C2C - agenda, prelegenci - wszystko jasne!

Michal Grzegorzewski

to kgd...@googlegroups.com, pg-...@googlegroups.com, tg-...@googlegroups.com, wg-...@googlegroups.com, wroc...@googlegroups.com, bsto...@googlegroups.com, grupas...@googlegroups.com
Po ostatnim spotkaniu grupy warszawskiej, na ktorym przeszlismy
konkurs na prelegenta WG.NET na konferencji C2C, mamy juz pelen obraz
tego, co sie bedzie dzialo 5 kwietnia :)

Otoz tak:

08:00-09:00 Rejestracja
09:00-09:15 Powitanie uczestników
09:15-10:30 Test Driven Development (TDD) w praktyce – Maciej
Szczepański, Paweł Leśnikowski
10:30-10:45 Przerwa
10:45-12:00 Debugging and Crash Dump Analysis of ASP.NET Web Sites –
Martin Kulov
12:00-13:00 Pizza time
13:00-14:15 Wprowadzenie do Entity Framework – Jarek Kowalski
14:15-14:30 Przerwa
14:30-15:45 Understanding Goals and Features of the ASP.NET MVC
Framework – Dino Esposito
15:45-16:00 Przerwa
16:00-17:15 .NET Developer Toolbox A.D. 2008 – Marcin Celej, Michał Brzozowski
17:15-17:30 Podsumowanie i zakończenie konferencji

Wiecej o tematach:
http://www.c2c2008.pl/Sessions.aspx
i prelegentach:
http://www.c2c2008.pl/Speakers.aspx

Dla tych, co nie tutejsi :P
Konferencja C2C to wspolna inicjatywa grup spolecznosciowych w
Polsce... a wiecej info mozna znalezc na stronie konferencji:
http://www.c2c2008.pl
:)

m.g.

michal...@gmail.com

to kgd.net
Witam,
Chciałbym spytać osoby jadące na C2C jakim środkiem transportu
wybierają się do W-wy?
Osobiście zastanawiałem się nad wynajęciem jakiegoś busa. Czy są osoby
chętne na taki transport? A może ktoś ma inny pomysł?

Szymon Kobalczyk

to kgd.net
Cześć,

Myślę że to bardzo fajny pomysł. Ja bym się chętnie zabrał wspólnym
busem - pewnie jak się zbierze więcej osób to wyjdzie taniej niż PKP w
obie strony.

-Szymon

martalutherking

to kgd.net
Jestem za transportem busem :)
istnieje już jakas lista?

Marta

Marcin Celej

to kgd...@googlegroups.com
1. Marcin Celej

Hubert Galuszka

to kgd...@googlegroups.com
1. Marcin Celej
2. Hubert Gałuszka

:)

Marcin Celej pisze:

> 1. Marcin Celej
>
> 2008/3/30 martalutherking <marta...@coworking.pl

> <mailto:marta...@coworking.pl>>:

> Jestem za transportem busem :)
> istnieje już jakas lista?
>
> Marta

> PKP w

michal...@gmail.com

to kgd.net
Rozumiem że zainteresowanie jest i osoby się znajdą. Zatem jutro
podzwonię po zaprzyjaźnionych przewoźnikach i podam dokładniejsze
informacje.
Pozdrawiam

Grzegorz Kolarz

to kgd...@googlegroups.com
1. Marcin Celej
2. Hubert Gałuszka
3. Grzegorz Kolarz

Mateusz Kierepka

to kgd...@googlegroups.com
1. Marcin Celej
2. Hubert Gałuszka
3. Grzegorz Kolarz
4. Mateusz Kierepka <- potrzebuje miejsce na parkingu (albo dojadę jakimś
środkiem lokomocji, tylko muszę wiedzieć, gdzie i o której ;)).

