Thompson priznao da je pjevao "Jasenovac"

Captain

Evo Thompsonovog priznanja:
(sa http://www.thompson.hr/ )

"Dragi prijatelji!

Prije svega, ľelim Vam naglasiti da je ova moja sluľbena web stranica jedini
pravi izvor informacija o meni i mom miąljenju a iste moľete dobiti putem
članaka koje postavlja administrator.

Svjedoci smo joą jedne bjesomučne hajke koju, izbornim porazom, izbezumljeni
komunisti i njihovi pomagači pokreću protiv mene.

Ovoga puta su otkrili toplu vodu; "Otkrili" su kako sam ja pjevao pjesme
poput "Evo zore...", "Jasenovac..." i slično.

Ja nisam autor tih pjesama ali sam ih pjevao, ąto je svima nama poznato, u
određenom periodu svugdje po hrvatskim trgovima i dvoranama ne skrivajući
se, pa je time ovo senzacionalno otkriće u najmanju ruku smijeąno.

A evo kada i zaąto sam ih pjevao. Pjesme sam pjevao zajedno sa stotinama
tisuća hrvata za vrijeme Domovinskog rata kada je četnička agresija
ugroľavala samu opstojnost hrvatske drľave i naroda, kada su tisuće
hrvatskih mladića ginuli braneći naąe vrijednosti i goli ľivot od četničkog
noľa.

Te pjesme smo pjevali neprijatelju za inat, izraľavajući svoj bunt i
odlučnost da se tim zvijerima suprostavimo i konačno ih porazimo a u njima
su izazivale strah.

Nakon 3. siječnja 2000. kada je Hrvatska posrnula i vlast prigrabili
komunisti, doąlo je do neviđenog omalovaľavanja, vrijeđanja, poniľavanja i
progona hrvatskih branitelja, generala, intelektualaca, istaknutih javnih
osoba i svega ąto je hrvatskom narodu sveto. Po hrvatskoj se pjevalo "Po
ąumama i gorama", hrvatsku vojsku proglaąavalo agresorom, izdavale
tjeralice, nuđenje novčane nagrade za njihovu izdaju... Tada smo ponovno tim
i sličnim pjesmama poručivali povampirenim komunistima da ih se ne bojimo i
da ćemo im se oduprijeti i ątititi svoje vrijednosti po bilo koju cijenu.

I danas, kada su konačno na koljenima, pokuąavaju ovakovim mučkim udarcima i
proglaąavajući mene faąistom, nacistom i slično, nanijeti ąto viąe zla meni
i čitavoj domovini.

Dragi prijatelji, ne obazirite se na njih, oni su stvar proąlosti i nikad
nam viąe ni komunisti ni četnici neće određivati ąto smijemo pjevati u naąoj
domovini a ąto ne.

Mi se dragi prijatelji okrenimo budućnosti. Hvala Bogu, sada ponovno imamo
hrvatsku vlast i nemamo viąe potrebe na ovaj ili sličan način izraľavati
svoje nezadovoljstvo već svu svoju energiju troąimo doprinoseći općem dobru
i boljitku naąeg naroda i drľave."

Kobac

"Captain" <volim...@net.hr> wrote in message

> [...]
> hrvatsku vlast i nemamo viąe potrebe na ovaj ili sličan način izraľavati
> svoje nezadovoljstvo već svu svoju energiju troąimo doprinoseći općem

Ovdje na kraju fali jos samo onaj njegov rimski pozdrav...

_--==proTon2k==--__

sere !

Nicky

"Captain" <volim...@net.hr> wrote :

> Evo Thompsonovog priznanja:
> (sa http://www.thompson.hr/ )

Prvo je bilo, nisam ja nisam ja ! Sad su ga malo stisli pa je odlucio priznat
i za sve okrivit "komuniste".
Ma krasan covjek :-)

Captain

"Nicky" <nmalezic@NO_SPAM_globalnet.hr> wrote in message

I nadasve veliki vjernik koji poštuje svih deset božjih zapovijedi!

Ivan Bajlo

"Nicky" <nmalezic@NO_SPAM_globalnet.hr> wrote in message
> Prvo je bilo, nisam ja nisam ja ! Sad su ga malo stisli pa je odlucio
> [...]

Cuo sam da mu je Racan prijetio pistoljem pjevaj ili ... >:-)

Ante Bagaric

"Captain" <volim...@net.hr> wrote in message news:btjp6i$u67$1...@bagan.srce.hr...

> I nadasve veliki vjernik koji poštuje svih deset božjih zapovijedi!

Hmm, a koju je tocno zapovijed prekrsio?
Naime 'ne pozivaj na nasilje' ne nalazi se medju tih deset...

Captain

"Ante Bagaric" <aur...@yahoo.com> wrote in message

Nažalost...
To samo dokazuje velike propuste u kršćanskoj ideologiji. :)

_--==proTon2k==--__

koliki je on vjernik ja to neznam i da li on postuje 10 bozjih zapovjedi,ali

POSTUJE ON MOJ KURAC.KAKO VJERNIK VEEELIKI VJERNIK MOZE IZA SEBE IMATI VEC
JEDAN BRAK, A SADA IMA SINA KOJEM NIJE MAJKA PRETHODNA MU ZENA,NEGO NETKO
DRUGI.I KOJI GRADI CRKVU U CAVOGLAVAMA I PODMICUJE SVECENIKE SAMO DA MU
PONISTE CRKVENI BRAK JER JE BRAK SVETI SAKRAMENT KOJI SE DOBIJA JEDANPUT
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

thomson je biznismen koji na racun politicke situacije zaraadjuje brdo
novaca usklicuci "za dom" ili "crvena bando" i takve pizdarije.a raja se na
njega pali

Ante Bagaric

"Captain" <volim...@net.hr> wrote in message news:btjs9a$173$1...@bagan.srce.hr...

