non scrive più nessuno?

Aethus

siciliani, dove siete????

Fiorelisa

Aethus ha scritto:
> siciliani, dove siete????

Cu 'u sapi? I sugnu ca', ma 'un sugnu siciliana... :)

Peppe

"Fiorelisa" <fiore...@alice.it> ha scritto nel messaggio

> Cu 'u sapi? I sugnu ca', ma 'un sugnu siciliana... :)

Non sarai sicula... ma lo scrivi bene il siciliano. Ciao

Aethus

e unni u studiasti u sicilianu?
Va na scola di lingue meridionali di bergamo?
hehe

Fiorelisa

Aethus ha scritto:

> e unni u studiasti u sicilianu?
> Va na scola di lingue meridionali di bergamo?
> hehe

No, m'impara' 'u me' zitu... :)
A mia mi piaci assa' parlari e scriviri 'n sicilianu!

Fiorelisa

Peppe ha scritto:

Grazie! Ogni tanto però fazzu qualche erruri, e 'u me zitu s'a canta cu'
'u troppu ridiri...
Però vandri m'aviti a parlari sempre 'n sicianu, sennò finisci 'u spassu! :)
Si mi currigiti l'errura, vi ringraziu, picchì d''u me' zitu unné ca mi
pozzu fidari tantu: quannu i' sbagliu, iddu 'un mi corregge, picchì dici
ca l'erruri è comicu e ci viene pena a toglierlu... :)

O, cristiani ca passate di cca... d'unni siti? Ditici na parola, ca
chistu niusgruppu è troppu silenziosu...
Salutamu e baciamu li mani.

Aethus

Sciatu di l'arma mia,
puzzu sulu complimentarimi pi comu scrivi, già è difficili pi nuatri stessi
scrivillu pensa pi chiddri ca unnù canuscinu.
Un ti pozzu tantu correggiri pirchì u sicilianu è um pocu mbatardutu, ogni
paisi e paiseddru avi un accentu e na inclinazioni diversa.
Iu sugnu da Linusa (Linosa) na' isuleddra cu menu di 500 abitanti a du passi
di l'Africa.
E tu di unni si?
Aethus

Fiorelisa

Aethus ha scritto:

> [...]
> paisi e paiseddru avi un accentu e na inclinazioni diversa.
> Iu sugnu da Linusa (Linosa) na' isuleddra cu menu di 500 abitanti a du passi

I' sugnu di Paduva (Venetu). U' me zitu mi dissi ca l'isuledda to' è
bedda assa'!
A mia mi piaci u' fatto ca ci su tanti accenti e varietà di sicilianu, e
quanno leggiu chiddu ca scriviti ca, mi divertu a 'nduvinari di chi
zona siti!

Aethus

si sapia prima un ti disciva di unn'era, accussì ti facia nesciri pazza...
hehe
xau

"Fiorelisa" <fiore...@alice.it> ha scritto nel messaggio

Zivago

Ciau a tutti,

Puru iu sugnu sicilianu, Fiorelisa. Ma peansu ca nun nu ndovini runni
sugnu accamaruoara. Prova na n'ticchia a ndovinari?

Zivago

Fiorelisa

Zivago ha scritto:

> Ciau a tutti,
>
> Puru iu sugnu sicilianu, Fiorelisa. Ma peansu ca nun nu ndovini runni
> sugnu accamaruoara. Prova na n'ticchia a ndovinari?
>

> Zivago

Ciao, Zivaugu. Benvenuto in chissu gnusgruppu!
Difficili è diri di unni si tu, pi' mia, almeno. Penzu ca di sicuro 'un
si di Giurgenti. Chista "r" ca tu usi al postu d'a "d" italiana mi fa
solu pinzari ca putissi essiri di latu est di Sicilia... Però ti pozzu
diri ca mi piaci come tu parli! :)
Ora dimmi di unni si, ca sugnu curiusa! :)

Zivago

Ciau Fiorelisa,

Scusa di stu ritardu ma unn'appi u tieampu di ti rispunniri chiů preastu.

Un nu ricanuscisti l'accento palermitano?

Perň un sugnu n'Sicilia, abitu a Bruxelles a ru Belgiu ;-)

Ni sinteamu,

Zivago

Fiorelisa

Zivago ha scritto:

> [...]
>
> Un nu ricanuscisti l'accento palermitano?
>
> Perň un sugnu n'Sicilia, abitu a Bruxelles a ru Belgiu ;-)

Ah, eccu! Mi parsi ca tu era di Paliemmu, ma pinzavu ca era troppu
scuntatu e ca c'avia a essiri n'imbrogliu! :)
A ru Belgiu si? Allora ti dico: "Au revoir"!

NICU

E' la prima volta che mi collego al N.G.
La Sicilia mi manca dal 10 Aprile 2007, lavoro in toscana, esattamente ad
Arezzo, città umida fredda e insipida!!!!!!!!!!!

Fiorelisa

NICU ha scritto:

> E' la prima volta che mi collego al N.G.
> La Sicilia mi manca dal 10 Aprile 2007, lavoro in toscana, esattamente ad
> Arezzo, città umida fredda e insipida!!!!!!!!!!!

Ciau Nicu! Benvenuto int'a stu niusgruppu. Di unni si? Mi spiaci ca tu
avi a travagliari in una città ca 'un ti piaci. Stranu mi pari ca trovi
Arezzu "fridda" anche ora ca semu urma' a fini giugnu... :)

NICU

E' fredda d'inverno,umida tutto l' anno
"Fiorelisa" <fiore...@alice.it> ha scritto nel messaggio

Giano

vulissi arrispunniri ma sta cammurria mi duna ntuppatura

"Aethus" <lino...@libero.it> ha scritto nel messaggio
> siciliani, dove siete????

Giano

Giano

Ma scusari staiu facennu provi pi vidiri si arrinesciu a nisciri di sta
cammurria di pc

Fiorelisa

Giano ha scritto:

> Ma scusari staiu facennu provi pi vidiri si arrinesciu a nisciri di sta
> cammurria di pc

Fa puri cu commudu!
Anzi, acussì almenu c'è tecchia di vita, ca inta! :)