Pozdrawiam
Mateusz

michal...@gmail.com

to kgd.net
Mamy możliwość wynajęcia busa na 19 osób.
Koszt to 1200 zł w obie strony czyli ok 63 zł od osoby.
Potrzebujemy 19 osób więc proszę się zapisywać jak najszybciej.
Na dojazd do warszawy potrzebujemy 4,5 do 5 godzin, czyli wyjazd z
Krakowa około 3 wieczorem z umówionego miejsca, które ustalimy jak
zbierzemy osoby.

1. Hubert Gałuszka
2. Grzegorz Kolarz
3. Michał Laskowski
4. Kamil Piekarz
5. Paweł Łukasik
6. Maciek Talaśka
7. Mateusz Kierepka

Marcina Celeja wykreśliłem bo jedzie innym środkiem lokomocji.
??. Mateusz Kierepka <- potrzebuje miejsce na parkingu (albo dojadę
jakimś środkiem lokomocji, tylko muszę wiedzieć, gdzie i o której ;)).
?? My nie organizujemy miejsca na parkingu tylko osoby, które chcą
jechać busem z nami :) Jeżeli nie piszesz sie na busa to wykreśl się.

martalutherking

to kgd.net

> 1. Hubert Gałuszka
> 2. Grzegorz Kolarz
> 3. Michał Laskowski
> 4. Kamil Piekarz
> 5. Paweł Łukasik
> 6. Maciek Talaśka
> 7. Mateusz Kierepka
8. Marta Krol

Mateusz Kierepka

to kgd...@googlegroups.com
?? My nie organizujemy miejsca na parkingu tylko osoby, które chcą
jechać busem z nami :) Jeżeli nie piszesz sie na busa to wykreśl się.

Nie no chyba, nieprecyzyjnie się określiłem - potrzebuje parking, a do tego
muszę wiedzieć skąd wyjeżdżamy...

Mateusz

Asia Grzywna

to kgd...@googlegroups.com

31-03-08, martalutherking <marta...@coworking.pl> napisał(a):
9. Asia Grzywna

Jarosław Karlik

to kgd...@googlegroups.com

BUS na C2C:

1. Hubert Gałuszka
2. Grzegorz Kolarz
3. Michał Laskowski
4. Kamil Piekarz
5. Paweł Łukasik
6. Maciek Talaśka
7. Mateusz Kierepka
8. Marta Krol
9. Asia Grzywna
10. Jarosław Karlik
11. Bartosz Rzemek

Szymon Kobalczyk

to kgd.net
12. Szymon Kobalczyk

Sebastian.Kamisinski

to kgd.net
13. Sebastian Kamisiński

michal...@gmail.com

to kgd.net
Jutro po godzinie 18 będę rezerwował busa. Koszt busa będzie rozbity
po równo na każdego.
Jak pisałem wcześniej wyjazd będzie ok godziny 3:00. Kierowca jest z
Wieliczki i będzie jechał alejami więc jeżeli komuś pasuje to może
napisać z którego miejsca kierowca może go odebrać.
Dla reszty miejsce spotkania podam jutro.
Jeżeli ktoś z listy chce zrezygnować to proszę wykreślić się do jutra
do godziny 15.

Bartosz Rzemek

to kgd...@googlegroups.com

michal...@gmail.com

to kgd.net
Jestem dostepny na skypie login: laskowski_m

On 2 Kwi, 06:47, "Bartosz Rzemek" <bartosz.rze...@gmail.com> wrote:
> 01-04-08, michal.las...@gmail.com <michal.las...@gmail.com> napisał(a):
> Czy mozna prosic jakis numer telefonu do Ciebie lub do tego kierowcy?
>
> --
> Pozdrawiam
> Bartosz Rzemek

Asia Grzywna

to kgd...@googlegroups.com
Wykreślam się z listy, wiem, że jest 15.20, mam nadzieję, żę zdążyłam ;)