> Nažalost...
> To samo dokazuje velike propuste u kršćanskoj ideologiji. :)

Ne, nego tvoje nepoznavanje krscanstva i njegove povijest. :-)
Krscanstvo je izraslo iz osobe izvjesnog Isusa iz Nazareta,
a taj, po svemu sudeci, nije imao dobro misljenje o farizejima
koji se drze doslovno slova deset zapovijedi a da ne razmisljaju
o njihovom smislu; stoga je svih njih deset sazeo u (u bitnom)
jednu zapovijed ljubavi. Nema tog zakona, naime, koji nije pun
rupa. Pogledaj samo
http://www.poslovniforum.hr/zakoni/

I probaj ocijeniti koliko tu samo prostora ima za tumacenje
ovih ili onih sudaca, zbog maglovitog i nepreciznog izricaja
samih zakona.
S druge strane, u krscanskoj ideologiji 'ne pozivaj na nasilje'
je skroz-naskroz redundantan zakon ili cak savjet; naime,
kompletno je sadrzan u zapovijedi 'ljubi bliznjeg svoga kao
samoga sebe'.

Insomniac

"Captain" <volim...@net.hr> wrote:

>Evo Thompsonovog priznanja:
>(sa http://www.thompson.hr/ )
>

>Svjedoci smo još jedne bjesomučne hajke koju, izbornim porazom, izbezumljeni

>komunisti i njihovi pomagači pokreću protiv mene.

<cut crap>

>Ovoga puta su otkrili toplu vodu; "Otkrili" su kako sam ja pjevao pjesme
>poput "Evo zore...", "Jasenovac..." i slično.

>Ja nisam autor tih pjesama ali sam ih pjevao, što je svima nama poznato

<cut crap>

>A evo kada i zašto sam ih pjevao. Pjesme sam pjevao zajedno sa stotinama

>tisuća hrvata za vrijeme Domovinskog rata kada je četnička agresija

>ugrožavala samu opstojnost hrvatske države i naroda, kada su tisuće
>hrvatskih mladića ginuli braneći naše vrijednosti i goli život od četničkog
>noža.

<cut crap>

> [...]

>da ćemo im se oduprijeti i štititi svoje vrijednosti po bilo koju cijenu.

Ne znam tko je ovo napisao u cobanovo ime, ali uz ovakve prijatelje -
neprijatelji mu zaista nisu potrebni. ;-)

--
Tammany rules!

Ante Bagaric

"_--==proTon2k==--__" <prot...@bonbon.net> wrote in message news:btjt63$lm3$1...@bagan.srce.hr...

> koliki je on vjernik ja to neznam i da li on postuje 10 bozjih zapovjedi,ali

Ne znam ni ja koliki je on vjernik, no znam da se 'ne znam' pise odvojeno,
da se kaze 'postuje li' a ne 'da li postuje', i da se pisanje velikim slovima
opcenito smatra nepozeljnim na Usenetu:; zatim, da je licemjerno nekome
prigovarati krsenje moralnih normi koje ni sam ne zastupas (razvod braka
i slicno), i na kraju, da pojma nemas o sakramentu braka unutar KC, jer
bi inace znao da se sakrament braka moze dobiti vise puta, i to na nekoliko
nacina, izmedju ostalog ako ostanes udovac/udovica, ili ako ti crkveni sud
ponisti brak.

> thomson je biznismen koji na racun politicke situacije zaraadjuje brdo
> novaca usklicuci "za dom" ili "crvena bando" i takve pizdarije.a raja se na
> njega pali

Od mene Thompson nije zaradio ni lipe, a sto bude bilo vise vas koji dizete
halabuku oko jednog takvog nimalo posebno talentiranog kantautora i
izvodjaca, to ce on vise zaraditi od onih koje vasa halabuka upravo potice
da idu na njegove koncerte i kupuju njegove kazete.

Kobac

"Ante Bagaric" <aur...@yahoo.com> wrote in message

A jel nema neka 'ne lazi'? Nisam bas upucen pa pitam...

Kobac

"Insomniac" <Inso...@kajgod.hr> wrote in message

> Ne znam tko je ovo napisao u cobanovo ime, ali uz ovakve prijatelje -
> neprijatelji mu zaista nisu potrebni. ;-)

A ti mislis da on nije dovoljno glup da to sam napise?

Insomniac

> [...]

>koji se drze doslovno slova deset zapovijedi a da ne razmisljaju
>o njihovom smislu; stoga je svih njih deset sazeo u (u bitnom)

Da se prisjetimo kako Thompson propovijeda ljubav:

"Jasenovac i Gradiška Stara, to je kuća Maksovih mesara
Kroz Imotski kamioni žure, voze crnce Francetića Jure
U Čapljini klaonica bila, puno Srba Neretva nosila
Oj Neretvo teci iza stranu, nosi Srbe plavome Jadranu
Ko je moga zamisliti lani, da će Božić slavit partizani
Tko je reka, jeba li ga ćaća, da se Crna Legija ne vraća
Gospe sinjska ako si u stanju, uzmi Stipu a vrati nam Franju
Oj Račane jeba ti pas mater, i onome tko je glasa za te
Sjajna zvijezdo iznad Metkovića, pozdravi nam Antu Pavelića."

Originalno tumacenje Kristove misli, nema sto.

--
Tammany rules!

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:btjuu3$trd$1...@ls219.htnet.hr...

> A jel nema neka 'ne lazi'? Nisam bas upucen pa pitam...

Ima, 'ne reci lazna svjedocanstva'.

No, kako sam negdje citao, istrazivanja pokazuju da 99% ljudi
laze redovno svaki dan; stoga bilo kome prigovarati laganje
(BTW, o kojem laganju se prica?) moze se mirne duse oznaciti
licemjerjem. S druge strane, buduci da su vecina ljudi takodjer
i licemjerni, tada je licemjerje i nekome prigovarati zbog licemjerja,
ako me jos uvijek pratis :-)

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:btjv04$u3f$1...@ls219.htnet.hr...

On je samo covjek, IMHO, koji je izgleda posve izgubio kompas...

Ante Bagaric

"Insomniac" <Inso...@kajgod.hr> wrote in message news:q7vqvv49927k417nf...@4ax.com...
> [...]

