Új program 25-én pénteken: privac(s)y

dnet

to hs...@googlegroups.com
Sziasztok,
25-én pénteken kísérleti jelleggel új program indul, sikere esetén kétheti
vagy havi jelleggel történő ismétlődést sem utasítjuk el. Neve Privacsy,
utalva ezzel a privátszféra erősítésére és egy kellemes vacsorára, melyet a
helyszínen, önkéntes segítséggel készítünk el. A vacsora elkészülte után
lehetőség van rövid előadásokra (vö. lightning talk) és közös beszélgetésre
egy tál meleg kaja, egy üveg mate és/vagy sör társaságában. Az esemény jellege
nem zárja ki a PGP és/vagy CAcert WoT építését/terjesztését sem. Az első
ilyenre én és dittygirl vállaljuk a kaja részét, az adagok tervezése érdekében
kérek mindenkit, aki részt kíván venni, küldjön nekem privátban egy e-mailt.
dnet

dnet

to hs...@googlegroups.com
Pár dolog, ami kimaradt:
- az esemény 18.00-kor kezdődik:
http://hsbp.org/tiki-calendar_edit_item.php?viewcalitemId=962z
- hacsak más nem ad elő, nekem van témám okostelefon vs. privacy témában
- az általunk készített kaja vegáknak is fogyasztható lesz
--
dnet

motor manner

to hs...@googlegroups.com
Hali!

Nagyon jól hangzik!
Sajnos péntekre már van programom így nem tudok elmenni, de a
legközelebbire mindenféle képpen!

Pepe