Asia

michal...@gmail.com

to kgd.net
Mamy więc 12 osób
1. Hubert Gałuszka
2. Grzegorz Kolarz
3. Michał Laskowski
4. Kamil Piekarz
5. Paweł Łukasik
6. Maciek Talaśka
7. Mateusz Kierepka
8. Marta Krol
9. Jarosław Karlik
10. Bartosz Rzemek
11. Szymon Kobalczyk
12. Sebastian Kamisiński

Autobus został już zarezerwowany. Wyjazd z Krakowa około godziny 3:30
- 4:00.
Ponieważ umówienie się w jednym miejscu może być uciążliwe dla Was
proponuje abyśmy uzgodnili 3 miejsca z których odbierze nas kierowca.
Proponuje przystanki autobusowe na ulicach
1. Przystanek na Wielickiej (skrzyżowanie Leonida Teligy, po drugiej
stronie niż Tesco)
2. Aleje Słowackiego (skrzyżowanie z Karmelicką)
3. Aleje 29 Listopada (za mostem Opolska/Lublańska)

Niech każdy napiszę z którego przystanku by wsiadał abyśmy wiedzieli
ile osób wsiądzie z danego przystanku i w razie co poczekali na niego.
Wiadomość tą wysyłam również mailem więc niech każdy odpowie na maila.
W mailu proszę również o podanie telefonu komórkowego do siebie.

Jeżeli ktoś nie dostanie maila niech napisze bezpośrednio do mnie.
Proszę o informacje zwrotną do jutra do godziny 16.
Michał

Sebastian.Kamisinski

to kgd.net
Witam,

Mi pasuje przystanek na Alejach Słowackiego.
Tel: 792113434.

Pozdrawiam SK

michal...@gmail.com

to kgd.net
Na gorąco po C2C.
Wszystkie prelekcje były dobrze przygotowane, tak jak i samo spotkanie
więc gromkie brawa i podziękowania dla wszystkich sponsorów,
organizatorów i prelegentów.
Dla tych co nie byli - macie czego żałować!! :)
Po rozmowach w busie wnioskuje że wszyscy byliśmy pod wrażeniem showu
Dina Esposito który w bardzo ciekawy sposób opowiedział o MVC.
Martin Kulov w przejrzysty sposób pokazał że WinDBG jest dla
każdego :)
Po prelekcji Jarek Kowalski długo odpowiadał na wszystkie pytania
ciekawskich nowym dzieckiem Microsoftu - Entity framework.
Wielkie brawa dla naszych kolegów z Warszawskiej Grupy .NET za
prelekcje o TDD oraz Marcina i Michała za świetnie przygotowana
prezentacje.
Dzięki za możliwość podróżowania z Wami.
Kto nie jechał ten może dowie się na kolejnym spotkaniu KGD o ciekawym
projekcie Huberta i Szymona (jeżeli kogoś pomiąłem to przepraszam).
Jeszcze raz wielkie dzięki za wspólny wypad i do następnego spotkania
naszej grupy.

Michał Laskowski

Sebastian.Kamisinski

to kgd.net
Witam,

Dokładnie wszystkie sesje były bardzo ciekawe A Dino dał nie zły show.
Impreza jak najbardziej udana, wielki +

Sebastian

Kamil Piekarz

to kgd...@googlegroups.com
Ze swojej strony chciałem potwierdzić wszystko co napisał Michał!
Brawa dla wszystkich prezenterów, a w szczególności dla tych naszych :D
Z prezentacji można było dowiedzieć się sporo ciekawych informacji, a sam wyjazd przebiegał w bardzo wesołej atmosferze ;) (zainteresowani wiedzą o czym mówię, a resztę zapraszam do udziału w kolejnych tego typu wydarzeniach, aby również mieli szansę tej atmosfery doświadczyć!)