> Sjajna zvijezdo iznad Metkovića, pozdravi nam Antu Pavelića."
>
> Originalno tumacenje Kristove misli, nema sto.

Definitivno nije, bez daljnjeg. Problem je jedino sto ljudi koji
se ponasaju u skladu s Kristovom misli ima (po mojoj 100%
subjektivnoj procjeni) zanemarivo malo. Stoga ne vidim
razloga da MPT-a gledam u nekom posebnom svjetlu.
Gresna dusa, k'o i svi ostali :-) ...zabludjela ovca...

Denis

Captain wrote:

> [...]
> da ćemo im se oduprijeti i ątititi svoje vrijednosti po bilo koju cijenu.

Ne volim ove krajnosti. Totalno je pukao.

> [...]
> svoje nezadovoljstvo već svu svoju energiju troąimo doprinoseći općem dobru

Hrvatska vlast je ona koju on proglasi hrvatskom a ne ona koju su hrvati
izglasali? Zanimljivo je pitanje kako su se sada svi utisali kad je hdz
dosao, nema vise ne thompsona, nema ni onih stozera, niti pukovnika,
niti udruga...a politika je ostala vise-manje ista ili barem slicna.

Captain

> "Captain" <volim...@net.hr> wrote in message
>
> Ne, nego tvoje nepoznavanje krscanstva i njegove povijest. :-)

Priznajem, kršćanstvo mi baš i nije jača strana. Ja sam heretik! :)

_--==proTon2k==--__

prvo bagaricu, nebitna je gramatika na news grupama nego je bitno da se ovdi
nesto prica i da se o nevemu raspravlja, jer ocito je da ljudi traze neke
pizdarije u tekstu drugih jer nemaju sta drugo rec

ti si rekao .......to je ok, ali thompson nije ostao niti udovac niti
ista,nego jednostavno falija je sto se ozenija
ali to tako ne ide !!!!!

Pro patria

"Denis" <d...@dm.com> wrote in message news:btk1nl$2bu$1...@ls219.htnet.hr...
> [...]

> dosao, nema vise ne thompsona, nema ni onih stozera, niti pukovnika,
> niti udruga...a politika je ostala vise-manje ista ili barem slicna.

Mislim da je ovo dobro primjeceno, a i ja sam nedavno otprilike isto rekao.
Vjerujem da nije bilo onog "Hristos se rodi" da Sanader ne bi bio u
Vatikanu. A oni bukaci iz stozera su oduvijek bili instrumentalizirani i
izgleda da su konacno potroseni. Sad se vidi koliko je njihova borba protiv
bivse vlasti bila besmislena.

Ali rijec-dvije o Thompsonu i njegovima. Njihova logika je : kad smo na
vlasti onda mozemo raditi sto hocemo jer sve radimo u interesu Hrvatske, a
kad nismo na vlasti onda smo proganjani jer banda je na vlasti. Mislim da
tako mogu rezonirati samo bolesnici, koji ne uvidjaju da su 90% biraca
Hrvati koji imaju pravo danas na jedno sutra na drugo misljenje - kao sto
Thompson ima pravo danas na jednu sutra na drugu zenu. Ma neka on slobodno
zagovara svoje ideje ili ideje onoga tko ga placa, tj. klanje i ubijanje,
ali neka onda onaj kriz oko vrata zamijeni sa kukastim krizem i bit ce sve
OK. Ovako je najobicniji - preverznjak.

Sanja

Ante Bagaric wrote:
(cut)

i na kraju, da pojma nemas o sakramentu braka unutar KC,

ili ako das pare :-)

Dino Besen

"Captain" <volim...@net.hr> wrote in message

> Evo Thompsonovog priznanja:
> (sa http://www.thompson.hr/ )

<cut crap>

:-)
kaj nije jadan ? koja budaletina .... :-)

Kobac

"Ante Bagaric" <aur...@yahoo.com> wrote in message

On je jedan mracan i zlocest covjek koji svoj mrak prodaje djeci i od toga
dobro zivi. Nije nista bolji od npr. dilera drogom. Ima on svoj kompas
itekako, samo sto kompas pokazuje u smjeru prema kojem civiliziran svijet ne
putuje.

Ante Bagaric

"Sanja" <no.1@_REMOVE_THIS_vip.hr> wrote in message news:btkkhj$uol$1...@ls219.htnet.hr...

> ili ako das pare :-)

Dobro jutro, novci otvaraju sva vrata. Pitanje je samo koliki
je prag.

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:btlhf0$r3n$1...@ls219.htnet.hr...

> [...]
> itekako, samo sto kompas pokazuje u smjeru prema kojem civiliziran svijet ne

Mracan svakako jest, no rijec 'zlocest' ne znaci (u mom vokabularu) apsolutno
nista. Dapace, to je rijec koja se rabi u razgovoru s djecom, pa bi bilo dobro
da je ne pridajes odraslim ljudima :-). Isto vrijedi za relaciju 'nije bolji od dilera
drogom'. Sto tocno znaci 'bolji' u tom kontekstu? Kad cete shvatiti da je
nelogicno inzistirati na moralnom relativizmu a u isto vrijeme koristiti termine
koji imaju znacenje jedino unutar fiksnih moralnih normi? Naravno, ako si
svjesno mislio na 'on *meni* nije nista bolji', onda povlacim sto sam rekao;
no nisam stekao takav dojam.

I drugo, meni MPT ne izgleda kao covjek koji povlaci neke konce. Za to je
potrebno, osim brda novaca, i inteligencija i veliko znanje. Razmisli jos
dva puta.

Insomniac

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote:

>A ti mislis da on nije dovoljno glup da to sam napise?

Ti mislis da on koristi interpunkcije?

--
Tammany rules!

Kobac

> [...]

dobro
> da je ne pridajes odraslim ljudima :-). Isto vrijedi za relaciju 'nije

?? Zlocest znaci upravo to sto znaci, radilo se o djetetu ili o odraslom, ne
znam zasto bi termin 'zlocest' bio rezerviran za djecu. Jel ti draze da
kazem da je on zao covjek?

