vroeg ze: zit er ook een
kachel in?

Jaap-Andre was zelf een kachel en had het bloedheet....

Allen beantwoorden
Auteur beantwoorden
Doorsturen
0 nieuwe berichten