JHUG Gatheting Sept 2010 - σχόλια και ετοιμασία για το επόμενο!!!

Paris Apostolopoulos

to jhug
Κύριοι (κυριες δεν είχαμε).

Ευχαριστούμε όλους όσους ήρθαν - ήταν μια ευχάριστη έκπληξη 20 σχεδόν
άτομα για το πρώτο gatheting του JHUG σε μια προσπάθεια να
αναθερμάνουμε τις δραστηριότητες μας σαν group/ ομάδα/ κοινότητα.

Ευχαριστούμε την xe.gr και τον Στέλιο Τζιβάκι (CTO)(http://
gr.linkedin.com/pub/stelios-tzivakis/3/10/243) για την ευγενική
κίνηση κεράσει τους καφέδες.

Το επόμενο ραντεβού θα το ορίσουμε σύντομα και αυτή την φορά σε αρκετά
καλύτερο χώρο οπου θα μπορέσουμε να κάνουμε και μικρές παρουσιάσεις.
Σύντομα θα έχω πληροφορίες. Οποιος ενδιαφέρεται να παρουσιάσει ένα
συντομο θέμα για το επόμενο gathering παρακαλώ αφήστε comment ή
μπορείτε να στείλετε ένα email.(java...@gmail.com).

Απο εκεί και περα να παραθέσω ξανά μερικά σημεία.

- συνεχίζουμε να ψάχνουμε πιθανά μέρη και τρόπους έτσι ώστε να
μπορούμε να διοργανώνουμε τα μικρά gathering αλλά και τις μεγαλύτερες
ημερίδες - οπότε κάθε πληροφορία ή κίνηση είναι ευπρόσδεκτη.

- ένας απο τους στόχους του JHUG ειναι να δυκτιώσει καλύτερα τους
developer σε θέματα εργασιακά οπότε πιστεύουμε ότι η αναζήτηση
ταλέντου θα πρέπει να γίνεται και μέσα απο το JHUG

- ολες οι απόψεις δεκτές για πρωτοβουλίες είτε νέων project ή
διδακτικού υλικού.

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας ραντεβού τον επόμενο μήνα απο κοντά και
φυσικά πάντα online κατα την διάρκεια.

Aravanis Konstantinos

to jh...@googlegroups.com
Καλημέρα,

Γίνεται να θυμίσει κάποιος τα 2-3 βιβλία που ακούστηκαν στο χθεσινό
gathering?!

Thanks in advance!
--
Aravanis Konstantinos // sbosx
My site & blog: AravanisKostas.com

Paris Apostolopoulos

to jhug
Γεια σου Κώστα.

Αν δεν κάνω λάθος αναφέρθηκαν τα

1. Effective Java -> http://java.sun.com/docs/books/effective/

2. και το refactoring patterhs , αλλα και Refactoring: Improving the
Design of Existing Code του Martin Fowler
Θα βρεις πληροφορίες εδώ - > http://martinfowler.com/books.html#r2p

Παραθέτω και μια τώρα πια παλιά παρουσίαση για νέους developer με
μερικά link τα οποία ακόμα ειναι χρήσιμα( μπορείς να κάνεις skip τα
γενικά κομμάτια)

http://www.slideshare.net/javapapo/javadev-at-work2008

αλλά και μια προσωπική λίστα με βιβλία και link για νέους!

http://javapapo.blogspot.com/2007/04/java.html

Αυτά καλό διάβασμα!

Markos Fragkakis

to jhug
Νομίζω αναφέρθηκε και το

3. Enterprise Integration Patterns του Fowler:
http://www.amazon.co.uk/Enterprise-Integration-Patterns-Designing-Deploying/dp/0321200683/ref=sr_1_12?ie=UTF8&s=books&qid=1284911084&sr=8-12

Kostis

to jhug
To θέμα νομίζω ότι είχε ξεκίνησει από dependency injection.

To αρχικό άρθρο

http://martinfowler.com/articles/injection.html

Εναλλακτικές προτάσεις (εκτός από Spring/Guice)

http://www.jhug.gr/?tag=ioc

valotas

to jhug
Ένα ακόμα βιβλίο που θα μπορούσε να παρουσιαστεί είναι το "Clean Code"
του Robert C. Martin (αν και δεν αναφέρθηκε στην συνάντηση).
Πραγματικά σε κάνει καλύτερο σε ότι γράφεις χωρίς να συζητά καθόλου
design patterns ή οτιδήποτε άλλο "higher level". Το καταλαβαίνει και ο
πιο αρχάριος και πιστεύω ότι βοηθά στο να αποκτήσει κάποιος πιο object
oriented τρόπο σκέψης. Θα έλεγα ότι είναι must για οποιονδήποτε
απόφοιτο μιας και στο πανεπιστήμιο μαθαίνουμε κυρίως procedural
πράγματα. Ότι καλύτερο έχω διαβάσει μέχρι τώρα.

Σπύρος

to jhug

Αφού προτείνουμε πηγές να προτείνω και εγώ ένα βίντεο.

Joshua Bloch How To Design A Good API and Why it Matters
http://www.youtube.com/watch?v=aAb7hSCtvGw
Μπορείτε να δείτε τίς διαφάνεις στο http://lcsd05.cs.tamu.edu/slides/keynote.pdf

Ο Bloch λέει πολύ λογικά πράγματα που όμως δεν γίνονται ποτέ για
λόγους που είναι ξεχωριστό group απο μόνοι τους :-(
Παραθέτω δύο ατάκες του για σωστό API design
- when in doubt leave it out
- the worst thing to do, is lock a bunch of geniouses in a room
and expect them to come out with a 240 page specification

Enjoy
Σπύρος