> drogom'. Sto tocno znaci 'bolji' u tom kontekstu? Kad cete shvatiti da je

'Nije bolji od dilera drogom' znaci da prodaje otrov ljudima koji ih
dugorocno upropastava, cini stetu onima koji ga konzumiraju kao i njihovoj
okolini i jos na tome debelo zaradjuje. Zasto mislim da je jos gori nego
diler drigom? Zato sto je mrznja lijeci teze od ovisnosti o drogi.

> [...]
> koji imaju znacenje jedino unutar fiksnih moralnih normi? Naravno, ako si
> svjesno mislio na 'on *meni* nije nista bolji', onda povlacim sto sam

Dobar dojam nisi stekao.

> I drugo, meni MPT ne izgleda kao covjek koji povlaci neke konce. Za to je
> potrebno, osim brda novaca, i inteligencija i veliko znanje. Razmisli jos
> dva puta.

A razmislih i treci put i jos nisam shvatio gdje sam ja to ustvrdio da on
povlaci neke konce?

Kobac

"Insomniac" <Inso...@kajgod.hr> wrote in message

Ti mislis....ti mislis..., je biga neide. ;)

U pravu si, a bas sam ti htio nesto *vispreno* odgovorit, nesto, sto bi
reko Delboy, "perfek". ;)

Pro patria

i zato i jesam napisao dva posta vise, a sada ponavljam:

[...]

Slazem se da nije inteligentan, da promice tudje ideje s kojima se on ipak
slaze. Cak sam sreo ljude bez ikakve naobrazbe, ali su inteligentniji od
njega.

Pro patria

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:btm696$4to$1...@ls219.htnet.hr...

> ?? Zlocest znaci upravo to sto znaci, radilo se o djetetu ili o odraslom, ne
> znam zasto bi termin 'zlocest' bio rezerviran za djecu. Jel ti draze da
> kazem da je on zao covjek?

Ne, jednako mi nista ne bi znacilo. Iskreno, nemam ni najblizu predodzbu
sto konkretno tebi izraz 'zao covjek' zapravo znaci.
Usput, kad si zadnji put cuo odraslog covjeka da ozbiljno kaze nekom
drugom odraslom covjeku da je 'zlocest'? :-) Eventualno si mozda
cuo da to *muskarac* kaze *zeni* (ili obratno), no tada to ima, cini mi
se, nesto drugacije znacenje ... ;-)

> dugorocno upropastava, cini stetu onima koji ga konzumiraju kao i njihovoj
> okolini i jos na tome debelo zaradjuje. Zasto mislim da je jos gori nego
> diler drigom? Zato sto je mrznja lijeci teze od ovisnosti o drogi.

:-) Ne kopcas ti mene, sve mi se cini...

> termine
> rekao;
>
> Dobar dojam nisi stekao.

A time zelis reci...? Jesu li 'dobro' i 'zlo' univerzalni pojmovi, za sve ljude
isti, ili pak svaki covjek ima svoju definiciju tih pojmova? Postoji li 'zlo'
uopce, i ako postoji, koja je bit 'zla'?

> A razmislih i treci put i jos nisam shvatio gdje sam ja to ustvrdio da on
> povlaci neke konce?

Sorry, moja greska. Nesto sam krivo procitao u tvom postu, izgleda.

Ante Bagaric

"Pro patria" <propat...@hotmail.com> wrote in message news:btmncl$v1d$1...@ls219.htnet.hr...

> [...]
> ali neka onda onaj kriz oko vrata zamijeni sa kukastim krizem i bit ce sve
> OK. Ovako je najobicniji - preverznjak."

Zelis reci da je bolje biti otvoreni nacist nego perverznjak? :-)
Cudan ti je neki sustav vrijednosti...

> Slazem se da nije inteligentan, da promice tudje ideje s kojima se on ipak
> slaze. Cak sam sreo ljude bez ikakve naobrazbe, ali su inteligentniji od
> njega.

Nije posebno inteligentan, no nije ni poseban ni u suprotnom smislu. Rekao
bih da ga se komotno moze svrstati u sredinu Gaussove krivulje, sto se
toga tice.

Pro patria

> "Pro patria" <propat...@hotmail.com> wrote in message
>
> Zelis reci da je bolje biti otvoreni nacist nego perverznjak? :-)
> Cudan ti je neki sustav vrijednosti...

Perverznjak je zato sto tvrdi da nije nacist, a - jeste. To je moj, recimo,
vrijednosni sud. A kako vidim misljenje koje je suprotno tvom prevladava i u
ovom threadu, a i u mnogim drugim pokrenutim o Thompsonu.

> Nije posebno inteligentan, no nije ni poseban ni u suprotnom smislu. Rekao
> bih da ga se komotno moze svrstati u sredinu Gaussove krivulje, sto se
> toga tice.

Hoces reci "desni centar", hehehe. Ustvari, ja ne osporavam da on ne bi
polozio testove i vjerovatno bi bio, kako kazes, u sredini, ali njegova
socijalna prilagodjenost je bijedna. Jer covjek koji ne priznaje nicije
pleme osim svog i koji poziva na zlocin je - socijalno retardiran.

Pro patria

Mladen Gogala

On Fri, 09 Jan 2004 18:50:12 +0100, Ante Bagaric wrote:

> Ne, jednako mi nista ne bi znacilo. Iskreno, nemam ni najblizu predodzbu
> sto konkretno tebi izraz 'zao covjek' zapravo znaci.

Dobar drug, covek i komunista.

--
None of us is as dumb as all of us.
(http://www.despair.com/meetings.html)

igor

danas u prilogu u Jutarnjem par bisercina...kratki intervju od 10 pitanja s
tomsonom evo npr
je li Jasenovac ustaska ili domoljubna pjesma- odgovor domoljubna , u njima
se govori o ljubavi prema domovini a u ustaskoj o ustaskom pokretu--ako ima
u Jasenovcu ijedna rijec ljubavi prema domovini....
onda npr jos koja vam od ovih izjava odgovara-srbi su nase bogatstvo,cuvajte
mi bratstvo i jedinstvo kao zjenicu oka svog, hrvatska je bila dio
antifasisticke koalicije- na sto marko odgovara da su sve prilicno
diskutabilne !! =)))
obavezno procitati

Insomniac

Mladen Gogala <mgo...@adelphia.net> wrote:

>Dobar drug, covek i komunista.