Pozdrawiam,
Kamil

2008/4/6 Sebastian.Kamisinski <twoj...@gmail.com>:

--
Kamil Piekarz
http://kamil.piekarz.aspnet.pl

Bartosz Rzemek

to kgd...@googlegroups.com
Witam,
Ja chcialem podziekowac wszystkim za super wyjazd :)
Konferencja byla swietna, Dino Esposito zrobil to co do niego nalezalo :)
Inne prelekacje rowniez byly na bardzo dobrym poziomie :)

Pozdrawiam,
Bartosz Rzemek

Sebastian.Kamisinski

to kgd.net
No chłopaki, teraz to nic tylko chyba czekać na zdjęcia.

Pozdrawian
Sebastian Kamisiński

Hubert Galuszka

to kgd...@googlegroups.com
Hej
Konferencja była naprawdę świetna i ci co nie byli mają czego żałować. Konferencje na których wszystkie sesje od początku do końca są ciekawe można chyba policzyć na palcach jednej ręki drwala po wypadku z piłą łańcuchową, a ta niewątpliwie do takich należała. No cóż, Warszawiacy wysoko ustawili poprzeczkę, ale mam nadzieję, że dorównamy a może nawet prześcigniemy ich naszym CodeCampem :)

Odnośnie zdjęć - mówisz i masz:
http://www.flickr.com/photos/25384703@N03/sets/72157604405993622
Jakby ktoś chciał wszystkie ściągnąć w postaci zipa, to mogę gdzieś wystawić - dajcie znać.
Pozdrawiam
H.

Hubert Galuszka

to kgd...@googlegroups.com
Last but not least: Dzięki za zorganizowanie busika Michał i wszystkim
busowiczom za towarzycho. Mam nadzieję, że was głowy nie bolą ;)
H.

Marcin Celej

to kgd...@googlegroups.com
To jeszcze ja napiszę chociaż byłem po drugiej stronie.
Mnie się bardzo podobało ale co innego niż Wam bo byłem tylko na jednej prezentacji. Siedziałem sobie w pokoju speaker'ów i gadałem z Dino, Martinem, Maćkiem Pileckim, Damianem Widerą i resztą towarzystwa. Było ciekawie. Chciałem iść na prezentacje Dino, ale powiedział:
'MVC sucks.' :) Więc nie poszedłem, natomiast wywiązała się dyskusja i muszę się z nim zgodzić. Chodziło o to, że na razie to po prostu nie jest gotowe. Trzeba to znać, ale nie używać. To był jeden z tematów, które poruszyliśmy.
Jeden ciekawy pomysł jaki podsunął mi Martin Kulov to IASA (International Association of Software Architects). Spróbuje popatrzeć czy nie założyć IASA Polska. Zobaczymy.

Jeśli chodzi o naszą prezentację: to był jej 'pierwszy raz' a to zawsze jest docieranie się prezentacji. Wiemy już, że trzeba czasowo lepiej ją zgrać bo mamy materiału na 1:30 a mieliśmy 1:15 włączając awarie baterii w mikrofonie i opóźnienie. Myślę, że i tak wyszło nieźle i każdy mógł zobaczyć przynajmniej kawałek czegoś nowego. Czekam na wyniki ankiet oraz filmy z nagrań prezentacji. Ciekawe co za głupoty opowiadałem w amoku prezentacyjnym?

Dzięki za możliwość wesołego powrotu busem i dzięki za współorganizowanie tej imprezy: np Paweł Łukasik zrobił stronę C2C, inne ludki z KGD też maczały w tym palce (Asia Grzywna, Szymon Kobalczyk) - zresztą sami sobie zobaczcie (http://www.c2c2008.pl/pl/aboutus.aspx)

Hubert: dzięki za zdjęcia

FMPV (From My Point of View)
Marcin Celej

Jarosław Karlik

to kgd...@googlegroups.com
Witam

Potwierdzam. Wyjazd i prezentacje były super.
Dino zrobił show i chyba spodobały mu sie piłeczki msdn'a ;)
Dziękuje za miłe towarzystwo w busie, nawet z przygodami w drodze powrotnej :)
Pozdrawiam wszystkich.

Jarosław Karlik