...i staresina.

--
Tammany rules!

nzanko

On Sat, 10 Jan 2004 11:09:27 +0100, "igor" <igo...@bigfoot.com>
wrote:

A sto si drugo ocekivao? Inace, kaze, najdraza mu je crna boja. A
medju pticama vjerojatno vrana. ;) Tvrdi da ne treba zabraniti ustaske
simbole i da ne zna sto je to pastirski rock, jer on svira etno rock.
Bolje bi mu bilo da je ostao jos malo u frizideru. ;)

Nenad
_________

Mladen Gogala

On Fri, 09 Jan 2004 10:47:12 +0100, Ante Bagaric wrote:

> Dobro jutro, novci otvaraju sva vrata. Pitanje je samo koliki
> je prag.

Pa nije bas. Sjecam se tako jednog Henryja koji se volio razvoditi
pa je, kada mu crkva nije htjela dati razvod, lokalnog nadbiskupa
skratio za glavu i proglasio se poglavarom crkve. Taj je znao sa zenama,
no od crkve nije mogao dobiti razvod. Novca je, svakako, imao.

Mladen Gogala

On Thu, 08 Jan 2004 13:28:04 +0100, Kobac wrote:

> dobru
>
> Ovdje na kraju fali jos samo onaj njegov rimski pozdrav...

Rimski pozdrav Zlatku Canjugi?

Kobac

"Mladen Gogala" <mgo...@adelphia.net> wrote in message

> Rimski pozdrav Zlatku Canjugi?

Hehe, pa ne znam ni jednog drugog Cezara u ovim krajevima... ;) Doduse, ovaj
spomenuti je presao na stranu barbara, barem po njegovim recentnim izjavama.

Kobac

> [...]
> skratio za glavu i proglasio se poglavarom crkve. Taj je znao sa zenama,
> no od crkve nije mogao dobiti razvod. Novca je, svakako, imao.

Eh, ali u to doba su Crkvi neke stvari bile prioritetnije. Jer novca su,
svakako, imali. ;)

Kobac

> [...]

> drugom odraslom covjeku da je 'zlocest'? :-) Eventualno si mozda
> cuo da to *muskarac* kaze *zeni* (ili obratno), no tada to ima, cini mi

Ne znam kako ti dozivljavas ovaj nas materinji jezik, ali za mene je zlocest
onaj koji nesto radi s losom namjerom. Izraz 'zao' je istoznacnica koja
zvuci malo teze. E sad, ako inzistiras, objasnjat cu ti i kako razlikujem
dobru i losu namjeru.

> [...]
'zlo'
> uopce, i ako postoji, koja je bit 'zla'?

Pa da, mislim da su 'zlo' i 'dobro' univerzalni pojmovi. Uvijek ima
izuzetaka no vjerujem da, u vecini, ljudi ne vole kada netko poziva na
klanje clanova njihovih obitelji, pripadnika njihove vjere, nacije rase. Ima
i nas, naivaca, koji ne volimo niti kada netko pise ode klanju onih koji
nisu 'nasi'.

Kobac

"Insomniac" <Inso...@kajgod.hr> wrote in message

;))))) hehe, ta rijec mi i nakon svih ovih godina zvuci jednako dobro, u
smislu da me od srca nasmije uvijek kada je cujem.

Ta___.

Kobac wrote:

> [...]
> istoznacnica koja zvuci malo teze. E sad, ako inzistiras, objasnjat
> cu ti i kako razlikujem dobru i losu namjeru.

Objasni, bas me zanima (nije ironicno). Razmisljam, nekakav univerzalni
odgovor bi bio da su lose namjere one s idejom da se ucini nazao nekom
pojedincu ili skupini, ali pretpostavljam one njihovom nositelju izgledaju
kao dobre. A za namjere je ipak najbitnije ono sto o njima misli "vlasnik",
za razliku od djelovanja o kojem mogu prosudjivati drugi.

--
Zli zli bazen.

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:bttgaf$1fh$1...@ls219.htnet.hr...

> [...]
> onaj koji nesto radi s losom namjerom. Izraz 'zao' je istoznacnica koja
> zvuci malo teze. E sad, ako inzistiras, objasnjat cu ti i kako razlikujem

Inzistiram, jer tvrdnja da je 'zlo' kad se nesto cini s 'losom (zlom?) namjerom'
ne govori bas puno. :-)

> [...]
> i nas, naivaca, koji ne volimo niti kada netko pise ode klanju onih koji

Kako je lijepo kad covjek ima ideale i ne sumnja u njih...
:-)

Kobac

"Ta___." <njenje...@inet.hr> wrote in message

> [...]
> pojedincu ili skupini, ali pretpostavljam one njihovom nositelju izgledaju
> kao dobre. A za namjere je ipak najbitnije ono sto o njima misli

Krivo pretpostavljas. Po meni je zlocest 'nositelj' koji zna da ce nekome
uciniti nazao svojim postupkom i taj osjecaj je ono sto ga vodi. On upravo
misli 'E bas cu ga zajebat (povrijediti, opljackati, zaklati) itd. Nije
Thompsonovo zlo nusprodukt njegovih dobrih namjera prema sebi i svojima,
njegov cilj je zlo, on bas uziva kad Neretvom plutaju tijela 'onih drugih' i
o tome pjeva.
Kada netko tko nije zlocest shvati da je rekao ili ucinio nesto sto je
drugoga povrijedilo, njemu bude zao i ima se potrebu ispricati. Zlocest
covjek unaprijed zna da ono sto on radi nije dobro za onog drugog.

> za razliku od djelovanja o kojem mogu prosudjivati drugi.

Iz djelovanja se najcesce moze prosuditi necija namjera. Cak i u sportu se
razlikuje namjerni faul od nenamjernog.

Kobac

> "Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message
>
> Inzistiram, jer tvrdnja da je 'zlo' kad se nesto cini s 'losom (zlom?)
namjerom'
> ne govori bas puno. :-)

Ako npr. vozis sa upaljenim svjetlima za maglu kad magle nema zato sto si ih
zaboravio ugasiti - to je jedna stvar, a ako namjerno palis svjetla za maglu
jer mislis da tvoj auto tako jebackije izgleda a boli te dupe sto to nekome
smeta - to znaci da si zlocest.

Ima

> Kako je lijepo kad covjek ima ideale i ne sumnja u njih...
> :-)

Kada bih sumnjao u njih ne bi bili ideali, zar ne?

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:btu3c0$q02$1...@ls219.htnet.hr...

> [...]
> jer mislis da tvoj auto tako jebackije izgleda a boli te dupe sto to nekome

Ajme, sto da ti kazem na ovo? Ti nikada ne radis nesto za sto znas da drugima
smeta? Hodas po opasnoj cesti fundamentalisticke samopravednosti
(sindrom 'mi smo dobri, drugi su zli') ... osim ako ovime gore zelis reci
kako i sebe smatras 'zlocestim' covjekom, kao i vecinu drugih.
Je li Dwight 'zlocest'? A Mladen Gogala? Jesam li ja 'zlocest'? Ne mogu
vjerovati sto pitam... :)

Kobac

> "Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message
>
> Ajme, sto da ti kazem na ovo? Ti nikada ne radis nesto za sto znas da
drugima
> smeta? Hodas po opasnoj cesti fundamentalisticke samopravednosti

Vidis, trudim se da ne, koliko god se to tebi cinilo nevjerojatnim. Ako to
radim, znaci da me neka velika nuzda tjera na to, npr zagradit cu tvoj auto
svojim samo ako npr moram dijete hitno voziti doktoru ali necu to nikada
uciniti zato sto mi je daleko prvi parking a meni se ne da pjesaciti. Isto
tako, ako te sretnem kako me nervozno cekas da se pojavim i oslobodim ti
prolaz necu te poslati u PM, nego cu ti se ispricati. Znam neke ljude koji
bi postupili upravo suprotno i mislim da su ti ljudi zlocesti.

Totalno smo otisli OT, ja posezem za banalnim primjerima, ali sta da radim
kada odraslom covjeku trebas opisivati znacenje pojma 'zlocest'.

> Je li Dwight 'zlocest'? A Mladen Gogala? Jesam li ja 'zlocest'? Ne mogu
> vjerovati sto pitam... :)

Ako ta dvojica i ti s njima djecu ucite nekrofilskim odama posvecenim
koljacima i njihovim zrtvama - da, onda ste zlocesti.

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:btu65d$9sm$1...@ls219.htnet.hr...

> Vidis, trudim se da ne, koliko god se to tebi cinilo nevjerojatnim. Ako to
> radim, znaci da me neka velika nuzda tjera na to, npr zagradit cu tvoj auto

Ne vidis ti sto se meni cini nevjerojatnim... ne to sto se ti trudis biti 'dobar'
nego to sto si samopravedan; sto se smatras pozvanim procjenjivati
koliko se netko drugi trudi biti 'dobar'; da ne govorim da naivno i
neopravdano svoju percepciju znacenja 'dobar' smatras univerzalno
vazecom. Tko ti kaze da svi dijele tvoje misljenje o tome sto je 'dobro'?

> Totalno smo otisli OT, ja posezem za banalnim primjerima, ali sta da radim
> kada odraslom covjeku trebas opisivati znacenje pojma 'zlocest'.

Hoces da napravimo anketu? Tko je od ovdje pristunih odraslih ljudi
upotrijebio pridjev 'zlocest' za odraslog covjeka (osim u kontekstu
igrica u krevetu :), ili u sklopu neke sarkasticne izjave)? Zlocesta mogu
biti djeca, i taj se pridjev rabi obicno u odgojne svrhe. Primijeniti taj izraz
na odraslog covjeka na nacin na koji ti to uporno cinis je smijesno... :)

Odi recimo na Google i utipkaj 'zlocest', pa vidi u kakvom kontekstu se
ta rijec rabi. Nikada nije kasno da naucis nesto novo... :)

Ante Bagaric

"igor" <igo...@bigfoot.com> wrote in message news:btoj0m$urt$1...@ls219.htnet.hr...

> je li Jasenovac ustaska ili domoljubna pjesma- odgovor domoljubna , u njima
> se govori o ljubavi prema domovini a u ustaskoj o ustaskom pokretu--ako ima
> u Jasenovcu ijedna rijec ljubavi prema domovini....

O Thompsonu i 'domoljublju' pjesme Jasenovac dovoljno je rekao
Igor Zidic u Nedjeljom u 2. Decko (MPT) je izgubio kompas, i to je to.
Trebao bi ga netko blizak upozoriti da postoje neke linije koje nije
preporucljivo prekoraciti, prije nego sto zaista zavrsi iza resetaka.
To sve u njegovom najboljem interesu.

Kobac

> [...]
> neopravdano svoju percepciju znacenja 'dobar' smatras univerzalno
> vazecom. Tko ti kaze da svi dijele tvoje misljenje o tome sto je 'dobro'?

Ajmo ovako, bit cu samopravedan do kraja: ako ti mislis da je dobro (ili
'dobro' kakogod ti pase) pjevati o klanjima i ako mislis da ja nemam pravo
procjenjivati stupanj dobrote takvog covjeka, onda ci ti se zahvaliti na
daljnjoj diskusiji da ne dodjem u napast da i o tebi pocnem davati ocjene i
procjene.

> Hoces da napravimo anketu? Tko je od ovdje pristunih odraslih ljudi
> upotrijebio pridjev 'zlocest' za odraslog covjeka (osim u kontekstu
> igrica u krevetu :), ili u sklopu neke sarkasticne izjave)? Zlocesta mogu

Ako izjava odraslog covjeka moze biti zlocesta zasto ne bi mogao biti
zlocest odrastao covjek koji daje takve izjave? zato sto ti, eto, mislis da
je izraz rezerviran iskljucivo za djecu?

> biti djeca, i taj se pridjev rabi obicno u odgojne svrhe. Primijeniti taj
izraz
> na odraslog covjeka na nacin na koji ti to uporno cinis je smijesno... :)

Ok, ti se samo smij, ja necu davati nikakve zloceste primjedbe. :)

> Odi recimo na Google i utipkaj 'zlocest', pa vidi u kakvom kontekstu se
> ta rijec rabi. Nikada nije kasno da naucis nesto novo... :)

Evo ti par primjera kad si se vec uhvatio za izraz, a ako ti izraz zločest
baą nikako ne paąe onda imam ljepąi: mislim da su ljudi poput Thompsona
zloćudni, maligni.

http://pub145.ezboard.com/fimotacaffefrm48.showMessage?topicID=105.topic

"Ja nekad znam bit zločest u novinama, ali ta zloća mi se viąe dogodi kao
stvar nesmotrenosti..."
(Ante Tomić - knjiľevnik i novinar)

Taj bi valjda trebao znati nekog klinca o alatu kojim zaradjuje za kruh.

http://www.vecernji-list.hr/2001/11/18/Pages/manjisam.html

"A mislim da se vidi, i zločest je onaj tko kaľe da ne, kako imamo kritičan
odnos prema cijelom tom miljeu..."
(Siniąa Svilan)

http://www.inet.hr/~ronin/M_OPER/uvod.htm
"... dakle kad čovjek umre odbacuje fizičko tijelo i ako je bio jako zločest
odlazi u pakao..."

http://www.slobodnadalmacija.hr/20010123/kultura.htm
"Krleľa uporno odbija suradnju s Lemom, a moľda ga u eventualnom zagrobnom
ľivotu, onako zločest kakav je, namjerava čak i izlemati."

http://www.hkr.ch/radio_news/110800.htm
"Ugovore im je uručio ni manje ni viąe već general Petar Stipetić, baą onaj
za kojega ovih dana bruji da je u domovinskom ratu bio zločest prema
suprotnoj strani..."

http://www.balkanskirastanci.com/balkanskirastanci/HR_site/HR_citateljio.htm
"Pomislio bi neupućen, ili moľda čak i zločest čovjek, da se radi o nekoj
tek knjigici koja obrađuje domovinsko-ratnu tematiku, ..."

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:bu0gmc$m56$1...@ls219.htnet.hr...

> [...]
> daljnjoj diskusiji da ne dodjem u napast da i o tebi pocnem davati ocjene i

Ja sam vec rekao na drugom mjestu sto mislim o domoljublju koje se
izrazava rijecima tipa 'klanje'. No, ne mislim da sam zbog toga svetac;
niti volim usporedjivati svoju 'dobrotu' s tudjom, na svoju korist a
njihovu stetu. To je odlika samopravednih ljudi.

> Ako izjava odraslog covjeka moze biti zlocesta zasto ne bi mogao biti
> zlocest odrastao covjek koji daje takve izjave? zato sto ti, eto, mislis da
> je izraz rezerviran iskljucivo za djecu?

Ne, nego zato sto tako jest. 2+2=4, nema to veze s mojim misljenjem
ili stavom. Rijec 'zlocest' je u svakodnevnom govoru poprimila slicno
znacenje kao, recimo, 'naughty' u engleskom.

> Evo ti par primjera kad si se vec uhvatio za izraz, a ako ti izraz zločest
> baą nikako ne paąe onda imam ljepąi: mislim da su ljudi poput Thompsona
> zloćudni, maligni.

To je vec nesto bolji izraz, naime, barem nije djetinjast.

> [...]
> "Pomislio bi neupućen, ili moľda čak i zločest čovjek, da se radi o nekoj
> tek knjigici koja obrađuje domovinsko-ratnu tematiku, ..."

Ti, dakle, nisi shvatio kakva je razlika izmedju konteksta u kojem se spominje
rijec 'zlocest' u gornjim primjerima (izuzev one stranice koja bulazni o vjecnom
ognju i radjanju u obliku zivotinje - ne bih to komentirao), i onog u kojem si je ti
uporabio? Koncentriraj se malo... pa ocito je da se uglavnom radi ili o sarkazmu,
samoironiji, ili pak o namjernom jakom ublazavanju da se netko ne bi uvrijedio.

Kobac

> Ja sam vec rekao na drugom mjestu sto mislim o domoljublju koje se
> izrazava rijecima tipa 'klanje'. No, ne mislim da sam zbog toga svetac;

A ja sam negdje ustvrdio za sebe da sam svetac? Pa ja prvi ne vjerujem u
svece, niti one nebeske a kamoli u zemaljske.

> niti volim usporedjivati svoju 'dobrotu' s tudjom, na svoju korist a
> njihovu stetu. To je odlika samopravednih ljudi.

A gdje sam ja rekao da ti to volis raditi? Ako kojim slucajem impliciras da
sam ja tako nesto radio podsjecam te da si uputio slijedece pitanje: "Ti
nikada ne radis nesto za sto znas da drugima smeta?". I na njega si dobio
odgovor.
Uopce mi nije jasno u cemu je problem. Zelis li mi reci da ja, zbog toga sto
nisam svetac, nemam moralno pravo ustvrditi za Thompsona i njemu slicne da
su nistarije, ili sto?

> Ne, nego zato sto tako jest. 2+2=4, nema to veze s mojim misljenjem
> ili stavom. Rijec 'zlocest' je u svakodnevnom govoru poprimila slicno
> znacenje kao, recimo, 'naughty' u engleskom.

To je tvoje misljenje. U kontekstu u kojem sam je ja upotrijebio rijec ima
znacenje kao recimo 'mean' u engleskom. Mada, naravno, kada kazes da je
netko npr: "Lean, mean, fucking machine." Tada rijec mean moze znaciti ono
sto si ranije spomenuo izmedju muskarca i zene, ili kako vec kome pase...

> To je vec nesto bolji izraz, naime, barem nije djetinjast.

Eto, dobro onda, ako je glavni problem u terminologiji onda cu reci da je
Thompson maligno (posluzit cu se jos i Insomniacovim terminom) - govno.
Nadam se da se sad razumijemo i da mi neces poceti objasnjavati da je rijec
govno u svakodnevnom zivotu poprimila znacenje kao, recimo, feces u
latinskom.

> [...]
sarkazmu,
> samoironiji, ili pak o namjernom jakom ublazavanju da se netko ne bi

Vidis, za razliku od nekih postera na ovoj grupi, ja se obicno suzdrzavam od
teskih izraza pa uvijek malo ublazim. Tako da, primjetit ces, ne apeliram na
sugovornike da se koncentriraju, da razmisle dva puta, niti na bilo koji
nacin ocjenjujem njihovu inteligenciju ili sposobnost rasudjivanja. Trudim
se komentirati stavove a ne ljude niti organ kojim proizvode stavove.
Tako da sam se i u pogledu Thompsona trudio biti benigan (jel smije ovaj
izraz, nije djetinjast valjda), mada - kad se koncentriram i razmislim dva
puta - dodjem ipak do zakljucka da doticni ne zasluzuje benevolentnost.

bulerias

nzanko wrote:

> A sto si drugo ocekivao? Inace, kaze, najdraza mu je crna boja.

i nekim francuskim slikarima (braque?!) je to bila najdraza boja.
a i velvet underground su bili men in black (maureen included).
nije problem u boji lumenu.

Insomniac

> [...]

>Trebao bi ga netko blizak upozoriti da postoje neke linije koje nije
>preporucljivo prekoraciti, prije nego sto zaista zavrsi iza resetaka.

Bilo bi lose za demokraciju i kontraproduktivno strpati ga iza
resetaka. Meni bi bilo puno draze da konzervativne institucije javno
osude njegov lik i djelo. Tu prvenstveno mislim na HDZ i Crkvu, jer
decko se neprestano busa u prsa svojim hrvatstvom i katolicanstvom.

--
Tammany rules!

nzanko

On Tue, 13 Jan 2004 14:31:49 +0100, bulerias <Xaso...@yahoo.com>
wrote:

Problem je kad se nesto vadi iz konteksta i pri tome pokusava biti
duhovit na glup nacin.

Nenad
_________

bulerias

nzanko wrote:

> Problem je kad se nesto vadi iz konteksta i pri tome pokusava biti
> duhovit na glup nacin.

:-)

Ante Bagaric

"Kobac" <ko...@hotmail.com> wrote in message news:bu0qa7$fnl$1...@ls219.htnet.hr...

> Uopce mi nije jasno u cemu je problem. Zelis li mi reci da ja, zbog toga sto
> nisam svetac, nemam moralno pravo ustvrditi za Thompsona i njemu slicne da
> su nistarije, ili sto?

Da skratim citavu pricu - blizu si, ali ne radi se o tome da ti osobno
nemas nekakvo 'moralno pravo' (ne idem na tu razinu; u krajnjoj liniji
ne znam dovoljno o tebi), nego o tome da moralne prosudbe u drustvu
koje nema jasno definirane moralne norme, nema puno smisla; tj.
navodi na nesporazume.
Da ne budemo posve off-topic, ja cu napomenuti da, premda mi se
niti najmanje ne svidjaju 'pjesme' koje velicaju bilo kakav pokolj, ipak
ne smatram MPT-a 'zlim covjekom', bar ne znacajno vise od prosjecnog
Djure ili Pere. Covjek jednostavno ne shvaca da se ni u dispetu ne valja
poigravati s ovakvim stvarima. S druge strane, ako ti zakljucujes da
sama cinjenica sto mu nije odbojno 'pjevati' takve stvari, govori kako
bi takve stvari i sam rado cinio, onda IMNSHO ides predaleko. Ne vidim
ni sto ce ti to.

Kobac

> [...]
> sama cinjenica sto mu nije odbojno 'pjevati' takve stvari, govori kako
> bi takve stvari i sam rado cinio, onda IMNSHO ides predaleko. Ne vidim

Sto ce mi? Pa, kad malo zavirim u sjecanje vidim da su neke ne bas lijepe
stvari obicno pocinjale s pjesmama. O vojvodama, banovima, topolama, vilama
i maglama. U pravu si kad kazes da to sto pjeva ne znaci da bi to i cinio.
Zato zam ga i nazvao zlocestim a ne zlocincem. Ali takvi kao on vrlo dobro
znaju da se na njihove pjesme pale oni s jos manje pameti kojima ni
implementacija teksta pjesme u RL nije strana.

Ivan Grozni

"Insomniac" <Inso...@kajgod.hr> wrote in message

Sram te i stid bilo, i ti si medju onim
srbokomunisticko-judeomasonsko-americko-neopoganskim izdajnicima koji
koriste svaku priliku za pljuvanje po Crkvi! :-)

Clanovi klera, a i aktivni laici Katolicke Crkve u Hrvatskoj su vise puta
izrazili zabrinutost za utjecaj na hrvatsku mladez doticnog pjevaca - koji
je razvrgao crkveni brak i zivi u grijehu s drugom zenom!

Insomniac

"Ivan Grozni" <ivan_sen...@yahoo.se> wrote:

>Clanovi klera, a i aktivni laici Katolicke Crkve u Hrvatskoj su vise puta
>izrazili zabrinutost za utjecaj na hrvatsku mladez doticnog pjevaca - koji
>je razvrgao crkveni brak i zivi u grijehu s drugom zenom!

Mozda i jesu, ali to dobro skrivaju.

--
Tammany rules!

Janek

Ljudi moji..Nije THOMPSON nikakav ustasa...to vise ne postoji LJUDI moji
THOMPSON je kurva koja pjeva za sto mu se plati...a placaju mu dobre pare..

Za 10-15 000 EUR po koncertu i ja bih bio ustasa.... doduse postoje u
pjesmama izrazi koje nebi trebalo pjevati ali ako ce ko da plati 15 tisuca
EURICA i mada ne znam pjevati evo mene ZA DOM SPREMNI

"Ivan Grozni" <ivan_sen...@yahoo.se> wrote in message